Star Wars Outlaws شامل پیمایش یکپارچه سیاره و فضا خواهد بود
Star Wars Outlaws شامل پیمایش یکپارچه سیاره و فضا خواهد بود
Star Wars Outlaws شامل پیمایش یکپارچه سیاره و فضا خواهد بود
Star Wars Outlaws شامل پیمایش یکپارچه سیاره و فضا خواهد بود

Star Wars Outlaws شامل پیمایش یکپارچه بین سیاره و فضا خواهد بود

آرش بوالحسنی
۰۹:۰۶ ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
Star Wars Outlaws شامل پیمایش یکپارچه سیاره و فضا خواهد بود

بازیکنان در Star Wars Outlaws قادر خواهند بود تا بدون حتی یک صفحه بارگذاری از سطح یک سیاره به فضا و از فضا به سطح یک سیاره سفر کنند.

در نمایش گیم‌پلی گسترده بازی Star Wars Outlaws در آخرین رویداد Ubisoft Forward شاهد موارد زیادی بودیم که توجهات بازیکنان را به خود جلب کرد. یکی از این موارد پتانسیل وجود یک جهان باز کاملا یکپارچه علی رغم سفر بازیکنان از یک سیاره به سیاره دیگر است.

توسعه‌دهنده بازی یعنی Ubisoft Massive حال تایید کرده که این قرار است یکی از ویژگی‌های مهم Star Wars Outlaws باشد. جولین گرایتی (Julian Gerighty)، کارگردان خلاق بازی، در یک ویدیوی جدید که جزئیات بیشتری را در مورد سیستم Reputation بازی، مبارزات فضایی و موارد دیگر به اشتراک می‌گذارد هم‌چنین تایید کرده که بازیکنان قادر خواهند بود تا بدون درنگ از سطح یک سیاره به فضا و از فضا به سطح یک سیاره بروند. این یعنی هیچ صفحه بارگذاری به هنگام سفر بین سیارات وجود نخواهد داشت:

یکی از چیزهایی که برای ما خیلی مهم بود تجربه یکپارچه رفتن از پیاده‌روی به سفینه و سپس خارج از اتمسفر و فضا است.

در نمایش گیم‌پلی اخیر بازی شاهد رفتن پروتاگونیست Star Wars Outlaws یعنی Kay Vess به سفینه خود، خارج شدن از اتمسفر و رفتن به فضا در یک سکانس یکپارچه و بدون توقف بودیم. البته هم‌چنان این احتمال وجود دارد که بازی شامل برخی صفحات بارگذاری پنهان باشد. برای مثال می‌‌توان تصور کرد که به هنگام سفر با استفاده از Hyperspace مقصد شما در حال بارگذاری است، اما سفر از زمین به فضا و از فضا به زمین یکپارچه خواهد بود.

جالب است بدانید که سال گذشته Bethesda گفت نقش‌آفرینی علمی-تخیلی مورد انتظار آن‌ها یعنی Starfield به شما اجازه سفر یکپارچه از زمین به فضا را نخواهد داد. البته با توجه به اینکه این بازی چقدر در جدیدترین نمایش گیم‌پلی خود تحسین برانگیز ظاهر شده، می‌توان گفت که Bethesda در نواحی دیگر این کاستی را جبران کرده است.

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. هم‌چنین تایید شده که این بازی یک سیستم Wanted خواهد داشت. برای یادگیری بیشتر در این مورد به این لینک بروید.

StormSaladin_The_WiseMAHDI11184KHEDER_Pro_GamerAmir :))Amirhossein152ParsaDark FantasyOutlaw23آقای کلوند عزیزمحمدامین حیدریSina7294هادی صفائی𝕄𝕄𝔻 ℝ𝔼ℤ𝔸وزغ ( آنتی لگبت)Black SwordsmanAQUARIUSParhamامیر حسیناختاپوسmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Star Wars Outlaws شامل پیمایش یکپارچه سیاره و فضا خواهد بود
Star Wars Outlaws شامل پیمایش یکپارچه سیاره و فضا خواهد بود
Star Wars Outlaws شامل پیمایش یکپارچه سیاره و فضا خواهد بود
Star Wars Outlaws شامل پیمایش یکپارچه سیاره و فضا خواهد بود
Star Wars Outlaws شامل پیمایش یکپارچه سیاره و فضا خواهد بود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • مثل اینکه بالاخره رویا داره به واقعیت تبدیل میشه
    یوبیسافت بهت اعتماد کردیم اعتمادمونو از بین نبر و نا امیدمون نکن

    Saladin_The_WiseMAHDI11184Amirhossein152shhAmir(PC & PS4)ub fanTomSpider-Mansasutoهادی صفائیmore
  • بنظر میرسه با یه بازی معرکه طرفیم . امسال سال بازی های بزرگه . ضمن اینکه در مورد « سفر یکپارچه در استارفیلد » ، راستش نمی‌فهمم دقیقا منظور چیه از این اصطلاح ولی قابلیت grab jump که توی تریلر استارفیلد نشون دادن رسما مکانیزم رفتن از یه سیاره به یه سیاره دیگه بدون داشتن هر گونه صفحه لود عه. واسه همین هم توی سیستم پیشنهادی بازی ، ssd اجباری ذکر شده

    Saladin_The_WiseVbishhKratosوزغ ( آنتی لگبت)
  • Spider-Man گفت:

    این حرکتشون خیلی فوق‌العاده بود که بتونی بدون حتی یک لودینگ از یک سیاره خارج بشی ولی بازم اونطور نیست که مستقیم مثلا R2 بگیری بری و قبلش خود گیم انتخاب میکنه که از کجا میره بعد ما توی‌ بخش هایی که میره حق انتخاب داریم و کنترل میکنیم که بنظرم بازم عمل ستودنیه و خیلی بیشتر حال میده که بدون هیچ لودینگی از یک سیاره خارج شی که خودش یه نکته مثبت به حساب میاد

    دلم میخواد این چند تا نکته نباشه که هرکدوم باشه خیلی زده حاله :
    اجبار به وصل شدن اینترنت
    باگ های زیاد و مشکلات فنی
    جهانی با طراحی یک پارچه
    تکراری شدن فعالیت های فرعی در گذر زمان
    به تکرار نیافتن سیستم مبارزات بعد از چندین ساعت
    عدم بزرگی به اندازه ac valhalla و یه چیز دور و بر ۳۰ تا ۵۰ ساعت زمان مورد نیاز برای صدرصد کردن بازی

    یعنی اگه این مشکلات رو بتونن رفع کنن ، حتی متاش ۶۰ هم بشه بازم ز
    تجربه اش میکنم که این چیزی که دیدم حداقل بالای ۷۸ میشه .
    ولی خب هنوز زمان زیادی تا توسعه مونده و ممکنه خیلی چیز ها تغییر کنه که امیدوارم به ضرر بازی تموم نشه

    shhub fanKratosهادی صفائی
  • چه خوب دم یوبیسافت گرم😁 ، این طور که معلومه بازی شاهکاری میشه 😃
    ولی حیف ای کاش Starfield هم این طوری بود😥

    saltDarth nihilusAMIRALI MORGAN 💔 Elise De La Serreوزغ ( آنتی لگبت)
  • Hamidnr70 گفت:

    امیدوارم یوبیسافت بتونه از این چرخه تولید بازیهای معمولی و خوب خارج بشه و دوباره مثل گذشته شاهد بازیهای عالی باشیم. یادش بخیر دوران نوجوانی من با بازیهای این شرکت گذشته.

    shhSpider-ManWitcher
  • دو شاهکار یا حداقل بازی عالی از تنها یکی از معدود استودیوهای خوب یوبیسافت در عرض کمتر از یک سال !!

    shh🤘𝕬𝖘𝖘𝖆𝖘𝖘𝖎𝖓ub fanهادی صفائیSina7294Parhamv-alkaline🄰🄼🄸🅁Pro gamerرویین تن
  • Bethesda گفت:

    فکر میکنم این نکته به این دلیل توسط یوبیسافت بیان و بولد شده که بعنوان یک عنوان ژانر فضایی بتونن در مقابل استارفیلد (که سردمدار این عناوین هست در حال حاضر) خودی نشون بدن و سرتیتر خبرها رو به خودشون اختصاص بدن و خلاصه هایپ ایجاد کنن. (هرچند این دو عنوان از نظر سبک گیم پلی و کلا فلسفه ساخت بسیار متفاوت هستن اما چون در هر دو در ژانر فضایی قرار میگیرن به هر حال با هم مقایسه خواهند شد)
    حالا چند نکته هست در این مورد؛ اولا مکان های به اصطلاح hand crafted استارفیلد به خودی خود بزرگ تر از کل دنیایی که یوبیسافت خلق کرده خواهد بود و این رو به چند دلیل میتونید متوجه بشید چه با مقایسه بودجه دو عنوان، چه با مقایسه سابقه بازی های قبلی بتسدا مریلند و یوبیسافت، مثال؟ اسکایریم رو با فارکرای ۳ مقایسه کنید! دوم اینکه کریشن انجین، انجین شاهکار بتسدا، دنیایی خلق میکنه که در آن واحد تمام شخصیت ها پویا هستن و همین باعث میشه بازی های بتسدا زیر نظر تاد هاوارد تجربه یه دنیای ایمرسیو که هر بازیکنی توش غرق میشه رو داشته باشن و یوبیسافت قادر نیست تجربه ای حتی نزدیک به این مورد رو برای شما به ارمغان بیاره، نه انجین مورد نیاز رو دارن و نه تیم بازیسازی که توانایی این کار رو داشته باشه. بماند که در بازی های بتسدا تمام آبجکت ها یا اشیا قابل تعامل هستن و تمامی این موارد باعث میشه که بار پردازشی بسیار سنگین باشه. همه این ها دلایلی هستن که پردازنده های معمول حال حاضر توانایی هندل کردن تمام این موارد رو بدون یک صفحه لودینگ ندارن و اصلا نباید از بتسدا انتظار میداشتید که بخاد سیستم پرواز یکپارچه رو پیاده کنه.
    در کل اینجا این بحث پیش میاد که شمار ترجیه میدید یک دنیای بشدت بزرگ پویا با تمام آبجکت هایی ک میشه باهاشون تعامل داشت رو داشته باشید با هزینه چند صفحه لودینگ، یا دنیای عاری از این موارد و بدون لودینگ! خب قطعا هر شخصی که یک RPG باز واقعی باشه قرار نیستاز شاهکار بتسدا بگذره بخاطر چند صفحه لودینگ که نیاز پردازنده های حال حاضر هست.
    باز هم میگم این دو عنوان از نظر فلسفه ساخت و گیم پلی متفاوتن و این مقایسه رپ صرفا بخاطر بولد کردن این مورد توسط یوبیسافت انجام دادم.

    ابومسلمshhگیمور😐
  • Pro gamer گفت:

    خیلی خوبه بازیش ولی حیف تاریخ انتشار دقیقی نداره

  • چون این بازی مال یوبی سافته منو نگران میکنه

  • AidenRa گفت:

    تیکه به بتسدا
    واقعا تاد هاوارد با چه رویی میاید میگه ما میدونیم گیمرها چنین چیزیو دوست ندارن و دوست دارن صفحه لودینگ ببینن
    فریم ۳۰ هم که شد انتخاب خلاقانه
    گرافیک پایین هیلو هم آرت استایل هنری بود
    قشنگ انگار فیل اسپنسرو فرستادن ایران آموزش دیده

    WITCHERابومسلمTomsalt
    • salt گفت:

      دقیقا موافقم.
      یکی از نقاط ضعف و بشدت ضدحال بازی استارفیلد اینه که ورود و خروج به سیاره ها قرار نیست یکپارچه باشه. برا همین تا ۵۰ درصد حس یک بازی فضایی بودن رو از دست میده. میشه مثل متال گیر ۵ که یکپارچه نبود و زون بندی شده بود.
      در کل امید چندانی به استارفیلد ندارم. بنظرم یه چیز تو مایه های فال اوت ۴ حالا دیکم بهتر ازون طرفیم.اسکایرم که سهله شک ندارم به یک فرسخی اسکایریم هم نخواهد رسید.

      sis sus
    • WITCHER گفت:

      داداش تاد هاوارد یه آدم شیاده، کارش فقط اینه که بیاد توی کنفرانس ها از بازی خودش تعریف کنه، اما بعد عرضه می بینی خدای باگه، اون از TES: Blades این یکی هم Fallout:76 از تریلر ها استارفیلد چنگی به دل نمیزنه، امیدوارم فقط برا TES 6 این Creation Engine گرد و خاک گرفته رو عوض کنن

      saltAidenRa
  • نه داره واقعا جذبم میکنه اولین نمایشش حال نکردم

    Darth nihilus
  • هاجی ناموسان اینجوری بهتره خودت وارد یه سیاره بشی یا برعکس؛ استارفیلد هم باید اینجوری میشد ولی تاد فکنم در باره اینم حرف زده تو همین گیمفا هم هست فکنم

  • دقیقا یکی از مشکلات استارفیلد همین هست که میتونه حس بازی رو خراب کنه در no mans sky هم مثا استاروارز میشه بدون لودینگ رفت فضا

  • دوستان هیچ وقت این بازیو با استارفیلد مقایسه نکنید
    چون هیچ جوره شبیه به هم نیستند
    فقط جفتشون چون میرن فضا که مثل هم نیستند هم از لحاظ داستانی باهم فرق می‌کنند و هم از لحاظ گیم پلی
    باید هر دو بازیو باهم بازی کنید

  • یوبیسافت قشنگ پل های پشت سرش رو خراب کرده و بی وقفه داره پیش به روشنایی و موفقیت میره
    این اون یوبیسافتیه که میخوایم

    آقای کلوند عزیز
  • Tom گفت:

    من خیلی منتظر این بازیم
    داره یه تکیب از انچارتد . رددد. استار وارز تحویل میده
    عاالیه

  • کاش یک معادل فارسی برای این بسازیم “کارگردان خلاق بازی”
    همیشه حس میکنم داریم از ظرف تعریف میکنیم مثلا کارگردان خلاق بازی ردفال یا کارگردان خلاق بازی ارباب حلقه ها گالم!!! جور در نمیاد
    مثل کارگردان بخش خلاقیت بازی

  • meh گفت:

    امیدوارم تو عرضه عجله نکن بازی کامل بهینه بشه

  • WITCHER گفت:

    من گیم پلی رو دیدم یه کات سین پخش میشد میرفت تو فضا بعد کنترلو میداد دستت

  • این بازی هیچ وقت به حد و اندازه استارفیلد نمیرسه

Star Wars Outlaws شامل پیمایش یکپارچه سیاره و فضا خواهد بود