Assassin’s Creed Mirage در ابتدا قرار بود یک DLC با محوریت Eivor باشد
شرکت یوبیسافت (Ubisoft) اخیراً اعلام کرده است که Assassin’s Creed Mirage پروسه ساخت خود را به عنوان یک بسته الحاقی شروع کرده بود.
اگر پیگیر اخبار Assassin’s Creed Mirage باشید، حتماً اطلاع دارید که مدتها پیش گزارش شده بود که روند ساخت این بازی به عنوان DLC بازیِ Assassin’s Creed Valhalla کلید خورده است. اگرچه یوبیسافت هیچگاه این گزارشها را تائید یا تکذیب نکرد اما به تازگی ناشر فرانسوی درباره بیلدهای اولیه این پروژه، اطلاعات جدیدی به اشتراک گذاشته است.
به گزارش رسانه Game Informer، استفان بودون (Stephane Boudon)، کارگردان بازی، در صحبتهای اخیر خود بیان کرد که تیم سازندگان در ابتدا قصد داشت در بسته الحاقی بعدی Valhalla، ایور (Eivor) را به عنوان شخصیت اصلی، به خاور میانه بفرستد. در بستههای الحاقی قبلی، قهرمان بازی به فرانسه، ایرلند و سرزمین کوتولهها یعنی Svartalfheim رفته بود و اینبار قرار بود خاور میانه، مقصد بعدی او باشد.
بودون توضیح میدهد:
در ابتدا، ما روی Assassin’s Creed Valhalla و یک بسته الحاقی کار میکردیم و این ایده به ذهنمان رسید که برای این بازی یک DLC بسازیم و به خاور میانه بازگردیم. به عنوان هواداران قدیمی مجموعه، میخواستیم دوباره به همان محیط و حس و حال آن زمان برگردیم. ما نزدیک به پانزدهمین سالگرد سری بودیم و به همین خاطر این بازی، چیزی بود که میخواستیم دوباره به بازیبازان بدهیم.
وی همچنین تعریف میکند که شرایط ساخت بسته الحاقی به قدری خوب پیش رفت که سازندگان موفق شدند برای تبدیل آن به یک بازی جداگانه، از یوبیسافت چراغ سبز بگیرند. طبق گفتههای او، Mirage فقط برای چند هفته به صورت DLC در دست ساخت بود و تیم سازنده امید داشت که این بازی، به عنوانی مستقل تبدیل شود:
خندهدار است چراکه ما تماماً برای ساخت یک بسته الحاقی کار میکردیم اما در نهایت، متوجه شدیم که در حال کار روی چیزی هستیم که میتواند برای خودش، چیزی مستقل باشد. پس در آخر، ما ارائهمان را با عبارت «ولی این میتواند بیشتر هم باشد» به پایان بردیم. بنابراین کمی بیشتر تلاش کردیم، جواب داد و نتیجه کار، برای همه فوقالعاده بود.
اینطور که به نظر میرسد Mirage بین یک بسته الحاقی و یک بازیِ کامل و جدید، تاب میخورد و شاید به همین دلیل است که مدت زمان تمام کردن آن کمتر از سایر بازیهای مجموعه خواهد بود، ارزانتر از عناوین دیگر است و در عین حال، از تمام بستههای الحاقی سری Assassin’s Creed بزرگتر خواهد بود. البته نباید فراموش کرد که موارد یاد شده، از فاصله گرفتن Mirage از المانهای نقشآفرینیِ اضافه شده به نسخههای اخیر فرنچایز نیز تاثیر گرفته است.
Assassin’s Creed Mirage در تاریخ ۱۳ مهر ماه (۵ اکتبر) برای رایانههای شخصی، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.
منبع: PlayStationLifeStyle
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
نظرات
چقدر اینجا سوت و کوره🤣
فکر کنم بخاطر استارفیلده😁
Starfield: hahaha i am god
برای بازی Assassin’s Creed mirage متای ۷۶ تا ۸۲ پیش بینی میکنم
۶۵
به کوری چشم حسودان ۶۹ میشه ((;
حاجی هفتاد کن رند بشه دیگه
نگرفتی
چرا حالا فهمیدم چی شد 😂
بالای ۷۵ بااینکه مطمعنم من یکی اصلا ازش خوشم نخواهد اومد و پلی نخواهم داد
۸۵ کن تموم شه بره😂
امیدوارم یه متا محکم در حد ۸۵ بگیره
متاش صددرصد بالای هشتاد میشه
در بهترین حالت ۸۵ و در دارین حالت ۸۰ میشه
۷۷ تا ۸۰
۷۰ تا ۸۵
ولی بنظر من چون باز خیلی شبیه به گذشته شده مثل اتزیو و غیره که البته اونا شاهکار بودن ولی من نمره ای که در نظر گرفتم بنظرم بین ۸۰ تا ۸۵ باشه
متاسفانه نمیتونم با میراژ ارتباط بگیرم
مخصوصا بعد اینکه یه گیم پلی نشون دادن که شخصیت اصلی میتونست مثل تلپورت پشت دشمن دربیاد ،دیگه تخیلی کردن این بازی چیه مخفی کاری سری AC میره زیره سوال
هنوز امیدوارم یوبیسافت یه اساسین خاطره انگیز بده
مبارزات خفن پر از کمبو و فینیشر های جذاب
پارکور یونیتی
طراحی محیط یونیتی و سیندیکیت
گرافیک جهشی مثل یونیتی
داستان در حد نسخه دوم
یه شخصیت بیادماندنی مثل اتزیو یا ادوارد کنوی
ماموریت فرعی جذاب
Assassin’s Creed هیچوقت یه فرنچایز واقع گرایانه نبوده تو همون Unity که مثال زدی یه قابلیت بود میتونستی خودتو شبیه به بقیه بکنی ولی خود بازی خوب بود اینم همونه و برای این قابلیتش توضیح دادن و گفتن چون سرعت بسیم اونقدر زیاد هست انیموس قابلیت رندر کردنش رو نداره و اینطوری نشون میده یه چیزی مثل شنا نکردن الطائر تو نسخه اول
وقتی تو تریلر میبینی و هنوز بازی نکردی مسخره بنظر میاد
اما فک کنم در عمل خوب باشه تو ادیسی هم یه قابلیتی شبیه این بود خیلی کاربردی و جذاب بودش
همه رقمه باهات موافقم البته برای من ۳ گانه اتزیو تکرار نمیشه و بی نهایت با نسخه روولیشن حال میکنم و دوستش دارم یه اساسین پا به سن و خسته خیلی ابهت داشت اتزیو تو این نسخه
حق به تمام معنا
الطائر بن لا أحد یه چیز دیگه بود
“شخصیت اصلی میتونست مثل تلپورت پشت دشمن دربیاد”
کدوم تریلر میگید ؟
چندین و چند تریلر کوتاه پخش کردن که این قابلیت رو نمایش دادن
میتونید تو یوتیوب ببینید
الان دیدم و متوجه منظور شما شدم. همچین قابلیتی تو Arkham Knight هم بود ولی اونجا حالت باورپذیر داشت و تلپورت نمیشد. اینجا هم جالب از کار دراومده، فقط امیدوارم باعث ساده شدن بازی نشده باشه. اول از همه هوش مصنوعی واقعا خوب باشه و دم اینکه لول دیزاین بازی قوی باشه
داش تو سندیکت میتونستی کاملا نامرئی بشی و برا خودت بلولی
اساسین همیشه فانتزی و تخیل داشته
چیز عجیبی نیست تو صنعت گیم و بین همه Developer ها یه چیز عادیه
Resident Evil 8: Village هم قرار بود اول نسخه فرعی سری و نسخه سوم سری Revelations باشه ولی بعدا کردنش به بازی اصلی و گسترشش دادن
به نظرم تصمیم درستی هم گرفتن ایوور شخصیت خیلی خشکی داشت و اصلا به حال و هوای بغداد و خاورمیانه هم جدای از اون نمیخورد الان تو این نسخه میتونن هم به پیش زمینه داستانی و ریشه های شخصیتی بسیم برسن هم یه بازگشتی به گیمپلی و وایب اتمسفریک نسخه های قدیمی داشته باشن و دل هوادارای قدیمی مجموعه رو بدست بیارن
*ما تماماً برای ساخت یک بسته الحاقی کار میکردیم اما در نهایت، متوجه شدیم که در حال کار روی چیزی هستیم که میتواند برای خودش، چیزی مستقل باشد.
گِل بگیرن دَرِ این یوبیسافت رو
ولی خب همچنان خیلیا عاشق بازیاشن (حتی مزخرف هاش)
مثلا رفیق من، اون قدری عاشق فارکرای نیو داون و ۶ هست که دیگه به هیچ بازی دیگه ای اهمیت نمیده (البته فارکرای ۶ بد نیست ولی اونقدری هم خوب نیست که بخوای به بازی های خفن تر ترجیحشون بدی)
بستگی داره ، فارکرای ۶ رو اگه تنها بودم اصلا سمتش نمیرفتم به خصوص اینکه باید میخریدم ، اما چون با دوستم بازی میکنم برام ی لذت دیگه داشت ، اما خب اونم برای یک بار !!!
منو باش فک میکردم اینا به صورت هدفمند تصمیم گرفتن برگردن به ریشه ها
هیچ شرکتی به فکر علاقه گیمر نیست
همه به فکر اون چیزین که دنیا باهاش میچرخه
پول
علت چرخش زمین نیست جاذبه
پوله که زمینو میچرخونه جالبه
این روزا اول پوله، بعد …؟
متوجه شدن بیشتر از یه دی ال سی میتونن ازش پول در بیارن
آره
هر وقت انجین آنویلنکست رو ارتقا دادن یا کلا انجینو عوض کردن، اونموقع میشه امید داشت به نسخه جدید AC
وگرنه همون آش همون کاسهست
دقیقا والهالا با من کاری کرد از یوبو سافت متنفر شدم احساس میکردم اصلا برای بازی وقت نزاشتن و احترام و ارزشی قائل نبودن
آره داداش کاملا درسته
فردا بیا یکم گل و سیمان ببریم دوتایی بریم درش رو گل بگیریم تا بیشتر از این آبروی فرانچایز های قبلیش رو نبرده تا خودمون پیش قدم نشیم کسی این کارو نمیکنه موافقی ؟ : D
بریم بریم :دی
این یوبیسافت دیگه وقتشه یا بره زیرمجموعه مایکروسافت یا سونی
فعلا که مدیریت خوبی بالا سرش نیس
چیکار داری همین آنقدر میفروشه که آدم تعجب میکنه😁بخاطر همین یوبی باگ هنوز به فکر تغییر موتورش و رفع باهاش نیست
اما یوبی جون شیر دوش تر از این حرفا بود و گفت نه سید ۷۰ دلار بده ۲۰ دلار کمه.
خدا را شکر که dlc نکردینش
اول خود طومار والهالا رو فروختن ، سپس دو بسته الحاقی ۲۰ دلاری فروختن ، بعدش یه ۴۰ دلاری و حالا هم یه مستقل ۵۰ دلاری که اولش قرار بوده دی ال سی باشه !
اساسین کرید والهالا تبدیل به بدترین بازی شد که من انجام دادم یعنی انقدر بد بود میگید نه این پایینی هارو بخونید
ضعف در شخصیت پردازی قوی ایوور شبیه م ، نگل بود
باگ های آزار دهنده
غیر واقعی بودن شدید بازی
مپ بزرگ ولی خالی خالی
بازی از لحاظ داستانی افت میکرد و بعضی وقت ها تو دیوار بو
ایوور کوه صاف رو میگرفت میرفت بالا ولی بعضی مواقع از بالا رفتن یک دیوار کوتاه و ساده عاجز بود
خلاصه اینکه اگر هنوز سمتش نرفتید بنظرم نرید چون قراره اعصابتون رو بهم بریزه کلا یوبی سافت خیلی وقته تو افته
خبر جدیدی نیست
این بازی هم قربانی سیاست های یوبوسافت میشه
مثل همون بلایی که سر far cry new down اومد
اگه به عنوان یه دی ال سی با قیمت کمتر عرضه میشد میترکوند
این بازیم توش دیدن که میتونن بیشتر از یه دی ال سی ازش پول در بیارن
#یوبیسافت_را_بمباران_کنید
با اینکه با بیشتر نسخه های این سری حال کردم و از این نسخه هم لذت می برم ولی متاسفانه منم احساس می کنم اونقدرها که بقیه فکر می کنند عنوان بزرگ و با متای بالا نخواهد بود. به لحاظ گرافیک هم خیلی شبیه اوریجینز هست و انیمیشن چهره ها در تریلرها اصلا خوب نیست و پیداست که یک عنوان نسل نهمی نیست.
زمان چقد زود میگذره انگار دو ۳ ماه پیش نبود که خبر اومد assassin’s Creed mirage میخواد بیاد🙃انگار همین دیروز بود ولی یه ۲ ماه گذشت و یه ماه دیگه میاد
بی صبرانه منتظرم🤝
همون دی لی سی بود بهتر بود
یوبیسافت داشت راکستار ۲ میشد پس البته از نظر پول پرستی
یوبیسافت خیلی شرکت عجیبیه دیگه به میراج هم امیدندارم
فاز اینایی که دیس دادن به پست رو نمیفهمم
الان مثلا فقط Ubisoft از این کارا میکنه بقیه نمیکنن ؟!!
همه شرکت ها حتی بهترین ها مثل Capcom هم دست به این کارا زدن اینکه یه سری ایده ها به عنوان DLC یا ویژگی تو نسخه اصلی باشن ولی بعدا حذف بشن برای نسخه بعدی چیز جدیدی نیست انقدر نسبت بهش گارد گرفتید
واقعا حیف شد
ای کاش همون dlc والهالا میبود
من ک با ایوور و والهالا خیلی ارتباط گرفتم
همین الانم دارم بازیش میکنم واقعا بینظیره
در کل بیشتر منتظر اون نسخه ک تو ژاپنه هستم
از قدیم گفتن کمیت ولی کیفیت
سری Assassin’s پتانسیله خیلی خوبی از نظر تمو فضاسازی داشت ولی برای یوبی سافت شده طعمه برای پول سازی هرسال یه نسخه جدید فاقد هرگونه خلاقیتو همون تم گیم های سال گذشته آیپی که با تیزر نسخه سال ۲۰۰۷ متولد شد و همرو به وجد اورد و در آخرم اوج کیفیت کار تا نسخه بلک فلگ بود باید همونجا تموم میشد تا زمانی که از کیفیت کار بعدیشون مطمئن میشدن..
مثل سه گانه مکس پین با اینکه فعلا خبری از نسخه جدیدش نیست و اگه به همون ۳ نسخه هم بسنده کنن بازم دست نخورده و تو شاهکار بودنشون هم شکی نیس👌
الان راکستارم اگه هرسال GTA عرضه میکرد ولی فاقد هرگونه نوآوری و تکرار و تکرار و یه فرمول فقط گرافیک صد در صد الان تا این حد واسه نسخه ۶ هایپی وجود نداشت چون همه میدونن راکستار همیشه کیفیتو ترجیح میده حتی اگه تو کل نسل بازی عرضه نکنه الانم پشت این صبر صد در صد ی شاهکار تحویل داده میشه..🌹
همین الان AC Revelation رو تموم کردم
تموم نسخه ها رو بازی کرده بودم بجز این
واقعا بعد تموم کردن این بازی و پایان الطایر و اتزیو دیگه بقیه این نسخه ها شیر دوشی هستن از لحاظ داستان هیچی ندارن
ممنون پاتریس دزیله ممنون جید ریموند
شاید دیگه اساسینز بازی نکنم
اتزیو و الطاعر🖤
the end of an era
بعد با این توصیفات ی عده حالو هفت شنبه به سانتامونیکا میگن دی ال سی ساز
بهترین فضاسازی رو بین تمام نسخه های سری داره
کارمند یوبیسافت: قربان بازی ساخته شده و بخاطر اینکه DLC هست قیمت ۲۰ دلار گذاشتیم
رئیس یوبیسافت: چیییی؟؟ ۲۰دلار؟؟؟ شما بیجا کردید ، برید اعلام کنید که یه بازی مستقله و ۷۰ دلار قیمت بذارید
این بد و بیراه گفتن به یوبیسافت شده مثل بد گفتن از کریستوفر نولان که یه مدت باب شده بود، هرکی از هرجا میاومد نولان رو میکوبید که احساس روشنفکری برداره. واقعا هم تکراری شده هم خسته کننده. هرکاری میکنن باز یه عده میدن میگن “فقط سه گانه اصلی”، بعد از اتزیو دیگه به درد نمیخوره، شیر دوشی، بیریشه و غیره.
یوبیسافت رو بیطرفانه بخوایی نگاه کنی دوست داشتنیه، همینها نسخه ۶۰ فریم origins و odyssey رو رایگان آپدیت کردن برای کنسولها، طراحی لباس و نقشهشون همیشه عالی بوده. بعد سونی به خاطر ۶۰ فریمی کردن a Thief’s end و lost legacy اومد چقدر قیمت گذاشت.
بیخیال گیر دادن به این بیچارهها بشین. ساخت بازی به اندازه کافی سخت هست ولی این جو منفی که نسبت بهشون پیدا شده بدترش هم میکنه
متاش کی میاد؟