نقدها و نمرات The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom منتشر شدند [بهروزرسانی]
به همراه نزدیک شدن به انتشار بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، نقدها و نمرات این عنوان از سوی وبسایتهای معتبر منتشر شدند.
در ادامه خلاصهای از نقد و بررسی سایر وبسایتهای گیمینگ را مطالعه میکنید:
IGN 10/10
بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یک دنبالۀ غیر قابل تصور محسوب میشود. با وجود این که جهان قبلی از دید بسیاری به نهایت پتانسیل رسیده بود، سازندگان آن را فراتر از ابرها گسترش میدهند و از انتظارات فراتر میروند.
Gamespot 10/10
Tears of the Kingdom یک دستاورد خیرهکننده از طراحی پایان-باز در بازیهای ویدویی است که در عین حال به نسخههای قدیمی احترام میگذارد و از نظر روایی حتی فراتر از آنها میرود.
Atomix 10/10
این من را بسیار خرسند میکنم که بگویم The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom یکی از بهترین بازیهای تاریخ است، همانطور که Breath of the Wild یکی از بهترینهای تاریخ است و خواهد بود. نمیدانم راز این کمپانی ژاپنی چیست که با انتشار بازیهای خود نشان میدهد عناوین AAA دیگر تا چه حد پوچ و بیمحتوا هستند و ارزش تجربه را ندارد. از سوی دیگر، من بسیار نگرانم که پس از اتمام این اثر چگونه از بازیهای دیگر باید لذت ببرم چرا که مطمئناً بسیاری از آنها بیمزه به نظر خواهند رسید. با این وجود، از این ساعت لذتبخشی بازی برایم رقم زد بسیار خوشحالم. همچنان موارد زیادی برای پیدا و تجربه کردن وجود دارد. و بله، باید بگویم که این بهترین بازی سال است، بحثی دیگر نمیماند و رقابتی وجود نخواهد داشت.
VGC 10/10
The Legend of Zelda Tears of the Kingdom بازی Breath of the Wild را با تفسیری بهتر ارائه میدهد. به جای حذف مشکلات نسخه قبلی، این عنوان راه حل برای آنها ارائه میدهد و اجازه میدهد آزادانه تخیلات خود را اجرا کنید. به راحتی میتوان گفت که با یکی از بهترین بازیهای نینتندو سوییچ روبهرو هستیم.
Metro GameCentral 10/10
یک دنبالۀ عالی و یکی از بهترین زلداهای خلق شده. دنبالهای که بر پایۀ دستاوردهای اثر قبلی گسترش پیدا میکند و شامل نوآوریهای غیرقابل تصور متعددی میشود.
God is a Geek 10/10
Tears of the Kingdom با حس اکتشاف بیرقیب و آزادی عملی و خلاقیتی که دارد، در نهایت میتواند یکی از بهترین بازیهای تاریخ باشد.
Stevivor 10/10
The Legend of Zelda Tears of the Kingdom یکی از خلاقانهترین، لذتبخشترین و پاداشدهندهترین بازیهایی است که در طول عمر خود بازی کردهام. تمام این دستاوردها در کنار گسترش خیرهکننده هایرول رخ میدهد.
GamesRadar 9/10
Tears of the Kingdom یک استاندارد جدید برای گیمپلی غوطهورانه به وجود میآورد، دستاوردی که اکثر بازیهای دیگر حتی در مسیر آن قدم بر نمیدارند.
Forbes 9/10
به طور کلی، Tears of the Kingdom یک بهبود و تکامل خالص برای Breath of the Wild محسوب میشود. اگرچه همچنان فکر میکنم ریمیک Link’s Awakening بهترین بازی زلدا روی سوییچ است، اما Tears of the Kingdom به این عنون بسیار نزدیک میشود. داستان نیز در این عنوان نقش گستردهتر و عمیقتری را نسبت به بازیهای قبلی ایفا میکند. بنابراین، برای بازگشت به هایرول آماده شوید.
Eurogamer 8/10
یک دنبالۀ فوقالعاده برای Breath of the Wild به همراه سیستمهای بینظیر، ظاهری جذاب و دانجنهای بیشتر، به علاوۀ تمرکز بیش از حد روی جمعآوری منابع اولیه.
T3 8/10
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بیش از آن که یک تکامل باشد، یک بهبود به شمار میرود. شاید همچنان در جهان آشنای هایرول قدم بگذارید، اما زمین بازی پازلها و خلاقیتی که در بازی وجود دارد، شکستناپذیر است. با وجود باسفایتهای جذاب و ماموریتهای جدید هیجانانگیز، لذت غیرقابل وصفی در انتظار شما خواد بود. اگرچه باید به کنترل عادت کنید و اکتشاف برخی مناطق خستهکننده خواهد بود، جزیرههایی که در آسمان دنیای بازی وجود دارد، کمک میکنند تا یکی از بهترین جهان آزادها در تاریخ گیمینگ را ببینیم.
Gfinity 6/10
اگر شما هنوز به هایرول قدم نگذاشتهاید، Tears of the Kingdom بهترین راه برای تجربۀ آن است، چرا که مکانهای زیادی وجود دارد که آن را جذابتر کردهاند. اما اگر شما با نسخۀ ۲۰۱۷ کنار نیامدهاید، بنابراین تنها داستان نمیتواند شما را هیجانزده نگه دارد.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
👍
خیلی دوست داشتم استودیوی سازنده زلدا متعلق مایکروسافت بود و دقیقا همین زلدا رو برای مایکروسافت و xbox منتشر میکرد نمره متاش مشد ۷۸ !!!
یه شاهکار در هر صورتی شاهکاره.حالا اگه فرنچایز زلدا دست هر شرکتی باشه
یه شرکت هست بازیای شاهکارو به پایین میکشونه 😂
XD
یه شرکت هم ۴ تا آیپی بیشتر نداره(سونی)
ریاضیت خیلی ضعیفه
جعبه فنی پیگیر نیستی وگرنه سالی ۴ تا آیپی جدید میسازه
من کنسول پلیر نیستم ولی وجدانن چطور داری هنوز با مایکرو کنار میای این نه بازیای خوبی داره نه کلا به درد بخوره حداقل به لطف پلی استیشن داریم بازیاشو تو پی سی تجربه میکنیم و فقط منتظر یه بازی دیگشم اونم بلاد بورنه که میاد به زودی ولی پسر جان تا دیر نشده از مایکر بکش بیرون به جمع ما پی سی پلیرا که نمیتونی بپیوندی ولی سونی بهت خوش امد میگه
بله ولی مثلا رد دد ردمپشن ۲ که از همه نظر عنوانی بزرگتر گرافیک بیشتر با جزئیات تر با داستانی بهتر و عمیق تر که سالها بیشتر روش کارشده و صنعت گیم رو متحول کرده باید متاش با زلدا یکی باشه؟! اصلا یکم فکر کن اگه زلدا ۹۷ باید رد رد۲ متاش بشه ۲۰۱۹۷.( حالا بازم ینفر میاد میگه سبک گرافیکی زلدا همینه سل شیده ( کارتنیه ولی از نظر هنری خیلی بالاست) در جوابش باید بگم بهش داداش مگه نمیگی سبک گرافیکی زلدا سل شیده خب نینتندو یه بازی با گرافیک تکنیکی بالا بسازه در حد رد دد ۲ یا گاد آف وار یا لست ۲ یا فورزا هورایزن ۵ پس چرا نمیسازه ؟ اینکه نشد نینتندو یه کنسول با سخت افزار ضعیف بسازه بعد پشت گرافیک هنری و خلاقیت پنهان بشه و مدام پول به جیب بزنه که!!! ( این سوئیچ که میگید خلاقیت داره چون به تلویزیون وصل میشه من ده سال پیش یک psp go خریدم و کابل مخصوص وصل کردن به تلویزیون هم خریدم و پی اس پیمو به تلویزیون وصل کردمو بازی کردم حالا میشه بگی این کار نینتندو خلاقیته یا تقلید؟
ربطی نداره نود درصد تمرکزش هم روی همین گیم پلی و خلاقیت و بقیه چیزاش هست که با رد دد۲ برابره
صد درصد اگرگرافیک رد دد۲ رو نداره گیم پلی چندین برابر بهتر و قشنگ ترشم داره
داداش بنظرت گونه های جانوری جزئیات و نکات حیرت آور رد دد ۲ رو داره؟! اصلا تو داری چیو با چی مقایسه میکنی؟ تمام اعمال آرتور مورگان در بازی تاًثیر داره تا ابد استودیویی نمیتونه بقیر از راکستار شاهکاری مثل رد دد ۲ رو خلق کنه.
خیلی باید درباره بازی سازی و… مطالعه کنی گرافیک تنها یک مورداز ۱۰۰ مورد ساخت بازی است
تو مومیبینی و تحلیل گران پیچش مو
دوبازی متفاوت از هر نظر
چه ربطی دلره اصلا؟!
هر چقدر میخواد جزییات داشته باشه یا چه میدونم وقتی ارتور داره چرت میزنه یه مگس بیاد بره تو دماغش و فردا صبحش عطسه کنه دلیل نمیشه که نمرش رو برتری بدیم به زلدا
زلدا رو بازی کنی میفهمی چندین برابر سرگرم کننده تر و خوشمزه تر از بعد گیم پلیه و انقدر پهناور و گستردست که لذت خالص میبری موقع بازی کردن!
مرد مومن رد دد۲ ابر شاهکاره ولی چون مثلا کندن پوست خرس گریزلی انقدر قشنگ طراحی شده دلیل میشه ما در حق زلدا کم لطفی کنیم؟
تعصب رو بزار کنار من همین الان دارم رد دد۲ میزنم و خیلی هم دوستش دارم اما مقایسش و اینکه بگی حق زلدا نیست متاش برابر باشه با رد دد۲ اشتباه محضه
خب چرا به گرافیک گیر میدی؟ یعنی فقط موفقیت یک بازی برای گرافیک؟گیم پلی و داستان و…خیلی چیزای سری بازیای زلدا قابل تحسینه
گونه های جانوری و جزئیات خیره کننده در گیم پلی چه ربطی به گرافیک داره اصلا متن رو خوندی اومدی جواب دادی ؟ یه بازی به من بگو مثل رد دد که ینفر رو جونشو نجات بدی یک هفته بعدش ببیندت بهت بگه برو در رستوران هرچی میخای سفارش بده پولشو من میدم.
نگاهت مثل اینه بیای یه ژانر horror رو با یه ژانر comedy مقایسه کنی !!!! این دو بازی چه ربطی به هم دارن ?!!!
یه بازی stylized رو با یه بازی realistic مقایسه میکنی تو جزییات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطالعه کن پسرم زیاد هم مطالعه کن
Witcher 3
داداش این واکنش npc از قدیم الایام تو بازیای نقش افرینی مثل الدر اسکرولز و فال اوت بوده. میرفتی با یه فکشنی در میافتادی تو اسکایریم میومدن راهزنی میکردن تو جیبشون نامه بود که اینو بکشین.یا اصلا وسط ناکجا اباد یه ادم پیدا میشه تو یه کوئست فرعی کمکش میکنی بعدا تو شهر ازت تشکر میکنه.
یسوال الان هر کنسولی به تلویزیون وصل شه از کنسول های psp و psp go تقلید کرده؟وای
چرا وقتی یه بازی رو بازی نکردی دربارش نظر میدی؟
آیا تو پیش من بودی ببینی زلدا تا حالا بازی کردم یا نه که قضاوت میکنی؟
نه و مثل اینکه اشتباه کردم یکم ادبیاتت تند بود وای همین فکر کردم
شما اگه توی رد داد تونستی درخت قطع کنی با چوبش قایق بسازی اونوقت بیا مقایسه کن
اصلاً چرا درختا توی god قطع نمیشه؟
Skyward sword میشد چوبو با زاویه دلخواه قطع کرد عدم این کار توی god و rdr نشونه ضعفه
ردد ۲ شاهکار بود ولی صنعت گیمو متحول نکرد بر عکس زلدا که انقلابی بود تو ژانر open world
چرا رد دد دو هم تحول زیاد ایجاد کرد و همین زلدا جدیده هم یکی از منابع الهامش رد دد دو بوده، ولی خب در بحث انقلاب زلدا هر نسخه ش که میاد بازی های بعد از خودش رو تغییر میده، اصلا میاد که به بازیسازها یاد بده چهار پنج سال آینده رو باید چکار کنن
تموم شد خیلی تاثیرگذار بود
خالق فرنچایز رد دد و جی تی ای کیه؟ دن هوزر درسته؟ خب حالا دن هوزر راجع به زلدا و ماریو چی میگه؟ میگه هررر کسی که بازی سه بعدی میسازه و ادعا میکنه که از زلدا و ماریو تریدی کپی برداری نکرده داره دروغ میگه. روز خوش
رد دد ۲ ضعف تکراری بودن گیم پلی و طراحی مراحل بدون ازادی عمل و تکراری داره کل بازی برو با یکی حرف بزن یکیرو بکشه و تمام مبارزات ب ی صورته و برای جلو بردن مراحل هیچ خلاقیتی وجود نداره
درصورتی ک زلدا از نظر گیم پلی خیلی عمیقه و حوصلتو سر نمیبره
میشه بگی رد دد ۲ چیه صنعت گیم رو متحول کرده دقیقا؟
بزرگترین حق خوری صنعت گیم گیم اوارد ۲۰۱۸ بود
برادر شما یا زلدا رو بازی نکردی یا همون ابتدای کار به سلیقه ت نخورده و بازی رو دراپ کردی . کلا تعریف گیم پلی تو بازی زلدا و ماریو معنی پیدا میکنه این بازی جهانی رو خلق کزده که هرگز تکراری نمیشه و خلاقیت و روحیه ی اکتشاف توش موج میزنه . من هنوز موفق نشدم Tears of the kingdom رو بازی کنم ولی هم رد دد ۲ و هم زلدا بیش از ۱۰۰ ساعت پلی دادم و به جرات میتونم بگم جهانی که زلدا خلق کرده بی نظیر و بی نهایت شگفت انگیزه : یه مثال برات میزنم تا از عمق این جهان با خبر بشی . تو قسمتی از بازی باید وارد یه منطقه کویری بشیم که نیازمند لباس های خاصی هست که شما رو داخل شهر راه بدن. برای یه سری کوئئست فرعی هم باید به دل کویر بزنی . تو ساعات مختلف روز تاثیر گرما به لینک متفاوته و توی مناطق سایه و آفتاب هم همینطور . ذوب شدن یخ توی قسمت های مختلف کویر چه در سایه چه در آفتاب متفاوته شبها کویر سرد میشه و همه ی اینها تو گیم پلی تاثیر مستقسم داره نه تاثیر ظاهری . یعنی شما باید برای حرکت توی اون منطفه هم برنامه ریزی زمانی داشته باشید هم نقشه ی راه خاص طراحی کنید تا بتونید یه کوئست ساده رو رد کنید . یا مثلا وقتی رعد و برق میزنه مجبورید از سلاح هایی استفاده کنید که فلز توش نیست وگرنه به مشکل میخورید. توی مناطقی از بازی نمی تونید از تیر انفجاری استفاده کنید چون گرده ی آتش رو هوا معلق هست و تیر شما منفجر میشه . و هزار تا مثال دیگه که مستقیما رو گیم پلی تاثیر میزاره. اینکه میگید کوچکترین چیزی رو گیم پلی رد دد تاثیر میزاره اتفاقا ویژگی بولد زلدا هست.
نع عزیزجان اینطور نیست، والا اینطور نیست اگر بازی کرده بودی زلدا رو این حرف رو نمیزدی
هیلو سه گانه برای اکس باکس بود و شاهکار بود چرا متاش زیر ۹۰ نشد استاد؟
فورزا هورایزن ۵ و لست ۲ و گاد ۲۰۱۸ و هورایزن فوربیدن وست شاهکار بودند و به مراتب بهتر و بزرگتر از زلدا چرا متاشون ۹۷ نشد؟
منم خیلی در تعجبم
این بازی واقعا لایق همچین متایی نیست بنظرم
😐😐😐
دیگه فن بوی بازی هم حدی داره
آره اگه زلدا لایق همچین نمره ای نیست لابد فوراسپوکن لایقشه چون گرافیک بلاتری داره🤡
منو باش فکر میکردم شما فن بویا فقط ضد مایکروسافتید نگو کلا با هر چیزی غیر از سونی مشکل دارید
من فنبوی نیستم
ببین نگفتم بده ولی در حد هیچکدوم از بازی های مایکرو و سونی نیست همه چیز به متا نیست که
کاملا باهات موافقم . فن بوی ها سونی کلا جو گیرن و بچه سال هستن واقعا نمیدونم چرا اینجوری هستن کلا با هرچی به غیر از سونی و پلی استیشن مشکل دارن یادمه یک زمانی پیسی رو هم هیت میکردن 😂 کلا یک عده فن بوی بی جنبه گند زدن به کامیونیتی پلی استیشن تو ایران و نشون دادن هیچی از گیم نمیفهمن اتفاقا زلدا خیلی بازی قشنگیه .
فوربیدن وست شاهکار؟
زلدا بازی کردی اصلا؟لست ۲ از زلدا بزرگتره؟
من اونو میفهمم ولی شمایی که اصرار داری یک نفر از تعصب و ….. رها کنی رو نمیفهمم
گیم و لذت بردن از گیم کاملا به سلیقه ربط داره الان من بکشند هم پس و فیفا بازی نمیکنم و به نظرم پوچ ترین بازیهای موجود هستن ولی آیا نظر من درسته ؟ قطعا از دید خیلیها خیر و از طرف دیگه بهترین بازی که تو این ۳۵ انجام دادم مولتی بتلفید که شاید انگشت شمار با من هم نظر باشند
لذت بردن از یک گیم و شاهکار شدنش در دید فرد همه بستگی به شرایط زندگی واقعی در زمان تجربه اون گیمه
مثال کانتر استریک که همه المانهای یک بازی در ابتدایی ترین حالت داره ولی تبدیل به بهترین بازی خیلیها شد چون همه با بهترین دوستانمون کنار هم تجربش کردیم و اوج لذت از یک گیم رو تجربه کردیم
همه اینارو گفتم که برسم به این تو این بحثها هر دوطرف درست میگن چون شرایط تجربشون از اون بازی یکسان نبوده
شما داری نظر شخصی و علاقتو به عنوان فکت صادر میکنی و بر اساس گرافیک داری رد دد۲ رو با ارزش و زلدا رو «کوچک ارزش تر» خطاب میکنی.
میتونی ساده بگی این نظر شخصی منه اما این که بگی زلدا چون جزییات پوست کندن و گرافیکش در حد رد دد۲ نیست پس ارزششم کمتره کاملا غلط و نسجیدست.
باز هم خوشحال شدم با شما هم صحبتی کردم
زحمتی که برای بازی های دیگه
چون فوربیدن وست کشیده برای این بازی ای همه زحمت کشیدن؟
بعدشم فوربیدن وست از لحاظ گرافیکی،دنیای،اوپن ورلد بودنش شاهکار بود
هرچی که بزرگتره پس بهتره ؟! ایده های جدیدی که میارن تو بازی خیلی مهمه لحظه لحظه یه گیم تورو سوپرایز کنه مهمه بازی شاهکار میخوایی زلدا ، الدن رینگ و رد دد۲ رو بازی کن
داداش برادر هموطن ناظر محترم من تو نظراتم نه توهین کردم نه حرف زشت زدم و نه حرفی خلاف قوانین سایت حالا چه نظراتم با ناظر همخوانی داشته باشه چه نداشته باشه. اینکه نشد من ۳ ساعت پیش نظر دادم بقیه منتشر شده مال من نه!
درود؛ بنده ناظر سایت نیستم. مدیر سه گروه گیمفا هستم و فقط کاربر حرفهای هستم همین.
داداش من اونو برای محمد حسین کریمی نوشته بودم
جناب محمد حسین کریمی ناظر و بررسی کننده کامنت ها نیستن اگه در زمینه سرعت تأیید کامنت ها مشکل یا اعتراض دارید باید به تیم فنی که آقای نراقی هستن اعتراض کنید.
چی میگی باو؟
کسی با مایکرو چپ نیوفتاده مشکل اینه با جای حمایت از بازی ساز هاش یهو میاد ۳۰ درصدشون رو اخراج میکنه!
Redfal یکسال زود عرضه شد
سر چی؟ مایکرو عجوله انحصاری میخواد
خدا نکنه گند میزد بهش میرفت …
میشد ی بازی بتل رویال مسخره …
دقیقا درسته تاثیر شرکتا تو مدیا کاملا متفاوته
مایکروسافت از ۲۰۱۰ به این ور تو بخش تبلیغات خیلی ضعیف عمل کرده
حتی اگه مال سونی هم میبود متاش بالای ۸۵ نمیشد .
کلن منتقدا ب نینتندو آسون میگیرن انگار
رسالت بوجود اومدن بازی های ویدئویی سرگرم کردن مخاطب با گیم پلی و افزایش خلاقیت افراد بوده. اینکه امروز بازیه فقط شده گرافیک و صدا کذاری و داستانو و هزار تا چیز دیگه اصلا با ذات گیم مخالفه.گیم ینی نود درصد گیم پلی ده درصد چیزای دیگه. تنها شرکتی که هنوز داره این مدلی بازی میسازه همین نینتندو هست. شما زلدا و سوپر ماریو و کربی رو برو ببین. همشون سوم شخصس ولی گیم پلیشون رو هیچ گیم هم ژانر دیکری نداره. خلاقیته خالصن
مایکروسافت باید بتونه فرنچایز هاشو به این سطح برسونه
وسط اینهمه کشت و کشتار و جنگ و دعوا و فشار و تعصب و تفت دادن چرت و پرتی که فقط وقت زندگیتو حدر میده ، من فقط از موفقیت های بازی خوشحالم و لذت میبرم ، مهم نیست برای ماکرو یا سونی یا سگا یا نینتندو باشه ، انحصاری باشه یا رو همه چی بیاد ؛ مهم اینه باعث بالا رفتم ارزش بازی های ویدیویی میشه و باعث افتخار صنعت بازی های ویدویی هستش، و هیچوقت نباید بازی هایی مثل ردد رو با این عنواین مقایسه کرد ، مطمعن باشید هر شرکتی به اندازه ای که زحمت میکشه و رو بازی کار میکنه حقش رو میگیره
بنازم دم نینتندو گرم
الان رفتم دیدم متاش ۹۶ه😐😐😐
بازم بالای ۹۰ هست😐
فله ای نمره میدن بخدا… با هر منطقی حساب کنی نمرش ۱۰/۱۰ نیست. ۹/۱۰ شاید.
این سری زلدا همیشه نمراهاش اینجوریه …
جای تعجب نیست
یک نسخه که ۹۹ گرفته بود . تازه روی N64 . اینا جادوگرن
آکرین آف تایم
سوسمار داداش شما وقتی میری توو لول ۹۵ به بالا دیگه کاری که باید میکردیو کردی
الان اونی که ۶ داده خب کارو خراب میکنه
اما در کل به نظرم هنوزم مشخص نیست که گوتی برای زلدا باشه
استارفیلد اسپایدی۲ فاینال۱۶ هنوز موندن
یادمون نره گاد ۹۴ گوتیو از رد دد۲. ۹۷ گرفت
(علی پاور) در جوابت باید بگم امیدی به گوتی شدن اون بازیها نیست با اینکه میدونم سونی فنی و عاشق لست هستی.
فقط در یه صورت گوتی نمیشه.اینکه استارفیلد توی طراحی بزرگی مناطقی که ادعا داره از بعد فنی و کیفیت به یه انقلاب و استاندارد جدید برسه که بعیده
و اینکه اگه اسپایدی عرضه نشه
البته فاینالم فراموش کردم
اینا رو هم در نظر داشته باشید
اسپایدی در بهترین حالت یه بازیه تکراری و خوبه. در حد رقابت با اینا نیس
لینک شده سوپر من
فشار بخور گانون فن
wtf
لینک : پروتاگونیست و کارکتر اصلی سری زلدا
گانون : آنتاگونیست و ویلن اصلی سری زلدا(معمولا باس آخره)
ویلن اصلی نیست در واقع چون گنون بیشتر یه تایپ انرژیه و گنندورف یه ویلن درست حسابی.سری زلدا کلا ویلن زیاد داره عین سری بازی های سونیک و ماریو یه که ویلن هست نیست
بله از خاطرم رفته بود
چه ربطی داشت توی نسخه قبل گنون باس فایت اخر و ویلن بود توی tears of the kingdom گنندورف هست
همه ده دادن وای موهای بدنم فر
۹۷ 🙀🙀🙀🙀
دست مریزاد به نینتندو که همیشه خلاق و مبتکره 🎉🎉
از توی شهریور که تاریخ عرضش اعلام شد بهت گفتم برو یه سوییچ بخر و تجربش کن ولی مثل همیشه لجبازی کردی…قطعا نمیتونی عظمتشو درک کنی!!!!
این چند وقتم ازت خبری نبود دلتنگت بودم…
وقتی سه مثلث قدرت ، شجاعت و دانش کنار هم برمیگردن
شاهکار شده این بازی و کار رو برای رقیب ها سخت میکنه
بهترین بازی سال شد رفت 😅 ما رو باش می گفتیم شاید اویل ۴ بشه بهترین بازی سال، زلدا با قدرت اومد👍🏻
استارفیلد: ما رو دور ننداز
باشه حتما استارفیلد میتونه 😂😂😂
استارفیلد ممکنه بتونه ولی نقاد ها باید وسعت رو هم در نظر بگیرن قطعا ساخت زلدا از استارفیلد ساده تره
استارفیلد: نخوندم🗿🗿🗿
ایول ۴ خوبیای خودشو داره..
بهتر از این نمیشه با دنباله ای شاهکار از این فرانچایز هستیم..و تبریک به نینتندو و طرفدار هاش
شانس اول گوتی امسال
متا ۹۷ ، پشمام !
دود از ژاپن بلند میشه بله نیتندو استاندارد صنعت گیم و همه مدیون این کمپانی صد ساله هستن
همین شاهکار کلی مشتری جدید جذب میکنه
مشتری های قبلی هم لذت میبرن از اینکه کنسول یه شرکتیو خریدن ک همچین بازی هایی براشون میده
و ……..
بعد اسپنسر میاد میگه بازی خوب ساختن بازیکنا رو جذب نمیکنه
نگفت بازی خوب ساختن پلیر جذب نمیکنه چرا مغلطه میکنی، بلید هم همیشه گفته اینو، اگر پایکرو کل دنیای گیم هم انحصاری بکنه بازم در بخش کنسول بیشتر از نینتندو و سونی نمیفروشه
خب کار برا استارفیلد سخت شد
از اولم معلوم بود استارفیلد بین زلدا و اسپایدر من دو کاره ای نیست واقعا. گوتی هم احتمال خیلی زیاد همین زلدا میشه بعدشم اسپایدر من
عزیز به احتمال خیییلی زیاد زلدا میبره اگر هم بر فرض محال نبرد استارفیلد میبره
چون فقط نوآوری هایی که استارفیلد داره درصدی توان مقابله با زلدا رو میتونه داشته باشه
آخه اسپایدرمن؟ فن سونی هستی؟ نه آخه اسپایدرمن؟
نه ردفال حتما گوتی رو میگیره 😏😏
یا زلدا یا استارفیلد یا هلبلید ۲ بین اینا شبیه ساز عنکبوت هیچ شانسی نداره اگه میگفتی گوست آف سوشیما یه چیزی
من نگفتم اسپایدر من گوتی میشه!!!!!!؟ من حرفی از انحصاری های PS زدم !!!!؟
زلدا صد در صد گوتی میشی استارفیلدتونم باز تاخیر میخوره اگه تاخیرم نخوره در مقابل زلدا حرفی برای گفتن نداره 😏
رقابت برای گوتی با ردفال
:)))
چی میشه گفت واقعا
دمشون گرم
یه نیتندو وسوسه شدم بگیرم
نینتندو عالی مینوازد👌❤️
پروفایلت عالیه داداش ♥️♥️👍
بابا ایول
گل کاشتی باز که
والا تام طوری حرف میزنی آدم فکر میکنه در زندگیت حتی یکبار هم اهنگ still alive که در ending بازی portal پخش میشه که اولش میگه This was a triumph که مستقیما ربط داره به این بازی رو گوش ندادی . اونم با کیفیت ۳۲۰ . دارم از کارای تو دیوونه میشم .🤪خدایا . به من صبر بده . این پسر اصلا حواسش به زندگیش نیست 🥴
فقط پورتاله که با آهنگ تیتراژ پایانیش هم داستان روایت می کنه…👌
بیا که شبیه ساز نینتندو سوییچ من خیلی وقته منتظر ته!
برترین سری بازی تاریخ
با این نمرش احتمال بالا گوتی امسالم دیگه میشه
Just as usual
غافلگیر نشدم
مگه میشه زلدا بیاد و متای بالای ۹۵ نگیره
آکرین آف تایم ۹۹
بریث آف د وایلد ۹۷
تیرز آف کیندوم ۹۷
آخه مگه میشه
آره که میشه عزیز دلم
Twilight Princess HD و Wind Waker HD
اینا ریمستر هستن نسخه اصلی متای بالا ۹۵ داره
Twilight princess متاش ۹۵ و wind waker متاش ۹۶ هستش
اینایی که گفتی ریمسترن و نسخه های اصلیشون ۹۵ به بالاس
فقط skyward sword هستش که متاش زیر ۹۵ هستش(۹۳) که اونم ریمسترش ۸۱ گرفته
اونا که پورته اچ دی اند عزیز مغلطه کردی که. نسخه های اصلیش یکیش ۹۵ و یکیش ۹۶.
my hair is falling
اوه اوه بازم ترکوند لعنتی 😁 مبارک فن هاش و گیمینگ 🍺🔥
شاهکار
بی صبرانه منتظر نقد گیمفا هستیم
به گوتی امسال سلام کنید
say hello to my little goty
(با لحن تونی مونتانا)
شاید باورت نشه ولی دقیقا با همون لحن خوندم😂
عجب فیلمی بود
خوشحالم شما هم از این فیلم لذت بردی
جای ناراحتی هست بعضی ها این فیلم های قدیمی ولی شاهکار رو ندیدن
کمتر از اینم انتظار نمیرفت
ماشالله
رقیب شماره یک گوتی
گبم اسپات ۱۰ داده.
گیم اسپات سایتیه که به هیچکدوم ار لست او آس ها نمره کامل نداد!!
همچین سایتی وقتی از یه بازی تعریف کنه، روی من اثر معکوس می ذاره! چون قطعاً همه نظراتشون با غرض و مرضه.
این بازی اور ریتد هست.
والسلام
اعتقاد به اعتبار gamespot بالا و پایین داره، مثلا زمانی که به هر دو تا لست ۸ داد، ایمان آوردم بهش. اما زمانی که نکات منفی نقد ghost of tsushima شامل «عدم امکان قطع بمبو» میشد ایمانم رو کمرنگ کرد.
اقای کریمی بستگی داره به چه گیمی علاقه داشته باشه:)
مثلا خود لست ۲ هم که قبول دارم پر از مشکله روایتی و شخصیت پردازی هست رو میاد میگه ولی مشکلش با فرانچایز باعث میشه که به لست ۱ هم تیکه بندازه:)
وای به حال دنیای گیمی که لست اف اس ۱ اووریتد باشه توش و نمرش ۸ باشه.
مثال سوشیما هم زدید که یه وقت بابت جمله اول بد جوری دوستان ایراد نگیرند به حرفتون
به اندازۀ کافی در مورد مشکلات هر دو تا بازی صحبت کردم. یکی مشکل گیمپلی داره یکی مشکل روایی داره، بازۀ ۸ تا ۹ مناسبه برای هر دو بازی، یعنی برام عجیب نیست منتقدی که ۸ یا ۹ بده به tlou 1 و ۲.
من جای اعضای ناتی داگ از شما عذر میخوام که بازی ۲۰۱۳ روی کنسول ps3 که در زمان خودش دارای گرافیک و مخفی کاری انقلابی بود. اشکالات ریز گیم پلی مثل معمای های ضعیف که به زمان عرضه مربوطند رو ببخشید .
مخفی کاری انقلابی؟ همونی که وقتی مخفی کاری میکردی، الی داشت جلوی دشمن کلاغپر میرفت یا طراحی پازلهای تک بعدی و تکراری حمل و نقل نردبون؟ اونم آخر نسل هفتم که کلی بازی داشتیم که داشتن توی ژانر خودشون پیشروی میکردن؟ نکنه PS3 مانع طراحی گیمپلی خلاقانه و نوین بود؟
اقای کریمی مشکل هوش مصنوعی همراه های شخصیت اصلی تو لست ۱ بخاطر محدودیت ps3 بود وگرنه توی ریمیک همراه ها هوش مصنوعیشون مشکل جدی نداشت و ۹۰ درصد مواقع طبیعی رفتار میکردن
اتفاقا خودم ریمیک رو نقد کردم، مشکلات هوش مصنوعی وجود داشت، شدتش هم مثل نسخه اصلی بود و اتفاقا جای تعجب داشت برام بعد از اون همه تبلیغاتی که برای ریمیک کرده بودن حول اعمال هوش مصنوعی پارت دوم. پازلها چی اونا هم طراحیشون مطابق معماری قدیمی پلی استیشن ۳ بود؟ PACING چی؟
صحنههایی مثل تصویر زیر رو به وفور داخل بازی میتونستید ببینید:
https://www.uplooder.net/img/image/97/05d8f3e88659463f4c8238964bbb36db/Watermark-1661806249419-1200×675-1.jpg
منم ریمیک رو ۲ بار تموم کردم و همراه ها مواقع مخفی کاری درست و هوشمندانه قایم میشدن مثل نسخه ریمستر و اریجینال نبود که بیان بیرون و دشمنا ببیننشون و اتفاقی هم نیفته خیلی کم دیدم اشتباهی بوجود بیاد، از اونجایی که شما بازیو نقد کردید پس نسخه اولیه رو بازی کردید یادمه حدود ۲۰ گیگ اپدیت داده بودن همون مواقع انتشار برای ریمیکش ممکنه اونجا برطرفش کرده باشن وگرنه تو تریلرا هم از هوش مصنوعی همراه ها و تشخیص مسیرشون یادمه تعریف میکردن منم بجز موارد انگشت شمار مشکلی تو رفتار همراه ها ندیدم(یکی دو ماه بعد از انتشار ریمیک بازیش کردم) در مورد پازل ها نظر من اینه که بیشتر برای واقع گرایانه کردن بازی اصلا این نردبون و تخته چوب و… رو گذاشته بودن چون تو یه دنیای اخر الزمانی خیلی منطقی نیست که دقیقا از ساختمونی که میخوای بری بالا یه نردبون درست اونجا اماده و دقیق سر جاش باشه اونم توی مکان هایی که خالی از سکنه هست بنظر من خیلی نمیشه اصلا به این ها پازل گفت و لست هم بازیی نیست که بخواد رو پازل ها تمرکز داشته باشه مثل سری انچارتد حتی نسخه دوم لستم که پازلاش بهتر شده بودن پازلای داستانیش خیلی چیز عجیب غریبی نبودن مثل اینکه برق و وصل کنی و طناب بندازی اونور گیت و ….. گاو صندوق ها خوب بودن که برای پیشروی تو داستانم لازم نبودن برای همین بنظر من نمیشه زیاد به این چیزا خورده گرفت بخصوص اینکه لست ایپی جدیدشونم بوده اون زمان
داخل نسخه دوم خود تیم ناتی داگ ثابت کرد که میشه تا حدودی پازل ها رو بهبود داد با طناب و به نظرم فراتر از این هم میشد رفت (لست میتونت با همین یه مکانیک خیلی فراتر بره)، بازی حتما نباید فانتزی باشه تا پازل داشته باشه همین موانع طبیعی میتونن پازل پیچیده خلق کنن، مشکل اینه وقت صرف طراحی پازل نشده و صرف چیزهای دیگری شده.
اگه فکر میکنی بخاطر محدودیت ps3 بود پس هوش مصنوعی metal gear v رو ببین
اقای کریمی من حرفم اینه بازیایی که فانتسی باشن قطعا پتانسیل خلق پازل بیشتری دارن نسبت به بازی های واقع گرایانه و بازی های واقع گرایانه پتانسیلشون کمتره شما الان ردد ۲ رو نگاه کن من که اصلا یادم نمیاد بازی پازل خاصی داشت که بهشم نیازی نداشت الان توی لست یکم اگه اون صحنه های پیدا کردن نردبون و تخته چوب رو حذف کنیم از بازی(یعنی نردبون ها سرجاشون باشن و لازم نباشه دنبالشون بگردیم) بازی خیلی فرقی نمیکنه فقط باعث میشه همونطور که گفتم قضیه خنده دار بنظر بیاد که یه تخته چوب دقیقا روی پشت بوم ۲ خونه تا حاضر و اماده باشه و فقط کافی باشه ازش رد بشیم بنظرم نمیشه ایراد خاصی از این موارد گرفت و صرفا برای واقع گرایانه کردن محیط و خود بازی ازشون استفاده شده که منطقی هم بود
یا پازل رو درست انجام بده یا گیمر رو با پازل های مضحک مسخره نکن، بازی انقدر پازل مضحک داره که شما فکر میکنی پازل نداره، یکیش جا به جا کردن چوب روی آب برای حمل الی که چندین بار در طول مسیر چنین چیز مضحکی تکرار میشه. اینا همه اسمش پازله، از اونجایی که به شکل خندهداری ساده طراحی شده، شما فکر میکنی چیز خاصی نیست. (کل انتقاد به همینه) این که نردبون رو با فاصله گذاشتن دلیل داشته یا بی دلیل بوده؟ میخواستن با این وقفه ها طول گیمپلی رو زائدطور افزایش بدن؟ مشکل ذهنی داشتن این کار رو انجام دادن؟ نردبون حتی یک ساعت پایانی بازی هم تکرار میشه. بخش فاضلاب (انتقال یک سکو) و روشن کردن موتورها و … همه پازل هایی هستن که دیزاین سطحی دارن. تقریباً هیچکدوم از پازل های بازی خوب نیست، فقط یکیشون هیجانانگیزه اونم جایی که باید موتور رو روشن کنید و کلید رو بردارید اونم بخاطر خود پازل نیست بخاطر محیط ترسناک و اتمسفر خوب بازیه.
من خودم قبول دارم این طراحی ها ساده و ابتدایی هستن اما میگم که چیز مهم و بزرگی نیست جوری که منتقدا بیان ازش نمره کنن یا ایراد بزرگی به حساب بیاد همونطور هم که میبینید نسخه اریجینال میانگین ۹۵ گرفته و منتقدا نمره خاصی بابت پازل ها کم نکردن اگر این موارد و پازل ها کلا حذف میشدن یه ایراد دیگه پیش میومد که گفتم غیر منطقی شدن بود توی نسخه ریمیکم توی تنظیمات یه گزینه هست که اگه فعال بشه موقعه رسیدن به این پازل ها بطور خودکار شخصیت کار و انجام میده و به نوعی skip میشن این حمل و نقل کردنا و لازم نیست گیمر دیگه کاری انجام بده
اهان پس مشکلتون هوش مصنوعیه بزرگوار
بازم من از طرف طراح های بازی عذر میخوام روی ps3 هوش مصنوعی رد دد۲ رو خدمتتون ندادند.
انتظارات عجیب غریب و فن بوی بازی دقیقا وقتی به الدن رینگ میرسه بازی بر مبنای گرافیک هنری میشه اما به لست که ده سال قبل روی کنسول نسل هفتی ساخته شده شما ناراحتید چرا هوش مصنوعی خرابه .
پس هوش مصنوعی ایراد گیم پلی منم متاسفانه ناراحتم که الدن رینگ با وجود عرضه روی کنسول های نسل ۹ و توسعه بر روی کنسول های نسل ۸ همچنان گرافیک اوایل نسل هفت رو داره.
XD
ایرادات دیگه که وارد بر گیم پلی هستند دلیلی برای توجیهشون نمیبینم ولی خب بر این اساس بازی الدن رینگ هم که خودتون بهش ده دادید از خیلی لحاظ مشکل داره و ده نمیشه همون حدود ۸ خوبه براش
ای بابا پازل ها همشون حول نردبون میچرخه
پاسخ: معماری پلی استیشن ۳
پیسینگ بازی مشکل داره و روایت جلوی گیمپلی رو میگیره
پاسخ: معماری پلی استیشن ۳
بازی هوش مصنوعی اش حتی داخل ریمیک هم مشکل داشت پس به معماری بر نمیگرده
پاسخ: معماری پلی استیشن ۳
چی؟ معماری پلی استیشن ۳ کجا؟ معماری پلی استیشن ۳
متاسفانه گزینه ریپلای محدود شده
من فقط گفتم هوش مصنوعی مربوط به ps3 هست😂
الکی مغلطه نکنید ایرادات پازل ضعیف هیچ توجیهی نداره ،حس میکنم اشتباه فهمیدید که من دارم معما های ضعیف رو ماسمالی میکنم
چون هوش مصنوعی تو ریمیک هم ضعیف بود پس دلیل بر اینه که هوش مصنوعی نسخه اصلی هیچ ربطی به کنسول پورت شده نداره،این که ده سال بعد اومدن ریمیک کردن و شعار هوش مصنوعی جدید دادن ولی تغییری ندادن میتونه هوش مصنوعی ضعیف لست ۱ رو توجیه کنه و بگه به خاطر کم کاری سازنده ها بوده ده سال پیش وگرنه ps3اوکی اوکیه
پازل ها و معما هارو ولی قبول دارم اما به خاطرش انقدر نمره کم کنن؟
آره میتونه توجیه کنه، چون وقتی دقیقا مشکلات اورجینال رو داره مشخصه هوش مصنوعی مشکلی غیر از معماری ضعیف پلی استیشن ۳ داشته و مربوط به برنامهنویسی میتونه بشه، حتی اگر این موضوع ثابت نکنه این قضیه رو، جلوی استناد شما رو خیلی خوب میگیره مبنی بر این که بخاطر معماری بوده. به نظر من بازی مشکلات هوش مصنوعی، pacing و طراحی معما داره. قبلاً هم گفتم نمره دادن به بازی گرفتن نقاط ضعف و کم کردن باروم گونه نمره نیست، بلکه درجه پیشنهاد بازی از سمت منتقد به پلیر هست. بنابراین اینطور نیست که اگر بازی x پنج ایراد اساسی داره ۵ تا ۰.۲۵ ازش کم کنم و نمره در نظر بگیرم، اینطور درست هم نیست چون تاثیرات مشکلات در تجربه متفاوته. یه بازی ممکنه فقط یک مشکل داشته باشه ولی انقدر جدی باشه که ۸/۱۰ بگیره. یه بازی ممکنه ۵ تا مشکل داشته باشه که نهایتاً روی لذت بازی تاثیری نذارن. نمره نهایی جمعبندی ای از میزان پیشنهاد بازی از سمت منتقد به گیمره.
کنایه هم بخاطر این زدم که در حالی که در مورد موارد مختلف صحبت کردم شما فقط روی هوش مصنوعی تمرکز کردی و پاسخ به این موضوع دای منم روی همین موضوع تمرکز کردم.
روایت بازی گیم پلیو خسته کننده کرده مسیرای طولانیو تو بازی میری و کار خاصی انجام نمیدی
اقای کریمی لطف کردن گفتن پازلا ضعیفه ولی اصلا پازلی وجود نداره
مخفی کاریه انقلابیو هوش مصنوعیو از کجاتون دارید میارید متالگیر ۳ هوش مصنوعی بهتری از این بازی داره
باز هم گزینه ریپلای رو پیدا نکردم
اهان پس چون همش مصنوعی اورجینال ضعیفه باعث شده ریمیک هم ضعیف باشه،اینکه برابکس ناتی داگ فقط برای توجیه هفتاد دلاری بودن قیمت بازی اومدن گفتند که هوش مصنوعی دوباره طراحی شده ولی الان ضعیفه به خاطر اینه که بازی اورجینال هوش مصنویعش ضعیف بوده.
فکر میکنم تو تشخیص واژه «ریمیک» با یه ریمستر گرافیکی به مشکل خوردید
ریمستر لست اف اس پارت ۱ که به اشتباه ریمیک صدا میشه یه ماد گرافیکی خوشگل بود صرفا که باعث شد گیم پلی قدیمی بازی قشنگ تر جلوه کنه،این دوستان هیچ عنصری تو گیم پلی رو تغییر ندادند و صرفا یه سری تبلیغات حول عوض شدن هوش مصنوعی بازی کردن.
الان پس هوش مصنوعی اویل ۴ ریمیک خوبه چون هوش مصنوعی نسخه اورجینالش بیست سال جلو تر از زمان خودش بوده دیگه؟:)
ریمیک یعنی نابود کردن و ساختن اما این اسمش ریمیک بود اما در عمل یه ریمستر فوق العاده گرافیکی بدون تغییر خاصی در گیم پلی بازی .
اتفاقا اون پنج تا مشکل برای همون بازی که خودتون خیلی دوستش دارید خیلی هم روی تجربه تاثیر میزارند فقط این تاثیرش بر میگرده به علاقه شخصی خودتون که ببینید اون اشکالات دارن اذیتتون میکنن یا نه که بستگی داره یه بازی مثل لست اف اس با اینکه روی نسل ۷ عرضه شده هوش مصنوعیش کاملا مشکل بزرگیه و کم کاری سازنده و میتونه روی تجربه خیلی تاثیر زیاد و بدی بگذاره اما گرافیک داغون ، وضعیت فنی اذیت کننده و باگ های بیشمار و تکراری بودن باس های فرعی هیچ تاثیری نمیزاره
اگر گفتید چرا … افرین چون علاقه شخصی جلوی هر تاثیری رو میگیره و بالعکس مشکل شخصی جلوی هر منطقی بودنی رو میگیره.
سه تا مشکلی که مطرح کردم، کاملاً روی تجربه بازی تاثیر میذارن، من علاقه شخصی رو دخالت ندادم، همونطور که گفتم گیمپلی tlou part 2 خوبه و پسندیدم، گفتم پارت اول مشکلاتی داره در زمینه گیمپلی (سه مشکل رو مطرح کردم) به نظرم سه مشکل روی تجربه تاثیر میذاره و وقتی به وضوح میبینم این مشکلات وجود دارن، به این نتیجه میرسم امتیاز ۱۰/۱۰ حقش نیست و ۸ تا ۹ مناسب تره.
داداش نمیدونم ریمیک رو بازی کردی یا نه ولی اتفاقا بعد از گرافیک بزرگترین تغییر مثبت نسبت به نسخه اریجینال همین هوش مصنوعی همراه ها تو ریمیک بوده اگه بازی کنی احتمالا متوجه میشی ترجیحا اپدیت شده ترین نسخه هم بازی کن
من روی مشکل هوش مصنوعی تمرکز کردم چون توجیهی برای مشکلات دیگر نیست . خوبه بیام مثل مغز ف.ندقی ها روی مشکلاتی که وجودشون مبرهنه مانور بدم و بگم نه اینطور نیست؟
معما ها واقعا ساده و مشکل دارن ، از لحاظ پیسینگ چرا میگید بازی مشکل داره؟
من انچنان مشکلی حس نکردم و اگر میخواد از پیسینگ ایراد بگیرید میتونید برید سراغ سریالش که تا دلتون بخواد این مشکل رو داره اقای کریمی
ممنون میشم بگید دقیقا کجای بازی مشکل پیسینگ داره چون من حس نکردم شاید شما دقت کردید و بهتر فهمیدید بدون هیچ کنایه ای میگم بیزحمت یکم بیشتر شرح بدید
از پایان bill’s town تا فصل زمستان بازی چندین بار حوصله سر بر میشه و پیسینگ خودش رو از دست میده، اتفاقات دیگه هیجان قبل رو ندارن، اما دوباره با کپچر شدن الی توسط کانیبالیستها و دیوید(؟) به هیجان قبل خودش بر میگرده، مشکل پیسینگ بین بازی های سینماتیک خیلی شایع هست و به نظرم تا وقتی انتقاد نشه بهشون راه حلی پیدا نمیشه. god of war 2018 ،ragnarok ،tlou 1 ،tlou 2 همشون مشکل پیسینگ دارن (شدیدترینش ragnarok و tlou 2 هست که اولی بخاطر بخش های آتریوس و آبجکتیوهای غیرجذاب کریتوس رخ میده، دومی بخاطر این که پلیر رو در نقشی میذارن که آشناییت خاصی باهاش ندارن و ناخوداگاه پیسینگ خودش رو از نظر جذابیت از دست میده، بعدها ممکنه پلیر با ابی ارتباط برقرار کنه و اگر ارتباط برقرار نکنه وضعیت شدت پیدا میکنه) پیسینگ در کل به اتفاقات داستانی مربوط میشه، تنها بازیای که الان حضور ذهن دارم و مشکل پیسینگ زیادی نداره Uncharted 2 هست و تا حدودی آنچارتد ۳ هست.
همیشه از این قسمت پیسینگ که تو رو میزارن جای یکی دیگه متنفر بودم و هستم تو هر بازی که باشه؛ تعصب به هیچ بازی ندارم که بگم فلانی خوب بوده یا بد
فکر کن داری دارک سولز یا الدن رینگ بازی میکنی تورو بزارن جای یکی از npc ها چه تو زمان حال باشه چه گذشته
مثل ویچر ۳ اونجایی که میری نقش ciri واقعا عذاب آور بود برا من
قبول کنین که واقعا مسخرس
دقیقا چطوری حساب کردید بازی که کلا چند دفعه بیشتر با معما توش برنمیخوریم تو تجربه تاثیر میذاره؟مگه بازی معما محوره که انقدر تاثیر بزاره؟این که معما ها مشکل دارن رو کسی منکر شد مگه ولی اینکه میگید تاثیر میگذاره اصلا اینطور نیست وقتی کلا فکر کنم ده تا معما تو کل بازی جلومون قرار داده میشه
ایرادات پیسینگ که گفتید رو من یکی حداقل قبول ندارم منتظرم بگید ببینم کجای بازی عجله زده بوده و اینکه این همه ادم بازی کردند چطور هوش مصنوعی رو تجربه اونا اثر نذاشته؟
صددرصد هوش مصنوعی ضعیفه و این هم باز دلیل داره که بالاتر اشاره کردم اما شما میتونی حالت های سختی بالاتر رو انتخاب کنید تا ببینید هوش مصنوعی چند درجه بهتر و قدرتمند تر میشه با اینکه باز هم ضعف هایی داره.
مطمئنا طبق گفته خودتون گهگاهی بازی مشکلاتی داره ولی میتونه روی تجربه تاثیر نذاره همونطور که جز معما های ضعیف که خیلی هم کم مواجه میشیم باهاشون(منظورم کل معماهای بازی که تعداد انگشت شماری دارند) بقیه موارد خیلی کمتر احساس میشه و به تجربه کلی هیچ آسیبی نمیزنه و اگر قرار باشه این مدل چیز ها به تجربه آسیب بزنه باید هم الدن رینگ هم لست اف اس ۱ چه متاکریتیک و چه نظرات کاربرانشون قرمز میبود
این چیزا برای الدن رینگ تاثیر گذار نیست اما برای لست اف اس تجربه رو خراب میکنه
مشکلات پیسینگ بازی های گاد اف وار ۲۰۱۸،رگناروک،لست اف اس پارت ۲ رو با گوشت و خونم قبول دارم و هیچ نظری راجبشون ندارم اما اونطور که گفتم حتی بعد بیل هم بازی برای من و خیلی از افراد دیگه ابدا خسته کننده نشد و من تجربه نکردم و از هیچکس هم نشنیدم
چند بار به معما بر میخوریم در طول بازی دقیق جواب بدین. چون به نظر شما خیلی کمه پس باید تعداد دفعات رو بتونین نام ببرین.
“داخل نسخه دوم خود تیم ناتی داگ ثابت کرد که میشه تا حدودی پازل ها رو بهبود داد با طناب و به نظرم فراتر از این هم میشد رفت (لست میتونت با همین یه مکانیک خیلی فراتر بره)”
اون طناب به لطف فیزیکش انقدر خوب در اومده بود
روی ps3 چجوری این فیزیکو پیاده میکردن
نگفتم طناب رو باید مستقیم میاوردن نسخه اول، طراحی پازل مخصوص بازی های الان نیست، چندین دهه اس که سازندگان به شکل های مختلف پازل مکانیک محور خلق میکنن. صرفا مثالی بود مبنی بر که میشه پازل طراحی کرد.
من نمیدونم ریپلای چرا نیست
جناب کریمی قبول کنید که انصافا تعداد معما ها خیلی کم بود بیشتر بازی حالت خطی سر راست داره و اکثر چپتر های بازی جز همین نردبون هیچژ نزاشتن!
یعنی خیلی جاها حتی نردبون به عنوان وسیله برای طرح معما استفاده نمیشه صرفا اونجاست که از یه چیزی بری بالا بیشتر سیستم لوت کن بکش و بچرخ و بخون و برو جلوعه و معما خیلی کم توش پیدا میشه فوقش باید بری یه چرخ دستی هل بدی از روش بری بالا
مهدیار خان من هنوز نفهمیدم مشکلت با روایت لست ۲ چیه 😃
دفعه قبلم ایرادات خیلی الکی بود🤷
سلام رفیق
یک اینکه من کامنتت رو دیدم فقط واقعا حوصله جواب دادن نداشتم چون طولانیه مبحث پس واست تو پیام خصوصی یا عمومی میفرستم
۲ اینکه ایرادات کاملا منطقی بودند و تازه خیلی بیشتر هم هستند،باید تعصب نداشته باشی که من خودم دو سال طول کشید این تعصب الکیم بره
پیوی میفرستم خدمتت
مخفی کاری انقلابی 😂 یکی از بدترین مخفی کاری تاریخ ویدیو گیم مال این شت گیمه
چیزی غیر از «شت» تو دبستان یادت نمیدن؟ آخه ندیدم چیزی غیر از این بنویسی 😆😆😁 من به جات بودم بعد قضیه امروز ظهر دیگه چند روزی پیدا نمیشدم
مثل اینکه توهم زدی بچه جال. خب مشکلی نیست
می تونیم رودرو کنیم اصلا هر جور تو دوس داری پسر خوب
فقط هم مشکل روایی نیست کلا پیرنگ داستان نسخه ی اول می لنگه و به شدت سسته منتها نظر دادن در خصوص بازی لست واقعا شهامت زیادی میخواد چون افراطی ترین طرفدارها ناگهان به سمتت حمله می کنند. اینه که من چند سالیه هرکی بهم میگه لست ۱ چطور بازی ای هست در دو کلمه میگم شاهکار محضه.
دقیقا. تعصبی ترین طرفدارا رو داره
البته باید اینم در نظر گرفت که منتقد های متفاوتی بازی هارو نقد کردن و نمیشه همه رو به پای سایت نوشت
مثلاً سردبیر قبلی همین جا کل سری ماریو و زلدا رو اورریتد میدونست یا منتقد های last of us 2 رو افرادی خطاب کرد که هیچ کد اخلاقی ندارن ولی حالا برای خراب کردن این بازی آدم خوبه شدن
گریه کن
فکر کن سطح لول دیزاین و طراحی گیم پلی زلدا رو با لست مقایسه کنی و بعدش به زلدا بگی اورریتد.
دقیقا کجای کامنتش سطح گیم پلی و لول دیزاین این ۲ بازی رو مقایسه کرد؟؟؟
به عنوان یه فن دو آتیشه لست آو اس دارم میگم جفتشون یکم اورریتد هستن ولی نمراتشونم حقشونه
دوستان صد بار گفتم بازم میگم از کسایی ک پروف لست اف اس دارن بترسید اینا وحشتناک ترین قشر گیمینگن ک زیر تمام بازیا دارن هیت میدن
بابا چیکار داری ب کار ما بذار بازیای مزخرفمونو بازی کنیم
آره گاد آف وار و گاد آف وار راگرانوک و لست و ۱ و ۲ حقشون ۸ تا ۹ الکی به امتیاز ۹.۴ رسیدن شما هم سردبیری درست داری میگی بقیه جهان اشتباه میکنن اون امتیازارو دادن. مثلا سر دبیرم هستی سعید آقا بابایی کجایی بیای مارو نجات بدی. میاد با بقیه بحث میکنه قانعشون کنه اکثر بازیای پلی استیشن بدرد نمیخوره ای خدا سطح کلاس و. نقد و کن حرفاتو توش بزن اکثر بازیای پلی استیشن و اگه خاستی توش بکوب تموم شد رفت دیگه بقیش و به کاربرا احترام بزار تموم شد رفت فن بوی بازی در میاره سطح و نگاه کن خدایی.
بت پیشنهاد میکنم بری کامنت های قبلی خودت رو بخونی ببینی فشار تو تک تک کامنت هات موج میزنه، حداقل کسی بیاد به فن های لست تیکه بندازه که خودش سمی نباشه نه اینکه کل عمرش از انحصاری سونی فشار بخوره بدون اینکه لحظه ای بازیشون کرده باشه هیت کنه…
به لست ۸ بدی
به دث لوپ ۱۰ بدی
از گوست اف سوشیما به خاطر قطع نشدن بامبو ایراد بگیری
این سایت برای من یه ذره هم اعتبار نداره
وقتی یه لست فن در مورد سری بازی های زلدا حرف بزنه زیاد عجیب نیست بگه اورریتد هست
راست میگه
واقعا بعضی اوقات این سایت چیزایی میگه که خیلی مسخره و بی جاست
تموم شد ؟
بنازم پسر
حیف ک نینتندو نداریم تجربهش کنیم
میخرم برات 😎😘
(فقط پولش رو باید خودت بدی . به جون خودم دست و بالم خالیه.اگر هم تونستی یکی واسه منم بگیر . تاحالا نینتندو نداشتم . ممنون میشم)
خسته نشی😂
به تو چه مربوطه://
خیلی باحالی سوسمار داداش خیلی خوب بود خخخ….
تو واسه من بخر
منم واسه تو
قبوله؟
این کف دست (که در عکس پروفایلم مشخصه) . مو میبینی ، بکن .
دیدم
وایسا برم مو چین بیارم
کف دست معلوم نیست ولی زیر بغل مشخصه که مو داره؛ قبوله یا نه؟
سوسمار در حال تیز کردن تیغ ژیلت : نخوندم
تمام….
به به
این دو تا رو بخونید
The Legend of Zelda Tears of the Kingdom بازی Breath of the Wild را با تفسیری بهتر ارائه میدهد. به جای حذف مشکلات نسخه قبلی، این عنوان راه حل برای آنها ارائه میدهد و اجازه میدهد آزادانه تخیلات خود را اجرا کنید. به راحتی میتوان گفت که با یکی از بهترین بازیهای نینتندو سوییچ روبهرو هستیم
.
The Legend of Zelda Tears of the Kingdom یکی از خلاقانهترین، لذتبخشترین و پاداشدهندهترین بازیهایی است که در طول عمر خود بازی کردهام. تمام این دستاوردها در کنار گسترش خیرهکننده هایرول رخ میدهد
حقیقتش از بین مشکلات نسخه قبل بیشتر از همه فکر میکردم که مشکل مربوط به reward تو نسخه جدید درست نمیشه، اما مثل اینکه حالا علاوه بر اینکه نقطه ضعف نیست، تبدیل به نقطه قوت هم شده
همینطور که انتظار میرفت یک شاهکار و مدعی اصلی گوتی امسال
اصلا غیر از این میشد تعجب میکردم ، یکی از شانس های اصلی گوتی امسال
همان طور که پیشبینی کردم و پیشبینی بنده دوباره به حقیقت پیوست مثل همیشه تنها رقیب استارفیلد برای کسب گوتی این عنوان هست
استارفیلد هم متای ۹۴-۹۷ کسب خواهد کرد
,😂😂😂😂😂😂😂
تو کی باشی که بخوای پیش بینی کنی😂😂😂😂
این نهایتش ۸۲ بشه کمترینش ۷۵
عالی طبق انتظار
با دسته بازی میکنی ؟؟ یا موس کیبورد؟
لست اف ..
فقط با دسته ایکس باکس سری ایکس خخخخ
برید کنار پدرخوانده همه اکشن ادونچرها اومد، دفترچه راهنمای بازیسازی اومد، اومده که صنعت رو ده پله ببره جلو، استودیوهای EPD و RETRO بهترین استودیوهای جهان در سبک خودشونن. حالا منتظر باشید که RETRO میخواد با متروید پرایم چهار بیاد، آخرین هنرنمایی استودیوی retro ریمستر متروید پرایم یک بود با نمره ۹۷
ریمستر متروید پرایم متاش ۹۴ شده
لانچ نود و هفت گرفت دیگه حالا
الدنم لانچش ۹۸ بود ردد ۲ لانچش۹۹ بود لست ۲ لانچش ۹۶ بود چه ربطی دارد
Come Down Kid
واقعا نینتندو داره چیکار میکنه با خودش مگه نمیدونه با بازی خوب ساختن نمیشه رقابت کرد باید زباله بسازه رو سرویس منتشر کنه تا رقابت بتونه بکنه ،داره خودشو نابود میکنه طفلی .
دوباره نینتندو ثابت کرد یه ویدوگیم واقعی نیازی به 4k 60fps با گرافیک واقعی گرایانه نداره
یه گیم قبل از هرچیزی باید گیم باشه!
حالا بگید بازی های نینتندو ارزش ندارن چون گرافیک نسل ۹ ندارن!
چقدر چرتو پرت واسه بازی گفتن بازی مناسب بچه ها، dlc 70 دلاری و کلی چرتو پرت دیگه!
به به
تبریک میگم به سازنده ها و تمام بازیکن ها و طرفدار های این اثر.
خداوکیل لذت داره وقتی میفهمی بازی های نو میان و ساخته میشن و تو میتونی در اینده تجربشون کنی. چه کنسول مورد نظر داشته باشی چه نداشته باشی همیشه یه فرصتی پیش میاد برای امتحان کردنشون
فقط چند ساعت دیگه تا تجربه این ابرشاهکار تاریخی مونده،یادش بخیر پنج سال پیش برای تجربه نسخه قبلش سوییچم رو فقط دو ملیون خریدم و الان این نسخه از بازیو هفتاد دلار نزدیک به چهار ملیون خریدم!!!!
ولی قطعا ارزش چند برابر این پولم داره،بریم که صد ها ساعت با دنیای بینهایت پر محتوای ساخت نوابغ ژاپنی و کاربلد و همه فن حریف نینتندو کیف کنیم
فکر میکردم ۹۸ میشه 😂💔
گوتی اسمالم مشخص شد
And finally The legend is back
انصافا قبول کنید اگه نمره ی استارفیلد و مرد عنکبوتی ۲ زیر نود بشه،میتونیم با قطعیت بگیم که گوتی زلدائه….من که از همین حالا مطمعنم زلدا گوتیه
استارفیلدو نمیدونم
ولی من به اسپایدرمن یکم شک دارم که زیر نود بشه
خودشون با اینکه چیزی نمیگن ولی همش میگن بزرگ ترین پروژشونه
کاراکترایی هم که توش هستن به متای زیر نود نمیان
به استارفیلد با اون اعظمت شک داری بعد به اسپایدرمن ف کینگ اسپایدر من شک نداری
من قسمت یک اسپایدرمنو دیدم
فقط یکم مشکلات اونو برطرف کنن میتونه بالای ۹۰ بشه بیاد رقابت کنه
ولی بثزدا چند ساله rpg بالای ۹۰ نساخته
استارفیلدم اولین قسمتشه
فقط اومدن گفتن بزرگه زیاده
هیچ کس یه بارم از کیفیت بازی حرف نزده
تو همین سایت میتونی اخبار استارفیلد رو دوباره ببینی چیزی که برام جالبه اینه که چجوری میگه چند ساله! بتسدا ۲۵ ساله نقش آفرینی نداده یکم سواد بیشتر بد نیست در این که اسپایدرمن بازی خوبی هست شکی نیست ولی هیچ وقت نمیتونه گوتی باشه برا این که مثالش تو سینما کسی نمیاد به مارول یا این چیزا اسکار بده ! ایده ها محیط پویایی گرافیک داستان و… مورد برسی قرار میگیره
“بتسدا ۲۵ ساله نقش آفرینی نداده”
“به استارفیلد با اون اعظمت شک داری”
حالا چرا خود زنی میکنی😂
تنها امیدم سر استارفیلد اینه که کارگردانش تادهاوارده
دلیل اینکه اسپایدرمن نمیتونه گوتی بشه = چون تو سینما به مارول اسکار نمیدن 🤣🤣🤦
داری بازی اسپایدرمنو که نسخه اولش نامزد گوتی شد با اسپایدرمن های تام هالند مقایسه میکنی؟
تو سری زلدا نمره زیر ۹۷ کم محسوب میشه
غیر از این انتظار نمیرفت
اگه اسنارفیلد خیلی خوب ظاهر شه میتونه گوتی رو بگیره
فاینال هم همینطور چون سبکش عوض شده هم اند اسلش
سوال اینجاست که آیا میتونه یا تبدیل به ردفالی دیگر میشه
🐺🧱:Gfinity
نمرات بسیار خوب. تا به این لحظه بهترین بازی نسل نه از لحاظ متاکریتیک است
یه سوال چرا همچین بازی ای همیشه نمره بالایی داره واقعا برام تعجبه {تابه حال موفق به انجام بازی نشدم } دوست دارم کسایی که سری قبل رو بازی کردن نظرش رو بگن
بخوام نظرم رو راجب زلدا botw بگیم ۳۰ صفحه متن میشه 😂
حتما تونستی با شبیسازی، سوییچی چیزی تجربه کن
میشه نقاط قوت بازی رو بگی یا ضعف اگر باشه
جدا از محتوای کامنتت خیلی ضایعست که به خودت لایک میدی 😂 عاشقتم
اندازه نسخه قبلی
یک بار دیگه ثابت شد همه چی گرافیک نیست
تبریک به طرفداراش و کسایی که نینتندو دارن
ما که از بازی کردنش محرومیم ):
شاهکار تاریخ صنعت گیم🤌🏻