نقدها و نمرات بازی The Texas Chain Saw Massacre منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی The Texas Chain Saw Massacre منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی The Texas Chain Saw Massacre منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی The Texas Chain Saw Massacre منتشر شدند

نقدها و نمرات بازی The Texas Chain Saw Massacre منتشر شدند

آرش بوالحسنی
۱۰:۲۴ ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
نقدها و نمرات بازی The Texas Chain Saw Massacre منتشر شدند

The Texas Chain Saw Massacre جدیدترین اقتباس ویدیوگیمی از یکی از مشهورترین فرنچایز اسلشر سینما است. در ادامه نگاهی به نقدها و نمرات بازی می‌اندازیم.

در The Texas Chain Saw Massacre شما نقش یکی از مشهورترین قاتل‌های سریالی تاریخ سینما یا قربانی‌های او را بازی می‌کنید. این بازی بر اساس فیلم نمادینی با همین نام که در سال ۱۹۷۴ منتشر شده ساخته شده است. The Texas Chain Saw Massacre توسط استودیوی Sumo Nottingham توسعه یافته و توسط Gun Interactive منتشر شده است. این بازی شامل پنج قاتل متفاوت در قالب Leatherface ،the Cook ،the Hitchhiker و دو نفر دیگر که اعضای جدید خانواده The Texas Chainsaw Massacre هستند می‌شود. داستان بازی حول محور تلاش قربانی‌ها برای یافتن Maria، خواهر گم شده پروتاگونیست اصلی یعنی Ana Flores، می‌چرخد.

PC Invasion 9.5/10

The Texas Chainsaw Massacre نه تنها از ظواهر این فرنچایز مشهور استفاده می‌کند، بلکه مکانیک‌های خود را حول عصاره این فیلم می‌سازد. سینماتوگرافی، موسیقی و لحن فیلم اصلی همه با دقت بالا بررسی شده‌اند تا جهانی که توبی هوپر (Tobe Hooper) حدود پنجاه سال پیش خلق کرد بازسازی شود. به علاوه گیم‌پلی و سیستم ارتقای شخصیت‌ها به آن حس و حال اعتیادآوری را می‌دهند که در بازی‌های وحشت مشابه دیگر یافت نمی‌شود. The Texas Chainsaw Massacre این فرنچایز نمادین را به تجربه‌ای تبدیل می‌کند که بازیکنان را تا مدت زیادی دنبال خواهد کرد.

COGconnected 8.5/10

علی رغم مشکلاتی که The Texas Chainsaw Massacre دارد، حسابی توانسته‌ام خود را با آن سرگرم کنم. به عنوان طرفدار سرسخت فیلم اصلی، باید بگویم که استودیوی Sumo Nottingham برداشت بسیار سرگرم‌کننده‌ای از این جهان ترسناک داشته که وفادارانه و تنش‌زا است. اگر این بازی حتی نیمی از پشتیبانی Dead by Daylight را دریافت کند، شاهد یک عضو ثابت جدید در میان بازی‌های چندنفره برای سال‌های آتی خواهیم بود.

GameSpace 8/10

به عنوان طرفدار The Texas Chainsaw Massacre اصلی و ریمیک سال ۲۰۰۳ آن و هم‌چنین یک بازی اسبق Dead by Daylight، در مورد آینده این بازی نگران بودم. با این حال نگرانی‌های من خیلی زود کنار زده شدند، چرا که The Texas Chainsaw Massacre تنها از ظاهر فیلم کلاسیک استفاده نمی‌کند، بلکه مکانیک‌های مرکزی بازی حول آن ساخته شده‌اند. سینماتوگرافی، موسیقی و لحن با دقت بالایی مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا حال و هوای فیلم سال ۱۹۷۴ بازسازی شود. مهم‌تر از آن توسعه گیم‌پلی و شخصیت‌ها باعث شد تا بارها برای یک دست دیگر باز گردم، چیزی که در سایر بازی‌های وحشت نامتقارن دیده نمی‌شود. The Texas Chainsaw Massacre این فرنچایز نمادین را به یک ماجراجویی دلهره‌آور تبدیل می‌کند که با بازیکنان تا مدت‌ها همراه خواهد بود. به نظرم بهتر است که این بازی با سایر آثار این ژانر مثل Dead by Daylight مقایسه نشود، چرا که این دو بازی متفاوت هستند. در حال حاضر این بازی محتوای کافی را دارد، اما آینده آن بر عهده توسعه‌دهندگان است. من این بازی را دوست دارم و قطعا آن را به تمام طرفداران این سبک بازی‌ها توصیه می‌کنم.

TheGamer 8/10

The Texas Chainsaw Massacre یک بازی ترسناک ناهمگام است که خیلی خوب طراحی شده است. این بازی حس وحشت یکی از مشهورترین فیلم‌های اسلشر تاریخ را با گیم‌پلی اکشن Dead by Daylight به طرز زیبایی ترکیب می‌کند. The Texas Chainsaw Massacre می‌تواند رقیب جدی جدیدی در این ژانر باشد.

Shacknews 8/10

The Texas Chainsaw Massacre یک ورودی شگفت‌انگیز در خانواده بازی‌های چندنفره نامتقارن است. بازسازی آن از مکان‌ها و شخصیت‌های فیلم سال ۱۹۷۴ به شدت درگیرکننده بوده و پر واضح است که وفاداری به منبع الهام یکی از اولویت‌های تیم سازنده بوده است. این مهم باعث شده تا گیم‌پلی هم هیجان‌انگیزتر باشد، اما مطمئن نیستم که سیستم‌های عمیق و پیچیده بازی به مذاق همه خوش بیاید.

Wccftech 7.5/10

به خاطر تجربه بدی که بازی برای تازه‌واردان در نظر گرفته، The Texas Chainsaw Massacre ممکن است کمی برای بازیکنان که با بازی‌های نامتقارن آشنایی ندارند گیج‌کننده باشد. با این حال بازیکنانی که در این نوع بازی‌ها سابقه دارند می‌توانند لذت زیادی از این بازی ببرند، چرا که گیم‌پلی آن ارزش بیشتری برای مهارت قائل است.

Windows Central 7/10

The Texas Chainsaw Massacre خانه وحشت منحصر به فردی را ارائه می‌دهد که نسبت به سایر بازی‌‎های مشهور این ژانر متفاوت است. هر دست بازی حس و حال یک فیلم ترسناک جمع و جور و سه پرده‌ای را دارد که از ترس، دلهره و قتل‌های خشن پر شده است. مشکلات فنی و محتوای محدود به پکیج کلی ضربه وارد می‌کنند، اما هنوز هم می‌توانید سرگرمی زیادی را در The Texas Chainsaw Massacre پیدا کنید.

Game Rant 7/10

The Texas Chainsaw Massacre به هنگام عرضه یکی از بازی‌های کامل‌تر و زیباتر در میان بازی‌های چندنفره نامتقارن است. این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمینه گرفتن اتمسفر فیلم سال ۱۹۷۴ و ترجمه آن به زبان بازی‌های ویدیویی دارد. بازی کردن به عنوان قربانی‌ها با گروهی از دوستان تجربه بسیار سرگرم‌کننده‌ای است، اما بازی کردن به عنوان قاتل اصلا به همان اندازه هیجان‌انگیز نیست. داشتن تنها سه نقشه به هنگام عرضه و نبود یک حالت آفلاین هم ایده‌آل نیست. با این حال امیدواریم که آپدیت‌های آینده The Texas Chainsaw Massacre را به بازی ترسناک بهتری از چیزی که الان هست تبدیل کنند.

Finger Guns 7/10

The Texas Chainsaw Massacre مشکلات فنی زیادی برای رفع کردن دارد و گیم‌پلی هم باید متعادل‌تر شود. اما حتی با این شرایط هم گیم‌پلی جذاب و سیستم‌های پیچیده بازی وقتی فرصتش را داشته باشند می‌درخشند. نتیجه نهایی اثری استراتژیک‌تر در ژانر وحشت نامتقارن است.

Screen Rant 6/10

The Texas Chainsaw Massacre یک بازی چندنفره سرگرم‌کننده است. چیزهای زیادی برای دوست داشتن در این بازی وجود دارند و با توجه به جدید بودن آن، احتمالات برای DLC هیجان‌انگیز هستند. در نسخه پیش از عرضه PC چندین مشکل فنی از جمله افت نرخ فریم وجود داشت، اما انتظار می‌رود که این مشکلات پس از عرضه رفع شوند. به عنوان طرفدار ژانر وحشت نامتقارن باید این بازی را تجربه کنید، اما یک سری مشکلات هستند که ممکن است مانع بازگشت دوباره و دوباره شما به این بازی شوند.

IGN 6/10

شکی ندارم که با گذشت یک تا دو سال، وقتی آن‌ها اکثر مشکلات فنی را حل کرده‌اند، سناریو‌ها و نقشه‌های بیشتری را به بازی اضافه کرده‌اند و راه بهتری را برای ورود تازه‌واردان در نظر گرفته‌اند، The Texas Chainsaw Massacre یکی از بازی‌های ثابت در مجموعه بازی‌های ترسناک ناهمگام من خواهد شد. با این وجود فعلا این بازی را با چند هشدار قبلی پیشنهاد می‌کنم. تعداد کم نقشه‌ها و مشابه بودن آن‌ها خیلی زود خسته‌کننده می‌شود و حتی با تعداد خوبی از شخصیت‌های قابل بازی و یک سیستم پیشرفت کارآمد، پس از مدت کوتاهی به سه سناریو بازی عادت کردم. در هر صورت پتانسیل این بازی و علاقه آن به این فرنچایز وحشت کلاسیک کاملا قابل مشاهده است.

Gamereactor UK 4/10

همانند Evil Dead: The Game، به نظرم این بازی هم هدر دادن یک لایسنس فیلم دیگر با ساخت اثری در ژانر اشتباه است.

the texas chain saw massacre
میانگین نمرات بازی در وسایت متاکریتیک

بازی The Texas Chain Saw Massacre در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۲۳ (۲۷ مرداد ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پلتفرم PC عرضه خواهد شد.

SirAmirاوردک تک تک ورژن حقیقیDARKSIRENDota2˝Kianامیر حسینNemesismeysambراستینهادی صفائیDark FantasyNah𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥GiivarLeroxv-alkalinemarioRoozbehFocussiavashAshen undead the bearermore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات بازی The Texas Chain Saw Massacre منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی The Texas Chain Saw Massacre منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی The Texas Chain Saw Massacre منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی The Texas Chain Saw Massacre منتشر شدند
نقدها و نمرات بازی The Texas Chain Saw Massacre منتشر شدند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقدها و نمرات بازی The Texas Chain Saw Massacre منتشر شدند