دیوارهای نامرئی در Starfield باز خواهند گشت؛ انتظار اکتشاف بدون محدودیت را نداشته باشید
دیوارهای نامرئی در Starfield باز خواهند گشت؛ انتظار اکتشاف بدون محدودیت را نداشته باشید
دیوارهای نامرئی در Starfield باز خواهند گشت؛ انتظار اکتشاف بدون محدودیت را نداشته باشید
دیوارهای نامرئی در Starfield باز خواهند گشت؛ انتظار اکتشاف بدون محدودیت را نداشته باشید

دیوارهای نامرئی در Starfield باز خواهند گشت؛ انتظار اکتشاف بدون محدودیت را نداشته باشید

علیرضا محمدی
۱۴:۲۷ ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
دیوارهای نامرئی در Starfield باز خواهند گشت؛ انتظار اکتشاف بدون محدودیت را نداشته باشید

به نظر می‌رسد که در Starfield، کل سیارات را بدون محدودیت کاوش نخواهیم کرد. بازیکن در مرحله‌ای از کاوش با دیوارهایی نامرئی روبه‌رو می‌شود.

Starfield یک محصول نقش آفرینی بزرگ با تعداد زیادی امکانات و یک جهان‌بازِ عظیم است. با این حال، به نظر می‌رسد کاوش در سطوح سیاره‌ای آنچنان هم نامحدود نخواهد بود.

ویدیویی از Starfield منتشر شده که نشان می‌دهد بازیکن تا چه حد می‌تواند پیش‌روی داشته باشد. فیلم اصلی توسط بتسدا (Bethesda) حذف شده، اما افرادی هستند که آن را دوباره به اشتراک می‌گذارند. این کلیپ نشان می‌دهد که پس از نزدیک به ۱۰ دقیقه راه رفتن به یک دیوار نامرئی برخورد می‌کنید و پیام زیر را روی صفحه مشاهده خواهید نمود:

به مرز رسیده‌اید. نقشه را باز کرده و شروع به کاوش در منطقه‌ای دیگری کنید، یا به سفینه خود بازگردید.

همان‌طور که می‌بینید، بتسدا هنگام ساخت Starfield از عادات خاص خود فاصله نگرفته است، در Fallout 4 نیز در مسیر دستیابی به انتهای نقشه با نمایش یک پیام بر روی صفحه نمایش خود مواجه می‌شدید.

برخی از بازیکنان معتقدند که وجود دیوارهای نامرئی در Starfield چندان هم بد نیست. به هر حال، حدود ۱۰۰۰ سیاره در بازی وجود دارد و انتظار می‌رود که ۱۰ درصد از آن‌ها حاوی حیات باشند و این یعنی بازیکن احتمالاً جالب‌ترین کارها را در این سیارات انجام خواهد داد.

با این حال، وجود محدودیت مذکور کمی با گفته‌های پیت هاینز (Pete Hines)، رئیس انتشارات بتسدا در تضاد است. مدتی پیش او ادعا کرد که اگر بازیکن چنین احساسی داشته باشد، می‌تواند کل سیاره‌ای که روی آن فرود آمده است را کاوش کند.

عنوان Starfield در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای ایکس باکس سری X/S و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. کسانی که تصمیم به خرید نسخۀ پریمیوم بازی دارند، می توانند ۵ روز زودتر آن را تجربه کنند.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: Gamepressure.com

cactusRepatriateThe World Ender77god of warDARKSIRENمنتظر بازی hollow knight:silk songaria900Gidorasky reaper(the BOY)LM-bingoMatin BarkatCyrusIliya🖤james McCaffreyAbsurd hero𝕀𝕟𝕗𝕖𝕣𝕟𝕠Niko|BladeKingforsدکتره گیمفاmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دیوارهای نامرئی در Starfield باز خواهند گشت؛ انتظار اکتشاف بدون محدودیت را نداشته باشید
دیوارهای نامرئی در Starfield باز خواهند گشت؛ انتظار اکتشاف بدون محدودیت را نداشته باشید
دیوارهای نامرئی در Starfield باز خواهند گشت؛ انتظار اکتشاف بدون محدودیت را نداشته باشید
دیوارهای نامرئی در Starfield باز خواهند گشت؛ انتظار اکتشاف بدون محدودیت را نداشته باشید
دیوارهای نامرئی در Starfield باز خواهند گشت؛ انتظار اکتشاف بدون محدودیت را نداشته باشید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Ali گفت:

    این دیوار نامرئی واسه زمانیه که از سفینه زیاد فاصله بگیری

    cactusKung Fu KennyR6.ForeverThe World Ender77AHCمنتظر بازی hollow knight:silk songMatin BarkatIliyaMamad(you?)more
  • در واقع دلیل اینکه کنترل سفینه رو توی جو سیاره نداریم همینه که به خارج از منطقه نریم
    احتمالا از هر سیاره یه محدوده طراحی شده

    cactusSepehrR6.ForeverThe World Ender77منتظر بازی hollow knight:silk song(the BOY)LM-bingoMatin BarkatIliyaMamad(you?)more
    • bbb103 گفت:

      خیر سیارات سلولی طراحی شدن البته تایم اصلی پیاده روی ۳۰ دقیقه هست که اولین بار یه فروم چینی راجبش نوشت بعد از اون میتونید سوار سفینه شید مقصد بعدی رو سیاره رو انتخاب کنید و برید اونجا یعنی مثلا کل یک سیاره تقسیم میشه یه ۱۰۰ سلول متفاوت در آخر میتونید همه این ۱۰۰ سلول رو بگردید هر دفعه که شما وارد یکی از این سلول ها میشید کله منطقه جنریت میشه و سیو میشه که دفعات بعدی وقتی واردشون میشید به همون شکل باقی میمونه (تو خود فروم چینی بازیکن میگفت به سختی میشه از این سلول ها رد شد با پیاده روی )
      اونی که تویه ۱۰ دقیقه ردش کرد یک کاری کرده بود که شخصیتش مدام رویه ۱۰۰درصد استامینا بود و سرعتش پایین نمیومد
      اینم اضافه کنیم که خود تاد تویه مصاحبه با لکس راجب سلول ها توضیح داده بود و گفته بود سیارات رو تقسیم کردیم به ریجن های بزرگ که با لودینگ از هم جدا هستن (اینکار باعث میشه محتوای دستی بیشتری به سیاره اضافه بشه )

      cactusKung Fu KennyThe World Ender77DARKSIRENمنتظر بازی hollow knight:silk songGidora(the BOY)LM-bingoMatin Barkatگلدون گیمفا جهت تزئین سایتmore
    • A.Off گفت:

      من اخبار استارفیلد رو دنبال نمی کنم اما راجب ” از هر سیاره یه محدوده ای طراحی شده” می خوام بگم که مگه سازنده نگفتن با اینکه بخش هایی از هر سیاره به صورت دستی طراحی شده بخش بسیار زیادی از محتوای سیارات بازی و مناطق اون به صورت لحظه ای و ماشینی طراحی میشه وجود محدودیت در گشت و گذار چرا باید تو این سیاراتی که طراحی ماشینی شده وجود داشته باشه؟ اگه اینطوریه بهتر نبود بجای ۱۰۰۰ سیاره با کاوش محدود( در گشت روی زمین / فضای آسمون سیاره ) چند سیاره با کاوش و آزادی خیلی خوب در هر چند لایه اون وجود می داشت؟

      من که نمی دونم این یه تصمیم برای سازنده ها بوده

      cactusnobody77Witcherمنتظر بازی hollow knight:silk songaria900(the BOY)LM-bingoMatin BarkatIliyaNOO.Bmore
      • lost گفت:

        به طور خلاصه بازی no man sky رو دادن ب هوش مصنوعی گفتن ی بازی رندوم برامون ازین تولید صد تا سباره هم داشته باشه با چیزای رندوم

        cactusSilent KillerWotanMILADEVILSمنتظر بازی hollow knight:silk songaria900Gidora(the BOY)LM-bingoMatin Barkatحسامmore
      • sorena گفت:

        هندرسون این موضوع رو اینطور توضیح داد، محدودیتی برای اکتشاف کل سیاره وجود نداره.
        Easiest way to view it is like the planet is divided into 500 tiles (not the actual number). You land in one tile, explore, etc. And then jump back into your ship to select another tile to explore. If you really wanted to, you can just select the tile next to the one you’ve just explored and continue doing this around the whole planet.
        دلیل اصلی همون اضافه شدن چیز های دست ساز هست، اگر تو شرق یه سیاره فرود بیای و بازی به اشتباه تو غرب اون سیاره آیتم برات اضافه کنه، چطور میخوای پیدا کنی؟.
        قبل فرود اسکن می‌کنی مثلا دنبال آهن هستی ، پس قسمتی که آهن توش بیشتره فرود میای و بازی یه محدوده ی رو اینم و غیره اضافه می‌کنه ، و این محدوده کوچک هم نیست اون تایمی که چینی ها نشون دادن ، تایمی هست که میشه از یه طرف اسکایریم رفت به اون طرفش.

        cactusKung Fu KennyThe World Ender77منتظر بازی hollow knight:silk songGidora(the BOY)LM-bingoMatin BarkatIliyaNOO.Bmore
        • یعنی وقتی به انتهای هرکدوم از اون tile ها میرسیم این پیام میاد؟ درواقع برای رفتن به tile بعدی باید مجدد سوار سفینه شد؟

          cactusThe World Ender77منتظر بازی hollow knight:silk song(the BOY)LM-bingoMatin BarkatIliyaHaj_HosseinBrainiacCharlie Chaplinmore
        • A.Off گفت:

          ” اگر تو شرق یه سیاره فرود بیای و بازی به اشتباه تو غرب اون سیاره آیتم برات اضافه کنه، چطور میخوای پیدا کنی؟ ”
          خب جواب شما اینکه خودت با گشت و گذار پیداش میکنی بازی باید طوری طراحی بشه که شما دلیل محکمی برای پیدا کردن آیتم ها داشته باشید و اون آیتم ها جاهایی درستی باشن تا شما پیداشون کنید یا بازی به شما یاد بده که مثلا آهن در سنگ های خاصی در یک ناحیه خاصی از آب و هوا وجود داره و خودتون بگردید دنبال این آب و هوا و این نوع سنگ. اینکه خود بازی بفهمه شما دنبال آهن هستید بعد آهن رو جلوی شما بزاره پس دلیل برای جستجو چیه؟ این حرف شما نمی تونه درست باشه چون هدف این بازی ( گشت و گذار توی سیارات ) رو زیر سوال میبره چون شما فقط توهم گشت و گذار رو دارید

          البته باز هم میگم من اخبار استارفیلد رو دنبال نمی کنم اما این نوع گشت و گذار در یک محیط بنظر درست نمیاد

          The World Enderᚱ.ᚻ(the BOY)LM-bingoMatin Barkatarminbbb103گیمری عادی
          • sorena گفت:

            دلیل این حرفاتون اینه که «من اخبار استارفیلد رو دنبال نمی کنم»
            استارفیلد در مرحله ی اول و در کور خودش یه بازی space exploration هست، این که سه یا چهار سیاره داشته باشه اصلا با ساختار و هدف بازی کاملا در تضاد هست ، چطور اکتشاف فضایی میشد اگر وقتی وارد میدان ستارگان می‌شدیم و با «هیچی» رو به رو می‌شدیم ؟ پس اینجا شما از هدف اصلی غافل هستین.
            در مرحله ی اول، هدف این هست که در بخشی از کهکشان، راه خودمون رو در بین ستارگان باز کنیم و به دور دست ها بریم و پیدا کنیم که اونجاها چه خبره، چی هست و… پس این با سه یا چهار سیاره ی مشخص در یک سامانه شدنی نیست، چون «هدف» سازندگان چیز دیگه ای ست.
            پیدا کردن یک آیتم یا یک «مثلا» فضاپیمایی که بخاطر نقض فنی مجبور به فرود اضطراری در یک سیاره شده و هیچ راه ارتباطی با بیرون نداره، در یک سیاره ی باز و بزرگ شدنی نیست! یک سیاره بزرگ تر از اون هست که ما بخوایم وقت زیادی رو درش بگذرونیم، و در بازی بیش از ۱۰۰۰ سیاره وجود داره. حرف شما زمانی وارد بود که بازی یک نقشه ی ثابت میداشت و ما محبور بودیم بار ها و بار ها در میسر های اون در رفت و آمد باشیم، نه با چنین ساختار که ممکنه حتی روی خیلی سیارات فرود هم نیایم. در کنار یونیک بودن تجربه ی افراد.دلیل دیگه ی رندوم بودن اتفاقات، رویدادها، آیتم ها وو دقیقا به همین خاطر هست که بازی خیلی بزرگه و در یک مپ مشخص مثل اسکایریم یا رد دد دنبال نمی‌شه.
            راجع به منابع هم صرف جمع آوری نیست ، موضوع مقدار هست، به فرض من به ۱۰۰ کیلو آلمینیوم نیاز دارم برای ساخت بیس کمپ، سیارات رو از بیرون اسکن میکنم و اونی که این متریال رو داره و در بخشی که حجم بالا تری از آلمینیوم رو نشون میده رو برای فرود انتخاب میکنم. در استارفیلد مقدایر زیادی از منابع لازم هست و اسکن سیارات پیش از فرود یکی از بهترین کار هاست، شما برای استخراج وسیع تر منابع هم میتونی بیس بسازی پس پیش از اون میبایست اطلاعات داشته باشی.

            Kung Fu Kennynobodyᚱ.ᚻ(the BOY)LM-bingoMatin BarkatA.OffکلاغBrainiac
          • bbb103 گفت:

            عزیز شما کل سیاره رو میتونی بگردی
            ویچر ۲ یا فیبل ۱ بازی هایی که از این سیستم تو مقیاس خیلی کوچیک استفاده کردن شما وارد یه شهر میشی شهرو میگردی میری جلوتر تو راه واستون پیامی میاد دارید از شهر خارج میشید آیا مطمعنید ؟ شما هم میگید یس و لودینگ میاد و حالا وارد یه جنگل میشی !
            حالا این شهرو تبدیل میکنیم به یه مپ در اندازه اسکایریم یا کل بازی فالوت ۴ این میشه استارفیلد
            ………………………………………………
            در آخر من میدونم شما از این بازی متنفر هستید و اول همه کامنت هاتون هم میگید من زیاد اخبار این گیمو دنبال نمیکنم ولی کلا چون فشار زیادی بهتون وارد شده نمیتونید فکر کنید و جواب پرت میدید لذا این عرایض بنده برای کسی بود که واقعا اخبار رو دنبال نمیکرد و تو کامنت ها دنبال جواب سوالشه وگر نه برای شخص شما کلا احترام و تایمی قاعل نمیشم :)) روزت بخیر

            Kung Fu KennyRepatriate
      • bbb103 گفت:

        نه وقتی شما بیای یه کارخونه ۴ ۵ کیلومتری بسازی رویه یه سیاره که هیچی جز منابع نداره دیگه اون سیاره خالی نیست و بعد بری و بعد ۳ ماه برگردی کلی کوست به اون سیاره اضافه شده و کلی اتفاق افتاده اینطوری ابر کامپیوتر هم داشته باشی نابود میشه موقع رندرش پس بهترین کار همین بوده
        و ماد هم مهمه تو بخش ماد ها پیت هانز میگه که هرچیزی از کوست تا شهر میتونید بسازید پس چطوری باید اینا رندر بشن؟
        به نظرم شما میتونید نو منز اسکای بازی کنید میتونید کله سیاره رو پیاده روی کنید ولی همش ۱ نوع درخته با ۱ نوع زمین

        Kung Fu KennyMatin Barkat(the BOY)LM-bingoIliyaشادمن 3Brainiac
    • sorena گفت:

      اونطور که من دیدم کل سیاره برای اکتشاف در دسترس هست و همه جا (بجز آب و جاهای ناهموار) میشه فرود اومد. سیاره رو به صورت یه صفحه ی شطرنج طراحی کردند، این چیز خوبیه. از این جهت که یه سیاره به خودی خود خیلی بزرگ هست و اکثر مکان های اون ارزش رفتن نداره و بازی بطور رندوم چیز هایی رو به اون اضافه می‌کنه اگر یک سره در دسترس بود پیدا کردن اون ها تقریبا سخت یا طاقت فرسا می‌شد. یکی از موضوعات که بعد دایرکت مطرح میشد همین ساخت و اضافه کردن رندوم ، آیتم ، میشن ها وو بود که چطور قراره به تجربه ی گیمر آسیب نزنه، ظاهراً با این روی کرد.

      Kung Fu KennynobodyMatin BarkatIliyaکلاغMalenia Blade of MiquellaHaj_HosseinRebel2292killer of trollsBrainiacmore
      • HannaH گفت:

        راحت تر نبود یک ماشین اضافه می کردن تا دوباره برگردید به سفینه، پرواز کنید و چند متر آنطرف تر و دوباره فرود بیاید؟

        (the BOY)LM-bingoIliyaEgghead
        • bbb103 گفت:

          نیازی به برگشت نیست میتونی رومپ بزنی برگشت به سفینه یکی از آپشن هاست

          Matin Barkat
        • sorena گفت:

          فضا رو یک شهر وسیع در نظر بگیر، در اینجا سفینه دقیقا نقش اون ماشین رو ایفا می‌کنه و شما رو به قسمت های مختلف شهر(همون سیارات) می‌بره. قبلا راجع به سندباکس بودن جهان هایی که بتسدا میسازه توضیح دادم و الانم از همون روش پی روی میکنن و چیزی تغییر نکرده از این جهت وجود یه وسیله نقلیه زمینی لازم نیست، بتسدا همیشه از این روش استفاده میکرده تا اتفاقات رو در مقابل و یا پیرامون گیمر رقم بزنه و گیمر اون ها رو ببینیه یا رو به رو بشه. این ساختار بیشتر نزدیک به ماروویند هست هرچند تو اسکایریم هم اگر یه سرچ بکنی اکثریت افراد هیچ وقت از اسب استفاده نکردن.

          Matin BarkatکلاغBrainiac
    • نه آقای دارک استاکر
      تو با سفینت هرجایی که دلت بخواد میتونی پین کنی و همونجای سیاره فرود بیای پس محدودیتی نداره

  • Kratos گفت:

    تو سال ۲۰۲۳ دیوار نامرئی میذارن تو بازی😑حداقل یه کوهی چیزی میذاشتین که نشه ازش رفت بالا دیوار نامرئی واقعا مضحکه این مال ۲۰ سال پیشه

    Kung Fu KennynobodySilent Killer77Snoop doggMatin Barkatمنتظر بازی hollow knight:silk song(the BOY)LM-bingoIliyaMamadi7260more
  • این مسئله جالب نیست ولی مهم هم نیست، خودم خیلی اهمیتی به دیوار نامرئی نمیدم زیاد اهمیتی ندارن مپ بازی بالاخره یکجا تمام میشه حالا چه با دیوار نامرئی چه با دریای بی پایان و هر روش دیگه ای، مسئله مهم این هستش که سازنده طوری بازیکن رو در بازی قرار بده که بدون اینکه به حس اکسپلوریشن آسیبی برسه متوجه دیوار نامرئی نشه و بتسدا خیلی خوب اینکار رو انجام میده

    77Matin Barkat(the BOY)LM-bingoMamad(you?)AAS(بازگشته است)Mamadi7260WalleR MaNگیمری عادیHaj_HosseinNathanmore
    • sorena گفت:

      ولی مهم هست. یه ایراد واقعی که گرفته میشد همین چیزهای اضافه شده به بازی بصورت رندوم بود، اگر با اسکن از بیرون مشخص میشد کجا هستن که دیگه موضوع اکتشاف بی معنا میشد و اگر بی حساب کتاب هم به سیاره اضافه میشدن، چطور می‌خواستیم پیدا کنیم؟ چون ما قرار نیست که تمام وقت مون رو در یک سیاره بگذرونیم شاید تو هر سیاره ۱ یا حتی نیم ساعت هم نمونیم و هیچ وقت دوباره به اون جا برنگردیم (بجز اون هایی که مرتبط به داستان و شهر ها هستن) حالا تو هر فرود یه محدوده با چنین تایمی میده که هرچی هم اضافه شده تو همون محدود است و یا هیچی نیست. یه ماه پیش یه پستی تو ردیت دیدم که چنین چیزی رو پیش بینی کرده بود، پیداش کردم برات می‌فرستم.

      nobody77Matin BarkatHitasepHaj_HosseinRebel2292killer of trollsBrainiacMaster bladeمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)more
      • دیگه این مسئله مربوط به سیستم های اتو جنریت بازی هستش و دیوار نامرئی مشکل ایجاد نمیکنه اون محدوده ای که اسکن میشه برای پیدا کردن آیتم باید محدوده بزرگی باشه ولی نه در حدی بزرگ که نشه دیگه آیتمی هم نشه پیدا کرد و نه در حدی کوچیک که مفهوم اکسپلوریشن از بین بره، در کل اگه اینطور باشه که برای هر بخش از سیاره دیوار نامرئی وجود داشته باشه با درست پخش کردن آیتم ها مشکلی پیش نمیاد

        77Matin BarkatsorenaBrainiac
  • Ali khorasani گفت:

    ناراحت شدم
    انتظار پیاده روی نامحدود داشتم

    Matin BarkatAAS(بازگشته است)Mamadi7260HitasepHaj_HosseinPotgHesamAIkiller of trollsBrainiacTahaicmore
  • mmdo گفت:

    یه سری خبرا خوندم مبنی بر این که دیوار نامرئی ب این خاطره که زیاد از محدوده سفینه دور نشی و برای گشتن بقیه سیاره باید سفینتو یه جای دیگ فرود بیاری تا بتونی کل سیاره رو بگردی

    من این احتمالو میدم شاید هنوز به اون تکنولوژی نرسیدن که کل سیاره رو با هم پشتیبانی کنن و بخش بخشش کردن

    77Old fashion GAMERMatin BarkatMamad(you?)AAS(بازگشته است)Mamadi7260Haj_HosseinRezaRebel2292Brainiacmore
  • Lu Bu گفت:

    در اینکه کل سیاره. و میشه کاووش کرد ن پیت هاینز اشتباه گفته ن کس دیگ
    هرسیارع به صورت چندین کاشی قرار میگیره ، مثلاً شما روی یه کاشی فرود میایی می‌رسی به انتهاش ، بعد میتونی کنار همون کاشی دوباره فرود بیایی و کاووش رو دوباره از همونجا شروع کنی ،و تموم سیاره رو باید اینجوری کاووش کنی ، واینجوری ک من فهمیدم میگن یه دسترسی وجود داره ک سریع میتونی به اون قسمت یا بگیم کاشی بری. با توجه به لیکر ک هرروز داره اطلاعات از بازی میده ، وسعت هرکاشی ک درش قرار میگیری بسیار بزرگه . خلاص اینه ک شما ک روی یه سیاره فرود میایی مثلاً هر سیاره رو به چهار کاشی تقسیم می‌کنه و شما واسه اینکه بخوای همشو کاووش کنی مجبوری ک تو همون کاشی فرود بیایی
    و فکر کنم دلیل اینکه میگفتن پایگاه بسازید هم همینه واسه فست تراول

    Kung Fu Kennynobody77HitasepMatin Barkatxbox gamerkiller of trollsBrainiacMaster bladeمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)more
  • Zabi گفت:

    طراحی محدود نشون میده که روی طراحی نظارت انسانی صورت گرفته و همینطور دفعتی ساخته نشده.

    77Old fashion GAMERMatin BarkatMamad(you?)AAS(بازگشته است)Mamadi7260sorenaHitasepHaj_HosseinRezamore
    • bbb103 گفت:

      در حقیقت آره همینطوره تیل یا همون کاشی ها (جوری که خود تاد میگه ) به صورت دستی طراحی میشن بعد وارپ میشن (کش پیدا میکنن و گرد میشن ) بهم چسبانده میشن تا یه سیاره رو تشکیل بدن هر دفعه که وارد یکی از این کاشی ها بشی یه لودینگ صورت میگیره (که لیکر میگفت ۱ ۲ ثانیه هست ) و محتوای جنریت شده هم به این کاشی اضافه میشه (دلیل اینکه نقشه بازی من تو همون لوکیشن با نقش بازی شما فرق داره) ولی در آخر شما میتونید تموم این سیاره رو بگردید

      Matin BarkatZabi
  • کسانی که دیس لایک دادند انتظار داشتند بازی بی پایان باشه؟؟!
    اگه مثلا به جای این که دیوار نامرئی باشه یه چیز دیگه بود خوشحال بودید آره؟
    در هر صورت به نظر من دیوار نامرئی بهترین گزینه برای استارفیلد بود

    AdlermgSilent Killer77Old fashion GAMER(the BOY)LM-bingoMamadi7260arminBrainiacWalleR MaNRoyalknightmore
  • abas kalbas گفت:

    اه حیف شد ولی فکر نکنم زیاد مشکل بزرگی باشه چون هزارتا سیاره وجود داره و میتونیم همشو بگردیم

    Old fashion GAMERHitasepMatin BarkatBrainiacMinecrosoft
  • سادست و منطقی
    طراح ارشد مراحل بازی ، گفت هر سیاره در عمل شامل چندین مربع عه که هر مربع تا آخرین حدش قابل اکتشافه، بعدا تاد هاوارد توی مصاحبه با kinda funny x cast گفت که هر مربع چندین کیلومتره و در مصاحبه با lex Friedman گفت هر مربع دو کیلومتر در دو کیلومتره که واقعا قابل توجهه . پس هر سیاره در واقع کاملا قابل اکتشافه اما اینجوری نیست که شما از قطب سیاره شروع کنی و دور بزنی سیاره رو . منطقی نیست عملی هم نیست مگر توی یه گرافیک کارتونی

    با این وجود چندتا دلقک الان میان هیت میدن

    Kung Fu KennySilent Killer77Old fashion GAMERHitasepMatin Barkat𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻BrainiacsorenaWalleR MaNmore
  • تا بازی نیاد نمبشه نظر درست حسابی داد

    nobody77Mamadi7260WalleR MaNگیمری عادیMalenia Blade of MiquellaHitasepHaj_HosseinMinecrosoftkiller of trollsmore
  • مگه کسی توقع داشت توو هزار تا سیاره پیاده روی نامحدود بکنه؟ اونجوری که باید مثل نومنزاسکای میساختنش، اتوجنریت استارفیلد هنگام ساخت بوده نع هنگام بازی.
    Starfield does use procedural generation for the 1000-plus planets you can explore, but each planet has hand-crafted elements
    اول توسط هوش مصنوعی بطور رندوم اما بر اساس یسری قوانین ساخته میشه و سپس توسط بازیسازان بطور دستی ادیت و اسِت ها جای گزاری و تغییر پیدا میکنن و همه سیارات برای همه کنسول ها به یک شکل اند،
    اگر اشتباه میکنم لطفا یکی با منبع اصلاحم کنه

    Kung Fu KennysnowgirlSilent Killer77Old fashion GAMERMatin Barkat(the BOY)LM-bingoMamad(you?)AAS(بازگشته است)WalleR MaNmore
  • Ruby گفت:

    واقعا یسریا توقع داشتن هزارتا سیاره هر کدوم اندازه کره زمین مساحت داشته باشن؟!

    snowgirlMamad(you?)Brainiac
  • Big Bad Wolf گفت:

    به نظرم فکر کردن به این چیزا فقط حال آدم رو خراب میکنه
    بذارید بیلد کیفش رو ببرید
    نه این بازی
    بلکه همه بازی ها رو همین کار کنید

    Brainiac
  • AidenRa گفت:

    البته اینم اضافه کنیم که سلول ها یا ریجن ها بهم متصل نیستن یعنی توی نزدیک مرز دوتا ریجن ی پایگاه بسازین و بعد برین ریجن کناریش نمیتونین اون پایگاه رو ببینین

    snowgirl(the BOY)LM-bingoBrainiac
    • bbb103 گفت:

      احتمالن برعکسه بر حسب صحبت های تاد هاوارد با لکس فری من
      (ما کاشی های عظیمی ساختیم اونها رو گرد کردیم بهم چسبوندیم تا یک کره رو تشکیل بدن به این شکل وقتی از فضا بهش نگاه کنی و برامدگی ببینی وقتی بری پایین با یه کوه مواجهه میشی )
      اگر این گفته تاد حقیقت باشه یعنی دور نما ها واقعی هستن پس
      ولی اگر بحث این باشه که کاشی یا سلول بعدی رندر نشه کلا حرف شما درست در میاد

      Matin Barkat(the BOY)LM-bingo
  • Shinji mikami گفت:

    این که قبلا توضیح داده شده بود. مگه قراره شبیه سازی پیاده روی بشه ؟ خخ
    کسی که عناوین بتسدا رو تجربه کرده باشه میفهمه که بتسدا هیچ کدوم از عناوین خودش رو خسته کننده نمیسازه بلکه پرمحتوا ترین rpg هارو میسازه و یک جهان پرمحتوا و متنوع که از گشت و گذار و کشف سیرمون نمیکنه.
    تنوع سلاح و انمی و محیط در کنار مراحل متنوع و متفاوت در کنار شخصی سازی عظیم و متنوع سفینه و پایگاه و سلاح ها و … چنان این عنوان عظیم رو سرگرم کننده خواهد کرد که بعد صد ساعت بازی هنوز خسته نمیشیم. واقعا بتسدا بلده که چطور مپ و محیط بازی رو به اندازه محتوایی که قراره توش قرار بده، بسازه.
    یادش بخیر مپ اسکایرم رو درو کردم ولی بخاطر کتاب های جادو داشتم ادامه میدادم یعنی چنان تنوع وجود داشت.

    Kung Fu KennyAdlermgHitasepMatin BarkatBrainiacCharlie Chaplin
  • GODZILLA گفت:

    در واقعیت هم همینطوره شما از قطبهای شمال و جنوب خودتون هم نمیتونید رد بشید چون نمیذارن که رد بشین

    Matin BarkatBrainiac
  • xbox gamer گفت:

    زیاد مهم هم نیست این همه مپ به این گندگی حالا میخواهیم بریم بچسبیم به دیوار نامرئی و دغدغمون این باشه که نمیتوتیم بریم اون ور دیوار ؟؟

    HitasepMatin BarkatBrainiac
  • (مدتی پیش او ادعا کرد که اگر بازیکن چنین احساسی داشته باشد، می‌تواند کل سیاره‌ای که روی آن فرود آمده است را کاوش کند.)
    اول اینکه میتونیم و باید محل فرود رو عوض کنیم
    دوم اینکه حتی با احتمال وجود محدودیت اکتشاف هم یه سیاره طبیعتا قسمت زیادش یه هیچ دردی نمیخوره(حتی اونایی که شهر و حیات دارن خیلیم چیز منطقی و طبیعی ای هست) چرا بی دلیل باید بریم بچرخیم

    HitasepMatin Barkat
  • Saeed گفت:

    ولی به نظرم بتسدا یه منظور خیلی واضح داشته که کمتر کسی بهش برخورد کرده.

    اونم اینه من محیط و شرایط رو فراهم میکنم حالا در اینده کم کم پرش میکنم. تا پلیرا بخوان بازی رو کامل تمومش کنن ماد سازا یه مقدار بهش اضافه میکنن. منم کم کم شروع میکنم به اضافه کردن جهان بازی.

    یعنی اشپزخونه و مواد غذایی رو موجود کردم. میام کم کم غذا های متنوع میپزم. همه هم میگن به به و چه چه.

    احتمالا gta هم از این قضیه استفاده داره میکنه.
    اضافه کردن جزئیات داستان و مراحل طی مرور زمان.

    اگه اینجور بشه عملا مایکروسافت میشه خوشا به حالش.

    AdlermgHitasepMatin BarkatBrainiac
  • طرف ۳۰۰ کیلومتر فاصله بین ۲ تا شهر رو سوار هواپیما میشه. بعد میخواد توی بازی کل سیاره رو پیاده روی کنه. 😂

    Kung Fu KennyحصینHitasepMatin BarkatCocaiene crusaderMamadi7260BrainiacAshen undead the bearerCharlie Chaplin
  • xbox gamer گفت:

    میگن بازی قراره به مضامین عمیق دین و خدا و افرینش بپردازه

    Desert KingBrainiac
  • واقعا برای من یکی دیوارهای نامرئی هیچ مسئله خاصی نیستن ، تو همه‌ی بازی ها محیط باز وجود داره و طبیعیه

    arminBrainiac
  • وااااای جعبه فن بیا و ببین.
    این بود اینهمه استارفیلد استارفیلد این که همش‌ دروغ بوده خخخخخخ.
    این بازی محکوم به شکسته و فکر اینکه این بازی خوب بشه دیگه رسما تموم شد.
    بازی فضانوردی مرز داره؟
    یعنی چی این نومنز اسکای خیلی بهتره پولتون حروم نکنید این بازی متا زرد میشه.
    گفتم که بازم میگم مایکروسافت به هیچ وجه نمیتونه بازی خوب بسازه مگه همه سونی هستن که بازی با عظمت بسازن.
    این بازی صد درصد همه چیش پای مایکروسافت و بتسداست اگه خراب کرد نگید ربطی نداره و اینا.
    در بهترین حالت ۸۰

    Kung Fu KennyAdlermgUNCLE ARTHURThe World Enderamirdashti264HitasepMatin Barkat(the BOY)LM-bingoarminAMIRALI MORGAN ⭐ استارفیلد فن شدمmore
  • فردا که نقدا میاد جعبه فن و پیسی فنا اماده باشن که توسط ما سونی فنا تمسخر گرفته بشن.
    اینهمه شوکیس سونی مسخره کردین الان چی سر خودتون اومده ببینید.
    پیشبینی متا ۷۰ تا ۸۰

    Kung Fu KennyThe World Enderamirdashti264Matin Barkat(the BOY)LM-bingoarminAMIRALI MORGAN ⭐ استارفیلد فن شدمUNCLE ARTHURBrainiacLove Gamemore
  • sky reaper گفت:

    دیگه تا جایی که سخت افزار بهشون اجازه بده میتونن کار انجام بدن. اینکه کل یه سیاره همزمان لود بشه و بتونی هر چقدر میخوای بدون مرز توش بگردی احتمالا غیر ممکنه و منم انتظارشو نداشتم.

    Brainiac
  • Nathan گفت:

    در این که امکان کاوش صد درصدی نیست حرفی نیست ولی کاش یه کم خوش سلیقگی به خرج میداد بتزدا واسه گیماش جا دیوار نامرئی دیزاین محیط رو جوری می‌چید که از اون مرز اون طرف تر نشه رفت خدایی رو مخمه این دیوار نامرئی کم هم نیست تو بازیا

    Matin BarkatA.OffBrainiac
  • یعنی انتظار داشتی غیر از این باشه؟ بشخصه اولین بار که ۱۰۰۰ تا سیاره رو شنیدم فکر کردم تاد هاوارد مست کرده مگه همچین چیزی ممکنه ۱۰۰۰ تا سیاره با جزئیات و دست ساز

  • مگه قرار نبود نامحدود بتونیک اکتشاف کنیم 😂

    Matin Barkat
  • آقا بازی عالی هست که میگم این خبر نارحت کننده بود دیگه این همه دیسلایک چیه مگه گفتم بازی بده 😐

  • The Red Devil گفت:

    بعد از “نداشتن دنیای یکپارچه” و “نداشتن حالت ۶۰ فریم” ، توی سومین مورد هم از نو منز اسکای شکست خورد.
    اونوقت یه عده منتظرن بهترین بازی قرن بشه!!

    Kung Fu KennyAdlermg‌‌‌‌‌‌مهران(the BOY)LM-bingoUNCLE ARTHURBrainiacCharlie ChaplinRoyalknightCocaiene crusadermore
  • حتی ماینکرافتم دیوار نامرئی داشت

    The World EnderMatin BarkatBrainiac
  • داداش من ترول هستم 😂🤲🏻
    یبار میگن فن ایکس باکس هستم یبار سونی بابا اصلا من فن هیچ چیزی نیستم 😐 خودم هر ثانیه منتظر استارفیلد هستم بعد بیام مخالفش حرف بزنم ؟ فقط گفتم بد شد خوب اگه این گزینه نبود بهتر بود!

  • یعنی چی نمیشه که بالاخره یه جایی کوهی دره چیزی جلو راهت میگیره دیگه تو بازی سازی اصلا این یه موضوع اساسی که رعایت میکنن همه و با تگنیک ها حاص تازه اون مسیر طولانی رو درست میکنن از مسیر قبلی همونو میگیرن اما با تکنیک خاص کاری میکنن که بازیکن متوجه نشه مگه خودش اطلاعات داشته باشه تو این حوزه مثلا باری های ریسینگ از فورزا بالاتر نداریم که بازی ها که تو شهر در جریان رو شما دقت کنید از جایی از مسیر با اینکه راه جدیده ولی چیزای تکراری میبینید که خلاقانه و با خطا دید عوض شده اینم طبیعی دیگه حالا نوشته گفته چیز خاصی نیست که عیب باشه هزارتا سیاره هست اونو نبیتیم اینهمه امکانات داخل بازی نبینی گیر بدیم به یه چیز طبیعی

    The World Ender
  • Amin گفت:

    من که برام مهم نیست این چیزا ،، چون میدونم تیم استارفیلد و بتسدا همه جوره سعی و تلاششون رو‌کردن تا تجربه ای عمیق و لذت بخش به مخاطب ارائه کنند و فقط منتظرم بازی هستم تا عرضه بشه و از تجربه اش لذت ببرم .

  • واقعا نمی‌دونم چرا بعضی ها انتظار نامحدود بودن از این بازی رو دارن((اصلا نه فقط این بازی، هر بازی دیگه ای) چون همچین چیزی غیر ممکنه…حجم بازی باید نا محدود باشه تا یه همچین کاری کرد…
    حتا ماینکرفت هم با sandbox بودنش محدوده!!!(تحش به یه دیوار آبی رنگ می‌رسی)

  • Repatriate گفت:

    خب یه همچین چیزی دور از انتظار هم نیست نگه اینکه خدا رو بیارن بتسدا بگن شروع کن به آفرینش

دیوارهای نامرئی در Starfield باز خواهند گشت؛ انتظار اکتشاف بدون محدودیت را نداشته باشید