تریلر گیمپلی Armored Core 6: Fires of Rubicon را مشاهده کنید [بهروزرسانی شد]
به دنبال نمایش گیمپلی ۲۰ دقیقهای از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon به مطبوعات، سرانجام فرام سافتور محدودیت انتشار پیشنمایشها و نظرات اولیه از سوی وبسایتهای گیمینگ و تولیدکنندگان محتوا را برداشت و حالا شاهد ویدیوهایی از گیمپلی بازی هستیم.
بهروزرسانی:
تریلر گیمپلی خالص، بدون شرح جزئیات و اطلاعات، جایگزین شد.
متن اصلی:
پیشنمایشهای بازی بسیار مثبت بوده و به نظر میرسد که منتقدین و اصحاب رسانه نسبت به چیزی که دیدهاند بسیار هیجانزده هستند. بیشترین تاکید پیشنمایشها، روی این موضوع بوده که بازی در هسته یک Armored Core خالص است، اما رگههایی از سولز نیز به خصوص در طراحی باسها دیده میشود.
در ادامه ویدیوی گیمپلی را مشاهده میکنید:
بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۲ (۲۵ آگوست ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
نظرات
جذابه لعنتی🧡
س.ندیسو میگی؟
یا بازیو؟
بازیو میگه، جناب جک پارازیت!
دقیقا کجاش جذاب بود؟ یک مشت ربات تکرای، محیطتکراری، شخصیت پردازی کهیچی ،داستان کهیچی
به نظرم عمویش خوبه
شما از یه پیش نمایش چجوری متوجه شدی شخصیت پردازی و داستان نداره و محیطاش تکراریه ؟!
یعنی واقعا متوجه نشدی محیطاش تکراریه؟ یه سری دیتیل که هی تکرار و تکرار شده و دو قدم بری جلو خسته میشی.
به همین چند دقیقه نگاه بکن بجز یه سری تیر آهن و فنس که هی توی محیط تکرار شدن چه چیزی از طراحی محیط میبینی؟
یک دقیقه که از ویدیو گذشت بخاطر تکراری بودن دیتیل محیط خسته شدم و بزور تا آخر تریلر رو دیدم گفتم شاید بهتر بشه که نشد.
سلام. بازی Mission Based هست و هر ماموریت Aesthetic خاص خودش رو داره و فکر کنم مثل روز روشنه که هر ماموریت در هر بازی ویدیویی در تاریخ گیمینگ، به صورت یکپارچه طراحی مشخص و ثابتی داره، قرار نیست این راهرو با راهروی بعدی از نظر ظاهری کاملاً متفاوت باشه و اگر متفاوت باشه اتفاقا نقطۀ ضعف حساب میشه و میشه گفت دیزاین ظاهری مراحل یکپارچگی نداره، مثل بازی Atomic Heart. حتی بازیهای سندباکس هم طراحی محیطها مشخص و مجزا و یکپارچه هست، وقتی داخل بازیgod of war وارد Helheim میشید، وسط مرحله انتظار دارید گل و چمنزار ببینید؟ یا ناگهان ظاهر محیط تغییر کنه؟
حتی از تریلر اولیه armored core هم مشخصه در قالب محیط سرد و خشنی که داره، محیط بیابان و شن، facilityهای بزرگ مثل تریلر جدید یا محیط برفی و حتی خارج از جو وجود داره. حداقل یه ایراد درست از تریلر بگیرید که قابل هضم باشه. این که محیط سرد و خشن و فلزی مورد علاقه کسی نباشه قابل درکه ولی این که انتظار داشته باشی «یک ماموریت» مدام محیطهای کاملاً متفاوت داشته باشه خندهداره.
سلام.
من از محیط فلزی خسته نمیشم از محیط تکراری خسته میشم.
شما به تریلر نگاه کن یه بخشی رو طراحی کردن بعد هی کپی کپی کپی کپی. خب اینجوری خسته کننده میشه.
مثلاً به تریلر star wars outlaws نگاه کنید (کاری ندارم تریلر واقعیه یا مصنوعی ) محیط فلزی رو ببینید توی طراحی جوری کار کردن که دیتیل های تکراری کمتر باشه اگر هم دیتیل تکراری داشته باشه وسط دیتیل های مختلف گم کردن که تکرار تو تکرار نشه. درحالی که به راهرو های این تریلر نگاه کنید همش کپی تو کپی ه.
راستش قصد ندارم سر این موضوع بحث کنم دیگه چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. ویدیو موجوده همه هم میتونن ببینن دیگه اگر کسی از این محیط تکراری لذت میبره مبارکش باشه من که مشکلی ندارم.
امیدوارم این کامنت فقط یه شوخی باشه یا صرفاً حتی ترجیح میدم مثل مابقی کامنتهایی که میذارید، فقط از سر هیت کردن فرام سافتور و بازیهاش باشه، نه این که واقعاً نظام فکریتون اینجوری کار کنه. چون این محیط دقیقاً همون شکلی طراحی شده که یک ماموریت باید طراحی بشه. Outlaws هم دیدم، به جز این که تکسچرهای یک «بازی بلاکباستری» کیفیت بهتری داشته باشن دیتیلها تنوع خاصی نداشتن نه این که مشکل داشته باشه، دقیقاً مثل ارمورد کور هیچ مشکلی نداشت. بگردید، داخل تریلر مشکلات واقعی وجود داره، صرفاً یه چیز بیخودی رو یقهاش رو نگیرید از یه اشکال واقعی ایراد بگیرید.
نمیدونم متوجه شدید یا نه من اگر از چیزی خوشم نیاد یا برام مهم نباشه اصلا وارد اون پست نمیشم مثلاً تا حالا دید من وارد پست کالاف دیوتی بشم؟ نه چرا؟ چون برام اصلا مهم نیست.
من چرا باید یه بازی رو هیت کنم؟ اتفاقا خیلی مشتاقم که یه بازی از فرام سافتور به دلم بشینه و از چالش های گیم پلی ش لذت ببرم.
اگر هم وارد پست های آرمورد کور میشم بخاطر اینه که امید دارم چیزی باشه که دوست دارم.
اگر ازش تا امید بشم دیگه وارد هیچ پستی ازش نمیشم مثل الدن رینگ.
و اما درمورد کامنت:
تعداد کم دیتیل محیط برای شما مشخص نیست؟ چندتا تیر آهن و لوله و دیگر هیچ!
شما به راهرو های بازی نگاه کنید سمت چپ و راست دقیقا کپی شده هستن!
اینکه تریلر اشکالات دیگه ای داره برام مهم نیست چون من همین یک اشکال باعث شد دیگه به چیز دیگه ای اهمیت ندم.
اشکالی وجود نداره. شما فقط یک حرف رو تکرار میکنی و این بحث شبیه یک لوپ میمونه، فقط کافیه کامنت قبل رو کپی و پیست کنم. پاسخ شما در کامنت قبلی موجوده.
دوست عزیز AQUARIUS اولا صبر کن بازی بیاد از روی این تریلر که نمیشه گفت محیطاش تکراری ان
دوما انتظارت از یک بازی رباتیک چیه ؟ که محیط زنده و گل و بلبل ببینی ؟ محیطش بر اساس جو خود بازی طراحی شده
و محیط این بازی همونطور که آقای کریمی هم گفتند سرد و خشن – مکانیکیه و این جور محیط ها اگر سطحی نگاه کنی بیشتر تکراری به نظر میرسند.
منطقیه😂 از روی یسری تریلر چند دقیقه ای میتونی کل داستان و شخصیت بازیو تحلیل کنی و به این نتیجه برسی که داستان نداره
مشتی، شما بزار بازی بیاد، داستانشو متوجه بشی بعد بگو داستان کهیچی😅
بازی های سولزلایک وقتی عرضه میشن هم باز طول میکشه تا اصل داستان بشکل کامل مشخص بشه، چه برسه این که هنوز نیومده. و اتفاقاً متمایز بودنش هم به همین سبک داستان سرایی محیطیشه.
در حال حاضر هم که بار ها تو تریلرهاشون در مورد کلیات داستانی این بازی صحبت کردن.
کلیات داستانی: شما در نقش یک مزدور قرار گرفتید که یه ربات بزرگ رو کنترل میکنه، و در سیارهای به نام روبیکُن که پس از کشف نیرویی عجیب به نام کورال، رو به نابودی رفته به دنبال هدفی هستید که در بازی نهایی بیشتر مشخص میشه.
اولش گفتم این چیه اصلا خوب نیست ولی بعد یکهو آروم آروم جذبش شدم خیلی دوست دارم تجربه اش کنم 😂👍
عالیه
Arman@ من تا حالا سبک مکا پلی ندادم این فرانچایز رو هم هیچوقت تجربه نکردم ولی با دیدن این تریلر مشتاق شدم که بازیش کنم یک نقطه قوت بزرگی داره این بازی که با دیدن تریلرش فهمیدم اینه که روح بازی های نسل ۵ و ۶ رو داره یعنی منو برد به اون دوران، یک نقطه ضعف هم داشت که امیدوارم تا زمان عرضش درست بشه اونم بخش صداگذاریه یعنی وقتی تیراندازی میکنه یا موشک پرتاب میکنه اصلا متوجه صداشون نمیشی یا صدای انفجارارو
کاملا باهات موافقم حس حال بازی های چند سال قبل رو داره و کاملا جذبش شدم !صدا گذاری هم آره واقعا روش باید کار بشه با صداگذاری درست خود هیجان میشه :)))
جذابه ولی از این نظر که مثل خیلی از بازی های اخیر کپی پیست یا حتی سبک های تکراری نیست، به نظرم پتانسیل داره!
اینم درسته
با سبک این بازی حال نمیکنم من ، برای طرفداراش خوبه ولی
محیط هاش زود تکراری میشه
بعد این بازی ورشکست میشه استدیو و به پای سونی میفته راش بده تو تیمش تا اونموقع اهمیتی نداره
داداش چی میگی؟ درسته تو ایران زیاد طرفدار نداره ولی شنیدم ، تو کشورای دیگه طرفدار زیاد داره
عزیزم این بازی هیچ وقت طرفدار نداشته الان هم بخاطر بخاطر جو الدن رینگ هست نگاه به تریلر بازی میکنن!!!
قطعاً همین طوره الکی و همین جوری ۵تا اصلی و چند تا اسپین آف ازش ساخته شده
دقیقا واسه الدن رینگ و دیگر بازی های فرام سافته که انتظار میره بازی بعدی خوب و جذاب باشه از یه استدیو که بازی خوب تحویل میده انتظار و هایپ بالا هم پشت سرشه
باز یکی دیگه سبز شد
خودت از جوکی گفتی خندت نگرفت ؟😂 اصلا کاری با بازی ندارم هرچند که با توجه به تریلراش بازی جذابی میاد ولی در هر صورت موفقیتش از نظر تجاری تضمین شدست و حسابی میفروشه
خیلی توهم دارین این استدیو که میازاکی الدن رینگ کلی گیم خفن داره بیاد زیر دست سونی ها؟ نکنه آرزو شده براتون ؟ آخی اینقدر خوب پول در میاره فکر کردی میاد بره زیر دست سونی ؟ زحی خیال باطل
به این میگن یه کامنت خوب و منطقی 👌👍
آره واقعا
ولی خب یه نکته اومده توی ذهنم که اگر اسم From software رو از پشتش برداریم آیا باز هم برای خیلی از دوستان جذابیت میداشت؟
من قبلا یه کامنت طولانی راجب این سوالی که پرسیدی نوشتم ، حوصله ندارم دوباره بنویسمش .
اگه زحمتی نیس ، اونو بخون ❤️
در رابطه با بازی hawken reborn …
اسمش رو همینجا تو گیمفا سرچ کن ، یه پست راجبش هست ، اونجا بخون 🌹
حقیقتا تا الان زیاد برای این بازی هایپ نبودم و با خودم میگفتم که اوکی حالا اومد اگر تخفیف خورد یه تستی میزنیم
ولی الان با دیدن این گیم پلی جذبش شدم و میتونم بگم براش هایپم
this is armored core to its core…
واقعا؟ من فکر میکردم بازیهای مکا خیلی متفاوت تر از این باشن. قبل از اینکه اینو بگه با خودم گفتم این که خیلی هم با سولزبورن ها تفاوت نداره. اونقدری که انتظار داشتم تفاوت نداشت؛ همیشه فکر میکردم بازیهای مکا یه سری بازین که با یه ربات های خیلی غول پیکر و تقریبا کند باید با بقیه بجنگی. اگه اینجور که نشون میداد باشه واقعا سبک باحال و خوبیه گیمپلی سرگرم کننده ای داره…
وای خدا از چیزی که فکر میکردم بهتر شده . یه سیستم مبارزه سریع اما سنگین ، همخوانی داشتن محیط بازی با گیم پلی ، باس های بسیار جذاب و طراحی زیبا و …
درست همون چیزی که از فرامسافتور انتظار میرفت. من بشخصه لذت بردم و خیلی برام جذاب هست .
واقعا امسال ، سال خیلی خیلی خفنیه و بازی های فوقالعاده ای عرضه شدت و قراره عرضه بشن .
جالب بود نظرم مثبت تر شد نسبت به بازی
مزخرف مثل همیشه. ربع بازیای سونی هم نیست اسپایدرمن۲ با اون گرافیک و گیمپلی دیوانه وار و هیجان انگیز این بازی خواب آور رو ده هیچ میزنه.
فرام سافتور تنها بازی خوبش بلاد بورن بود اونم چون سونی بش گفت چطوری بازی بسازه.
گرافیکو توروخدا محیط بازی دوتا درختم نداره یمشت آهن زنگ زده و گرافیک غیر قابل قبول و پایینه.
داستانشم که دزدی از هورایزون
فقط فنای جعبه بازی میکنن چون این گرافیکا و بازیای خواب آور براشون جذابه😂😂😂😂😂😂
سال ساخت نسخه اول آرمورد کور :۱۹۹۷
سال ساخت بازی هورایزن زیرو داون :۲۰۱۷
حالم از شما فن بوی ها دیگه داره بهم میخوره
اسپایدر من دو با گرافیک دیوانه وار ؟ من که تغییر خاصی تو گرافیک احساس نکردم
منگل جان این داشامون که بهش ریپ زدی سونی فن خالصه چرا خودی رو میزنی مردک
مشکل اینه که این اصلا فن ps نیست
مثلا میاد ps رو خراب کنه
صحیح
این سونی فن نیست خیلی معلومه از عمد اینارو میگه
انگار مثلا سونی فن با اطلاعات با شخصیت هم داریم تو اینجا که تو سرش مغز داشته باشه
همتون یه شکلین به خدا یه مشت فن بوی که تنها ادعاشون بازی انحصاریاشونه :/
با خودت خیلی فکر کردی که یک نظر کارشناسی و فکت درست بدی نه؟ ولی حیف حتی نزدیکش هم نشدی😂 از بچه سال بودنت همین بس ک خودت کامنت خودت رو لایک میکنی. فقط هم همون یک لایک خودت رو گرفتی😂
خوبه بازی حالا مولتی پلتفرمه.فقط یه گاو میتونه این تریلر رو ربط بده به یه بازیه انحصاری برای این شدت از گاو یودن بهت تبریک میگم. هرچند که بچه سالی ولی خیلی خوبه سختی نمیکشی تو زندگی در اینده چون اصن حالیت نمیشه چیزی
یکی این جعبه فنه بندازه بیرون نیاد اینجا ادا در بیاره
مگ بازی انحصاری پلی استیشنه؟
داداش این اومده ps فنا رو خراب کنه
از مدل نوشتنش معلوم نیست؟
نمیدونم ، دو خط اولشو فقط خونده بودم فقط
معمولا فنبویارو نمیخونم😅
مدل نوشتنش چقد مگ با اونایی ک میگن ما کالاف میخوایم چیکار ، ما لست داریم فرق داره؟ حالا شایدم حق با توعه
حالا چ هالک باشه. چ فنبوی سونی ، من معمولا نمیخونم
میدونم منو فن ایکس باکس میدونیدا ، ولی نیستم (ی نسل زودتر میشناختیدم فک میکردید فن سونی ام)
بنظرم کنسولا عجیبه فن داشته باشن ، برام عجیبه شمام میخواید از ی جناحی طرفداری کنی الان ، من فقط تو فوتبال اینارو درک میکنم😅
میازاکی سر دیمن سولز که اوایل کارش بود به حرف های سونی توجهی نکرد اون وقت درمورد بلادبورن به حرف سونی گوش کرده؟ 😂
کلمه armored core معنی هسته زره پوش رو میده
وقتی کلمه هسته میاد یعنی جنسش با محیط دورش فرق میکنه به عبارتی این ربات ها خلبان دارن
بعدشم توی این سری آدما شهرها رو به آسمون بردن حالا این کجاش شبیه و اینکه با بیست سال اختلاف چجوری کپی کرده رو فقط شما میفهمید حالا اینکه حتی اسم بازی رو هم نفهمیدی رو هم در نظر نمیگیریم
دلقک قبل از اینکه فشاری بشی بهتره یه نگاه به تاریخچه استدیویی که هیتش میکنی بندازی چون همین استدیو دوتا از مهم ترین انحصاری های تاریخ پلی استیشن رو ساخته اگر بقیه بازیای این استدیو اشغالن پس بلادبورنم اشغاله دیگه چون دقیقا با امضای خاص فرام سافتور و میازاکی ساخته شده اگر هیت میدی مثل ادم هیت بده یعنی هربازی توش ربات باشه از هورایزن اسکی رفته پس هر بازی که توش تفنگه از مدال افتخار اسکی رفته حالا کاری ندارم اون موقع که هنوز هورایزنی وجود نداشت ارمورد کور ساخته میشد لطفا اگر هیتم میدید به شیوه درست هیت بدید
حتما عمه من سال قبل و سال ۲۰۱۹ گیم آواردز و گرفت بجای سکیرو و الدن رینگ
داستان دزدی از هورایزن هم جوک خوبی بود 😂😂😂
اول فکر میکردم گیم باحالی نباشه😒
ولی بعد از گیم پلی کلا نظرم عوض شد 🤩
خیلی عالی بود نکته جالب توجه اینه که سبک و تم بازی باعث شده لول دیزاین و حتی محیط های بازی و نحوه تعامل گیمر با محیط خیلی جالب و حتی تازه باشه این بازی در گیمپلی تا حد خیلی زیادی تکراری نیست یعنی از اصول موفقیت های چند سال اخیرشون بهره بردن ولی تم بازی اونا رو به سمت لول دیزاینی جدیدتر هدایت کرده چه تا حدی در خود سریه آرمارکورد چه در سطح کلی گیمینگ که این خیلی چیز جالبیه ، بازی خیلی عالی و سرگرم کننده ایی میشه خصوصا فن های آرمورد کور که فک کنم کیف کنن، بازی از شخصی سازی خیلی خوبی هم برخوردار هست و کلا باز هم مثل ۱۰ و ۱۵ سال گذشته فرام سافتور حرف زیادی برا گفتن داره 👏
گیم پلی اَش جالب میآمد.
امیدوارم یک داستانِ غلیظ و فلسفی برای گفتن داشته باشه.
با توجه به اون حجم از تعریفی که از بازی و بهبوداش کرد، اینکه لول دیزاین و طراحی باس با تغییرشون به فرم سولزلایکی سینگل پلیر بازی رو مفرحتر کردن یا افزوده شدن سلاح سرد به بازی در کنار حفظ اون المنتهایی که مخصوص این سری بوده، بنظر میرسه حداقل توی این ژانر این بازی تکامل ژانر خودش باشه (هرچند من همهی اینا رو از صبتای این بندهخدا میگم وگرنه خودم اصلا حتی گیمپلی بازیهای مکا رو تا حالا نگاه نکردم).
من تریلر نمی بینم چون نمی خوام هیچی اسپویل شه ولی تمام این موارد که گفتید تو AC های پیشین هم هستن. هسته ی این بازی ها و جذابیت منحصر به فردش چیدن بیلد های مختلفه که خیلی خیلی خیلی عمیق تر از هر بازی دیگست که خودم تجربه کردم، وعلا گیم پلی و دیزاین ها توی هر نسل کاملا دگرگون و ریبوت شدن.
جالبه؛ پس باید گفت ژانریه که کملطفی بهش شده و با این بازی احتمالا بیشتر توجه دریافت خواهد کرد…
خیلی از المانها، صرفا امضا و هویت فرام سافتور هستند که امروزه نام «سولزلایکی» روی این المان ها میذارن.
بله اساسا این المانها امضای فرامسافتور هستند. جالبه که دریدا توی گفتگویی که با فراریس داره دقیقا از همین کلمهی امضا استفاده میکنه؛ میگه زمینه و کانتکست دائما در حال تغییره بنابراین ما هیچوقت شاهد تکرار یه زمینه و کانتکست معین نیستیم اما همواره در متون امضاهایی وجود داره که تکرارپذیرند. با همین حرف شما غرابت خوبی داره. اگرچه فرامسافتور به طور کلی زمینهی بازیسازیش رو عوض کرده و به فرانچایزی برگشته که مدتی درش فعال نبوده اما امضای آثار قبلی بر روی این اثر هم وجود دارند و این قطعا ماحصل رو خاصتر میکنه…
*قرابت
نسبت به نسخه های قبلی یه لیپ خیلی خوب داشته
به نظرم موفق ترین نسخه سری میشه
با ژانر مکا کلا خیلی حال نمیکردم بعد دیدن این هم خیلی نظرمو عوض نکرد
مبارک طرفداراش در هر صورت امیدوارم موفق شه
گیمپلی رو تا آخر دیدم، واقعا خفن بود، این بازی محشره!!!!
سلام فکر کنم با این بازی بتونم حسابی ارتباط بگیرم ببینیم چی میشه 😅
اصلا جالب نیست برام
انگار داری سگا بازی میکنی
رفت برای پیش خرید
به شدتبازیه لذت بخشی به نظر میرسه
من خوشم اومد
گیم پلی سنگینو و در عین حال سریعه
رنگ پردازی و صدا گذاریا عالین
سیستم شخصی سازی و اپگرید مطمعنم عالی میشه
ولی این بازی تو زمینه داستان ضعف خواهد داشت
با اینکه بازی خوبیه اما محیط گرافیکش برام نسل هفتمی بود انگار . هرچند از نسل میکرو و نینتندو ام و گرافیک برام معیار خرید نیست اما خب نسل ۹ هستیم و انتظارات بالاس
بجز باس هاش با بقیهش نتوسنتم حال کنم
این بازی سلولزبورن؟
ظاهرا گیم پلی خیلی روان تر و لذت بخش تر از چیزیه که فکر می کردم.شدیدا برای تجربه بازی مشتاقم
ولی عجیب که چیزی از بازی داخل سامر گیم فست نشون ندادن
خب فلسفه ی طراحی میازاکی همه جای این استودیو دیده می شه نه فقط تو بازی :))
همونطور که جذابیت های بازی دور از نگاه و در گوشه و کنار های بعید اونن، براشون اینجا هم اهمیت نداره چند نفر از دستش می دن! یا مثلا یه روز رندم یک دفعه یه عکس از دی ال سی الدن رینگ میدن، همونطور که یه باس جذاب تو بازی هاشون تو یه گوشه ی عجیب پیدا می کنی که شاید ۱ درصدم فکرشو نکنن و داستانی که خیلی دوست داری در مورد یه شخصیت بدونی اونسمت دنیا، توی یه آیتم کوچولو به ظاهر بی اهمیت بهش پرداخته شده. کمترین اطلاعات ممکن بهت میدن، فقط تا جایی که کنجکاوی و تخیلت برانگیخته شه، نه که به سؤالاتت جوابی داده شه، چه در تبلیغات، چه در جهان بازی. و باید واسه این اطلاعات مدام امیدوار باشی فلان همایش میاد و هی ببینی نه، بازم صبر! مث باس های چند فازیش که تا که به سختی کشتیش، می فهمی تازه شروع شده!
اینا که میگم شوخیه ولی باور کن یک کمیشم جدیه!
واو حقیقتا سورپرایز شدم عالی بود
چه محیطش قشنگه
اتمسفر بصریو هنریش واقعا بی نظیره
بازیه جالبیه ب شخصه زیبا و خوب بود ولی مورد پسند من نبود من این سبک بازی نمیپسندم حقیقتا ولی بازی خوبی میشه برا طرفداراش
تمام. اخر گیم پلی رو نشون دادن و من خیالم راحت شد تریلر رو تا نصف بیشتر نگاه نکردم همینقدر برام کافی بود. فوق العاده هست. این بازی برای افرادی مثل من ساخته شده صبر ندارم بازیش کنم.
با خود بازی حال نکردم ، برا من ساخته نشده
مبارک فناش باشه 🤝 :))
سلام و درود 🌹
یکی از چیزایی که دیدنِ این تریلر منو خوشحال کرد، علاوه بر گیمپلی دیدنی و خاصش، حذف سختترین باس فایت الدن رینگ و فرنچایز دارک سولز بود…
یعنی همون سقوطهایی که در اثر جاذبه، کاراکتر رو به کشتن میداد!!!
واقعا خیلی حس بدی داشت. مخصوصا اگه وسط باس فایت بود و مجازاً پرت میشدی پایین! 😖😖😖
سم خالص بود🤣🤣🤣👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
نگید ک فقط منم ک نظرم منفیه
این گیمپلی ام حس خوبی بهم نداد ، اگ از فرام نبود وسطش قطع میکردم
امیدوارم بترکونه ، طرفدارای مکا راضی باشن
نظرمه ، اعلان جنگ با طرفدارای فرام نیس 😅
عالی خودم خیلی دوستش دارم فقط احساس میکنم یه طورایی توی این گیمپلی حس تکراری شدن داد حالا اگه خود گیم این حس رو نده خوبه
این بازی شاید برای ما جذابیت نداشته باشه اما گیمرهای کشور های دیگه براش سر و دست میشکونن و به احتمال زیاد بازی موفقی میشه.
امید بیشتری به این گیم داشتم ، گیم پلی و باس ها و لول دیزاین و اللخصوص موسیقی بازی خوب بودن ولی انمی های عادی بازی خیلی نسبت به محیط های بزرگ بازی کم بودن ، تو بحث گرافیک هم واقعا از فرامسافتور انتظاری نمیره فقط امیدوارم این مشکل انمی ها رو رفع کنن :))
سلام کیا بازی future cop L.A.P.D رو تو ps1 یادشونه؟
این بازی من رو یاد اون زمان میندازه عجب دورانی بود
هنوزم خیلی از بازیای ps1 ارزش تکرار و وقت گذاشتن رو داره
گیم پلیش حرف نداره و مدرن شده ی بازیهای کلاسیک هست که تقریبا همچیشون متمرکز روی گیم پلی جذاب بود…
ولی فضای حاکم بر بازی سلیقهای هست و بعضیا باهاش حال نمیکنن.
من خودم اتمسفر بازی در نگاه اول نظرمو جلب نکرد ولی وقتی دیدم با این گیم پلی روون و جذاب همخونی داره کم کم جذب بازی شدم.
آزادی عمل بازی تو رد کردن مراحل و مبارزات خیلی بالا و چشمگیره.
بازی خیلی پتانسیل داره،باید ببینیم موقعی که عرضه میشه تنوع محیط و داستان و شخصیت پردازیش در چه سطحیه،امیدوارم که یک موفقیت دیگه باشه توی کارنامه from software
این سبکهارو دوستدارم اما این بازی خیلی بگیر نیست اولش گفتم چه بازی خفنی اما هرچی اطلاعات از بازی خارج شد و گیم پلی دیدم نشد.گرافیک و گیم پلی یکجوری زیادی خلوت صنعتی هیجان خواصی ندیدم حالا ببینم چی میشه
بازی خفنی به نظر میرسه،ولی المان های سولز لایک داره توش،پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به یه بازی خوبو داره
همه خوششون اومده و برای بازی هیجان زدن ولی توی ایران میگن سگا :)
اره ایران درست میشه
درضمن پلیر توی تریلر چه اسکیلی داشت…
سلیقه من نیست.مبارکه دوستدارانش👍.
بازی سرگرم کننده و چالش بر انگیزه . مث بیشتر بازی های ژاپنی
طرفداران خاصشو داره الان به یه موبایل پلیر یا گیمر ساده رو بذاری مثلا پرسونا بازی کنه فکر میکنه داری باهاش شوخی میکنی . من که سبکم نیست اما هایپ شدم حقیقتا و خوشحالم برا پی اس ۴ هم پورت شده
عالی بود. واقعا اگه فرام سافتویر و چند تا استودیو دیگه مثل راکستار نباشن ، نمیدونم صنعت گیم میخواد چه شکلی جلو بره. بازیش واقعا کیفیتش بالاس .
من تا حالا بازیای این ژانرو بازی نکردم ولی با توجه به تریلرها و اطلاعاتی که این چند وقته به دست آوردم احساس میکنم حسابی به سلیقم میخوره مخصوصا باس فایت هاش اون ربات اخر تریلر احتمالا باسه اگر باشه مشخصه با باس فایت های خلاقانه و سطح بالا و البته سخت طرف هستیم به امید موفقیتش
واقعا فوق العاده و جذاب به نظر میرسه
واقعاً گیمپلی با کیفیتی داشت👍
این که اومدن اِلمان های سولزلایک رو به این فرنچایز اضافه کردن خیلی بنظر خوب میاد.
با اینکه خوده میازاکی روش کار نمیکنه ولی نویده یک اثر خوشساخت دیگه از تیم فرامسافتور رو میده.
با اینکه با بازیای ده سال اخیر فرام سافتور زندگی کردم ولی این بازی تم و فضاسازیش سلیقه ی من نیست و همچنان دو به شکم نسبت بهش
از شدت علم دانش یه سری فن بوی بنده دهنم قفل شده و هیچی ندارم بگم
یادتونه برا الدن رینگم خیلی هاتون چرت پرت گفتین ؟ که وایی این چه گیمیه از اول داستان میدونیم فلان فلان
این گیمم همونه قراره براش حسابی چرت پرت بگین بعد
که گیم اواردز جایزه برد ستایشش کنید :/
از قراری معلومه بازی مثل آتار دیگه فرام سافتور روی گیم پلی خیلی تمرکز داره.
من همیشه بازی های دارک سولز و… به خاطر هوش مصنوعیشون ستایششون میکردم!
این باس رو هم دیدم هوش مصنوعیش فوق العاده بود اینه که مبارزات رو سخت میکنه و تاکتیکی.
مبارزاتش مثل سولز ولی پیچیده تر و شلوغتر. مبارزات نزدیکم داره.
بازی ای که هوش مصنوعیش بالا باشه مبارزاتش همیشه جذابه
این حال می ده
روون و ۶۰ فریم و هم تفنگ داری هم اکشن نزدیک مبارزه ای هم باس فایت هم محیط بزرگ و سریع و ….
این خوبه فقط امیدوارم بازی تکراری نشه
یاد تایتان فال میوفتم ولی با خلاقیت بیشتر