در Assassin’s Creed Mirage با ترتیب دلخواه خود، دشمنان را به قتل برسانید
در Assassin’s Creed Mirage میتوانید با هر ترتیبی که دوست دارید دشمنان را به قتل برسانید. باسم اهداف خود را در یک لیست قرار میدهد و بازیکنان میتوانند به هر ترتیبی که میخواهند آنها را از بین ببرند.
توسعهدهندگان Assassin’s Creed Mirage در چند مرحله بیان کردهاند که این بازی قرار است تاکیدی دوباره بر ژانر مخفیکاری داشته باشد؛ این بدان معنی است که بازیکنان به ابزارها و تکنیکهای متعددی برای از بین بردن اهداف خود دسترسی خواهند داشت.
در مصاحبهای با Wccftech، سارا بولیو، کارگردان بازی، فاش کرده است که Assassin’s Creed Mirage به بازیکنان اجازه میدهد تا اهداف خود را به هر ترتیبی که انتخاب میکنند ترور کنند، نه اینکه شما را به صورت خطی از یک هدف به هدف دیگر هدایت کند. طبق گفتههای بولیو، رتبه Hidden Ones (که با هر بار کشتن یک هدف اصلی افزایش مییابد) تحت تاثیر اینکه در ابتدا چه هدفی را انتخاب میکنید قرار نخواهد گرفت:
شما میتوانید هر هدفی را که در نظر دارید با هر ترتیبی که میخواهید به قتل برسانید، بدون آن که تاثیری در پیشرفت رتبه Hidden Ones شما داشته باشد.
همچنین این موضوع به بازیکنان آزادی عمل زیادی در باز کردن ابزارهای جدید برای باسم خواهد داد؛ هر بار که هدفی اصلی را ترور میکنید، یک ابزار جدید در دسترس شما قرار خواهد گرفت. او در پاسخ به همین سوال گفت:
شما باید انتخاب کنید. هر بار که هدفی اصلی را به قتل میرسانید و به مخفیگاه برمیگردید، میتوانید به دوست خود گزارش داده و یک ابزار جدید را انتخاب کنید.
عنوان Assassin’s Creed Mirage برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) عرضه خواهد شد.
منبع: Gaming Bolt
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- از صنعت بازی های ویدیویی در سال ۲۰۲۵ چه انتظاراتی داریم؟
- شایعه: کمپانی مادر FromSoftware احتمالا برای جلوگیری از تصاحب خصمانه از سوی یک شرکت کرهای به سونی مراجعه کرده است
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
👏👏
تیتر داره امر میکنه انگار
چه گیری دادید به تیتر های این گیمفا ، بابا ولش کنین بقیشو بخونین 😶
امر نمیکنه،داره اون قابلیت جدید تو بازی رو تبلیغ میکنه
منتظرم،دلم برای یک اساسین کلاسیک تنگه🎈
بازگشت به ریشه ها…
اینه که خوبه😎
الان دوباره یکی پامیشه مینویسه هاااااااایپ
بابا مگه چکاری کرده یوبی فقط یه reskin کرده ک از نظر ظاهری ب ریشه ها برگرده.. نه خلاقیتی تو ارائه مکانیکای جدید داره نه گرافیک نسل فعلی رو داره نه حتی پارکورش در حد و اندازه یونیتی نیس.
خیلی راحت با ری اسکین کردنه بازیش و محدود کردن مکانیکا و خرج خیلی کمتر داره ی بازی میده که خیلی فروشش از نسخه های قبلی بیشترهم میشه
بنظرم تو تمام بازیای جدید یوبی فقط استاروارز امیدوارکنندس
داداش برای منی که طرفدار اساسین های کلاسیک بودم برای این بازی خیلی هایپم با این که تغیرات زیادی نکرده اما من برای این بازی هایپم
همین هم خوبه یوبیسافت با بازی هایی مثل اودیسه و اورجینز و والهالا گند زد تو تمامی نسخه های اساسین کرید الان بهترین حالت برای اساسین کرید برگشت به ریشه هاست و همین راضی کننده است
رفیق اون بنده خدایی ک مینویسه هایپ مطمعنا بخاطر خاطراتی ک با نسل قبل این بازی داره هایپ شده
اخرین مکانیزم خلاقانه رو بجز بازی های نینتندو رو نام ببر
همه چیز این بازی نوید یه بازگشت باشکوه رو میده
امیدوارم فقط واقعا به وعده هاشون عمل کنن
عجیبه از 《بالا بری پایین بیای 》استفاده نکردی🤔😂
اصلا اینجوری حال نمیکنم.انگار داری فورزا بازی میکنی
چی
تازه دوست دارم همون فورزا هم از نسخه بعد داستان داشته باشه و به یه ترتیبی مسابقاتش انجام بشه.گرچه برا یه بازی ریسینگ اینجوری هم جذاب و توجیه پذیره.ولی برا یه بازی داستانی باعث تکرار و عدم غافلگیری و انتظار برای ادامه ای هیجان انگیز هست.صرفا میدونی یکسری کار هست که تا آخر بازی حالا هرجوری باید تمومش کنی
حتی این سبک تو یه بازی مثل هیتمن که هر مرحله با تعداد زیادی روش میشه اون مرحله رو تموم کرد اشکالی نداره که بازم اونا همچین کاری نکردن و طبق یه روال داستان رو پیش بردن
برا تعداد منفیا اینو میگم شاید شما دوست دارید که بدونین چکار میخواین بکنین.من دلم میخواد تو بازی ندونم تا ۱۰ دقیقه دیگه چه اتفاقی میخواد بیافته چه کاری باید انجام بدم یچیزی مثل شاهزاده ایرانی.فکر میکردم وقتی میگن برگشتن به ریشه ها یکیش اینه
برا من این مساله نامید کننده بود شاید سلیقه من اینجوریه
واتدا ….. فورزا از کجا اومد بیرون حداقل میگفتی شبیه هیتمنه منطقی تر بود ( تو هیتمن اصلا مجبور نیستیم از اول تا اخرشو بریم هرمرحله رو که خواستیم شروع میکنیم حتی مکان های شروعشم میتونیم عوض کنیم )
مگه من میگم شبیهن؟.اتفاقا دارم همینو میگم.گفتم مگه فورزاست که تو یه دنیا بندازن و بگن کوئست انجام بدین هرجور دوست داشتین اون ریسینگه حال میده این داستانیه چرا باید اینجوری باشه
کاملا درست میگی فقط مثالت فکر کنم باعث شد متوجه منظورت نشن
اگه کل بازی با اختیار خودت بتونی تارگتتو انتخاب کنی عملا داستان و مهمتر از اون روایتو میفرستن هوا
به نظرم بهتره مثلا توو ی قسمتی از مپ ی ماموریت بهت میدن که سه تا حاکمارو به قتل برسونیم و اینجا در اختیار خودمون اول به قصر کدومشون با مخفیکاری وارد بشیم و زمانی که اون افرادو کشتیم داستان دوباره از سرگرفته بشه
به نظرم ی جاهایی حتی باید خط داستانو به اختیار سازنده جلو ببریم تا کشش و پرداخت دنیا و شخصیتها شکل بگیرن
اتفاقا این آزادی عمل برای بعضی ها به شدت جذابه
سر همین خود من عاشق بازی هایی مثل زلدا و تا حدودی الدن رینگ شدم
درسته میگم سلیقه خودم اینه شاید بعضیا اونجوری دوست داشته باشن.من حتی هیتمنم طبق داستان جلو میرم
کامنت های شماهم خوندم
اگه سیستم به درستی پیاده بشه همچنان میتونه غافگیری رو داشته باشه
ولی خب هرکس سلیقه خودش رو داره
خود من دوست دارم بازی نهایت آزادی عمل رو بهم بده
الان واقعا اساسین رو با فورزا مقایسه کردی یا داری شوخی میکنی؟؟؟؟
بازی شصت فرم باشه حداقل قابل بازی خوب میشه
الان به استارفیلد تیکه انداختی ؟😂
تو نمیدونی یعنی بازیای یوبی سافت همه ۶۰ fps ؟
چرا انقدر فن بویی اینجا هم میخوای گیر بدی به ۳۰ fps بودن استارفیلد
داداش فشار نخور بجاش برو یه ایکس باکس سری اس بگیر برو استارفیلد بازی کن
جالبه ، ولی کشتن به صورت خطی رو ترجیح میدم.
ایول چه قد خوب
یه حس جدید تو سری اساسین میده این ازادی عمل تو کشتن اهداف
بدلیل کوچیک شدن نقشه انتظار انیمیشن هایی در حد یونیتی رو داشتم نه در حد اساسین کرید ۱ . ولی بههرحال این نسخه برای کسایی که خاطراته زیادی رو با نسخه های اول داشتن خیلی خوبه و همینطور یه تنوعی بین نسخه های اخیر اساسین کرید ایجاد میکنه .
ولی من به شخصه از والهالا خیلی خیلی لذت بردم و اونایی که میگن خیلی بده یا بازی رو از یوتیوب دیدن و یا طرفدار سرسخت نسخه های قدیمی هستن .
شما بیا والهالا رو از خیلی چیزا با مثلا هورایزن فوربیدن وست مقایسه کن تنها برگ برنده فوربیدن وست گرافیک خارقالعاده شه .
دیگر در تمامی زمینه ها یه پله از والهالا پایین تره و به جرعت میگم ، اگه اساسین کرید والهالا رو میدادن به گوریلا گیمز و همین بازی رو با تغییر ریز داستانی منتشر میکردن الان متای این بازی ۹۰ یا ۹۱ بود چون اگر بازی مثل هورایزن رو یوبیاسفت میساخت الان متاش میشد ۸۳ اونا. برا همینه که متا واسم خیلی خیلی بیارزش شده .
واقعا میگم هورایزن فوربیدن وست واسه من بعد از ۱۵ ساعت تکراری شد و خیلی حوصله بر شد ( اینو خدا شاهده راست میگم که انتظار داشتم از اون حالت خسته کننده خودش دربیاد که در نیموده بود ) . ولی والهالا رو من هرچه قدر بازی میکنم خسته نمیشم . درسته که خیلی خیلی طولانیه ولی درست برعکس اودیسی مراحلش خیلی متنوع تر شده و دیگه خسته کننده نیست .
به شخصه میگم که حتما والهالا رو تجربه کنید و گول متا و اسم سازنده رو نخورید . این بازی فراتر از یه بازیه سرگرم کنندست و بنظرم اگه مثلا گوریل گمیز میساختش قطع به یقین با متای الان متفاوت تر بود.
من خودم به شخصه به هورایزن فوربیدن وست ۸.۴ میدم و به اساسین کرید والهالا ۸.۹ میدم . این نظر شخصیه و شاید نظر کسی باب میل من نباشه ولی بههرحال والهالا همون بازی بود که انتظارش رو از یوبیاسفت داشتم
من نه فن اساسین کرید های قدیمی ام نه بازی رو از یوتیوب دیدم
ولی والهالا واقعا بازی جذابی نیست
شاید واسه منی که قبلش ادیسی رو تموم کردم اینطور بود
چون تفاوتی بین این دو وجود نداره (جز محیط و داستان)
دوباره مپ بشدت بزرگ کم محتوا
دوباره مبارزات کارتونی و مصنوعی (خدا پدر یونیتی رو بیامرزه، وقتی ضربه میزدی یا پری میکردی قشنگ میتونستی وزن سلاح یا ضربه ای که طرف مقابل متحمل میشه رو حس کنی)
دوباره ماموریت ها و فعالیت های تکراری (اینکه مجبورت میکنه واسه لول آپ شدن و رسیدن به سطح مطلوب ماموریتای اصلی فعالیت های تکراری رو انجام بدی بیشتر رو اعصابه)
دوباره وقتی بیلد میکردی تو گردن طرف بخشی از جون یارو کم میشد
شاید اینا از نظر تو خوب باشه ولی نظر من فرق داره
سلایق متفاوته، ولی ایکنه شرط میذاری واسه کسایی که میگن والهالا بده درست نیست
توی درجه سختی nightmare وقتی میخواستی با هیدن بلید کسی رو بکشی و به طور کلی جونش فقط کم میشد، یه حالتی داشت که صحنه آهسته میشد و یه صفحه ای باز میکرد که اگه به موقع دوباره دکمه رو بزنی روش کامل میکشتش
نع خوبه نع بد 🗿
نمیشه ایراد گرفت
جالبه حتی تعداد لایک و دیسلایکت الان نه خوبه نه بد😂
اونم بخاطر گودرت 🗿 هستش
گودرت ما از 🗿ه
اون تیکه که گفته شده: «هر بار که هدفی اصلی را ترور میکنید، یک ابزار جدید در دسترس شما قرار خواهد گرفت» منو یاد اسکایریم میندازه، تو اسکایریم وقتی هروقت به آخر یه دانجن میرسی یه دونه دیوار هست که shout جدید بهت میده. (نمی دونم چه ربطی داشت ولی یاد این افتادم)
تقریباً مثل فارکرای مخصوصا نسخه۵
اگه اهنگسازش جسبر کید باشه چه شود
هایپم برای این بازی خیلی بیشتر شد
عجب چیزیه ❤
چیز جدیدی نیست
این سیستم توی اسسینز کرید ادیسه هم بود
این حرکتشون هم میتونه به ضرر شون باشه و هم میتونه به سود شون باشه
چی میشه که به سود شون باشه ؟
این تقریبا میشه یک حرکت نوآورانه در سری که همین طوری ۱۰ ۱۵ تا هدف بندازه جلوت بیاد بگه برو بکششون که اتفاقا هم آزادی عمل میده و هم یک چیز جدیدی میتونه باشه
این که با کشتن هر هدف یک سلاح جدید میگیری میتونه خیلی دستت رو باز کنه و یک چیزی میشه تو مایه های هیتمن که هرطور دلت خواست بری هدفت رو بکشی بدون ترتیب
حالا چی میشه به ضرر شون باشه ؟
بازی از نظر داستان و مخصوصا روایت ضعیف میشه و خیلی کارشون سخت میشه که بتونن توی این زمینه ها خوب عمل کنن
حالا باید بیاد و دید که چطور میخوان همچین چیزی رو به خوبی توی بازی پیاده کنن که به داستان و روایت صدمه نزنه
حس جالبی سر این قضیه ندارم چون هروقت توی اساسین ها میگفتن که مثلا باید ۹ هدف رو به قتل برسونی واقعا کسل کننده میشد یه جورایی برای من .. داستانی پشتش نبود
این که هیچی دوباره تاخیرش ندن خیلی کاره یهو دیدی یه روز قبل از انتشار یدفعه گفتن تا یه سال دیگه همین روز تاخیر خورد دقیقا همون کاری که با اون بازی راکستدی شد اسمشم یادم رفت قبل از انتشارش معلوم بود متای پایینتر از ۸۰ یا حتی ۷۰ ام میگیره برای اینکه بهترش کنن ده ماه تاخیر روش شدن.راکستدی دیگه اون راکستدی ای نیست که با سه گانه بتمن ارکام زد ترکوند تو اون زمان.اگه بتونه اینو خوب و بدون باگ عرضه کنه شاید دوباره بشه همون راکستدی پر قدرت قدیمی
دل رحما با همه آشتی میکنن🗿
بعد اونوقت روایت و داستان چی میشه؟😐
تو نسخه های قبلی ازش استفاده کردن زیاد جالب نیس
حس غرق شدن در داستاتو به ادم نمیده
خوبه
ولی بشرطیکه به درجه سختی بازی لطمه وارد نکنه..
خب ینی چی ینی دیگه لول معنی نداره!؟ باسم میتونه هر کسی رو بکشه؟ آخه یادمه تو آساسین های قبلی مخصوصا اودیسه یه لیست خیلی طولانی از مرسنری ها(مزدور ها) و یه لیست به اسم کولتیست ها(فرقه ای ها) بودن که پیدا کردن دومیا خیلی سخت تر بود، و حتی بعضی وقتا همین فرقه ها که مشخصات شون معلوم نبود و باید با کشتن یکی یکی شون سر نخ برا رسیدن به بعدی ها رو پیدا میکردیم جز مرسنری ها بودن(خاطراتم با الکسیوس زنده شد😂) و هرکدوم از اینا لول خودشون رو داشتن مثلا اگه یکی لول ۵۰ داشت برا شکست دادنش کم کم باید لول ۴۸ میداشتی ینی نمیشد همینجوری هرکی رو میخوای بکشی اول باید خودتو باهاش هم سطح میکردی
قبول دارم
واقعاً خیلی سخت و طولانیش کرده بودن این روند رو ولی خوشبختانه یوبی خودش متوجه این موضوع شد و توی والهالا به نسبت آسون ترش کرد، یجورایی اینطوری بود که اگه کل مراحل اصلی رو انجام بدی دیگه سرنخ برای پیدا کردن همشون داری فقط باید اقدام کنی ولی اودیسه انگار اینطوریم نبود حتی اگه مرحله آخرش (همون که تصمیم میگیریم دیموس رو بکشیم یا نه) رو بری بازم برای پیدا کردن بعضی از اعضای فرقه باید کل مپو زیر و رو کنی تا پیداشون کنی
آره کاملا درسته
ولی با اینکه خیلی طولانی و سخت بود بنظرم خیلی کیف میداد هنوزم ارزشش رو داره برا بار ۱۱ ام بازیش کنم😂 در کل میتونم بگم برخلاف خیلیا من واقعا اودیسه برام یکی از بهترین سری های اساسین بوده مگه اینکه میراج نظرم رو عوض کنه،
ویه اشکال که متن بالا دارم رو میخوام اصلاح کنم(“حتی” بعضی از کولتیست های کازموس جزو مرسنری ها بودن)
یاد خاطرات سال ۲۰۱۸ بخیر…
با اینکه خیلیا میگفتن کاساندرا رو انتخاب کنیم بهتره من بازالکسیوس رو برداشتم و شخصیت نیمه خشن و تیکه پرونش واقعاً جذاب بود طوری که میگفتم کاش همین شخصیت اصلی میبودش.. استارت بازی توی جزیره کافلونیا و اون بچه هه فیبی و مارکوس… اونجا که باید تصمیم بگیریم پدرخوندش رو بکشیم یا نه، نبرد هایی که بین آتن و اسپارت انجام میدادیم، وقتی برای اولین بار رفتیم آتن و جذابیت بی همتاشو دیدیم… چقد الکبیادیس رو مخ بود، وای موزیک متنش وقتی مادرشو پیدا میکنیم، یادمه همش حواسم بود طوری انتخاب کنم تا دیموس یه طوری خوب بشه و به راه راست هدایت بشه و برای من خداروشکر جواب داد و چقد ذوق کردم… ضبط کردم اون تیکه رو. وای پک لباس مرسنری همیشه ی خدا الویت اولم بود چون لباس اصلیش توی پوستر بود همیشه ارتقاش میدادم. وقتی الکسیوس فهمید پدرش فیثاغورث و باید براش موجودات اساطیریو بکشیم مثل میناتور و سایکلاپس و مدوسا و بقیه… خیلی گرافیکش بشدت چشم نواز بود واقعاً عاشقش بودم حتی با اینکه بعضی جاها تکراری میشد ولی رنگ بندی طبیعتش انقد جذاب بود که من به شخصه بازم خستم نمیشد. حتی شخصیت داریوش که توی دی ال سی میادش، توی اساسینز کرید ۲ مجسمش زیر ویلای آدیتوره بودش، داریوش وقتی دخترش(یا پسرش) بزرگ میشه الکسیوس (یا کاساندرا) باهاش ازدواج میکنه و در آینده آیا شخصیت اساسینز کرید اوریجینز از نسل این دوتاس..
یادش بخیر واقعاً
آخ آخ داداش ینی نمیدونم چی بگم خدایی زبون قاصره از این همه زیبایی انگار نویسنده داستان بازی این کامنت رو نوشته، انگار رفتی تو وجودم شیره ی احساسم نسبت به این بازی رو کشیدی بیرون، اصن انگار میدونی توی روح و روانم چی گذشته وای خدا اصن حالم یه جوری شد نمیدونم چی بگم، من قشنگ با این بازی زندگی کردم با خوشحالی الکسیوس خوشحال شدم و با ناراحتیش ناراحت انگار این یه بازی نبود انگار خود زندگی بود حتی استدلال انتخاب کرکتر بازی ت درست مثل من بود وای این بازی محشر بود با اون کوئست های فرعی که انگار هیچوقت نمیخواست تموم بشه و انگار ماهم تموم نشدنش رو میخواستیم چون میخواستیم بیشتر تو دنیای پهناور بازی غوطه ور بشیم و ولش نکنیم از کشتن ابر حیوانات افسانه ای مثل کفتار و خرس و گراز و شیر گرفته تا کمک به مردم اسپارتا و آتیکا و قلمرو ها و جزیره های مختلف وای شرکت تو مسابقات کُلِسیوم و حتی تنهایی نابود کردن فورت های آتنیان و اسپارتان چقدر همش لذت بخش بود حالا کوئست های اصلی بماند که واقعا ژرف و بینظیر بود، جاهایی که باید از ایکاروس استفاده میکردیم تا نسبت به دشمن برتری داشته باشیم وقتی فهمیدیم که آسپاسیا در واقع همون رئیس فرقه ی کازموس هستش، و همه ی اینا از یه جزیره ی کوچیک به اسم کفالونیا شروع شد جایی که ما اصلا نمیتونستیم تصور این همه زیبایی رو بکنیم وقتی بالاخره مرینی(مادر الکسیوس) رو پیدا کردیم چقدر همه چی قشنگ بود، ای وای مرگ فیبی تو آتن چقدر دردناک بود همش میگفتم ای کاش یه راهی بود که جلوی به قتل رسیدن فیبی رو بگیرم مرگ اون دختر تخص و شیطون و بامزه و مهربون و کمی هم رو اعصاب واقعا برام دردناک بود حتی یادمه گریه ام گرفت، جنگ های دریایی با کشتی، کولتیست هایی که خودشون صاحب یه کشتی بودن و باید نابود شون میکردیم، درخت مهارت و سر نیزه ی لئونیداس که بدون اون نمیتونستیم ادامه بدیم و باعث شد کاساندرا دوباره برگرده و و و و و و خیلی چیزای فوقالعاده دیگه که جای گفتنش اینجا نیست،کشتن موجودات اساطیری یونان برای نجات آتلانتیس همش بی نظیر بود، واقعا این بازی بازی نبود نمیدونم چجوری توصیفش کنم بینظیر بود بی نظیر
مرسی داداش که خاطراتم رو زنده کردی
خوشحالم واقعا که یکی هست قدر این بازی رو میدونه و باهاش خاطره داره
همه جا دیدم وقتی درباره اودیسه نظر میدن هی هیت میدن بهش و هزار تا حرف سر اینکه آشغاله و خوب نیست و فلان میگن انگار که اصلا بازیش نکردن. درسته حالا اصلا بازی اساسینی نبود و خیلی از ریشه ها فاصله گرفته بود ولی واقعاً به هیچ وجه نمیشه گفت بازی بدی بود چون اصلا نبود.
توی کراس اور والهالا و اودیسه اونجا که کاساندرا میاد و با دیدن مجسمه عقاب فیبی یاد اون روزا میکنه و دلش تنگ میشه :))))))
وای باورت میشه پنج سال ازش گذشته؟
فضاسازی این گیمو عالی کار کردن
دمشون گرم که برای نسل هشت هم منتشر کردن🤝
این حرکتو توی اودیسه و والهالا هم انجام دادن، اینطوری بود که باید تک تک اعضای محفل تمپلار ها(که اون موقع اسمشون چیز دیگه ای بود) رو پیدا کنی و بکشی. توی والهالا یه چیز دیگه هم که مشابه این داشت مراحلش بودن، یعنی جاهایی که روی نقشه تصمیم میگرفتیم تا متحد جمع آوری کنیم هم خودمون باید انتخاب میکردیم که خب تو اون بازی اصلا به روایت داستان لطمه ای وارد نکرد و بعنوان یه بازی وایکینگی(نه اساسینی) به شدت عالی عمل کرد و تونست خاطرات خوبی رو با ایوور و اودین برامون رقم بزنه.
اینطور که گفتن خیلی روی بخش مخفی کاری تمرکز کردن و مثل اینکه قراره واقعا تاحدودی با راه و رسم حشاشین رو به رو بشیم :)))
از نظر شخصیمم حقیقتش من نمیخواستم اصلا میراژ رو بگیرم و میخواستم با والهالا دیگه با این سری خداحافظی کنم ولی جوری که شخصیت پردازی بسیم تو همون بازی جذبم کرد باعث شد تجربه میراژ واقعاً برام وسوسه کننده باشه مخصوصاً اینکه داره به ریشه ها هم برمیگرده… قطعاً بسیم در حد الطائر و اتزیو تاحالا نبوده ولی واقعاً خوشحال میشم توی میراژ جوری شخصیت پردازیش کنن که اساسینز کرید دوباره به روزای اوجش برگرده و حتی بشه واقعا بعنوان یه اساسین خاطره ساز کنار شخصیت های افسانه ای این سری قرار بگیره.
دلم نیومد اینم نگم، این اولین باری نیست که توی سری اساسینز کرید ما با شخصیتی بازی میکنیم که قبلاً تو یه نسخه دیگه بوده باشه مثلا توی دی ال سی بلک فلگ ما جای ادواله که از شخصیتای خوده نسخه بلک فلگ بودش بازی میکنیم ولی فقط در حد دی ال سی. میراژ هم قرار بود دی ال سی والهالا باشه ولی از اینکه تبدیلش کردن به یه بازی جداگونه خیلی بیشتر خوشحال شدم.
یه حسیم بهم میگه احتمالش هست توی بازی بتونیم گاهی اوقات در نقش شخصیت روشن بازی کنیم عین اوریجینز که میشد جای آیا هم بازی کنیم یا لیبریشن که یه جاش جای کانر بازی میکنیم.
ولی نمیدونم چرا با نحوه آشنا شدن بسیم و روشن توی گیمپلی بازی حال نکردم… توی تریلرش خیلی بهتر بود بنظرم جوری که روشن از بالا خودشو میندازه روی سربازا بعد رو به نور آفتاب (طوری که صورتش پیدا نیست) دستشو رو به بسیم دراز میکنه.
اسپویل والهالا⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
اینطور که دیدیم بسیم در حال حاضر توی زمان حال تونسته بیاد و خب این خیلی بنظرم ایده جسورانه ای بود😂 و احتمال زیاد بسیم باید نقش خوبی رو توی شکست دادن تمپلار های زمان حال بعنوان یه اساسین با تجربه (اونم نسبت به ویلیام و ربکا و شان) ایفا کنه و اینکه تایپ شخصیتشم تاجایی که دیدیم INTP هست و ما تاحالا شخصیت اصلی با این تایپ توی این سری ندیدیم میتونه بازم جالب باشه (چون خوده بسیم هم شخصیت روباه صفتی داره و خب این تایپ وقتی روی شرورانش توصیف بشه میتونه چیز جالبی برای ارائه مخصوصاً توی یه داستان داشته باشه). و همینطور باید ببینیم شخصیت لوکی چطوری توی وجودش قرار میگیره
و آره دیگه به احتمال صد در صد هم لباسش توی والهالا داخل بازی میراژ قرار میگیره.
میدونم خیلی شد ولی ممنونم که تا اینجا نظراتمو خوندید🌹
بنظرتون متاش به والهالا خواهد رسید؟؟