کارگردان Final Fantasy 7 Rebirth: جهان بازی غنا و آزادی عمل بالایی دارد
کارگردان بازی Final Fantasy 7 Rebirth، نائوکی گاماهوچی (Naoki Hamaguchi)، در توییتر اعلام کرده است که جهان بازی وسیع و غنی است و راههای بسیاری را برای نقل مکان در اختیار بازیکنان قرار میدهد.
بازی Final Fantasy 16 و دموی آن ادامهی ماه جاری برای پلی استیشن ۵ منتشر میشوند. اسکوئر انیکس (Square Enix) اما، بازی بزرگ بعدی خود یعنی Final Fantasy 7 Rebirth که دومین بخش از سهگانهی Final Fantasy 7 Remake است را فراموش نکرده است. نائوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi)، کارگردان بازی، در توییت اخیر خود به چگونگی سفر بازیکنان به دنیای خارج از میدگار (Midgar) پرداخته است.
او به جای نام بردن تک به تک شیوههای سفر در محیط نوشت:
بازیکنان در سفر به مناطق مختلف دنیای گسترده و غنی بازی از آزادی عمل بالایی برخوردار هستند و حین این کار، اتفاقات پرشمار و متنوعی را پشت سر میگذارند.
به نظر میرسد که این گفته به کاهش ساختار خطی بازی اشاره داشته باشد، اما اینکه چه میزان از دنیای آن در دسترس بازیکنان قرار میگیرد، مشخص نیست. به هر حال، مقداری از آن باید مختص سومین نسخه باشد.
بازی Final Fantasy 7 Rebirth هماکنون برای پلی استیشن ۵ توسعه مییابد. قرار است که این عنوان در تاریخی نامشخص از زمستان ۲۰۲۳ منتشر شود. همچنین، به گفتهی تهیهکنندهی آن، یوشینوری کیتاسه (Yoshinori Kitase)، روند ساخت طبق برنامه پیش میرود و اسکوئر انیکس در حال مشخص کردن تاریخ دقیق عرضه است.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
پارت یکش ک عالی بود .داستان عالی و سینماتیک های فوق العاده
شخصیت پردازی و کارکترای به یاد موندنی جذاب .
فقط گیم پلیش بنظرم متوسط بود
دیگه کم کم با عرضه شدن Final Fantasy XVI دارن همه رو Teas میکنن برای این
داداش همون اسم ازیو با پروفایل ازیو بهتره بود
ابهتش بیشتر بود بمولا.
اینو به خاطر هایپ بودن برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 گذاشتم
این همون چیزی از فاینال فانتزی انتظار دارم
فقط یه چیز کافیه که هایپ این بازی رو برای من برسونه به آسمون: نشون دادن بازسازی وینسِنت! شخصا با نجات کودکان با این فرنچایز آشنا شدم و با اینکه اونموقع اصلا نمیدونستم داره چه اتفاقی میوفته و داستان چیه، ولی چشمام از چیزی که جلوشون گذاشته بودم خوششون میومد! اون فیلم از نظر بصری بشدت زیبا و پر از طراحیهای خفن بود و چیزی مثلش ندیده بودم! و هیچچیز به خوبی وینسِنت این زیبایی و خفن بودنی که دارم ازش حرف میزنم رو به تصویر نمیکشید! پوست یخی، موهای تیغ-تیغی، چکمههای طلایی، جوری که با اون شنل سرخ مثل یه لکه خون روی هوا پرواز میکرد، صدای خشک و… کلا هرموقع اون فیلم رو میدیدم و میرسیدم به ویسنت یه چیزی تو مایعهای “وات د فاک! این بشر بیش از حد خفنه!” میومد تو ذهنم! تا الان هم بهنظر من همه شخصیتها توی ریمیک بهترین طراحیشون رو از بین تمام نسخهها داشتن و اگه واسه وینسنت هم همینطور باشه، احتمالا این شخصیت توی ریبرث قراره یه شاهکار بصری باشه! اینکه بازی کردن باهاش با سیستم مبارزات ریمیک قراره چقدر باحال باشه و… هم که بماند.
حالا ببینم ۱۶ چیکار می کنه بعد شما شروع به تبلیغ کنید
کاش جهان بازی تو غنا نبود اخه این همه کشور چرا افریقا نمیتونم اون سیاه پوستارو تحمل کنم تو بازی کاش تو اروپا بود مثلا تو اسپانیا یا اینگلیس اینجوری خیلی بهتر میشد بازی
راستش این نسل اصلا نمیدونم داستان چی هست
Ff16 نه با کاراکتر اون و نه محیط بازی ارتباط برقرار نمیکنم انگار برای نسل من ساخته نشده برای نسل جدید ساخته شده که تازه وارد میشن
Final Fantasy Rebirth حس بهتری به اون دارم
نسل ۶ و نسل ۷ و نسل ۸ فاینال فانتزی های خوبی عرضه شد
مخصوصا ff7 remake واقعا ریمیک کاملی بود انگار کلاس ریمیک سازی بود
این عنوان Rebirth هم خوب درمیاد
هر چی نباشه cloud که هست
به کامنت شما لایک دادم.
وقتی لایک کنی مشخص میشه ها امیر جان ، لازم نیست بهش بگی :دی
مورد طنزه بیبی جان
و به کامنت شما دیسلایک دادم 🗿
فکر کنم این برای من بهترین فاینال فانتزی باشه
من هیچ وقت با شخصیتای فاینال فانتزی ارتباط نمیگرفتم
خیلی شخصیتای لوس و الکی خفنی داشتن
ولی این کاراکتر جدید فاینال ۱۶ خیییلی خفن و پختس
گیم پلی نوبتی هم که من نیستم
ولی این هک اند اسلش عاااالیه
FF 16 رو برای قشر کودکان سونی فن ساختن که تا یک گرافیک و کاتسین پر زرق و برق میبینن به بازیش میگن شاهکار مثل گاد رگناروک و فوربیدن وست نه طرفداران قدیمی پلی استیشن
تو بازی نکن خب . برو هر چی دوس داری بازی کن
منم هنوز دوست دارم برام نسل هشتم تکرار بشه 🥲👽
یه شروع خیلی بمب داشت
هرچقدرم سونی و مایکرو تلاش میکنن بازم اون حسرو
بهم نمیده
شایدم همون بحث طرفداران به بلوغ رسید
انتظار بالا و این حرفا
درود
منظورتون چیه برای نسل جدید و” تازه وارد” ساخته شده؟
طرفداران ff چند روز دیگر خودشون رو برای یک تجربه ی نو و ناب آماده می کنند و بعد برای تجدید دیداری دوباره به انتظار می نشینند.
امسال یک سال رویایی برای طرفداران فاینال فانتزیه. امیدوارم با تایید رسمی ریمیک نسخه ی ۹ این خوشحالی دو چندان بشه.
بنظرم فاینال فانتزی ۱۶ شکست میخوره
ولی ۷ریمیک پارت دو میترکونه
حیف نیس همچین گیمی انحصاری باشه؟
کاش همزمان نسخه pc رو هم میدادن بیرون ما هم تجربه میکردیم
شاهکار…
قسمت اول فوق العاده
من دنیای فاینال فانتزی رو با انیمیشن نجات کودکان شناختم و واردش شدم
واقعا اوج فانتزی بازی و هنر ژاپنی رو میشه تو سری فاینال دید
فاینال ۱۵ و ۷ ریمیک بازی خیلی زیبایی بود گیم پلی سریع شخصیت پردازی های عالی و داستان حماسی
هرچند ایراداتی از جمله جهان کم محتوا و ماموریت های فرعی ضعیف نقاط ضعف این بازی بود که قطعا تو فاینال ۱۶ و فاینال ۷ ریمیک ۲، ب سبب نسل نهم و سخت افزار قوی تر این ضعف ها از بین خواهد رفت
هم فاینال ۱۶ هم ریمیک ۲ فاینال ۷ قطعا جزعه زیباترین های این نسل هستن
سری فاینال فانتزی با ریسک خارج شدن از سبک نوبتی jrpg تونست دوباره احیا بشه
چند وقتیه اکانت مارمولک نیست کجاست؟
این سامورایی ها هم آدم عجیبی اند ، طوری داره صحبت می کنه که اصلا انگار نه انگار بازی دیگهشون (اتفاقا از همین آی پی) کمتر از ۲۰ روز دیگه داره میاد !
هنوز این نیومده دارن در مورد اون یکی حرف می زنن ! 😂