۹۸ درصد بازیکنان Halo Infinite در استیم بازی را رها کردهاند
بنا بر اطلاعات SteamDB دربارهی شمار بازیکنان همزمان Halo Infinite، میزان ۹۸ درصد از بازیکنان پیشین در استیم (Steam) هماکنون به تجربهی عناوین دیگر مشغولند.
بازی Halo Infinite با انتشار خود در اواخر سال ۲۰۲۱ موفق ظاهر شد، اما رفتهرفته نارضایتیها افزایش یافت. از عدم وجود ویژگیهایی که قولشان پیش از عرضه داده شده بود و مشکلات فنی گرفته تا کمبود محتوا، تأخیر فصلهای بعدی و انتقاداتی که برای سازوکارهای درون بازی مطرح میشد، چنین نتیجهای را به بار آورد. در عین حال، بسیاری از بازیکنان احساس کردند که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (343Industries) چندان به خواستههایشان توجه نمیکند.
برای بسیاری از افراد روشن بود که در نهایت، بازیکنان زیادی بازی را رها خواهند کرد، اما اکنون کاربری در ردیت به نام Full-Plastic7324 آماری از این رخداد به دست داده است. شمار بازیکنان همزمان بازی Halo Infinite کمی پس از عرضه به ۲۷۲۵۸۶ رسید. به گفتهی این کاربر و بنا بر اطلاعات وبسایت SteamDB اما، اکنون این رقم به ۶۳۱۹ بازیکن کاهش یافته است (در زمان نگارش این خبر رقم کمتری نیز ثبت شده). نتیجه آنکه در حال حاضر فقط حدود ۲ درصد از بازیکنان Halo Infinite در استیم همچنان بازی را تجربه میکنند و ۹۸ درصد آنان این عنوان را رها کردهاند.
گفتنی است که به نظر میرسد پشتیبانی از این بازی به تازگی بهتر شده و شرایط بهتری برای آن رقم زده است، اما زمان زیادی طول خواهد کشید تا شاهد بازگشت محبوبیت به آن باشیم.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
از بس مولتی پلیرش بیخود بوده خوب
واقعا هم بی خود بوده
من اون موقع روی ایکس باکس یکبار دانلود کرده بودمش یادم نمیاد فک کنم حجم مولتیش کلا ۲۰ و خورده ای گیگ بود
همونم زیاد بوده براش فقط چون فری پلی بود نصبش کردم اصلا خیلی بد بود مخصوصا روی پیدا کردن سرور معلوم نبود به خاطر اینترنت بود یا کمبود پلیر طول می کشید تا یک مچ پیدا بکنه
بخش شخصی سازی هاشم اصلا توی دیوار بود
البته آخرین باری که تجربه کرده بودم واسه ۱ سال پیش بود شاید الان بهتر شده باشه
نع عزیز مولتیش که مشکلی نداشت، آپدیت پحتواش پایین بود، وگرنع برای کسی که تازه شروع میکنه تا یکی دوماه اول جذابه و بعدش دیگه محتوای جدیدش خیلی دیر به دیر و اندکه. البته بنظرم در آینده پشتیبانیش بهترم بشه
اونجور که من شنیدم مولتیش بیخود نبوده
خود ۳۴۳ تقصیر کار بوده که بازیو به امان خدا ول کرده و خیلی کند آپدیت داده
مولتیش خیلی خوبه درواقع
تقصیرکار مایکروسافته , ن ۳۴۳
مایکروسافته ک تیمای پشتیبان درستو حسابی بعد از لانچ نذاشته پای کار ، با لانچ بازی اکثر تیمای پشتیبان ک قراردادی بودن جدا شدن و موند یدونه ۳۴۳
کمبود محتواشو کاملا تقصیر مایکروسافت میدونم ک کاسه کوزه هاش سر ۳۴۳ شکست
به قول یک بنده خدایی بریم تخمه بیاریم قراره زیر این پست جنگ بشه، مایکروسافت سه تا پرچمداره داره و نمادهای کنسولش هستن هیلو، گیرز، فورزا اگر به اندازه ای که به فورزا اهمیت بده به اون دوتای دیگه هم اهمیت میداد اینطوری نمیشد، الانم که سرش گرم استودیو خریدن و بازی های دیگس فراموش کرده اینارو، یک مشکل بزرگی که مایکروسافت داره وضعیت مارکتینگ بازیاش مخصوصا پرچمداراشه اصلا هیچ زحمتی واسشون نمیکشه بابا یک مجسمه یا ماکتی از مسترچیف یا مارکوسی، پرچمدارای یک کمپانی مثل بچه هاش میمونن اولیتشون باید با اون ها باشه سونی رو ببینید واسه رگناروک چیکارکرد تبر کریتوس یعنی لوایتان ر. ساخت گذاشت تو سطح شهر تو متروها پوستراشو گذاشت یا چسبوند به دیوار یا ماکت PS5 رو ساخت گذاشت سطح شهر، مایکروسافت تو بحث بازاریابی یا مارکتینگ کنسولش و بازیاش خیلی خساست به خرج میده نمیدونم چرا، الحمدالله ندار هم که نیست بگیم بخاطر اونه
پرچم دار و نماد مایکروسافت از این به بعد کالاف و الدر اسکرولز هست
در جریانی که این کامنتت بیشتر گل به خودیه دیگه ؟
joel عزیز
اینفیینیت بیسش بازی خوبی هست
استوری که عالیه
تویه بخش آنلاین اگه خوب نبود بیس بازی ۲۰ ملیون پلیر نمیرختن توش مشکله اصلیش محتوا و آپدیته چیزی که ۳۴۳ نتونست از پسش بر بیاد
اتفاقا مایکروسافت در قامت مدیریت انتخاب خوبی کرد کسی رو گذاشت که با هیلو ۴ ثابت کرد میتونه هیلو بسازه و ساخت چیزی که قرار بود اضافه انجام بده رو نتونست و مایکرو هم از آینده خبر نداره بهترین انتخابش در اون زمان همین ۳۴۳ بود
استدیو ها زمان نیاز دارن تا تویه یه کاری خوب بشن و تست بشن و فعلا ۳۴۳ تویه این کار موفق نبود نه که هیلو بدی بسازه اتفاقا بهترین هیلو رو میتونه بسازه ولی تویه بخش آنلاین سرویس دادن کارش خوب نیست چیزی که بانجی توش خوبه
در آخر مایکروسفات داره با خریدش جلوی همین مشکلات رو میگیره بهترین استدیو های ساپورت داره به تصرف خودش در میاره استدیو ساپورت کارشون این نیست که بیس بسازن اونا فقط اسست تولید میکنن تکسچر ۳ دی صدا و … و از بیس پیش آماده شده توسط استدیو اصلی استفاده میکنن که وارد بازی کنن امتحانشونم با ساپورت کاد سیستم آنتی چیت جدید وارزون و …. پس دادن اگر شما فکر میکنی مایکروسافت بی فکر هست این فنبوی بودن شما یا قدرت تحلیلی ضعیف شما رو نشون میده
bbb103@ عزیزدل هرجور فکرمیکنم و کامنتت رو نگاه میکنم هیچ ربطی به کامنت خودم پیدا نمیکنم واقعا یک نگاه به کامنت خودت و من بنداز ببین چه ربطی میتونی بهش پیدا کنی من راجع به مشکلات بازاریابی بازیا و کنسول مایکروسافت صحبت کردم شما اومدی راجع به کمپین هیلو و خرید اکتی صحبت کردی آخر کامنتت هم توهین کردی در صورتی که من اصلا راجع به کمپین اینفینیت حرف نزدم پست هم راجع پلیرای بخش آنلاینشه، عیب نداره ولی ببین عزیزدل من نه شما رو میشناسم نه شما منو خب، قبل کامنت دادن فکرکن و ببین اصلا کامنت من در مورد چیه بعد قضاوت کن و ریپلای بزن موفق باشی
قربونت بشم من
من هیلو یک دو سه ریچ اینفینیت و چهار رو بازی کردم
عاشق همشونم البته اینفینیت به پای هیلو های بانجی نمیشه اما خب
بین اینا چهار واقعا برام غیر قابل تحمل بود
گانای اصیل بازی نبودن انمیا اصلا افتضاح بودن
دایدکت که شخصیت منفی بود یه باس نداشت
خلاصه هیلو چهار کسالت آور ترین هیلو عه
به نظر بنده هم ریچ بهترین هیلوعه
سبک ارنا شوتر چیزی نیست که این روزها طرفداران فراوان داشته باشه. به CS GO بهتره اشاره نکنید چرا که همه دلیل دارن اون بازی رو بازی میکنند و ثه خاطر لوت باکس و ازرش مالی و خرید و فروش ایتم های بازی هست. اینکه همش اشاره میکنید به پرچمدار و پرچمدار که ارزش هیلو را بیش از بیش جلو بدهید که به راحتی نقد کنید باید توجه کنید که اگر بخش بتل رویال آمد و پیلر های زیادی به خود جذب کرد دنبال بهانه نباشید. تمامی سرویس محور های پلی استیشن هم روز عرضه در پی سی در دسترس هستند و از همین آمار پلیر ها بر علیه شما استفاده خواهد شد.
قضیه این هست که یکی که بخش استوری بازی رو تموم میکنه دیگه حوصله بازی کردن بخش مولتی پلیر بازی رو ندارم…..(آخه کدوم آدم عاقلی وقتی که CS:GO و WARZONE و APEX LEGENDS هست میره بخش مولتی پلیر Halo infinite رو بازی میکنه)….
صرفاً استناد به آمار استیم برای این بازی کافی نیست، چون ار طریق برنامه گیمپس پیسی و مایکروسافت استور هم در دسترسه که هیچ آماری ازشون در دسترس نیست + کنسولهای نسل ۸ و ۹ XBOX.
منتظر استارفیلد هم باشید، روز اول انتشار پر از باگ و مشکل متاش قول میدم بالای ۸۵ نمیره
کل بازی هایی توسط مایکروسافت ساخته میشه کیفیت خاصی نداره
مایکروسافت فقط توی forza موفق بوده و بس
بازی هل بلید ۲ سه چهار سال در دست ساخت بوده هنوز نتونستن گیم پلی نشون بده ببینید چی میشه اون بازی نینجا باید خودش مستقل ادامه میداد
اما ات و آشغال های سونی همه از دم متا بالا ۹۰ دهن هستن به اشغال هایی مثل گاد و لست ببخش که همش کاتسین هستن و نصف صنعت گیم رو ویران کردن
از حرفات معلومه موبایل پلیری
باز تابستون شد این والدین محترم یه کنسول بگیرین برای این بچه که از روی کمبود نیان ایجا چرت و پرت بنویسن ، گیمر باشی این حرف هارو نمیزنی، من بهت قول شرف میدم تا حالا کنسول از نزدیک ندید بوش هم نکردی چه برسه بازی کنی
شما مشکلت این که روان درست حسابی نداری یه بچه ۱۲,۱۳ ساله هستی که فقط عقده جمع شده درونت ، کامنت های قبلی ببینی با این که گفتم ps5 دارم پول داشتم بقلش xbox می گرفتم فقط به خاطر گیم پس نه انحصاریاش، چون من تا سال ۲۰۱۹ تمام انحصاری ایکس باکس بازی کردم
بیا برو فری فایرت پلی بده نیازی نیس در مورد گیمی نظر بدی
عاها
یک سال کامل استارفیلد رو تاخیر زد که چنین مشکلی براش پیش نیاد حالا تو توهمات خودت بمون
انقد این سایت پر فنبوی و تعصبیه به شخصه میخوام برم زیر هر پستی چه مایکرو چه سونی هیت های بی دلیل هست
خوب یعنی چی این کار؟
مثل اینه من بگم گاد آف وار بعدی متاش ۸۰ میشه همه هم شاکی میشن یا اسپایدرمن روز عرضه افتضاح باشه.
درضمن مایکرو به اندازه ای گیمپلی نشون داد که مشخص بشه بازی باگ نداره.امثال تو باید سکوت بکنن نه تحلیل.
به همین امید باش دوست عزیز 😁
گوشه ای از توهم های یک سونی فن:
آقا یک استارفیلد معذرت
عجب
چشارو باید شست باید واقعیت و دید
تو برو مغزتو بشور کافیه 🤣
بیا پایین باوا چش و سرمون درد گرفت 😒🤮
🤝آینده رو میتونی تشخیص بدی منطقیه
چطور اون زمان که رو استیم اومده بود آمار هاش بالا بود و Battlefield 2042 رو کنار زده بود آمار هاش مهم بودن الان فاقد اهمیت شدن !
ضمنا بزرگ ترین فنبیس گیمینگ PC رو استیمه مولتی پلیر بازی هم رایگانه پس حرفت درباره گیم پس PC عملا بی معنیه
مایکروسافت ویندوز هم هیچکی اصلا سمتش نمیره وفتی امثال Epic Games Store و استیم هستن
رو ایکس باکس هم آمار های گیم پس همیشه اومده یا کلا نبوده یا اون ته ها همیشه بوده
وضع بسیار بد برای پرچمدار کنسول Xbox.همونطور که یکی از دوستان هم گفت نمره متاش به خودی خود خوب بود اما نه به عنوان پرچمدار یک کنسول و نمرات نسخه های قبل
۸۷
بخش کمپینش عالی بود
ولی باید قبول کنی مولتیش افتضاح بود
متای ۸۷ شاهکار
متای ۸۸ ناامید کننده
😳😳😳
ب اون دوستتون بگید ک ژانر شوتر متفاوت عمل میکنه و اون متا عالیه با توجه ب متای رقیباش و بزرگان شوتر❤️
مشکل اصلیش محتوای کمه…
اتفاقا نمره کمپینش خیلی عالی بود، مشکل شما اینه که با نمرات اکشن ادونچرها مقایسه ش میکنی، در حالی که باید با همسبک هاش مقایسه ش کنی، الان شوترهای اکشن اونایی که خوب ظاهر میشن مثل shadow warrior 3 نهایتا توو کانال هفتاد نمره میگیرن، اما فقط هیلو اینفینیت و دووم ایترنال بودن که توو این سبک تونستن نمره بالای ۸۵ بگیرن و خودشون رو به عنوان پادشاهان سبک شوتر اکشن اول شخص معرفی کنن. تازه هیلو تفاوتی که با فرنچایزهای دیگه داره اینه که یک بارم ریبوت نشده و این کار رو بسیاااار سخت تر میکنه برای استودیوی سازنده
لعنت به صنعت گیمی که هیلو اینفینت پادشاه شوترش باشه 🤦
کمپین این بازی تو چه بخشی خوب بود که میای این لقبو بهش میدی؟
درمورد چیزی که بازی نکردی نظر نده و سونی با اون عظمتش یه بازی شوتر در حد همین هیلو اینفینیت نداره.
سونی شوتر نمیسازه چه ربطی به افت کیفیت هیلو داره؟
شک نکن اگه هیلو رو بازی نکرده بودم اینجوری درموردش حرف نمیزدم
قبول دارم بخش مولتیپلیر بازی خراب کرد اما کمپین عالی بود و اصلا قبول ندارم خراب کرده باشه.
سلیقه شما هم صرفا برای خودتون محترمه، ما بر اساس نمرات متاکریتیک داریم حرف میزنیم. ایشالا شما هم یروز منتقد معتبر شدی و نقدت در میانگین متاکریتیک حساب شد نظرتون رو داخل میکنیم، ولی خب تا اون روز نظر و سلیقه تون فقط برای خودتون محترمه
طبق نمرات متا کریتیک دثلوپ از این بازی متاش بیشتر شده
پس میام میگم دث لوپ پادشاه شوتر اول شخص 🤣
داداش…ببین…موندم از دست بعضی شما سونی فنا بخدا.
این مثل این میمونه که بگی چون نمره ی زلدا از لست آف آس و گاد آف وار بیشتره پس از اونا بهتره😑
خب صددرصد اشتباه ، هرکدوم از اونا توی سبک خودشون شاهکار هستند و پادشاه اون سبک.هیلو هم توی سبک خودش پادشاه هست ، درسته آخرین بازیش در حد انتظارات نبود اما هیلو یک فرنچایز هست.
مورد سوم هم اینکه متا هیچوقت اونقدر ملاک نبوده، خیلی بازی های خوبی هستند که متای پائین دارن اما خیلی خوب ظاهر شدن و طرفداراشون رو راضی کردن، همین چند وقت پیش dead island 2 منتشر شد که متاش ۷۵ بود اما تقریبا همه به بازی ری اکشن مثبت نشون میدادن.
سونی فن چیه چی میگی تو تازه از خواب پاشدی هنوز دست و روت رو نشستی داری گیج میزنی
خوب نبود شد ۸۷ متاش . حله این بازی آشغاله شما بازیش نکن
من هیلو رو دوست داشتم که بازیش کردم
وگرنه عمرا سمتش میرفتم
tom
انسانی که چشمش را راحت بر رویه حقیقت بست :))
عزیز این سبک به بالاترین حد تکاملش رسیده تموم شد
قرار نیست چیز عجیبه دیگه ای توش ببینیم همچین نمره ای تویه این سبک که جای پیشرفت نداره ! بهترین نمره هست
درکش برای کسی که از یوتیوب گیم پلی میبینه سخته
والا بازیشم کردم ولی درک نکردم
جوش نزن ایشالله کونکور میاد میزنه رو دستش :دی
ریاضیا که میگفتن سخت تر از دی بوده
ببینیم تجربیا چی میگن 😂
Tom@ هیلو پادشاه شوتر صنعت گیم؟ مدال افتخار، دووم، ولفشتاین، ما انقدرام به درد نخور نیستیم، فکرکنم موقعی که ما اینارو اون زمان تجربه میکردیم این بندگان خدا هنوز بدنیا نیومده بودن داداش، ببین صنعت گیم به کجا رسیده که هیلو بشه پادشاه شوترش
اخه داداش خود هیلو ۱ یا ریچ
کلی شوتر خفن و موفق که تو این سالا اومدن
بعد یکی بیاد به هیلویی که با سر خورده زمین بگه پادشاه شوتر اول شخص 😂 خیلی حرفه
اینا فکر کردن هرچی چهارتا اینفلوئنسر میگن درسته 😂
با اینکه فن سونی هستم ولی این رو کاملا قبول دارم و واقعا هیلو های قدیمی اصلا یک حسی دیگه ایی برام داشتن و اینکه برای مقایسه متای بازی هم واقعا من این نظر رو دارم که به طور مثال چرا فاینال رو با هیلو مقایسه میکنند و چرا فورزا رو با گاد آف وار و باقی انحصاری های سونی مقایسه میکنند حالا اگه با گران توریسما مقایسه کنند هیچی ولی شخص میاد فورزا رو با گاد آف وار مقایسه میکنه خب بر چه منطقی اصلا این بازی چه شباهتی به فورزا داره و یا حتی فاینال فانتزی هم چه شباهتی به هیلو داره فاینال توی یک دنیای فانتزی ( نسخه ۱۶ رو میگم ) با شمشیر و اژدها هیلو تو آینده تقریبا با اسلحه و فضایی بدون کوچک ترین شباهت البته در پادشاه بودن هیلو توی سبک شوتر با شما موافق نیستم چون پادشاه اصلی همه شوتر ها دووم و مدال آف انر هستش و اگه این ها نبوده نصف بازی های که الان هستن هم نبودن اصلا ممکن بود بازی های ویدیویی هم دیگه موفق نشن
استوریش که عالی بود و متای بالایی هم ثبت کرد ولی توی بخش انلاین متاسفانه کم کاری کردن
متاش برای بازی پرچمداری که نسخه های قبلی متای بالای ۹۰ گرفتن اصلا خوب نیست.
وقتی یه بازی بالاترین نمره متا رو در یک دهه گذشته در سبک خودش میگیره یعنی فوق العادست، اگر نع لطفا یک بازی در سبک هیلو و دووم معرفی کنید که نمره بالاتری گرفته باشه، لازم نیست مثل هیلو ریبوت هم نشده باشه، لطفا یک فرنچایز ریبوت شده شوتر اول شخص اکشن نام ببرید که از هیلو و دووم بهتر باشه، ولی خب نخواهید توانست چون بهتر از این دوتا نیست، کلا شوتر اکشن ساختن کار هر استودیویی نیست، بخاطر این حرفم دیس میگیرم ولی فکر کردی سونی بدش میومد شوتر اکشن اول شخص انحصاری داشته باشه؟ خیر اما ساخت بازی در این سبک خیلی سخت و ریسکیه، اونم برای فرنچایزی که بعد از بیش از بیست سال سابقه یک بار هم ریبوت نشده،
حرفت مثل این میمونه :
گالوم بهترین بازی اقتباسی از ارباب حلقه هاست چون تو چند سال اخیر ارباب حلقه ها با متای بیشتر ازش نیومده پس بهترینه
ارباب حلقه ها ساختن کار هر کسی نیست 😂
به لات کوچه خلوت بهترین نمیگن
بایو شاک اینفینیت از شوتر های اول شخص ۱۰سال اخیر که متای بیشتری گرفته
دثلوپ
مترو اکسدس که از نظر کمپین ۱۰۰ برابر هیلو اینفینیته
😂😂 خودت متوجه مغلطه هات هستی یا سهویه؟؟ کاش لاقل آگاهانه مغلطه کرده باشی، ارباب حلقه ها سبک بازی سازی نیست عزیز دلم، من دارم سبک بازیسازی رو میگم، اگر مثلا میگفتم بازی فضایی با محوریت قهرمان سازی روو دستش نیست حرفتون درست میشد اما الان مغاطه ایی بیش نیست،
دثلوپ؟؟ بایوشاک اینفینیت؟؟ 😂 بخدا موندم بخندم یا اشک بریزم، دثلوپ شوتر اکشنه؟ دثلوپ هشتاد درصدش ادونچرینگه عزیزم، بایوشاکم همینطور، اینا هیچکدوم شوتر اکشن نیستن دیگه ران ان گانه سه بعدیش که بماند، بازی توو سبک هیلو و دووم میشه shadow warrior یا مثلا سریوس سم، یا مثلا توو سوم شخص ها میشه gungrave. این بازی ها المان ادونچرینگ ندارن و بخاطر همین دست سازنده برای ایده و خلاقیت و نوآوری بنسبت خیلی بسته میشه. لاقل اول یکم راجع به سبک بازی ها بخون که دثلوپ رو با هیلو و دووم مقایسه نکنی. لات کوچه خلوت هم نیستن هیلو و دووم و بازی در این سبک کم ساخته نمیشه اما تقصیر این دو فرنچایز نیست که نام آوران همسبکشون نمرات متاشون اومده توو کانال شیش و هفت و تنها فرنچایزهایی که هنوز در این سبک نمره بالا میگیرن هیلو و دووم اند با توجه به اینکه دووم ریبوت شده و هیلو یک بارم ریبوت نشده.
هیلو اکشنه ؟ ولی دث لوپ ادونچرینگه 🤣
بعد من مغلطه میکنم
دووم اره سخت مثلش پیدا میشه
ولی هیلو اینفینیتو با دووم یکی نکن
برای خودش سبک میسازه که یه جوری هیلو رو تک کنه 🤣
سبک هاشون جداگونس برادر
اون ترسناک و بقا محوره در غالب شوتر این فضایی و ماجراجویی حماسیه در غالب شوتر . چرا قیمه هارو میریزی تو ماستا
در اخر جفتشون شوتر اول شخصن
مگه نه؟
عزیزم شوتر بودن سبک نیست، یجور المان گیم پلیه، هیچکس نمیاد لست آو آس رو با گیرز مقایسه کنه چون جفتشون شوتر سوم شخص اند. وقتی میگیم فلان بازی شوتر اول شخصه هنوز چیز خاصی راجع به بازی نگفتیم و فقط توضیحی جزئی راجع به شکل ظاهری گیم پلی دادیم، در مرحله بعدی باید سبک اون بازی شوتر اول شخص رو مشخص کنیم، یه شوتر اول شخص میتونه اکشن باشه، یا میتونه اکشن ادونچر باشه. یا حتی به کل ادوچرینگ باشه یا اکشنش بسیار کم باشه، یا اینکه اصلا پلتفرمر یا مترویدوانیا باشه مثل متروید پرایم یا هر سبک دیگه ایی، دثلوپ نسخه اول از یک آی پیه شوتر اول شخصه اکشن ادونچره، هیلو اینفینیت نسخه شصتم یه فرنچایز ریبوت نشده شوتر اول شخص اکشن ران ان گان سه بعدیه سای فایه، خودت نمیدونی مقایسه این دوتا چقدر خنده داره، نگفتی از داستان هیلو اینفینیت سوال بپرسم ببینم متوجه داستانش شدی یا نع؟ حالا باز بپیچون
شوتر سبک نیست ؟! 😳
اینو دیگه جایی ننویسیا بهت میخندن
خدایا پس رزیدنت ها هم همشون شوتر سوم شخص یا اول شخص هستن . باو اینهمه پافشاری روی بحثی ک حتی سوادشم نداری ضروری نیس . پسر خوب دثلوپ سبکش شوتر اول شخصه نیس باو یه ویکی پدیا بزن حداقل ، واقعا من نمیدونم بهت چی بگم
https://en.wikipedia.org/wiki/Deathloop
خط اولشو بخون
آوردنه اسم مترو هم یک نشانه دیگر از اینکه اصلا با سبک ها آشنا نیستید، بلید سی ساله قول داده مقالات سبک شناسیش رو منتشر کنه اگر یروزی کرد حتما وقت بزار بخون، باور کن قصد کل کل و خدای نکرده توهین ندارم ولی اصلا سبک هارو نمیشناسی و در این زمینه مطالعه ایی نداشتی
من دارم از شوتر اول شخص حرف میزنم👌
Bioshock Infinite که مال ۱۰ سال پیشه البته این دوستمون اشتباه می کنه که تو ده سال اخیر شوتری متای بالای ۸۵ نگرفته Battlefield 1 & Titanfall 2 هستن که متاشون ۸۹ و همچنین شاهکاره Killzone Shit Fall با متای ۷۳ 😂
خب خودش میگه ۱۰ سال پیش
گلم بازی های fps آنچنان تغییر قرار نیس درشون صورت بگیره ک بعد ۱۱ نسخه بتونن هنوز متای نود به بالا بزنن و در همین حین هم استدیو سازنده اصلی بازی هم جدا شده باشه
اینفینیت نسبت به سه گانه ۳۴۳ بهترین عملکرد رو داشت و عالی بود و تنها مشکل عدم پشتیبانی درست و به موقع از بازی بود
فکرکردن چون اسم هیلو پشتشه ، نقد و نمراتشم خوب شده پلیرها بازیو رها نمیکنه
هیلو ۴ هم کتاب بالای ۹۰ نگرفت ؟ دنیای موازی داری میای ؟
هیلو دو متای ۹۷ گرفته
چجوری به بخش کمپینش میگی عالی نمیدونم 🤦
شاید خوشت اومده
ولی برای من هیچی جز گیم پلی خوب نداشت
هیچی جز گیمپلی خوب؟
عجب…
خب بگو چیش خوب بوده؟
یه داستان ضعیف که برای هیلو زشت بود
یه اوپن ورلد بی کیفیت
ماموریت جانبی بد
گرافیک ضعیف
زحمت طراحی علف هم نکشیده بودن 🤦
داستان ضعیف؟
بیاد ادامه ندیم
با گذاشتن علامت سوال کنار هرچی من نوشتم میخوای از بازی دفاع کنی؟
پسر خوب تموم اینایی ک شما گفتی ، هم من ، هم تموم گیمرها هم تموم منتقدها چ خارجی چ ایرانی های خودمون نقطه قوت دونستن ، حالت خوشه ؟
حرف های جناب امیر گیم شو میزنی 🤣
از نقاط قوت بازی
داستان ضعیف
اوپن ورلد خالی
ماموریت جانبی نابود
یه سوال کدوم منتقد اینارو نقطه قوت دونسته ؟
من اصلا راج به گرافیک حرفی نمیزنم
فقط این چنتا مورد
کسی که این مشکلاتو ببینه و نقطه قوت حساب کنه منتقد نیست
خوشم میاد رفتی تیکه تیکه جدا کردی ،گذاشتی گلم کسی نگفته هیلو اینفینیت بی نقصه اگر بود باس متاش صد میبود
این جمله توهه
داستان ضعیف ،اوپن ورد خالی ،
ماموریت جانبی نابود
ک تو اینایی ک شما فرستادی بازم نبود ، عقل آدمیزاد هم حکم میکنه باید بااین ایرادات بزرگ متاش پنجاه یا شصت میبود 🤣
حالا بزار واست حکم و جمع بندی agn رو بفرستم (اینارو واسه تو در اصل نمیفرستم ، میفرستم تا چهار فن بوی مثل خودت به جمعتون اضافه نشدن و هر شعری رو سر زبونشون بندازن )
IGN:
Halo در ۲۰ سال گذشته برای من ارزش زیادی داشته است. از اولین باری که روی رینگ در Halo 1 فرود آمد تا Arbiter arc شگفتانگیز در Halo 2 تا دلشکستگی به خاطر داستانگویی افتضاح Halo 5، یکی از معدود سریهایی در بازی است که هر ورودی اصلی جدید واقعاً برای من مهم است. پس از شش سال، منصفانه بود که باید کرد: آیا Halo همچنان در گفتگوی “بهترین تیراندازی” جای داشت؟ و آیا هنوز به آن می دهم؟ از اینکه Halo Infinite قاطعانه به هر دو سوال با یک بله قاطع پاسخ می دهد، هم راحت و هم خوشحالم. رها کردن ما برای کشف یک حلقه باز عظیم با آزادی تقریباً برای نزدیک شدن به نبرد با کامل انجام دادن از اسلحه ها، وسایل نقلیه و اسباب بازی های نمادین، کمپین تک نفره Halo کاملاً به عنوان یکی از بهترین کمپین های موجود در بازار است. بازگردانده شده است. از مجموعه شگفت انگیز چند نفره
اینم از اول بحث IGN ک راجب داستان بازی صحبت میکنه
Halo Infinite، مانند نسل نسل از زرههای MJOLNIR Master Chief، به یک سری ۲۰ ساله قدرت میدهد، هم با بازگشت به ریشههای خود و هم با ایجاد مسیرهای جدید برای ساخت. با تغییر روی نقشه جهان باز و حفظ گیم پلی کلاسیک هم با پای پیاده و هم در وسایل نقلیه نمادین خود، سطحی از آزادی را در مبارزه با ارائه می دهد که در هیچ بازی قبلی Halo دیده نشده است. کارهای زیادی برای انجام دادن در این زمین بازی وسیع وجود دارد، و تکمیل لیست هرگز کسل کننده یا طاقت فرسا آن، گزینه های جنگی بیشتر و در نهایت سرگرمی بیشتر را به همراه دارد. این کاملاً تنوع محیطی یا داستان به یاد ماندنی سه گانه اصلی را به تصویر نمی کشد، اما هنوز هم یک بازگشت هیجان انگیز برای یکی از محبوب ترین سری های بازی و برای خود Master Chief است
من کلشو هم خوندم از ماموریت فرعی نابود و نمیدونم داستان نابود چیزی ندیدم شما حتما چشم بصیرت داری
حالا سایت های خودمون شاید بگی به اونا پول دادن ولی سایت های خودمون پاکن دیگ
زومجی :
داستانسرایی بسیار خوب و درگیر کننده بازی
+ شخصیت پردازی عالی شخصیتهای جدید Weapon و Echo-216
+ گانپلی روان و دوست داشتنی
+ فعالیتهای فرعی ارزشمند که پاداش مناسبی را ارائه میدهند
+ سیستم ارتقای کارآمد برای مهارتهای مسترچیف
+ بخش چندنفره اعتیادآور به لطف طراحی نقشهها و گانپلی بازی
+ گرافیک بصری چشمنواز
+ موسیقیهای گوشنواز
گیمفا :
+داستانی کلاسیک جذاب
+ شخصیت پردازی خوب کارکترها
+ طراحی هنری بینظیر در محیط های بسته
+ تنوع خوب دشمنان و محیط بازی
+ سیستم مبارزات سرگرم کننده و بی نقص
+ ابزارهای جدید و کاربردی
+ جهان پویا با قابلیت اکتشاف
+ موسیقی و صداگذاری کم نظیر
+ عملکرد فنی خوب و بخش چند نفره سرگرم کننده
بازی سنتر :
روایت مناسب و جمع بندی کامل برای داستان سگانه دوم
نقش به شدت پر رنگ مستر چیف و همراه جدیدش با نام وپن
گیمپلی سندباکس با آزادی عمل فراوان و لول دیزاین خوب مراحل
هوش مصنوعی و تنوع خوب دشمنان و بازی های
موسیقی های مناسب. برای شرایط مختلف گیمپلی
بخش مولتی پلیر
بازگشت به فرمول موفق هیلوهای ساخته شده توسط بانجی
گیم اینفرنو ک گفتی خودش ۹۳داده :d
اینم مطلبش یکم گنگ صحبت کرد و همین پارگراف اولش ک جامع از بازی گفته :
رفتن به محتوای اصلی
منوی همبرگر
صفحه اصلی
اخبار
پیش نمایش ها
بررسی ها
امکانات
پادکست ها
فیلم های
هاب ها
مجله
توییتر
فیس بوک
اینستاگرام
تکان دادن
یوتیوب
Tiktok
پیوستن
ورود
اشتراک گذاری
ما را دنبال کنید
مرور
نقد و بررسی Halo Infinite
بازگشت به فرم، و چیزی جدید
توسط مت میلر در ۰۶ دسامبر ۲۰۲۱ در ۰۲:۰۱ ق.ظ
GI باید بازی کند
در Xbox Series X/S بررسی شده است
همچنین در ایکس باکس وان، رایانه شخصی
ناشر Xbox Game Studios
توسعه دهنده ۳۴۳ Industries
رهایی ۸ دسامبر ۲۰۲۱
رتبه بندی نوجوان
من در پیله زرهی تانک اسکورپیونم غوغا می کنم و از مسیری مرتفع به سمت دژ تبعید می روم. با هر انفجار توپ انفجاری، نگهبانان بیرونی ثابت میکنند که تهدید چندانی نیستند، اما دشمنان من برای این رویکرد آماده شدهاند و مسیر کوهستانی باریک به محاصره میرسد. در حالی که تفنگداران دریایی من پیاده میشوند و جلوتر میروند، من به تپههای مجاور دست و پنجه نرم میکنم و شروع به برداشتن شغالها با یک نوع تفنگ تک تیرانداز منحصربهفرد میکنم – غنایم فتح قبلی. اما هیچ طرحی از اولین تماس با دشمن جان سالم به در نمیبرد، و من در نهایت از دیوار بیرونی قلعه بالا میروم و در لانهای از بروتس فرو میافتم، زیرا صدای جغجغه آشنای تفنگ تهاجمی من شروع به باز کردن راه میکند.
Halo Infinite یک خط باریک بین قدیمی و جدید را طی می کند و آن را با همان موفقیتی که من در یک بازی دیدم انجام می دهد. بهعنوان یکی از شناختهشدهترین «احساسات» بازی، با اطمینان نوستالژیک است و ریشه در میراثی تثبیتشده دارد، که قادر است اولین بازیهای این سری را به یاد بیاورد. چه چوب رضایتبخش یک نارنجک پلاسما باشد، چه فریادهای متکبرانه یک Elite مخفی کاری شمشیردار، یا کشف تدریجی یک حلقه مرموز Halo، Infinite ادای احترامی است به Combat Evolved، ۲۰ سال پس از اولین انتشار. به طور همزمان، بازی جدید ۳۴۳ Industries مسیر خود را ترسیم می کند. تجهیزاتی مانند گرپلشات فوقالعاده رضایتبخش، عناصر جهان باز که فرصتهای بیشتری را برای اکتشاف تزریق میکنند، و حملات بیس فرم آزاد که بازیکنان را برای تفکر خلاقانه به چالش میکشد – همه اینها و موارد دیگر به این فرمول کمک میکنند تا تازه و مرتبط
اینم منتقدی ک کمترین نمره رو به هیلو داده بود و بازم بخش کمپین بازیو قابل قبول میدونه 🙂
متأسفانه، در حالی که کمپین Halo Infinite بیتردید ارزش بازی کردن را دارد، بازی چند نفره به مرحله «انتظار و دیدن» نزدیک میشود. اگر مشکلات متعدد را نتوان به موقع برطرف کرد – یا اگر استودیو حداقل یک طرح جامع ارائه ندهد که نگرانی های آشکار را برطرف کند – ممکن است این بازگشت بزرگ Halo به سرعت از بین برود . این مایه تاسف است زیرا بازی چندنفره Halo Infinite واقعاً فوقالعاده است، اما نقطه ضعف آن در رایگان بودن بازی است. چه این مسائل ناشی از انتخابهای خلاقانه باشد یا تصمیمات تجاری، یک سوء تفاهم اساسی در مورد اینکه یک بازی شوتر در سال ۲۰۲۱ چگونه باید باشد وجود دارد – و مهمتر از آن، اینکه یک بازی شوتر چه چیزی نباید داشته باشد. Halo Infinite قابل قبول استدر نهایت تبدیل به یک بازی تعیینکننده دوران میشود، بازیای که آن را به عنوان یک فرنچایز تیراندازی مسلط بازیابی میکند، اما هنوز وجود ندارد و نمیتوان گفت چه زمانی خواهد بود.
اینایی ک واست فرستادم جمع بندیه ن اینکه برم از یه گلچین کنم واست 😂
تازه اینم بدون از این نقدها اگ میخوای میتونم واسه گاد هم بیارم واست این چیزا طبیعیه :d
حالا بمن نشون بدی داستان داغون و اوپن ورد خالی و ماموریت جانبی نابود کجای این نقدهاست حداقل گلچین کن بفرس
فکر کنم شما بجای هیلو ، هورایزن پلی داده باشی 🙂
لطفاً تایید شه
زیر جوابی ک دادی نمیدونم باگ خورده نمیشه ریپلی زد اینجا جوابتو میدم
شما یه منتقد بیار ک اینارو تایید کنه من دیگ حرفی ندارم :
داستان ضعیف
اوپن ورلد خالی
ماموریت جانبی نابود
پسر خوب تموم سایت های معتبر از داستان و شخصیت پردازی هیرو اینفینیت تعریف کردن اونو نقطه قوت دونستن بعدشما اینارو ضعف میدونی 🤣
پسر خوب بجای اراجیف حداقل به نقد همین سایت رجوع کن ، این سایت ن برو سایتهای همسایه .
اثری ک تو روز انتشار دویست هزار بازیکن همزمان میگیره و رکورد حتی فورزا میزنه ، تو عرض یه سال بیست میل پلیر بازی نصب میکنن ، بهترین بازی اکشن ۲۰۲۱ انتخاب میشه
بهترین بازی ۲۰۲۱ از نظر طرفداران انتخاب میشه
ای جی آن بهش ۹ میده و از داستان و… تعریف میکنه
تموم فندوم هیلو اینفینیت رو بهترین نسخه سه گانه ۳۴۳ میدونن و اونو با سه گانه بانجی مقایسه میکنن ک حتی تو گیم پلی و هوش مصنوعی و چندین مورد دیگ از اونا بهتر عمل میکنه رو تو میگی هیلو اینفینیت داغون ؟
پسر خوب
من الان حرف یه فن سونی ک اصلا معلوم نیس پلی داده یا واکترو امیرگبم شو دیده قبول کنم
یا حرف خودمو و این همه سایت و فندوم و …
، آقا قربانی خواهشاً اگ میشه زودتر تایید کنید تا با دوستمون یه بحث دوستانه داشته باشیم
Ign : اگرچه همچنان ممکن است از داستان جاهطلبانهای که کم میآورد ناامید شوند
گیم اسپات : برخی از المانهای داستان را میتوان بخش ضعیف بازی دانست
Well played. :but some uneven storytelling and open-world design oddities make this continuation of the Reclaimer Saga perhaps not the triumph it might have been,
گیم هاب : But though I’m dismissive about Halo Infinite’s story (it was never the appeal for me)
کلا گیمز هابو باید بخونی
هیچ کدومو از نقدای زیر ۸۰ انتخاب نکردم
من الان حرف یه فن سونی”
قطعا منم جات بودم همینو میگفتم ولی خب منبع هم اوردم
خب داری میبینی که اون ۲۰ میلیون نفر چی شدن
بخش انلاین بازی رو استیم ۲۰ میلیون نفر پلیر داشت که الان داره میگه ۲ درصد ازش مونده
کامنت هات نمیشه ریپلی زد اینجا بهت میگم ، کامنت قبلی رو حتما بخون از منتقدی ک کمترین نمره رو داده تا Ign و گیم اینفرنو و … حتی سایت های خودمون واست فرستادم ،
ک همشون داستان و دنیا و ماموریت های ک شما میگی نابود رو مورد ستایش قرار دادن
راجب گیم هاب اونم داره میگه نتونستم داستان پیچیده شو درک کنم نگفته داستانش نابوده :d
اینا بکنار ، شما باید اینو بدونی ک نظر منتقد باهم فرق میکنه یکی از داستان تعریف میکنه یکی اونو پیچیده میدونه ، یکی گیم پلیشو ستایش میکنه ،یکی موسیقیشو و …
حتی اگ شما بری چندتا سایت پیدا کنی ک داستان ضعیف بدونن شاید دو درصد هم نشن ولی ۹۸% مخالف شما هستن حتی همون سایت هایی هم ک داستان و ضعیف بدونن بازم مثل شما پرو نیستن ک کنارش ماموریت فرعی نابود و جهان بازی رو خالی بدونن 🙂
با لست ک اشنایی داری ؟ ک ستایشش میکنید و اونو بعنوان یکی از بهترین آثار تاریخ نام میبرید ( من حرفی ندارم با توجه به متا و فروش و جوایزی ک گرفته ). میگم یکی از بهترین بازی های تاریخه و حرفی هم توش نیس
ولی چندتا نقد منفی میخوای واست بیارم ک گیم پلی ،داستان و روایتی ک شما شاهکار میدونید رو ضعیف دونستن ؟ ( ببین اصلا مقایسه قرار نیس صورت بگیره ، اشتباه نکنی ویا از قصد ، بحث رو به بیراهه ببری /
میخوام بهت بگم ک هستن کسایی ک بازیو نتونستن درک کنن یا نخواستن درک کنن یا با دلایل دیگ
فاکتورهایی ک اکثرا منتقد ها نقطه قوت لست یا هر بازی دیگ ای دونستن اونا اونو نقطه ضعف دونستن
حتی یوزر ک یه عالمه فن بوی ریختن تا نمرات بازیهای رقیب رو هم تخریب کنن بازم نمرش ۸ شده
حالا با تمام این تفاسیر اگ هنوز سر حرفت هستی بدون ک فقط نظر خودته و بس و تجربه آیه ک خودت کسب کردی و نمیتونی اونو به همه نسبت بدی
اینم بگم حافظم فوقالعاده قویه ، یادمه زیر پستی داشتی از گیم شو طرفداری میکردی و مطمعنم ، یعنی مثل روز برام روشنه ک تنها جایی ک بازیو دیدی همون تحلیل آبکی ، ولی واسه امسال شما حرفه ای رو دیدی و اومدی اینجا داری بیان میکنی ،
راستی آیدی ایکس باکستم بده ببینم چند ساعت هیلو پلی دادی و چند سری از اونو بازی کردی
یا حق
من کی از امیر گیم شو طرفداری کردم؟
صد بارم گفتم ماله کشه
شاید بعضی واکتروهاشو ببینم مخصوصا الان که vr داره
بعدشم برات فرستادم که هم ign و هم گیم اسپات از داستان ایراد گرفتن
من ایکس باکس ندارم
ما چنتا دوستیم که چنتا کنسول داریم
اینجوری میتونیم اکثر بازیارو تجربه کنیم 👌
این نظر شخصی خودته. خوبه که یاد بگیریم نظر خودمونو به عنوان فکت صادر نکنیم.
از نظر من داستان و گیم پلی بازی که رکن اصلی بازی بود در سطح خوبی قرار داشت.
شخصیت پردازی مسترچیف عالی بود.
گرافیک بازی هم در سطح نسبتا خوب بود هر چند که انتظار من بالاتر بود.
اون کسی هم که بازی نکرده باشه با یک نگاه ساده به متای بازی که نظر چندین منتقده میتونه بفهمه که بازی وضعیتش چطوره
به اون میگن محیط سند باکس نه اوپن وورد عزیز دل .
داستان ضعیف؟؟ اوکی آماده ایی از داستانش ازت سوال بپرسم ببینم اصلا متوجه شدی داستان رو یا نع؟؟ سوالاتمم با سرچ کردن نمیتونی جوابش رو پیدا کنی و فقط باید بازیش کرده باشی و داستانش رو فهمیده باشی، آماده ایی سوال رو بپرسم ببینیم چقدر داستان رو فهمیدی؟؟ قطعا الان مغلطه میکنی و میپیچونی، میگی نع نگاه کن
باو این خوب بود معلوم نیس بخاطر تیک ابیه چیه ، یهو فکر کرده با مغلطه میتونه راهشو پیش ببره :دی
بپرس هرچی از ۲ سال پیش یادم بود بگم 👌
اگه اینا مشکل داشت که متای ۸۷ نمیگرفت
اینا مشکل داشته که از بازیی که متاش ۹۷ بوده رسیده ۸۷
دقیقا لست و شبیه ساز عنکبوت هم همینطوری هستن یه مشت آشغال که هیچ چیزی برای گفتن ندارن همش هم کاتسین بازی ها
دوست عزیز کمپینش هیچی کم نداشت . مشکل کم شدن بازیکنان محتوای کم بخش چند نفره(مولتی پلیر) هست
کمپینش خیلی چیزا کم داشت
بازی یه اوپن ورلد خالی با ماموریت جانبی های نابود جلوت میذاره که داستان اصلی خوبی هم نداره
اصلا گرافیک هیچی
من بازیو با خودش مقایسه میکنم
با بازیی مثل هیلو ریچ که شاهکار بود
به اون نمیگن اوپن ورلد میگن محیط سند باکس . آقا این چرا نمیخاد بفهمه 🚶
کشتی مارو 😂
همه نقدا نوشتن اوپن ورلد بعد میای میگی سند باکس؟
محیط سندباکس به محیطی میگن که تو بتونی تغییرش بدی مثل ماینکرفت
نه هیلو که تو هیچ تاثیری روی محیط نداری
تو چه انتخابی تو دنیای هیلو داری؟
😐 یا خدا . من دیگه حرفی ندارم . فقط مرسی که موجبات خنده و شادی اعضای سایتو محیا میکنی 👌
با بخش آنلاینش مگه بتل رویال بیاره تا بازیکناش رو برگردونه
به نظرم ایکس باکس باید یه فکری برای هیلو و ۳۴۳ کنه. بعد از بانجی هیلو هی ضعیف و ضعیف تر شد. همین روند اگه ادامه دار باشه متاسفانه با پایان این فرنچایز هویتی رو به رو خواهیم بود
کرده دیگه ، ۳۴۳ رو جارو کردن این چند ماه
دیگ چیکار کنن😅
به نظرم قبل اینفینیت باید این خونه تکونی توو ۳۴۳ انجام میشد
خیلی تابلو بودش که ۳۴۳ عیار لازمو نداره
نه استعداد عجیب غریبی دارن
نه هنری توو نویسندگی و کارگردانی
نه تیم فنی خارقالعادهای از نظر فنی و هنری
فقط تیمی که توو گیمپلی کار کردن ی سر و گردن از بقیه بالاتر بودن
جارو کردن که به تنهایی فایده نداره. اصلا ۳۴۳ نمی دونه سر ساخت هیلو با خودش چند چنده. حالا ۱۰ تا صد تا کارمند اخراج کن… انجین عوض کن فایده که نداره باید یه فکر اساسی کرد
هیلو نیاز به ریبوت کلی داره، هیچ فرنچایزی وجود نداره که بعد از اینهمه سال ریبوت نشده باشه، کلا شوتر اکشن ساختن کار هر استودیویی نیست چه برسه که یه فرنچایز کلاسیک ریبوت نشده باشه. طرفدارهای کلاسیک هیلو حتی به وجود sprint توو بازی ایراد گرفتن، فرنچایز شدیدا نیاز به ریبوت داره،
امیدوارم قرارداد اکتیویژن امروز رای بیاره و بتونن هیلو رو گسترش بدن و با تکنولوژی ها و استدیو های پشتیبان کال اف دیوتی یه کمکی به این بازی بشه
وقتی سازنده بازی رو رها کرده عجیب نیست پلیر هم این کارو بکنه
مبارک جعبه فنا
این فشاری رو نگا /:
به به ممد قلی فشاری
آخه اصلا فعالیت هاش رو نگاه می کنی انگار سونی واسه باباشه
بعضی از فن بوی های (هر چیزی) یه جوری طرف داری می کنن که خود یارو صاحب برند آنقدر از برندس حمایت نمی کنه
بعضی از فن بوی های (هر چیزی) یه جوری طرف داری می کنن که خود یارو صاحب برند آنقدر از برندش حمایت نمی کنه
تو که بیشتر فشاری هستی
دیگه وقتی منی که ماهی یبار کل هیلو هارو تموم میکنم مولتی پلیر اینفینیت رو دراپ کردم، ببین اونایی که فن نیستن چقدر زودتر رفتن، مسترچیف کالکشن هم اوایل مولتیش خوب نبود ولی عالی پشتیبانی شد، این توو دومین سال انتشارشه ولی هنوز نتونسته روو پی سی مخاطب جذب کنه، البته روو اکس باکس مولتیش همواره جزو محبوب ترین های گیم پس لیست میشه
تو که به بقیه میگی تحلیل نکن
پس …. میخوری تحلیل میکنی
چی میگی فازت چیه بگیر اونور باو
نمیشه ب این استناد کاصلا چون واقعا معرکه اس و خیلی پلیر داره اینو همه میدونن..این استیمه…روی گیم پس کنسول و پی سی و کنسول های نسل ۹ و ۸ بیشترین پلیر رو داره هیلو اینفینتی
من خودم بهترین هیلو بعد از سه گانه بود که تمومش کردم کمینشو..ولی زیاد اهل آنلاین نیستم ولی اینو میدونم که وحشتناک پلیر داره و محبوبه
بازی جالبی نبود .
منم یک ماه پیش یه فرصت دیگه به بازی داده بودم ولی this halo infinite game is like a pain in the … in the arms
مطمئنی in the arms ? جای دیگه نبود ؟؟
این سیزن آخرین خیلی عالی و پر محتوا بود خدایی ولی یه بتل رویال هم اضافه کنن دیگه مطمعنم میترکونه امیدوارم بزودی اضافه کنن
همین امروز پلی دادم . محتوایی ندیدم
حداقل مایکرو شوتر داره
اما نمیدونم سونی کی سر عقل میاد و استارت کیلزونه جدیدو میزنه
والا
منم نمیدونم چرا کیلزون رو ول کرد
بابا بعد این همه سال یه نسخه ازش بیرون بده
کیلزون با اون هوش مصنوعی خیلی میتونست پیشرفت کنه ولی تو اکثرشون گیم پلی خفن ولی داستان افتضاه بود
گیمپلیش از شادو واریور هم مزخرفتره، شما کلا معیارت برای کیفیت یا عدم کیفیت آرم سونیه از قرار
نه ارم سونیو میخوام چیکار
کیلزون ۲ رو بازی کردی؟
بازی یه گیم پلی سنگین و خفن با کاور گیری داره که خیلی لذت بخشه
ولی خب هیچ وقت داستان جالبی نداشت
دوران پلی استیشن۲ چه خاطراتی داشتیم با کیلزون
من کیلزون ۱ رو بازی نکردم
بیشتر با کیلزون ۲ خاطره دارم
دیگه شوتری مثلش نیومد که وزن داشته باشه
سونی انحصاری های زیادی داره و بیشترین فروشش هم دست بازی های داستانیشه فک نکنم اگه مایکرو اکتیویژن رو بخره سونی هم احساس خطر میکنه و کیلزون رو استارت میکنه
من چند وقت پیش فرصت اینو پیدا کردم چند ساعتی بازیو پلی بدم ((کمپین))
اولین چیزی که شاید نظرتونو جلب کنه گانپلی بازی هستش که انصافا خوبه و اصلا ایرادی بهش وارد نیست
بازی از نظر صداگذاری هم خوب کار کرده و موسیقیها هم دوست داشتم
من از اواسط بازی ، بازیو تجربه کردم و توو ۴-۵ ساعتی که مشغول بودم
داستان بدی نداشت اما نویسندگی دیالوگا عجیب بود واسم
روایتم پر کشش ندیدم
برسیم به اصلیترین مشکل بازی که واقعا برام عجیب بود اونم گرافیک بازی بود ، مخصوصا توو فضای بیرون بیس
فضاهای بسته هم چنگی به دل نمیزنه اما بهتر از فضاهای باز هستش
نمیدونم چرا انقدر توو این مورد بد کار کردن
از زمینو چمنو درختو اجسامو همه و همه احساس میشه خیلی سر سری کار شده
سوال عجیب واسم اینه که چرا مایکرو به ۳۴۳ فشار بیشتری نیوورده تا پرچمدارش از نظر گرافیکی خیلی خیلی خفنتر از چیزی که الان هست باشه!
من همین دیشب کمپین تموم کردم
فکر میکردم مشکل تکسچر با اپدیت حل کرده باشن ولی نه/:
کلی هزینه کردن که یه موتور گرافیکی بسازن اخرش گند زدن
نمیدونم مشکل از انجینشون بود یا خود ۳۴۳ اما احساس میکنم بازی از بیس یکم بیروح کار شده
نمیدونم متوجه منظورم میشی یا نه
انگار اون علاقه و اطلاع از ابهت این فرنچایز توو تیم وجود نداشته
مایکرو هم اصلا سختگیری لازمو براش نکرد
مشکل از انجینه وگرنه واس بتل رویال و هیلو های بعدی سوییچ نمیکردن رو انریل انجین
درباره علاقه هم نظری ندارم ولی خب یه نگا به اعضای ۳۴۳ میندازم وضعیت معلوم میشه.نصف استدیو پر کردن از افرادی که هیچ تجربه ای ندارن ولی سیاه پوست و زن و همجن.سگران
کار درستی انجام دادند
بنظر من ۳۴۳ راه درست ساخت هیلو رو بعد از دو نسخه کامل درک کرده . و کامل یه سرگردن از هیلو پنج سرتره .
بعضی دوستان میگن بدید ئید سافتور یا نمیدونم ماشین گیمز هیلو رو بسازن ، این دو استدیو به دلیل عدم شناخت از بازی مطمعنم بازم مثل ۳۴۳ گند خواهند زد تو نسخه های اول
بهترین راه اینه ۳۴۳ هیلو رو بسازه و اگ خواستن از این استدیو ها بعنوان پشتیبان استفاده کنن
بخش مولتی پلیر بازی خیلی بهتر شده.
در واقع تبدیل به چیزی شده که تا حد زیادی روز عرضه باید میبود.
حالت ها و نقشه های جذاب و متنوع،سیستم پیشرفت،جوایز و امتیاز دهی و…
اما خب همه اینا خیلی دیر اتفاق افتادن و دلیل کاهش زیاد پلیر ها هم همینه…
سال پیش همین موقع ها سیزن ۲ بود که ریختم،بعد ۱۰ ساعت اینا دبگه چیزی نداشت برای تجربه
بعد ۱ سال تو سیزن ۴ هفته پیش ریختم،بازی چیزی شده که باید میبود ولی خب دیر شده دیگه،تو ۱ سال فقط ۲ تا سیزن؟
تو اون استدیو چه غلطی میکنید
کلا در ۳۴۳ ببندید راحت شیم:دی
هالو عنوان خوبی هست
یعنی الان ۲ درصد هنوز مشغول تجربه هالو هستن تعجبم
قبلاً به نقد و بررسی عمیق گذاشتم برای halo هالو پیدا کنم دوباره قرار میدم
اگه مایکروسافت بانجی رو میخرید و استودیو ۳۴۳ رو میکرد استودیو پشتیبانش الان هیلو تو اوج بود. برید بخش مولتی پلیر دستینی و یک میلیون پلیر روزانهاش رو ببینید تا متوجه بشید چی میگم.
هیلو بهترین شوتر تاریخ صنعت گیم بود که مایکروسافت رهاش کرد و افتاد دنبال زبالههایی مثل کالاف دیوتی.
فرنچایز هایی مثل هیلو و گیرز دیگه اون کشش سابقو ندارن،بهتره که دیگه بذارن استراحت کنن و در عوض آیپی های جدیدتر بیان مثل کاری که سونی با infamous و uncharted کرد.بعضی چیزا تا یه زمانی خوبن بعدش دیگه هر چی وصله پینه کنی فایده نداره.الان نگید اینا پرچمدارای کنسولن چون فیبل هم یه زمانی بود،ولی رفت مدتی استراحت کرد و دوباره میخواد با قدرت برگرده🙂
این هم یک انحصاری بسیاارررررررر فوق العاده دیگه از نابغه ای به اسم عمو فیتیله
حتما شبیه ساز پرتاب تیر و عنکبوت و زامبی کشی خیلی خوبن درسته ؟
شبیه ساز پرتاب تیر سال ۲۰۲۲ هرچی جایزه بود دِرو کرد رکورد فروش کل انحصاری های سونی شکست
عنکبوت هم از انحصاری های ناببب درجه یک سونی بوده همیشه
زامبی کشی هم فقط سریالش شد بهترین سریال تاریخ دیگه خود بازی چه شاهکاریه بماند
حالا بشین فشار بخور و منتظر شبیه ساز نومنز اسکای ۳۰فریمی باش
از فروش مایه میذاری ؟ پس باید بدونی تمام سری بازی های تاریخ سونی رو کنار هم بذاری به فروش ماینکرفت مایکروسافت نمیرسن!
در ضمن آنها جایزه مهم بازی سال بقیه بدرد نمیخورن که خب دیدیم چطوری الدن رینگ با خاک یکسان کرد شبیه یار پرتاب تبر و لست رو
.
ماینکرفت ارزش IP از برند پلیستیشن بزرگتره 🤣🤣
ماینکرفت روی پلی استیشن هم هست بچه سال
گاد اف وار انحصاری پلی استیشن بود اینقد فروخت مولتی بود شبیه ساز زندگی پیکسلی به گرد پاشم نمرسید
فقط لست ۱ سال ۲۰۱۳ بعد gtaپر فروش ترین بازی سال بود ۲۰۰تا جایزه هم برد
گاد اف وار و الدن رینگ هم تو یکسال اومدن اون همه جایزه برد اگر گاد توی ی سال دیگه میومد گوتی هم میگرفت
اولا اگر رو کاشتن جاش هیچی در نیومد دوما ماینکرفت تمام باری های تاریخ سونی رو از لحاظ فروش له میکنه با فاصله خیلی زیاد حتی از GTA پرفروشترین بازی تاریخ هر وقت باری داشتین به یک دهم فروش ماینکرفت رسید بیا تا با هم حرف بزنیم! سوما کاری ندارم الدن کاری کرد که دیگه سونی جرات ساخت بین ساز پرتاب تبر رو دیگه نداشته باشه
الدن کاری کرد سونی جرات ساخت گاد نداشته باشه؟
والا اون موقع تو خیلی کوچولو بودی عمو یادت نمیاد ولی اون زمان فقط از گاد حرف میزدن تک توک تو خبرا از الدن اسم میومد
همه جا فقط خبرای جایزه های گاد میومد
دوما اینقد ماینکرفت ماینکرفت نکن این ip ایه که مایکرو خریده بدون این که تو ساخت حتی ۱ثانیه اش خودش کاری کرده باشه
گاد و لست و اسپایدی و بلاد بورن و….. همممررروو خود سونی ساخته هم پولشو داده هم کمک کرده تو ساختشون همشونم بازی های فوقالعاده شاهکار،پرفروش و جایزه بگیر
هر وقت بازی داشتین که خود مایکرو ساخته بود و به یک دهم جایزه های بازی های سونی رسید بیا تا باهم حرف بزنیم
تمام ip های بزرگ انحصاری سونی اسمشون جزو بهترین های تاریخه
اون وقت هیلو که نماد خود ایکس باکسه الان سگم توش پر نمیزنه
استوری مد بازی عالی بود . خوبه یه ذره مطالعه کنی متوجه شی که این گیم مشکلش بخش مولتی پلیره
بیاین قبول کنیم بازی آشغالی بود 😀
برای انلاینش گفته بودن کلی سیزن و اسکین و جایزه و هزارتا چیز دیگه میارن اما همشون پوچ.
بازی شخصیت پردازی و حس خوبی نداره گرافیک و نواوری نداره کمپینش مفتی بود بازی کردن اگرنه عمرا کسی هفتاد دلار بده برای این بازی
این از اون خبراس که تو شرایط عادی منتشر نمیشه :)))
فقط زمانی که مایکروسافت نیاز به مظلوم نمایی داره منتشر میشه.
تو شرایط عادی چه مضخرفاتی بعنوان خبر منتشر میشه الان بهتون میگم : بتلفیلد ۲۰۴۲ از شبیه ساز کشاورزی پلیر کمتری دارد ، سونی پول داده تا کالت آف د لمب روی گیمپس نیاید ، تو بلیزارد یه نفر مرده ولی نیاز به تحقیقات پلیس نیست همینکه ما رسانه ها این شرکتو بایکوت کنیم ضعیف بشه سهامش سقوط کنه اوکیه (سیریسلی) ، در هفته ی بیست و هشتم سال سوم نسل جدید برای دومین بار در ژاپن اکس باکس بیشتر از پلی استیشن فروخت ، یه روز درمیون هم خبر از نسخه پرو و اسلیم پی اس فایو میاد تا کسایی که قصد خرید دارن فعلا دست نگه دارن ، یا این مضخرفاتی که راجب فاینال فانتزی ۱۶ میشنویم اول گفتن پیش فروشش کم بوده بعد گفتن ۷۲۰ پیه الانم میگن حالت ۶۰ فریمش کنسولو میسوزونه برید ۳۰ فریم بازی کنید دوالسنس هم قابلیت هاشو خاموش کنید وگرنه خراب میشه :|||
خلاصه که تو دوره سورئالی داریم زندگی میکنیم هرکاری میکنن تا طرفدار پلی استیشن از بازی هاش لذت نبره
سونی چندین سال هست که تو رسانه ها باخته
برادر این که چیز عجیبی نیس،تو کلی موضوعات دیگه هم همینطوره
هیلو دیگه چیزه جدیدی برای عرضه نداره درواقع دیگه تمام شوتر های چندسال اخیر همین جوری شدن فقط گرافیک میره بالا با تعداد اسکینو سلاحا بدونه کوچیک ترین تغییری در گیمپلی تا خلاقیت به خرج ندن متای هرنسخشون همین جوری میاد پایین درست مثله کالاف
بخش کمپین بازی خوب بود ولی بخش مولتی واقعا ضعیفی داشت که البته به خاطر پشتیبانی کمشون از بخش آنلاین بازی بود
خسته نباشید بگیم به استودیو ۳۴۳
خیلی زودتر از اینا باید همچین کاری میکردن. ولی عیب نداره بالاخره فهمیدن و این خیلی مهمه. مگه مثل لورد کریزی هستن که کلا در نفهمی به سر میبره تا بمیره
بخش کمپین خوب بود و دوست داشتم
منو باش منتظر بودم تو مراسم ایکس باکس تکلیف گیم رو مشخص کنن
البته خب حس میکنم بازی رو به طور کامل ول کردن 🙁
من کل اینترنتو زیر و رو کردم ولی هیچ خبری معتبر ندیدم و فقط همین منبع که ذکر شده این حرف رو زده جالبه این خبر اونقد مورد توجه قرار نگرفت با توجه به خیلی معتبر نبودن منبعش ولی اکثر خبرگزاری های ایرانی صنعت گیم در نزدیک ترین زمان ممکن پوشش دادن ((: نمیدونم شاید اشتباه میکنم ولی هیلو مولتیش برا من خیلی جذاب بود الان هم ریترسینگ اضافه کردن ممکنه نسبت به زمان عرضه افت داشته باشه ولی در حد ۹۸ درصد دیگه نه /:
مولتیش عالیه استیم بازا بیشتر تو کار کانترو کالاف هستن بیشترین آمار رو خود لایو هست
پشتیبانی نا موفق سرانجامش اینه
پشتیبانی افتضاح همینه دیگه
زیاد مهم نیست چون خیلی ها بازی رو از طریق کنسول و گیمپس پیسی و ویندوز استور تجربه میکنن و سر همین گیمش همیشه تو لیست گیمای محبوب ترین گیمای گیمپس هست
بخش مولتی هیلو خیلی ضعیفه. چند باری هم انگار قول داده بودن که بیشتر برسن بهش و اپدیت های خفنی بدن ولی انگار همش حرف بوده حیفه این گیم دسته این استودیو افتاده
کمپین رو کار ندارم ولی مولتیشو تو یوتیوب دیدم گیم پلیش خوب بود انصافا
نی نی
هیلو لست رو میخوره
هیلو خدای شوتره
منتظر دیسلایک های فن های اسپنسرم
البته به نظرم تا ردفال دارن حرفی نزنن
ما میشینیم فاینال فانتزی بازی میکنیم
اونا هم ردفال
اصلا مثل هم نیستیم
اوه چه خبره ۹۸ درصد!!؟
من واقعاً هرکاری کردم از مولتیاش نتونستم لذت ببرم.
همیشه با خودم میگم وقتی وارزون هست چرا هیلو؟
یکی از این هایی که دیگه سمت این بازی دو ماه نرفته منم😑😔..
مدیریت اسپنسر در پشتیبانی پس از عرضه این اثر فاجعه بود.
بدی این هیلو این بود که زود تکراری میشد من خودم کلا دوساعت بازیش کردم باس های بازی تنوع خوبی دارن ولی دشمنای معمولی خیلی تکرارین ، ولی اسلحه های خوبی داره بازیش
بعد وقتی به یکی گفتم این بازی مرده واسه من جوایزی که گرفترو لیست کرد😐😐😐
وقتی تو استیم چارتز کلمه Halo رو سرچ میکنی اول ریمستر هیلوهای بانجی (مسترچیف کالکشن) میاد بعدش اینفینیت میاد
https://s8.uupload.ir/files/untitled_vk0r.jpg
متاسفانه بخش استوریش بجز افتتاحیهش زیادی تکراری بود همش چند ساعت پلی دادم
مخصوصا باس های تکراریش خیلی تو ذوق می زد زود حذفش کردم