ویدیوی جدید Assassin’s Creed Mirage بازگشت به ریشهها از طریق مخفیکاری و پارکور را نمایش میدهد [زیرنویس بهزودی]
بازی اکشن ماجراجویی Assassin’s Creed Mirage قصد دارد بازگشتی باشکوه و تمام عیار به ریشهای این مجموعه باشد و یک ماجراجویی کلاسیک را به ارمغان بیاورد.
یکی از مهمترین و کلیدیترین بخشهای سری Assassin’s Creed، پارکور و انعطاف آن است. در نسخههای Valhalla ،Origins و Odyssey شاهد تاکید و تمرکز کمتری روی ساختار پارکور بودیم، اما Mirage در قالب یک محیط شلوغ باز میگردد و قرار است دوباره یک پارکور منعطف، روان و جذاب را ارائه دهد.
بر اساس صحبتهای سازندگان، Mirage رویکردی مشابه با بازیهای Ezio را پیش گرفته و طراحی مراحل و ساختار، بیش از نسخههای اخیر عمودی شده است. در این میان، زمانی که از دیوار بالا نمیروید یا روی پشتبامها حرکت نمیکنید، بازی شما را در کوچههای تنگ قرار میدهد و در این مسیر تعداد زیادی مانع تعبیه شده است تا پارکور حیاتی باشد. همچنین، توسعهدهندگان از ابتدا دوباره روی سیستم انیمیشن سری کار کردهاند تا شاهد یک پارکور کامل و جذاب باشیم.
تعدادی از قابلیتهای پارکور نسخههای قدیمی مانند آویزان شدن برای عبور از یک گوشه، استفاده از بالابرها برای انتقال سریع به پشتبام و عبور از موانع در بازی وجود دارد. تیم سازنده، شخصیت اصلی بازی، بسیم، را بسیار سریعتر از پروتاگونیست Valhalla توصیف میکند.
یوبیسافت روی هوشمصنوعی دشمنان نیز کار کرده است و حالا آنها میتوانند به شیوههای مختلف جلوی مخفیکاری شما را بگیرند و با شما مبارزه کنند. دشمنان تنوع قابل توجهای خواهند داشت و شاهد کماندارانی خواهیم بود که به سمت عقاب کاراکتر اصلی تیرندازی میکنند تا برای مدتی به آن دسترسی نداشته باشد؛ دشمنان نیزهدار نیز در بازی وجود دارند که اگر در بوتهها پنهان شده باشید، با فرو کردن نیزه در آنها، شما را پیدا میکنند. دشمنانی نیز شیپور در اختیار خواهند داشت تا با استفاده از آن، به همراهان خود خبر دهند و موقعیت شما را فاش کنند.
در این میان، Mirage از مبارزات فاصله گرفته و تمرکز کمی روی نبردهای مستقیم دارد. در حقیقت، سازندگان مبارزات را آخرین گزینه برای بسیم میدانند و رویکرد اصلی را برنامهریزی و شکار با استفاده از سایهها توصیف میکنند. پلیرها از طرق مختلفی میتوانند دشمنان را به قتل برسانند و انیمیشنهای گوناگونی برای مبارزات و قتلهای مخفیانه وجود خواهد داشت. از سوی دیگر، ماموریتهای بلک باکس (Black Box) نیز باز خواهند گشت که در آنها باید رویکرد خود در قبال انجام ماموریت را مشخص کنید.
در بازی اهداف مختلفی که از اعضای فرقۀ Order of the Ancients محسوب میشوند را باید به قتل برسانید. برای نابودسازی اهداف، بسیم باید در مورد آنها تحقیق کند، نحوۀ جابهجایی آنها در سطح شهر و هویتشان را شناسایی کند، اطلاعات پیرامون آنها را به دست بیاورد و تمامی این موارد را با متحدان خود به اشتراک بگذارند تا نهایتاً بتواند در زمان مناسب آنها را به قتل برساند. Bureaus از بازیهای قبلی نیز باز خواهد گشت که ماموریتهای قراردادی «نجات» و «قتل» را به شما میدهند.
همچنین، یوبیسافت تایید کرد که Assassin’s Creed Mirage فیلتری تصویری را در خود جای داده است که حال و هوای اثر را شبیه به نسخۀ اول میکند.
یوبیسافت ویدیویی با محوریت بازگشت به ریشهها را به اشتراک گذاشته است که در ادامه آن را مشاهده میکنید:
بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۰ مهر ۱۴۰۲) برای رایانههای شخصی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
نظرات
بابا بنازم این همون چیزیه که باید
اینارو که همه ی اسسین ها داشتن چرا الکی هایپین شما ها
دوباره ۲ کیلومتر یکیو تعقیب کنین تا مخفیگاهشو پیدا کنین
دوباره از اون بالا ها بپرین تو کاه و آشغال ها
نوآوری در حد صفر
دیگه رسید به جایی که باید میرفتی جک و جونور که به قول خودشون god بکشی
انقدر یه فرانچایزو دستکاری میکنن ۱۵ . ۱۶ تا ازش میسازن که آخرشم برگردی به نسخه اول؟؟؟
بعد black flag که ۱۰۰% کردمش دیگه نرفتم سراغش تا origin که اونم وسطا انقد حوصله سر بر شد که زدم حذفش کردم.
برا خود تیم سازنده چالشه که بتونن محیط های قشنگ و رنگارنگ درست کنن … فقط و فقط منظره هاش قشنگ شده بقیش همه عینه هم
برای ps4 میاد پس امتحانش می کنم حتما ببینم چی تو چنته دارا به قول خودشون بازگشت به ریشه ها
Resident Evil هم n ساله داره با همون فرمول نسخه اولش پیش میره یعنی برو جلو زامبی بکش در ها رو از اونور باز کن و باس فایت ها رو از طریق شلیک به چشم هاشون نابود کن چرا به اون گیر نمیدید ؟!
دیواری کوتاه تر از Ubisoft پیدا نکردید
اساس این سری همیشه به کشتن تمپلار ها و رفتن به نقاط مختلف تاریخ بوده که همیشه توش بهترین بوده
وقتی هم چیزی از Lore سری نمیدونی الکی دربارشون صحبت نکن تک تک اون جونور هایی که میگی مربوط به Isu ها هستن اون God ها هم همشون Isu هستن فقط مردم اون زمان به چشم God بهشون نگاه میکردن
پسر چقدر حس و حال نسخه های کلاسیک رو میداد
بنظر که خوب میاد
یه نکته خیلی جالب درباره بازی از طریق آرت بوکش لو رفته و اونم اینه که شخصیت “روشن” تو بازی مثل اینکه از اجدادیان الطائر هست !
چون اگه نسخه Valhalla رو بازی کرده باشید تو اون کوئستی که شخصیت “روشن” حضور داره به Eivor میگه که میخواد بره به اورشلیم تا فرقه Hidden One ها رو تو اونجا تاسیس کنه !
که خب برای کسایی که نمیدونن اورشلیم یکی از کلیدی ترین لوکیشن های بازی اوله
اینو من همون دیروز تو کانال یوتیوب یوبی سافت دیدم بشدت حال کردم باهاش مخصوصا اون قسمتش که سربازه مشکوک میشه بهت . معلومه با یه اساسین قشنگ طرف هستیم اگر بدونه مشکل عرضه شه عالی میشه
برای من، صرف بازگشت به ریشهها هیچ جذابیتی نداره. احیاناً بازگشت به ریشهها + ستینگ کاملاً متفاوت + قابلیتها و مکانیکهای کاملاً جدید نباید مورد انتظار گیمرها باشه؟ ستینگها درسته نام جدیدی دارن که از قبل روایت نشده بازی ای درشون، اما پایه ها انقدر مشابه هست که چندان اهمیتی پیدا نمیکنه و عملاً ۷۰ درصد بازی جایگزین assetهای قدیمی هست. بعد از این همه سال بازگشت به فرمول کلاسیک بدون هیچ جاهطلبی؟
یوبیسافت یه سری مکانیکها رو داخل گاو صندوق خودش زندانی میکنه، و بعد از چند سال گرد و خاکشون رو میگیره و از حس نوستالژی سوء استفاده میکنه تا سود کلانی به جیب بزنه. چیزی که از تریلرها دیدیم، سوء استفاده محض از حس نوستالژی مخاطبین بود، هیچ نوآوری و ساختار جدیدی قابل مشاهده نیست. شاید جای تعجب باشه برای عدهای اما همون RPGهایی که هیچ شباهتی به AC ندارن، اوج جذابیت و ایدهپردازی یوبیسافت امروزی هست و بهتره همون روال رو پیش بگیره، چون بلد نیست داخل ساختار کلاسیک INNOVATIVE و خلاق باشه (که اون نوآور بودن برای استودیوهای دیگه خاطره اس و صرفا برای فرنچایز AC تازگی داره) یا حداقل تا Syndicate نتونست گیمپلی تکراری رو روی دوش داستانی جذاب قرار بده که مخاطب بخاطر داستان بتونه اثر رو با ارزش خطاب کنه و بعد هم که عملاً روایت و داستان رو اولویت دسته چندم خودش قرار داد.
البته جای تعجب نیست، وقتی این همه بازی سرویس محور ناموفق رلیز کردی، بازیهایی داری که ۱۰ سال توی جهنم توسعه گیر کردن و تک تک فرنچایزها مثل prince of persia و ghost recon و far cry رو به این روز انداختی و فلهای AC مشابه تولید میکنی یا مجبوری از هویت تهی کنی فرنچایز رو تا نو و سرگرم کننده به نظر برسه. حالا یه بازی نوستالژیک و با جلوهای نسبتاً خوب برای مخاطب غنیمته و همه بیخودی از بازی تعریف میکنن.
کاملا باهاتون موافقم
ما فعلا باید باهمین میراژ راضی باشیم
قبول ندارید؟!
تا یوبی گند نزنه دوباره؟!
ها ایی ره راست وگویی. ولی هیچ حسی بهتر عه ایی نبید که حس خوبی که چند سال پیش تجربه وکردی ره یه بار دیگه تجربه وکنی. مخصوصا برا ما که تو گزشته زندگی وکنیم و هی دوست وداریم که به عقب برگردیم. یکی عه تفریحات های مه ایی بید که به خاطرات گزشته فکر فکولم و کار هایی انجام ودم که تو گزشته انجام ودادم. مثل پلی دادن بازی های ۱۰ سال پیش و دیدن فیلم ها و انیمیشن های دوران کودکی که شیرین ترین دوران عمرم بید
این دقیقا همون حسیه که من به سولز دارم
سری دارک سولز که فقط یک سه گانهاس نه فرنچایزی که بالای ۱۵ تا نسخه داره. با این وجود، بین همین سه بازی، حتی دیزاین مرحلهاشون هم شباهتی بهم نداره. پیشروی در مراحل ds1 و ds2 و ds3 تفاوت گستردهای دارن. بازی سوم به شدت خطی تر و حساب شده تر پیش میره. بازی اول از ساعت اول یه دنیای به شدت interconnected ارائه میده و به هیچ عنوان خطی پیش نمیره. بازی دوم ادغام این دو موضوع هست و در عین حال که یه هاب ارائه میده اما بعدا هر منطقه خطی پیش میره. بازی ای که حتی طراحی مرحلهاش داخل «یک فرنچایز» شباهتی بهم نداره چطوری میشه فکر کرد تجربه های مشابه ای هستن. هر کدوم مکانیکهای متفاوتی دارن مثل سیستم humanity یا تخریب سلاح. هر کدوم pacing متفاوتی و کنترلهای مختلفی دارن بازی سوم به شدت سریع تر شده، بازی های اول و دوم استراتژیک و تاکتیکال پیش میرن و به همین خاطر کندتر هستند. دارک سولز ۲ سیستم مبارزات با دو سلاح و stance رو معرفی کرد.
بازی اول شامل پلتفرمینگ میشه، بازی دوم و سوم به سمت مبارزات گرایش پیدا کرد. سیستم فست تراول فرق داره بین نسخه اول و دو بازی بعدی.
خارج از دارک سولز، بلادبورن و سکیرو (مخصوصا سکیرو که حتی سولز حساب نمیشه) تفاوت های کلیدی تری دارن که میشه چند مقاله در موردشون صحبت کرد. الدن رینگ هم تکامل دارک سولزه و ساختار جهان باز باعث میشه تازه و نوین باقی بمونه و برای همین مورد استقبال قرار گرفت و جهان باز شدن یک اثر یکی از پیچیدهترین و چالش برانگیزتین کارهایی که میتونه تیم سازنده انجام بده.
البته برای من جای تعجبی نیست کسی که بازیها رو تجربه نکرده و فقط نمایش هایی رو ازش دیده، بخاطر جلوه حماسی و تم تاریک، تمام بازی های فرام سافتور رو مشابه بدونه، اما وقتی دستت به کنترلر بخوره متوجه میشی هیچکدوم تجربه مشابه ارائه نمیدن و بخاطر دیزاین متفاوت بازیها و تلاش در معرفی مکانیکها و ساختار جهان سازی، متفاوته.
سلام جناب کریمی میخواستم نظرتون رو بدونم که اولین بازیه سولز رو چی پیشنهاد میدین که بخوام باهاش شروع کنم. فقط در نظر بگیرید از اسون بگید شروع کنم چون بشدت بشدت و بشدت از باختن و you died متنفرم! خودم فکر میکنم سکیرو رو انتخاب کنم بهتره چون شنیدم مبارزاتش هم سرعتی تر هست. ممنون میشم نظر شما رو هم بدونم
سکیرو ممکنه برای هر مخاطبی تجربه متفاوتی باشه برای یسریا سخت تره برای یسریا اسون تر من پیشنهاد میکنم با دارک سولز ۳ یا بلادبورن شروع کنی
کلا کار شرکت هایی مثل یوبیسافت و اکتیویشن و الکترونیک ارتر همینه. وای به حال اون بدبختی که بخواد بیاد یه ایده بده .
پروسه تمامی بازی هایی که اینا میسازن همینه. یه ایده میاد وسط. کلی هزینه . کلی زحمت و بدبختی برای کارکنا. ولی در نهایت معلوم میشه بازی از اون چیزی که وعده داده شده بوده کلی فاصله داره و هنوز کلی کار باید انجام بشه . حالا بهش اپتیمایزیشن و بهینه سازی فنی و گرافیکی رو نشمردم. آخر سر هم بخاطر فشار های مالی شرکت سازنده ، مجبور میشن بازی رو ناقص منتشر کنن. که میشه یه فاجعه ای مثل یونیتی. یا حتی خود والهالا. بازی عملا کپی اسکی از ویچر سه هست. به حز هیدن بلید بازی هیچ شباهتی به اساسین نداره.همین الانش هم بازی والهالا رو با کلی مصیبت نسخه کامل با تمام دی ال سی هاش رو دانلود کردم. بعد از دو تا ماموریت واقعا از شدت خسته کنندگی و کسل بودن بازی محبورم دستگاه رو خاموش کنم.
یه مثال خوب دیگه همین بازی جدید جدای سوروایور هست. تهیه کننده بازی قبلا بازی گاد او وار سه رو ساخته. هر چند از نظر ژانر به هم ربطی نداره ولی گاد سه از جدایی سوروایور فرسنگ فرسنگ کیفیت بهتری داره.
کل حرفشون همینه. به کیفیت ساخت اهمیت نمیدن . اول پول رو درو میکنن (اونم توسط بازیباز های ابله) بعدش میگن نهایتا تو اون مدت زمانی که دستمون بود تونستیم اینو تحویل بدیم. عیبی نداره . پچ میزنیم براتون
این موضوع الان برای چندمین باره که داره تکرار میشه. برای این بازی هم من امیدی ندارم. احتمال اینکه باز شبیه یونیتی نصفه نیمه به ما تحویلش بدن خیلی خیلی زیاده
همه اینا از اونجا کلید میخوره که هنوز بدون برنامه ریزی دقیق برای ساخت بدون نقص بازی، همینجوری زرتی تاریخ انتشار میدم بیرون.
چرا؟؟…پیش خرید های چند میلیونی قبل انتشار. افتادن تو صدر جدول فروش کشور ها هم بعد انتشار.
بازیباز ها هم که قربونشون برم. رسما عین قارچ فقط نگاه میکنن به به چه چه. انگار نه انگار که نمیدونن این همون شرکتیه که واچ داگز رو انقد با تریلر گنده کرد که آخر سر هیچ کس از کیفیت بازی آخر راضی نبود
یوبیسافت امروزی، چیزی جز یه فست فود درجه دوم نیست پر ملات درجه چندم و بیکیفیت. اگر فست فود درجه یک خواستید Horizon forbidden west و Ghost of tsushima و spider-man. میشلین سه ستاره هم که مشخصه.
استفاده از کلمه فست فود فکر کنم بهترین کلمه ای هست که واسه بازی های امروزی یوبیسافت و شاید خیلی از بازی های امروزی بشه استفاده کرد ولی واسم سوال شد چرا به بازی ghost of Tsushima هم چنین لقبی دادین (فست فود درجه یک).
منکر مشکلات ساختاری بازی در طراحی بازی یعنی ساختار open world که تقریباً از همون فرمول یوبیسافت استفاده میکنه نیستم اما چون داستان بسیار گیرا و همچنین آرت دیزاین فوقالعاده و شخصیت پردازی خیلی خوب و عالی (البته فکر کنم شما نسبت به شخصیت پردازی بازی انتقادات بیشتری رو وارد بدونید که تا حدودی هم میتونه درست باشه این ادعا) در کنار موسیقی بسیار گیرا و گیم پلی عمیق بازی که غوطهوری بالایی داره، این ایرادات خیلی کمتر به چشم میان، اگر میشه یه توضیح مختصر بدین (نه اینکه میخوام انتقادی نسبت به گفته شما داشته باشم فقط خیلی کنجکاو شدم که چرا از همچین کلمه ای استفاده کردین حداقل برای بازی ghost)
چون همچنان محتوای bloated داره و ساختار تکراری، اما به این دلیل که کوئستها داستان فکر شدهتری دارن و مبارزات پولیش شدهتر هستند با ویژوال بهتر. کاری که یوبیسافت انجام میده رو باکیفیت بهتری خروجی میدن. اما همچنان فست فوده و دیزاین و کوئستها یادآوره محتویات تکرار شونده هستند.
درود بر شما
متاسفانه این مسیر رو خیلی از ناشر ها رفتن. یوبی که دیگه واقعا بهش امیدی نیست. ولی بازم جالبه با دوتا تریلر و گیم پلی مردم فکر میکنن دیگه اینبار خرابکاری در کار نیست ولی بازم هربار همین پیش میاد.
منم والهالا رو دوبار دانلود کردم ولی هردوبار زورم میومد تمومش کنم. تازه دفعه اول که خواستم بازیش کنم روز قبلش واچ داگز لژیون رو تموم کردم. اصلا یه وضعی بود انگار تفاوت این دوتا این بود که اون یکی توی اینده روایت میشد اون یکی گذشته با تم وایکینگی! مراحل این دوتا بازی کپی همدیگس. به صورت مخفی کاری برو داخل یه جا بعدش یه کاری بکن و برگرد بیرون. تازه خود واچ داگز مراحلش تکراری و خسته کننده بود بعد فکر کنین من رفتم والهالا رو هم بعدش بازی کردم!!!!
کم مونده فقط تو درباره Ubisoft و Assassin’s Creed نظر بدی فقط 🤣
البته طبعیه ۹۹ درصد کامنتایی که میدی فقط برای جلب توجه و منطقی جلوه دادن خودته 😆
من درباره هرچی بخوام نظر میدم و هرجور بخوام هم کامنت میدم هیچ غلطی هم نمیتونی بکنی اتزیو حالا میخوای هرچی بگی بگو. نظرم از تویی که به خاطر مصرف های اخیرت(ساندیس) توهم زدی هم بهتره. بازی هم که نمیکنی، میای اینجا فقط ور میزنی ته تهش میری دو تیکه از بازی هارو تو اپارات میبینی بعد میای اینجا شروع میکنی باز به ور زدن
یه کامنت کامل برات نوشتم تایید نشد فقط در همین حد بهت میگم آدمی که انقدر فشاریه که سر یه حرف ۱ سال پیش هنوز ذهنش درگیره مشخصه وضعش چیه حالا با حماقت خودت تنهات میزارم ✋️
یکم اونو کلت رو به کار بنداز اتزیو فکر کردی این همه ادم ازت متنفرن به خاطر یکی دو حرفته؟ لطفا مارو با حماقتمون تنها بزار با تشکر
این حرفای شما تقریبا برای همه شرکتای بزرگ امروزی صدق میکنه. چه انحصاری چه غیرش. همشون یا ادامه یه بازی پر فروش رو میسازن که ده درصد با نسخه قبلش فرق نداره روی هم رفته یا رفتن سراغ ریمیک کردن بازی های قدیمی و استفاده از خس نوستالژی پلیرا. توی این سه سال اخیر تنها مکانیک خلاقانه ای که یادم میاد همین قابلیت فیوز توی زلداس. همه بازیای بزرگ تکراری شدن. یه داستان جدید رو توی مکانیکای قدیمی روایت میکنن
ادامه دادن فرنچایز مشکلی نداره، انتقاد من این موضوع نبود. برای همین ابتدای متنی که نوشتم، متذکر شدم که:
“احیاناً بازگشت به ریشهها + ستینگ کاملاً متفاوت + قابلیتها و مکانیکهای کاملاً جدید نباید مورد انتظار گیمرها باشه؟” من اتفاقا از ادامه سری AC استقبال میکنم، اما به صورت حساب شده، باکیفیت و به همراه ریسک و مکانیکهای جدید که بتونه لحن تازهای از سری رو ارائه بده.
ناشرهای زیادی وجود دارن که ترسی از تغییر و تحول و ادغام و ترکیب و استفاده از تم های گوناگون ندارن. یکیش CAPCOM که فرنچایزهای قدیمی خودش رو ادامه میده یا ریمیک میکنه اما از معرفی مکانیکهایی مثل پری یا تغییر تم و معرفی و ادغام مکانیکها در STREET FIGHTER ترسی نداره و با کیفیت بالایی هم این کار رو انجام میده. یا اسکوئر انیکس که سیستم مبارزاتی FF رو به سمت تازهای برده با FF 16 و تحولی قابل توجه رو ایجاد کرده. من انتظار ندارم یوبیسافت مثل نینتندو مبتکر باشه و برای اولین بار در صنعت گیم مکانیک های تازه خلق کنه، اما ترجیح میدم حداقل با کیفیتی قابل توجه و با استفاده از جزئیات، بتونه لحن بازی های خودش رو بهروز کنه و تغییر بده، چیزی که از AC MIRAGE دریافت نکردم. یوبیسافت در حقیقت یک یا دو مشکل نداره هم مشکلت Quality داره هم مشکل خلاقیت.
ادامه دادن یه فرنچایز خودش یکی از مهمترین مولفه ریسک نکردنه. حرفای شمارم قبول دارم ولی کلا میگم مثه قدیم نیس تکرارین گیما. نکته دیگه اینکه شما یه فرنچایز درس کنی که شونزده تا نسخه اصلی داره و ده تایی فرعی و ریمستر و ریمیک دیگه باید گیم پلی هات متفاوت باشه مگه یه گیم پلی چقد پتانسیل داره وظیفه شون بود هر از چندگاهیی عوض کنن گیم پلی رو. من دوس دارم گیما یه چیزی مثه های فای راش باشن یه چیز جدید و پر ریسک برای اون شرکت که واقعا هم گیمی خوبی بود. اینم که شما میگین پری اضافه شده واقعا نیاز بوده تا اینکه ربسک باشه. ریمیک نسخه دوم شما توی سال ۲۰۱۹ یه بازی داشتی که مثه ماست دشمن حمله میکرد سمتت نه داج داشتی نه پری باید با راهتو میکشیدی میرفتی از کنار دشمن این نقطه ضعفه که نداشت این سیستم رو همون موقع. استریت فایتر رو بازی نکردم که نظری بدم
آقای کریمی درسته که یوبیسافت داره از حس نوستالژی کابرا سو استفاده می کنه ولی قطعا این بازی شاید ( بازی حالا نیومده ولی خب ) نسبت به اساسین های جدید بهتر باشه چون فرمول درستی رو دنبال می کنه
یه بازی اگه از پایه فرمول اشتباهی رو پیش گرفته باشه هر چقدر هم نوآوری داشته باشه شاید اصلا نوآوری هاش خیلی به چشم نیان ، مثل اساسین های جدید که کلا از سبک خودشون دور شدن
ولی خب در کل حرفتون درسته و این بازی باید نوآوری هایی هم داشته باشه
از وقتی دیدمش تو شوکیس سونی ، کلا انتظاری ازش ندارم
نمیدونم چرا همه به به و چه چه میکنن
میراژ برام دی ال سی اسسینزای قدیمه
شایدم من نتونستم خوب متوجه شم از چیزایی ک منتشر کردن
من Assassin’s Creed با همون فرمول قدیمی و تکامل یافته رو به صد تا این RPG کلون هاس بی کیفیت Origins و Odyssey ترجیح میدم
حداقل هویت خودشون رو حفظ میکنن
“یوبیسافت یه سری مکانیکها رو داخل گاو صندوق خودش زندانی میکنه، و بعد از چند سال گرد و خاکشون رو میگیره و از حس نوستالژی سوء استفاده میکنه تا سود کلانی به جیب بزنه”
دقیقا. حالا من به این کار میگم نشخوار.
بازی عملا AC1 Remake بود! تریلر بازی که شروع شد فقط منتظر بودم زودتر تموم شه.
AC Mirage – RE4 – TLOU1 Remake – Dead Space Remake و خیلیای دیگه عملا مصداق این حرف شمان “هیچ نوآوری و ساختار جدیدی قابل مشاهده نیست”.
جالبیش اینجاست همون گیمر هایی که الان خواستار بازگشت به ریشه های سری هستن یه زمانی یوبیسافت رو بخاطر ریسک پذیر نبودن و استفاده از همون فرمول قدیمی در Unity و Syndicate هیت میکردن و خواستار تغییر بودن
وضع کامیونیتی یوبیسافت مثل کیفیت بازیهاش ، تو این چند سال خیلی سینوسی بوده
من خودم نسخه های قدیمی رو خیلی دوست دارم و باهاشون کلی خاطره دارم ولی سری به یه تغییر بنیادی نیاز داشت که با نسخه های RPG عملی شد
من به عنوان یه طرفدار دو آتیشه سری که همه نسخه ها رو بازی کرده اصلا تو همچین دسته ای نبودم و همون زمان Unity و Syndicate هم باهاشون مشکلی نداشتم
مشکل Ubisoft این بود که خوب بازی رو پیشرفت نمیداد و به سمت تکامل حرکت نمیداد ولی با Origins رسما بازی کرد The Witcher و همه طرفدار های قدیمی سری رو از خودش دور کرد بازی دیگه هر چیزی بود به جزء Assassin’s Creed
دیگه وقتی هرسال مجبورن یه اساسین بدن همین میشه دیگه و یوبیسافت حتی تلاش نمیکنه یکم توی بازیاش دست به نوآوری ببره اخرین بازی نوآورانه ای که من از یوبیسافت تجربه کردم واچ داگز لیجن بود که پیشرفت های خیلی زیادی نسبت به واچ داگز ۲ کرده بود ولی بازی هایی مثل فارکرای عملا حتی توی داستانشون هم خلاقیت وجود نداره
ایکاش گرافیک و هوش مصنوعی بازی رو نسبت به نسخه های قبل ارتقا بدن.
اگه نواوری نداشته باشه،به نظرم اصلا بازگشت به ریشه ها برای احیای این سری کافی نیست و طرفدارارو راضی نمیکنه.
من تا نیاد به این یوبیسافت اعتماد نمیکنم
۳ گانه rpg یک اشتباه بود ، هر تغییری مثبت نیست. گاهی تغییرات برای گیمایی مثل gow و RE جواب میده گاهی هم نه
امیدم به این بازی ۱۰۰۰ واقعا این یکی رو توروخدا خراب نکن
حس خوبی نسبت به این نسخه دارم
امیدوارم بترکونه
با توجه به چشم انداز یوبی سافت باید همینم غنیمت شمرد وگرنه به اون سه اساسین کریدی هم که یوبی سافت داره میسازه امیدی نیست.
نمیدونم چرا از این فرانسوی ها خوشم نمیاد
چطور ممکنه حجم کیفیت ۱۰۸۰ یک ویدئوی ۶دقیقهای فقط ۲۲ مگ باشه؟ و چرا ۷۲۰ حجم بیشتری داره؟
یک بازی تمام میان نسلی چه عجب
به نظرتون سلمان فارسی رو هم میارن😂😂😂
سلمان عربی مال دوران پیامبره
مگه بازه تاریخی این بازی مال چه زمانیه
کلا اساسینا مال بعد اون دورانن
اتفاقات اینم مال بعد الطایره
یعنی خیلی بعد تر از اون دوران
میدونم داشتم شوخی میکردم😉
داداش یکم واضح تر شوخی کن 😂
الان نمیگی با این شوخیت سلمان عربی ناراحت میشه؟
باید ببینیم نظر داوود میرباقری چیه؟
والا خنده که نمیدونم برای چری ولی در کل نه . حشاشین مال چندصد سال بعد هستن
دارم شوخی میکنم😉
اگر که کیفیت گیم پلی داخل ویدیو (بالا) با بازی یکی باشه بعنوان یک بازی که برای نسل هشتم هم داره میاد گزینه خوبی بنظر میاد
مگر اینکه یوبی با افت fps عرضه کنه …..
ب جای ایراد گرفتن ب بازی های الان از بازی کردن لذت ببرید چون چند سال دیگه ن حس بازی کردن دارید انچنانی ن وقتشو هر بازی هم ب زمان خودش اون حس و حال و میدع مطمعنن این سر بازیا تموم شن میاید میگید دلمون لک زده برای ی بازی با چنین مشخصاتی
بالاخره یکی حرف حساب زد
امیدوارم مبارزات بازی مثل سه گانه اخیر نباشه شبیه سری بتمن آرکام بشه یه جایی توی مانیتور مصاحبه شونده بسیم از درون یه کاراکتر رد شد!!! امیدوارم دی ال سی برای شخصیت روشن بزارن داستان مدرن بهتر بشه چون من خیلی با بخش مدرن بازی حال می کردم از بلک فلگ به بعد یه بخش جانبی بی اهمیت شد من با مرگ دزموند مایلز مخالف بودم نولان نورث رو می پرستم و ور آخر حتما برای تجربه بازی نیاز به پیش زمینه داستانی والهالا هست یا نه؟
میشه بعدا مفصل به دی ال سی داریوش بازی آدسی بپردازین
ویدیو بعدی کی میاد؟
بازم به نظر من پارکورش زیاد جالب نی،یه مقایسه با unity بکنید میبیند که به نسبت پارکورش خیلی خشکه،به نظر من یه شیر دوشی دیگه از حضرت یوبی باگه
آها همینه
من که به عنوان یه AC فن خیلی خوشم اومد ❤🌹
بچه ها ما با یوبی سافت طرفیم،کسانی که اییییین همه سال به اعتمادمون خیانت کردن نمونه اخریش والاهالا!!!
چطوری باز میخواین اعتماد کنین؟ چون میگن مخفی کاری دارهو پارکور داره؟ پس داستان بازی، کمبت بازی، نوآوری در مراحل بازی…..چی؟
من که اصلا چشمم آب نمیخوره چون پای یوبیسافت وسطه
وقتی میبینم هنوزم میری بین چهار تا آدم هویتت مخفی میشه مثل نسخه های ده سال قبل ناامید میشم از این بازی . یعنی این قدر سخته یخورده خلاقیت وارد سری کنم.
دیگه جایی برای نوآوری توی این فرنچایز نیست و بعید میدونم شاهد بازی هایی مثل اساسینز کرید ۲ یا بلک فلگ باشیم ولی حداقل چیزی رو به طرفدارا بده که میخوان یه اساسینز کرید واقعی با داستان جذاب و همون سیستم مبارزات فوق العاده نسخه های قدیمی برام جای تعجبه چطوری از مبارزات فوق العاده ای مثل بلک فلگ و حتی یونیتی رسیدیم به اسپم کردن یسری دکمه