سی‌دی پراجکت ۱۰۰ نفر از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد - گیمفا
سی‌دی پراجکت ۱۰۰ نفر از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد - گیمفا
سی‌دی پراجکت ۱۰۰ نفر از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد - گیمفا
سی‌دی پراجکت ۱۰۰ نفر از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد - گیمفا

سی‌دی پراجکت ۱۰۰ نفر از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد

محمد حسین کریمی
۱۲:۳۰ ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
سی‌دی پراجکت ۱۰۰ نفر از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد - گیمفا

شرکت سی‌دی پراجکت اعلام کرد که به‌زودی تقریباً ۱۰ درصد از نیروی کار خود را اخراج می‌کند و از دلایل این موضوع نیز صحبت کرد.

در یک «پیام سازمانی» منتشر شده روی وبسایت رسمی، رئیس شرکت سی‌دی پراجکت (CD Projekt)، آدام کیچینسکی (Adam Kicinski)، اعلام کرد برای آن که «تیم‌ها چابک‌تر سریع‌تر و با بازدهی بیشتر» کار کنند، تصمیم گرفتند یک تعدیل نیروی قابل توجه انجام دهند و عده‌ای را اخراج کنند. وی در این باره گفت:

ما با دقت تمامی تیم‌های حاضر در شرکت را حول موضوع «مشارکت مورد انتظار» و استراتژی خود بررسی و ارزیابی کردیم. گفتن این موضوع سخت است، اما در حال حاضر بیش از حد نیروی کار داریم.

افراد بااستعداد زیادی در شرکت حضور دارند که وظیفۀ خود را مطابق انتظارات انجام می‌دهند. ما در حال حاضر می‌دانیم که سال آینده برای آن‌ها فرصتِ کاری نخواهیم داشت.

به همین دلیل، قرار است ۱۰۰ نفر از نیروی کار خود را تعدیل کنیم که تقریباً ۹ درصد از کل تیم را تشکیل می‌دهند. این اتفاق تدریجی رخ خواهد داد. برخی از افراد حتی در اوایل ۲۰۲۴ شرکت را ترک خواهند کرد. ما انتظار داریم که به مرور زمان اعضای باقی مانده با تغییرات به وجود آمده هماهنگ شوند و ما همچنین خدمات زیادی را به آن‌ها ارائه خواهیم داد.

نظر شما در این باره چیست؟

پیشنروعموی Jack MarstonWalleR MaNBehzad zargaryA C EDark FantasymeysambRedDevilsHunter𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥NemesisAshen undead the bearerlul-bookPro gamerfarhadqpODECharlie Chaplinܝ̇ߺیܩߊ ܢܚ݅ܩܚܓ…..𝒪𝓊𝓇 𝒟𝓇ℯ𝒶𝓂𝓈LeroxHitoori04

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سی‌دی پراجکت ۱۰۰ نفر از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد - گیمفا
سی‌دی پراجکت ۱۰۰ نفر از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد - گیمفا
سی‌دی پراجکت ۱۰۰ نفر از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد - گیمفا
سی‌دی پراجکت ۱۰۰ نفر از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد - گیمفا
سی‌دی پراجکت ۱۰۰ نفر از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • تعداد نیرو اصلاً ارتباطی با سرعت انتشار و کیفیت نداره، بلکه مدیریت و استعداد نیروهای موجود + تخصص تهیه‌کننده هر کدوم از پروژه‌‌ها حول تامین منابع، بازدهی رو تعیین میکنن. هر چقدر تعداد نیروها بیشتر باشه، مدیریت استودیو سخت‌تر و شلختگی بیشتر میشه. مهم اینه که رهبران استودیو بتونن تعداد نیرویی رو استخدام کنن که توانایی مدیریتشون حول مقیاس پروژه‌ها وجود داشته باشه، برای این کار هم باید بازی های خودشون رو به خوبی بشناسن و بدونن که چه قدر منابع و برنامه‌نویس و طراح و … نیاز داره. وقتی به عنوان رئیس استودیو از پروژه آگاهی کافی نداشته باشی، استودیو پر از نیروهایی میشه که حقوق میگیرن اما بازدهی کافی رو ندارن. تعداد نیرو به شکلیه که با توجه به ماهیت پروژه نه باید کم باشه نه زیاد. الان خیلی از شرکت‌ها overstaff به حساب میان با توجه به خروجی‌ها یکیش Ubisoft. سی دی پراجکت هم به نظر میومد این مشکل رو داره و به نظرم کار درستی انجام دادن.

    gigachad_assaissnZodiacپیشنروعموی Jack MarstonWalleR MaNBehzad zargaryArshia.1هادی صفائیrecidivistAriamore
    • Zabi گفت:

      در دنیای کنونی و خصوصا اروپا، از کار بی کار شدن برای یک کارمند حوزه فناوری معنای چندانی نداره.
      پی نوشت: این چیزی از نظر منفی من نسبت به اروپای شرقی ها خصوصا لهستانیا کم نمیکنه.

      gigachad_assaissnپیشنروWalleR MaNIliyaRezaMincraftPop_Starten reasons why you are a noobکاکاسنگیUNESISM
    • Reza گفت:

      والا اینطوری ک از متن مشخصه هزار نفر بودن ، میشن نهصد نفر
      ک قراره دوتا ویچر بسازن ، سایبرپانکو پشتیبانی کنن و اکسپنشن بدن ، سایبرپانک بعدیو بسازن ، با اپیکم روی انجینش همکاری کنن
      چطوری overstaff به حساب میان(جدای بحث درامدزایی ک خب تو این بخش خوب عمل کردن همیشه)؟
      از دید من ک خیلی کم هم هستن براش، البته دلیلش همین چندتا پروژه معرفی کردنشونه ، برای ی بازی عظیم زیادن ن چندتا
      با پنج نفر ک نمیشه ویچر ساخت…
      مگ اینکه اون اسکیلی ک تو ذهنمون داریم از ویچرو درنظر نگیریم و اونقدری جاهطلبانه نباشه ، تو ذهن من هر ویچر ی بتسدا نیازشه
      من بیشتر ازشون انتظار تاسیس استودیوهای جدید و استخدام داشتم ک بتونن همه پروژه هارو پیش ببرن…

      gigachad_assaissnپیشنروOld hunterMincraftPop_Starten reasons why you are a noobChris redfieldPro gamerBrainiac(خداحافظ)Charlie Chaplinmore
      • دو تا ویچر بزرگ که نمیسازن، یک ویچر بزرگ بعدی میسازن یکی هم استودیوی مجزا قراره یه ویچر احتمالا با دوربین ایزومتریک و متفاوت بسازه که مقیاس به شدت کوچک تری داره. ۹۰۰ نفر برای ویچر و سایبرپانک بعدی کافیه، تازه اون بحث بسته الحاقی که کاملاً جداست، چون با توجه به نمودار اختصاص نیرو به پروژه ها، تا زمانی که اکسپشنش PL ساخته میشده، فقط ۵۰ تا ۱۰۰ نفر روی ویچر بزرگ بعدی کار میکردن و تازه Project orion که سایبرپانک بعدیه حتی وارد فاز پیش تولید هم نشده هنوز، قراره سال آینده شروع بشه پروژه. این در حالیه که پروسه تولید متغیره از نظر استفاده از نیروی کار. ابتدای پروسه نیروی کمتری نیاز داره تا اواسط و انتهای پروسه. این که اعلام میکنن ۵ تا پروژه رو برنامه‌ریزی کردن. منظورشون این نیست که همزمان قراره همشون در دست ساخت باشه. تازه یه آی پی جدید هم دارن به نام Hadar که مشخصاً کسی روش فعلا کار نمیکنه و در حد یک ایده‌اس. این اطلاعات هم موجوده و رسماً تایید شده چون سی دی پراجکت نمودار از اختصاص نیرو به اشتراک میذاره همیشه:
        https://s8.uupload.ir/files/fiqofuxwiasgs-k_78fb.jpg

        پیشنروعموی Jack Marstonهادی صفائیRedm0ndy.xbox77Old hunterMincraftمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)ten reasons why you are a noobکاکاسنگیmore
        • Reza گفت:

          امیدوارم از پسش بربیان
          من فک میکردم ویچر چهار و ریمیک ویچر یکو میسازن ، مطمئن نیستم ، ولی اگ این دوتا باشن نباید ایزومتریک باشه دیگه
          من نگران اینم ک بخاطر افت سهامشون ک خب کمرشکن بود و هفتاد درصد افت کرد ، مجبور شده باشن بازیاشونو کوچیک کنن (چون مثلا برای بالابردن سهامشون یسری اسامی محبوبو مجبور شدن ب خورد سهامدارا بدن)
          یام ک شاید برنامشونو خیلی طولانی کردن ، مثلا سایبرپانک ده پونزده سال دیگه بیاد(شاید منطقیشم همین بود تا قبل معرفی کردنش ک انتظاراتو زیاد کرد)

          پیشنروMincraft
      • Wotan گفت:

        بیش از هزار و دویست نفر تا به امروز (البته اگه منظورت کل گروه سی دی پراجکت بود). بعد از انتقال بخشی از دولوپر های سی دی پراجکت رد به بوستون هم بشدت شروع به نیروگیری میکنن.

    • چرا بازیسازا امنیت شغلی ندارن ؟
      مگه میشه همین جوری بیای یه نفر اخراج کنی
      الان اونایی که اخراج شدن قرار هزینه های زندگیشون چجوری بدن
      زیاد از قوانین وزرات کار تو ایران اطلاعات ندارم ولی تا اونجایی که میدونم تو ایران نمیشه یه نفر بدون دلیل موجه اخراج کرد اگه استخدام و بیمه باشه
      میتونه بره شکایت کنه
      اینارو نگفتم که بگم حرف شما اشتباهه
      فقط خواستم اگه اطلاعاتی از قوانین اینجور شرکتا دارین بگین
      یه بازیساز که تو یه استدیو کار میکنه مگه قرداد نمی بندن ؟

      پیشنروBehzad zargaryMincraftPop_StararminCharlie Chaplin
  • میگیم خودتو بفروش ب سونی گوش نمیدی
    حالا کی ضرر میکنه سونی یا تو

    پیشنروsky reaperMincraftمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Pop_Stararminوزغ ( آنتی لگبت)
  • اقتصاد جهانی هم حسابی داره اذیتمون میکنه😔

    gigachad_assaissnPop_Starمحسن لرستانی نسخه بتا
  • Wotan گفت:

    من بعد از مدت ها لاگین کردم که اینو بگم برای رفع ابهام:
    بیشتر این تعدیل نیرو ها بخاطر پایان ساخت گوئنت هست و افرادی مثل E-sport دیزاینر ها که گوئنت رو میساختن، با پایان دولوپمنت دیگه نیازی بهشون نیست. (آخه مثلا برای سایبرپانک جدید یا ویچر جدید چکار میتونن بکنن؟) از طرف دیگه spokko هم با پایان ساخت monster slayer تعدیل نیرو داشته و در پروژه molasses flood هم بخاطر ریبوت شدن بازی مجبور شدن چندین نفر رو اخراج کنن. خواستم بگم همه این تعدیل نیرو ها مال بخش سی دی پراجکت رد نیست و کل گروه سی دی پراجکت رو شامل میشه.

    Mincraftمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)Pop_StarPersian KingUNESISMXERXESAshen undead the bearerRezaوزغ ( آنتی لگبت)
  • aref44 گفت:

    سیاهی لشگر نیاید با کار
    یکی مرد جنگی بِه از صدهزار
    .
    آدم ۵ تا یار ستاره و کاربلد داشته باشه بهتر از صدتا نیروی معمولی و متوسطه

    WotanMincraftMR.BADGUY
  • Pro gamer گفت:

    مشکلی نیست به شرطی که به کیفیت بازی ها لطمه وارد نشه

    Mincraft
  • Life گفت:

    سی دی پراجکت با همین رویه پیش بره پایه های نابودی خودش رو میزاره

    Life
سی‌دی پراجکت ۱۰۰ نفر از نیروی کار خود را اخراج خواهد کرد - گیمفا