بازی Marvel’s Spider-Man 2 رده‌بندی سنی «مناسب نوجوانان» دریافت کرد

علیرضا محمدی
۱۰:۴۸ ۱۴۰۲/۰۳/۲۶

عنوان بسیار مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2 در حال رده‌بندی سنی است، در این حین، اعلام شده که بازی شامل کلماتی بزرگسالانه و نامناسب می‌شود.

اوایل امروز، Gematsu در توییتر اشاره کرد که سازمان ESRB به Marvel’s Spider-Man 2 برای عرضه در آمریکای شمالی رتبه «T نوجوانان» داده است.

در ادامه این رده‌بندی آمده است: «برخی از دشمنان در طول نبرد از تپانچه یا مسلسل استفاده می‌کنند و شلیک گلوله گاهی باعث پاشیدن خون می‌شود». به گفته ESRB، یک شخصیت نیز «در حد مرگ خفه شده است».

همچنین عبارات «عبور از روی یک جسد» و «خون روی یک برگ می‌چکد»، در توضیحات این سازمان به چشم می‌خورند – که مورد دوم مانند یک فیلم هنری به نظر می‌رسد – رده‌بندی ESRB این‌گونه نتیجه می‌گیرد: «کلماتی نامناسب چندین مرتبه در طول بازی ظاهر می‌شوند، و برای کشف زبان وحشتناک اینجا نیازی به وجود یک نابغه نیست».

با توجه به اینکه Marvel’s Spider-Man 2 دارای شخصیت انگل فضایی، یعنی ونوم است، ما واقعاً تعجب می‌کنیم که چگونه در متن رده‌بندی از خون و کلمات مربوط به آن زیاد استفاده نشده است. شاید پیتر و مایلز در بستن افسار ونوم و جلوگیری از مصرف افراد توسط او به خوبی عمل می‌کنند.

Marvel’s Spider-Man 2 سرانجام اواخر امسال و در ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر ۱۴۰۲) به طور انحصاری برای کنسول PS5 عرضه خواهد شد. برخی از طرفداران فکر می‌کنند این بازی می‌تواند با شخصیت‌های بسیار زیادش در دنیای چندگانه نیز فعالیت کند، اما باید تا زمان عرضه منتظر بمانیم.

منبع: Games Radar

X (محمد حسن کرمی) سردبیر مناطق محرومStalkerPlay for everDARKSIRENامیر حسینThe Dragon Kingloghainولگرد اوسکلmh.pVisible 6-tigh manهالک ایرانی (دیوانه عظمت استارفیلد گوتی 2023)snowgirlBatman Arkham knightVenom 🗿ÆMIRIÆLI❤GOD OF WAR❤erfankarimiWolfشرکهادی صفائیmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید