گزارش: Assassin’s Creed Mirage در ماه اکتبر منتشر خواهد شد
طبق یک گزارش جدید، ظاهراً شرکت یوبیسافت (Ubisoft) قصد دارد بازی Assassin’s Creed Mirage را در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۰ مهر ۱۴۰۲) منتشر کند.
j0nathan که یکی از منابع فاشکننده و دیتاماینر سری Assassin’s Creed محسوب میشود، اخیراً با انتشار ویدیویی در یوتیوب درباره تاریخ انتشار ادعا شده برای Assassin’s Creed Mirage صحبت کرده است. در حالی که او ادعا کرد که این تاریخ انتشار در حال حاضر به صورت داخلی مشخص شده، اما در عین حال میگوید در صورت همزمانی با انتشار یک عنوان بزرگ دیگر که هنوز معرفی نشده است، احتمال دارد انتشار اثر مذکور تا چند هفته (حداکثر تا اواخر نوامبر) به تعویق بیفتند.
طبق گزارشها، یوبیسافت حداقل دو بار انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage را به تعویق انداخته است. این شرکت در ابتدا قصد داشت بازی مذکور را در اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل ۲۰۲۳ عرضه کند. وقایع این بازی در قرن نهم و در شهر بغداد جریان دارد و به گفتهی سازندگان، این اثر ادای احترامی برای نسخهی اول Assassin’s Creed محسوب میشود.
وجود المانهای پارکور بازی، مخفیکاری و ترور در Assassin’s Creed Mirage، بازگشت به ریشههای این فرنچایز و سبک اکشن ماجراجویی را نشان میدهد. این در حالی است که در نسخههای اخیر این مجموعه شامل Origins، Odyssey و Valhalla المانهای نقشآفرینی پررنگتر بودهاند.
استودیوی Ubisoft Bordeaux روی پروسهی توسعهی Assassin’s Creed Mirage کار میکند. همچنین این سازنده سابقهی کار روی بستهی گسترشدهندهی Wrath of the Druids از بازی Assassin’s Creed Valhalla را دارد.
شرکت یوبیسافت بهتازگی اعلام کرده است که در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ توسعهدهنده در حال کار روی سری بازیهای Assassin’s Creed هستند. این ناشر فرانسوی قصد دارد در طی سالهای آینده این تعداد از نیروی کار را به ۲۸۰۰ نفر افزایش دهد.
پر بحثترینها
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
- ۷ بازی مخفیکاری با پیشرفتهترین هوش مصنوعی دشمنان
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- تهیهکننده Final Fantasy: اسکوئر انیکس میخواهد بازیهای آینده را همزمان روی Xbox منتشر کند
- نقد و بررسی فیلم Joker: Folie à Deux | هیچ جوکری وجود ندارد
- تماشا کنید: گیمپلی چندین بازی روی پلی استیشن ۵ پرو
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
نظرات
امیدوارم به تعویق نیفته و نره برای سال ۲۰۲۴
به امید این که یک بازی خوب باشه✊️
و مشکلات قسمت های قبل رو رفع کرده باشه
به امید این که با اساسین کرید طرف باشیم
امیدوارم که این بازی مارو به روزای خوب اساسینز کرید برگردونه
من که شخصاً خیلی بهش امید دارم که اثر فوقالعادهای میشه
تو اوایل مدرسه🗿 به قول بزرگوار که میگفت اینم شانس مایه
کاش از این دوهزار بجای دیالوگ نویس های قهار
یدونه نویسنده خوب میزاشتین که کارو جمع کنه
متا ؟
۶۰ به بالا
از یوبی باگ خیلی بعید و عجیب بود یسال فاصله انداخت برای شیر دوشی دوباره اساسینز
مطمعن باش اگه توانشو داشتن هر سال یه نسخه میدادن بیرون
و با همون فرمونی که خداروشکر پیش نرفت،
میرسدن به فضا و کهکشان
میومدن تو عصر حجر
میبردن تو فانتزی و ترسناک
میبردن تو فان
میچرخوندن فرمون سمت ازیو دوباره
میپیچیدن دوباره تو خط بازی نیمه دادن و بعد دی ال سی دادن
چون اصلا نمیشه هر سال بازی بدی و اون بازی کامل باشه
دی ال سی دوباره
بعد سرویس اشتراکی اینفینیت
لوت باکس برای ظاهر شخصیت
انلاین کردن
شوتر کردن
و در نهایت بتل رویال کردن با پیش فروش برای ظاهر اتزیو
البته ریمیک سه نسخه اول هم که از قلم نیوفته
بعد دوباره دی ال سی برای ریمیک ها
الی اخإر
این بازی مورد تایید ما نخواهد بود
چرا تموم نمیشین
قبلا ژوستین یکم میگفت الان تو اینو میگی
یوبیسافت نخوند
برای کسی مهم نیست نظر تو
اسسینی که تاریخ انتشارش اکتبر یا نوامبر نباشه تعجب می کنیم !!
ببینیم و تعریف کنیم که این اساسینی که این همه براش هایپیم چه طور خواهد بود
اساسین یعنی همین نسخه
خدا کنه این بازی بتونه یوبیسافت رو برگردونه به اوجش. خیلی نا امید هستم ولی یادمه زمانی که فرنچایز رزیدنت ایول هم تو افتضاح ترین موقعیت خودش بود، یه همچین بازی ای معرفی شد (رزیدنت ۷) و تونست کپکام رو برگردونه. امیدوارم این بازی نقش رزیدنت ۷ رو برای یوبیسافت بازی کنه.
یعنی شانس نداریم
حتما باید تو مهر باید باشه نه بگو باید تو مهر باشه
امیدم واسه این یکی به یوبیسافت بالاس همون هیدن بلیدو برگردونن به زمانی که با یا فرو رفتگی طرفو میفرستاد به دیار باقی واسه من یکی کافیه
نه مثل این چاقو آشپزخونه هایی که امروزه میان میبندن به ساعدو باید دو سه بار باهاشون طرفو خفت کنی تا آخر سر دخلشو بیاره
بیا سریعتر ،میخوام مپتو شخم بزنم
بهتره که این بار نقشه بازی رو نسبت به نسخه های قبل کوچیک تر و به جای کار روی عظمت کاذب و توخالی روی زنده بودن و تقویت محتوای نقشه بازی تمرکز کنن
سیستم پارکور و مخفی کاری نسخه Unity هم برگرده عالی میشه
نگرانی من بیشتر مربوط به سیستم مبارزات تن به تنه که امیدوارم مثل نسخه های کلاسیک صرفا شاهد یه سیستم مبارزه سطحی و آسون نباشیم
هایپ 🔥