آمار فروش Kirby ،Bayonetta 3 و سری Mario روی نینتندو سوییچ اعلام شد
نینتندو در جریان جلسه ارائه گزارش از سال مالی گذشته، به فروش بازیهای نینتندو سوییچ از جمله Kirby’s Return to Dream Land ،Bayonetta 3 و سری Mario اشاره کرد.
شرکت نینتندو اخیرا آمار فروش بازیهای انحصاری خود که در سال مالی گذشته روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه کرده است را بهروزرسانی نمود که بر اساس آن عنوان Kirby’s Return to Dream Land Deluxe تا پایان مارس ۲۰۲۳ به فروش ۱.۴۶ میلیون واحدی رسیده است. این عنوان که بازسازی Kirby’s Return to Dream Land به حساب میآید، در ماه فوریه برای نینتندو سوییچ عرضه شد.
این بازسازی هنوز راه زیادی تا رسیدن به فروش بازی Kirby and the Forgotten Land با آمار ۶.۴۶ میلیون واحدی دارد. در همین حال نینتندو اعلام کرد بازی Bayonetta 3 از زمان عرضه در اکتبر ۲۰۲۲ تاکنون، ۱.۰۷ میلیون واحد فروخته است. در همین حال تا پایان مارس امسال بازی Splatoon 3 حدود ۱۰.۶۷ میلیون، Xenoblade Chronicles 3 بیش از ۱.۸۶ میلیون و Pokemon Legends: Arceus بیش از ۱۴.۸۳ میلیون واحد فروش داشتهاند.
همانطور که انتظار میرود، کاربران نینتندو سوییچ از بازیهای سری Mario استقبال خوبی کردند؛ به طوری که آمار فروش بازی Luigi’s Mansion 3 به ۱۲.۸۲ میلیون، Super Mario 3D World + Bowser’s Fury به ۱۱.۳۸ میلیون و Mario Party Superstars به ۱۰.۱۷ میلیونی رسید. در این میان عنوان Mario Strikers: Battle League عملکرد پایینتر از انتظاری داشت و تاکنون ۲.۵۴ میلیون نسخه فروخته است.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بایونتا۳ کمتر از ۲ میلیون!!!!!
آقا قبول
اصلاما میگیم از ۱۲۰ میلیون نفری که سوییچ گرفتن ۱۰۰ میلیونش کودکان هستن((که عمرا این باشه))
خب اون ۲۰ میلیونم که بزرگسالا هستن سراغ بایونتا۳ نرفتن؟؟!!!
توقع داشتم حداقل حداقل تا الان ۷-۸ میلیون فروخته باشه
نینتندو برداشته فرنچایزیو انحصاری کرده که حسرت خیلی از کاربرای دو تا پلتفرم دیگه هست
یک جمله هست میگه : اگر میخواستن چرا نخریدن ، بیایونتا ۱ روی تمام پلتفرم ۲ میلیون فروخت !
سوییچ ۱۲۰ میلیون فروش داشته عااا چقد زیاد 😮
چرا اینقد بین سلیقه ی ایرانی ها و خارجی ها فرق هست
تو ایران خیلی کم کسی سوییچ ب ps و xbox ترجیح بده
مشکل قدرت خرید ملت هستش.
اصلا مسائل مالی رو ول کن نینتندو سلیقه ایرانی ها نیست
بیان رندوم ب صد نفر بگن می تونیم یه پلی استیشن ، ایکس باکس ، سوئیچ رایگان بهت بدیم
چند نفر میگن سوئیچ؟
خوب مگر کنسول مجانی بهت میدن.
این کنسول برای هر رده سنی مناسب هستش و شاید ویژگی های نو آورانه رو فدای گرافیک کرده ولی دلیل بر ناشناخته بودن نیست.
دلیل ناشخناخته بودن این کنسول هم بر می گرده به عامل اصلی که بهت کامنت دادم یعنی قیمت کنسول و گیم هاش چون قیمت خود کنسول عملا با قیمت کنسول هایی که در اون نسل منتشر میشه برابره(ایکس باکس و پلی استیشن)و بیشتری ها به سمت گرافیک و مشخصات بالا میرن تا فکر یک کنسول قابل حمل رو داشته باشند و فکر می کنن گوشی هم کار یک کنسول دستی رو انجام میده.
بخاطر همینه وگر نه من خودم قبل پلی۴ خواستم سوئیچ بگیرم و طرف بهم گفت که قطعاتی که برای تعمیر دسته های سوئیچ هستش برای این کنسول خیلی گرون و کم هستش و قیمت کپی خور کردن کنسول هم خیلی زیاد هستش پس به ناچار گزینه دوم یعنی پلی۴ فکر کردم.
دیگه کسی بخواد هک اند اسلش بازی کنه میره سراغ کنسولای دیگه . بایونتا با روح کنسول دستی خیلی سنخیت نداره .خریداران سویچ میخوان ماریو و پوکیمون و انیمال کراسینگ بازی کنن.
واقعا دلیلش رو نمی دونم بایونتا ۳ شاید به بایونتا ۲ نرسه ولی مکانیزم های خیلی جدید و خیلی متنوع تر از دو نسخه قبلیش رو داره که واقعا ارزش تجربه رو داره جز محدود بازی های بود که سال گذشته تونستم تجربش کنم و واقعا ازش لذت بردم اینقدر دوسش داشتم که پارسال ۴ بار تمومش کردم و نزدیک ۱۰۰ ساعت گیم پلی دارم 😂 اما خب نمیشه از نقاط ضعف بازی گذشت
بایونتا ۲ که شاهکاره بود باز از طرف مردم نادیده گرفته شد هیچی تو این بازی تبدیل به نقطه ضعف خاصی نشده از طراحی دشمن ها فوق العاده سلاح ها حرکات انیمیشن ها اکشن های عجیب و غریب و حتا گرافیک هنری اون که واقعا زیباست و برای کنسول سوییچ که دیگه فوق العادست
بایونتا ۳ از نظر داستان و گرافیک فنی مشکل داره انگاری سازنده ها وقت و پول کافی برای این بازی نزاشتن وگرنه بایونتا دو با اون طراحی جذاب محیط و اکشن عالیش تقریبا همجا ۶۰ فریم اجرا میشد اما بایونتا ۳ جدا از بحث گرافیک فنی طراحی محیط جذابی نسبت به بایونتا ۲ نداره ( البته طراحی محیط بد نیست اما به اون جذابیت و خاص بودن بایونتا ۲ نمیرسه) بازی اوفت فریم خاصی نداره اما ۶۰ فریم هم اجرا نمیشه آخه جفت بایونتا های ۲ و ۳ برای سوییچ توسعه داده شدن نباید اینقدر از نظر کیفیت بصری متفاوت باشن مگه به همون دلیل قبلی که بی توجه ای سازنده ها بوده حالا مکانیز جدید هم مشخصه تاثیر داشته خب باز هم توسعه دهنده ها باید به اندازه توان کنسول مکانیزم ها رو طراحی میکردن تا مثل بایونتا ۲ عالی باشه
با اینکه داستان نسخه اول خوب نبود اما تو نسخه دوم بهتر شد اما نسخه سوم قشنگ بدون دلیل یه نسخه متفاوت از بایونتا و داستانشه که اصلا ربطی به نسخه های قبلی نداره وقتی شماره ۳ یه بازی میاد حداقل باید ربطی به نسخه ها قبلی داشته باشه یا حداقل اینطور انتظار میره. حتا قوانین دنیای بایونتا توسط خود بازی زیر سوال رفته
البته سر انحصاری بایونتا اینطور که فهمیدم خود سگا این ای پی رو به فروش گذاشت خود ماکروسافت و سونی علاقه ای به خرید بایونتا نداشتن خب نینتندو خریدش حداقل انحصاری شدن این فرنچایز توسط نینتندو باعث شد این فرنچایز پر از پتانسیل هنوز زنده باشه و نسخه دوم اون که انحصاری نینتندو عه جز تاپ ترین بازی های اکشن خالصه( واقعا بازی اکشن خالص خیلی خیلی کم شدن ) و با وجود مشکلات بازی بایونتا ۳ این بازی خیلی سرگرم کنندست
امیدوارم بایونتا اونطور که لیاقتشه دیده بشه
مشکل اینجاست که شما فکر میکنی اون ۲۰ میلیون بزرگسال هم سلیقه شما هستن.
یعنی در حد پشه اطلاع دارید، زبونتون هم درازه
بایونتا از همون نسخه ی اولش هم که مولتی پلتفرم بود فروشش در همین حد بود، امثال شما اون موقع کجا بودن که بازی رو بخرن که شکست مالی نباشه؟
نینتندو اگه دست به کار نمیشد الان بایونتا ۲ ای هم در کار نبود چه برسه به ۳
اگه به این میگی انحصار کردن نینتندو، پس به سونی چی میگی که بی دلیل همه رو انحصاری میکنه؟
درست میگید اصلا سر همین فروش بایونتا ۱ سگا فرنچایز بایونتا رو به فروش گذاشت و فقط نینتندو حاضر به خرید بایونتا شد
البته کلیت بایونتا هم چیز عجیبه یه جادوگر نیم برهنه قدرت مند در حال رقصیدن روی شونه های یه گودزیلایی که با مو هاش ظاهرش کرده و هم زمان رقصیدن با تفنگ هایی که به پاشنه کفش هاش وصله فرشته و شیطان ها رو تیکه تیکه میکنه با ریتم آهنگ پاپ! 😂
خیلی پشمام ریخت
بایونتا جزو بهترین آثار هکانداسلش و عالیترین انحصاریهای نینتندوعه ، قسمت ۳ هم که عالی بود !!!
میشه گفت از بازی های کنسول سلر برای نینتندو محسوب میشه ، جدی میگم …
برای نینتندو ای که بازی زیر ده میلیون نسخه نفروشه شکست تجاری به حساب میاد، بعیده نسخه بعدی بایونتا ساخته بشه
این فرانچایز اسپلتون رو اگه نینتندو بهش کم توجهی نکنه و بهش برسه می تونه یکی از پرچمداران شوتر کنسولی باشه ، چون هر سه نسخه ش حداقل از نظر ترند بودن و اخباری ، آندرریتد بودن تا حالا !!!
با توجه به بودجه{کیفیت در مقایسه با عناوین سونی و ماکروسافت{فقط کیفیت بافت های و گرنه گیمپلی ….}}همه این عناوین سود خالص خوبی به همراه داشتند
بنظر خودم بازی kirby and the forgotten land بهترین بازی سوییچ در سال گذشته بود و یک ارتقاء اساسی به کل مجموعه کربی بود که الان تقریبا ۳۰ سالشه! همه کربی های قبل این بازی شبیه به هم هستن مگه توی مکانیزم های خیلی جزی متفاوت میشدن از اونای که گرافیک پیکسلی داشتن تا اونایی که گرافیک مدرن دارن
واقعا این بازی همون فرمول ماریو های 3d رو دنبال میکنه یعنی سرگرمی خالص البته ماریو همچنان بالا تر از این بازیه ولی همین که ماریو رو داریم با کربی مقایسه میکنم خودس مشخص میکنه چقدر این بازی خوبه!