Star Wars Outlaws شامل پیمایش یکپارچه بین سیاره و فضا خواهد بود
بازیکنان در Star Wars Outlaws قادر خواهند بود تا بدون حتی یک صفحه بارگذاری از سطح یک سیاره به فضا و از فضا به سطح یک سیاره سفر کنند.
در نمایش گیمپلی گسترده بازی Star Wars Outlaws در آخرین رویداد Ubisoft Forward شاهد موارد زیادی بودیم که توجهات بازیکنان را به خود جلب کرد. یکی از این موارد پتانسیل وجود یک جهان باز کاملا یکپارچه علی رغم سفر بازیکنان از یک سیاره به سیاره دیگر است.
توسعهدهنده بازی یعنی Ubisoft Massive حال تایید کرده که این قرار است یکی از ویژگیهای مهم Star Wars Outlaws باشد. جولین گرایتی (Julian Gerighty)، کارگردان خلاق بازی، در یک ویدیوی جدید که جزئیات بیشتری را در مورد سیستم Reputation بازی، مبارزات فضایی و موارد دیگر به اشتراک میگذارد همچنین تایید کرده که بازیکنان قادر خواهند بود تا بدون درنگ از سطح یک سیاره به فضا و از فضا به سطح یک سیاره بروند. این یعنی هیچ صفحه بارگذاری به هنگام سفر بین سیارات وجود نخواهد داشت:
یکی از چیزهایی که برای ما خیلی مهم بود تجربه یکپارچه رفتن از پیادهروی به سفینه و سپس خارج از اتمسفر و فضا است.
در نمایش گیمپلی اخیر بازی شاهد رفتن پروتاگونیست Star Wars Outlaws یعنی Kay Vess به سفینه خود، خارج شدن از اتمسفر و رفتن به فضا در یک سکانس یکپارچه و بدون توقف بودیم. البته همچنان این احتمال وجود دارد که بازی شامل برخی صفحات بارگذاری پنهان باشد. برای مثال میتوان تصور کرد که به هنگام سفر با استفاده از Hyperspace مقصد شما در حال بارگذاری است، اما سفر از زمین به فضا و از فضا به زمین یکپارچه خواهد بود.
جالب است بدانید که سال گذشته Bethesda گفت نقشآفرینی علمی-تخیلی مورد انتظار آنها یعنی Starfield به شما اجازه سفر یکپارچه از زمین به فضا را نخواهد داد. البته با توجه به اینکه این بازی چقدر در جدیدترین نمایش گیمپلی خود تحسین برانگیز ظاهر شده، میتوان گفت که Bethesda در نواحی دیگر این کاستی را جبران کرده است.
بازی Star Wars Outlaws در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. همچنین تایید شده که این بازی یک سیستم Wanted خواهد داشت. برای یادگیری بیشتر در این مورد به این لینک بروید.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
مثل اینکه بالاخره رویا داره به واقعیت تبدیل میشه
یوبیسافت بهت اعتماد کردیم اعتمادمونو از بین نبر و نا امیدمون نکن
اخه یه شخصیت نچسب زن این همه ذوق داره!!!
بنظر میرسه با یه بازی معرکه طرفیم . امسال سال بازی های بزرگه . ضمن اینکه در مورد « سفر یکپارچه در استارفیلد » ، راستش نمیفهمم دقیقا منظور چیه از این اصطلاح ولی قابلیت grab jump که توی تریلر استارفیلد نشون دادن رسما مکانیزم رفتن از یه سیاره به یه سیاره دیگه بدون داشتن هر گونه صفحه لود عه. واسه همین هم توی سیستم پیشنهادی بازی ، ssd اجباری ذکر شده
این حرکتشون خیلی فوقالعاده بود که بتونی بدون حتی یک لودینگ از یک سیاره خارج بشی ولی بازم اونطور نیست که مستقیم مثلا R2 بگیری بری و قبلش خود گیم انتخاب میکنه که از کجا میره بعد ما توی بخش هایی که میره حق انتخاب داریم و کنترل میکنیم که بنظرم بازم عمل ستودنیه و خیلی بیشتر حال میده که بدون هیچ لودینگی از یک سیاره خارج شی که خودش یه نکته مثبت به حساب میاد
دلم میخواد این چند تا نکته نباشه که هرکدوم باشه خیلی زده حاله :
اجبار به وصل شدن اینترنت
باگ های زیاد و مشکلات فنی
جهانی با طراحی یک پارچه
تکراری شدن فعالیت های فرعی در گذر زمان
به تکرار نیافتن سیستم مبارزات بعد از چندین ساعت
عدم بزرگی به اندازه ac valhalla و یه چیز دور و بر ۳۰ تا ۵۰ ساعت زمان مورد نیاز برای صدرصد کردن بازی
یعنی اگه این مشکلات رو بتونن رفع کنن ، حتی متاش ۶۰ هم بشه بازم ز
تجربه اش میکنم که این چیزی که دیدم حداقل بالای ۷۸ میشه .
ولی خب هنوز زمان زیادی تا توسعه مونده و ممکنه خیلی چیز ها تغییر کنه که امیدوارم به ضرر بازی تموم نشه
چه خوب دم یوبیسافت گرم😁 ، این طور که معلومه بازی شاهکاری میشه 😃
ولی حیف ای کاش Starfield هم این طوری بود😥
امیدوارم یوبیسافت بتونه از این چرخه تولید بازیهای معمولی و خوب خارج بشه و دوباره مثل گذشته شاهد بازیهای عالی باشیم. یادش بخیر دوران نوجوانی من با بازیهای این شرکت گذشته.
نسل نه تازه شروع شده
دو شاهکار یا حداقل بازی عالی از تنها یکی از معدود استودیوهای خوب یوبیسافت در عرض کمتر از یک سال !!
فکر میکنم این نکته به این دلیل توسط یوبیسافت بیان و بولد شده که بعنوان یک عنوان ژانر فضایی بتونن در مقابل استارفیلد (که سردمدار این عناوین هست در حال حاضر) خودی نشون بدن و سرتیتر خبرها رو به خودشون اختصاص بدن و خلاصه هایپ ایجاد کنن. (هرچند این دو عنوان از نظر سبک گیم پلی و کلا فلسفه ساخت بسیار متفاوت هستن اما چون در هر دو در ژانر فضایی قرار میگیرن به هر حال با هم مقایسه خواهند شد)
حالا چند نکته هست در این مورد؛ اولا مکان های به اصطلاح hand crafted استارفیلد به خودی خود بزرگ تر از کل دنیایی که یوبیسافت خلق کرده خواهد بود و این رو به چند دلیل میتونید متوجه بشید چه با مقایسه بودجه دو عنوان، چه با مقایسه سابقه بازی های قبلی بتسدا مریلند و یوبیسافت، مثال؟ اسکایریم رو با فارکرای ۳ مقایسه کنید! دوم اینکه کریشن انجین، انجین شاهکار بتسدا، دنیایی خلق میکنه که در آن واحد تمام شخصیت ها پویا هستن و همین باعث میشه بازی های بتسدا زیر نظر تاد هاوارد تجربه یه دنیای ایمرسیو که هر بازیکنی توش غرق میشه رو داشته باشن و یوبیسافت قادر نیست تجربه ای حتی نزدیک به این مورد رو برای شما به ارمغان بیاره، نه انجین مورد نیاز رو دارن و نه تیم بازیسازی که توانایی این کار رو داشته باشه. بماند که در بازی های بتسدا تمام آبجکت ها یا اشیا قابل تعامل هستن و تمامی این موارد باعث میشه که بار پردازشی بسیار سنگین باشه. همه این ها دلایلی هستن که پردازنده های معمول حال حاضر توانایی هندل کردن تمام این موارد رو بدون یک صفحه لودینگ ندارن و اصلا نباید از بتسدا انتظار میداشتید که بخاد سیستم پرواز یکپارچه رو پیاده کنه.
در کل اینجا این بحث پیش میاد که شمار ترجیه میدید یک دنیای بشدت بزرگ پویا با تمام آبجکت هایی ک میشه باهاشون تعامل داشت رو داشته باشید با هزینه چند صفحه لودینگ، یا دنیای عاری از این موارد و بدون لودینگ! خب قطعا هر شخصی که یک RPG باز واقعی باشه قرار نیستاز شاهکار بتسدا بگذره بخاطر چند صفحه لودینگ که نیاز پردازنده های حال حاضر هست.
باز هم میگم این دو عنوان از نظر فلسفه ساخت و گیم پلی متفاوتن و این مقایسه رپ صرفا بخاطر بولد کردن این مورد توسط یوبیسافت انجام دادم.
خیلی خوبه بازیش ولی حیف تاریخ انتشار دقیقی نداره
چون این بازی مال یوبی سافته منو نگران میکنه