آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد
آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد
آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد
آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد
آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد
آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد

آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد

امیرعلی قربان‌پور
۱۱:۵۹ ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد

آهنگساز بازی Final Fantasy 16 اعلام کرده است که شمار بالای شخصیت‌ها و آهنگ‌های مخصوص هر یک باعث شده است انتخاب تنها یک آهنگ اصلی برای آلبوم بازی غیر ممکن باشد.

ماسایوشی سوکن (Masayoshi Soken) در مصاحبه‌ی اخیر خود با رسانه‌ی Game Informer به ساخت موسیقی بازی می‌پردازد و از دشواری‌های انتخاب آهنگ اصلی می‌گوید. بازی‌های نسخه‌های پیشین مجموعه‌ی Final Fantasy، از نسخه‌ی ۱۴ با آهنگ Shadowbringers که ساخته‌ی خود سوکن بود گرفته تا نسخه‌ی ۱۳ با آهنگ Promise، آهنگ‌های اصلی به‌یادماندنی‌ای داشتند. با این حال، او می‌گوید که برگزیدن تنها یک قطعه به عنوان آهنگ اصلی آلبوم موسقی بازی پیش رو دشوار است.

به گفته‌ی سوکن، Final Fantasy 16 به همه‌ی شخصیت‌ها، از جمله ایکون‌ها (Eikon) و روابطشان با یکدیگر، با تمرکز می‌پردازد. حال، انتخاب تنها یک آهنگ اصلی ممکن است سایرین را کم‌اهمیت جلوه دهد. بنابراین، او تصمیم گرفته است که چندین قطعه را با این عنوان معرفی کند.

توضیحات او به شرح زیر است:

صحبت کردن درباره‌ی آهنگ اصلی Final Fantasy 16 و انتخاب آن سخت است. شما نمی‌توانید تنها یک قطعه را به عنوان آهنگ اصلی انتخاب کنید، زیرا Final Fantasy 16 درباره‌ی شخصیت‌ها و ایکون‌هایی مهم و برجسته است. روابط آن‌ها با یکدیگر نیز اهمیت دارد. ما همه‌ی این موارد را مهم می‌شماریم، پس تنها یکی‌شان را پررنگ‌تر از سایرین نمی‌کنیم، بلکه به تک‌تکشان اهمیتی یکسان می‌بخشیم. بنابراین، می‌توان گفت که قطعه‌های زیاد و مختلفی آهنگ‌های اصلی آلبوم موسیقی بازی به حساب خواهند آمد.

ماسایوشی سوکن

همچنین، گفتنی است که اسکوئر انیکس (Square Enix) یک قطعه را برای بازاریابی Final Fantasy 16 منتشر کرده است که Moongazing (به ژاپنی Tsuki Wo Miteita) نام دارد. سراینده و خواننده‌ی آن نیز کنشی یونزو (Kenshi Yonezu) است، اما مشخص نیست که این قطعه در بازی اصلی وجود خواهد داشت یا خیر.

PeymanDARKSIRENDark Fantasy.AQUARIUSPS1 HAGRIDv-alkalinemeysambاوردک تک تک ورژن حقیقیmarioS Ghost of SpartaManny Calavera🤘Mohsenj74

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد
آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد
آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد
آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد
آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد
آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد
آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد
آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    یکی از دلایل علاقه من به سری فاینال فانتزی موزیک های فوق العادشه این شماره هم مطمئنم موزیک هاش شاهکار کار شده، حداقل برای من 🙂

    Dark Fantasy.🤘𝕬𝖘𝖘𝖆𝖘𝖘𝖎𝖓Albert WeskerHadesmarioS Ghost of Sparta
  • Maximum pain گفت:

    برای فاینال فانتزی باید هایپ بود
    نسخه به نسخه این فرانچیز انقلابی بود در صنعت گیم
    نسخه VII توی سال ۱۹۹۷ که چیزی به نام روایت و کارگردانی باب نبود از نظر سینماتوگرافی و کارگردانی بی نظیر بود
    نسخه X روی یه کنسول نسل ششمی چنان از نظر ویژوال و طراحی کات سین ها زیبا بود که اگه HD ریمسترش رو الانم بازی کنید جذابیتش چشم گیره(جالبه که اون زمان توسط چند کارگردان مختلف ساخته شد؛ یکی ساخت کات سین ها و کارگردانی سینمایی و روایی رو به‌عهده گرفت و کارگردان‌های دیگه روی سیستم‌های گیم‌پلی تمرکز کردن)
    نسخه XIII با اینکه اوایل نسل هفتم اومد اما از نظر ویژوال از بعضی از بازی های نسل هشتمی هم بهتره(اگه اکس باکس دارید حتما از طریق بکوارد تجربش کنید)
    خلاصه از تک تک نسخه هاش میشه صحبت کرد و حتی نسخه XII که بین طرفدار ها منفوره(البته جزو فیوریت های منه) از نظر مکانیزم های گیم پلی و کلس بندی انقلابی بود در زمان خودش
    انتظارات به شخصه از این نسخه:
    ساید کوئست های چند لولی و طولانی تر مثل نسخه ۱۴ و ۸
    مکانیزم های گیم پلی لزوما باید متنوع تر و دقیق تر باشه(با توجه به نبود تیم آپ فایت)
    دیالوگ نویسی بهتر(بعد از ۳۰ سال دیالوگ های بازی بعضا کرینج و بی معنی هستن که تاثیر گذاری سکانس هارو از بین میبرن)
    سیستم لودینگ و کلس بندی گسترده تر و تاثیر گذار تر(با توجه به اینکه تمرکز روی یه کرکتر هستش این مورد میتونه خیلی تاثیر بذاره)
    روایت و شخصیت پردازی خوب و صد البته لول دیزاین بهتر(بر خلاف XV)

    ᴘᴏʀɪDark Fantasymario
  • Be_haan گفت:

    این بازی دیگه خیلی داره میره رو مخ

  • Grandmaster گفت:

    بهترین البوم موسیقی بازی که تا حالا شنیدم برای ff 7 remake بود. در یک کلام فوق العاده است. من از هر البوم موسیقی بازی معمولا ۳ الی ۴ اهنگ خوشم میاد و بعدا تو خلوتم وقتی بازی هم نمیکنم گوش میکنم و لذت میبرم اما به طرز عجیبی من اینقدر شیفته موسیقی بازی شدم بیش از ۲۰ اهنگ در این بازی برام فوق العاده بود.
    اهنگ let the battle begin: break through حتما برید گوش کنید.

    Dark Fantasy
  • Dark Fantasy گفت:

    سری Final Fantasy همیشه موسیقی متن فوق‌العاده‌ای داشتند، مخصوصا Final Fantasy X.

آهنگساز Final Fantasy 16: آلبوم موسقی بازی چند آهنگ اصلی دارد