مدت زمان بازی The Lord of the Rings: Gollum مشخص شد
با اعلام استودیوی دیدالیک اینترتینمنت (Daedalic Entertainment)، بازیکنان برای تمام کردن بازی The Lord of the Rings: Gollum به ۲۰ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.
بازی The Lord of the Rings: Gollum جدیدترین اثر اکشن، ماجراجویی و مخفیانه استودیوی دیدالیک اینترتینمنت به شمار میآید که قرار است پس از سالها انتظار و چند تاخیر، در ماه جاری میلادی عرضه شود. توسعهدهندگان این عنوان نوید داستانی جذاب را دادهاند که کاملا روی شخصیت گالوم و ماجراجوییهای او در مسیر یافتن One Ring تمرکز دارد. حال بازیکنان تمایل دارند بدانند که این تجربه جدید در سرزمین میانه چقدر طول خواهد کشید.
هارالد ریگلر (Harald Riegler)، تهیهکننده بازی The Lord of the Rings: Gollum، در مصاحبه اخیر با رسانه گیمینگبولت (GamingBolt) به همین سوال پاسخ داد و اعلام کرد کسانی که این بازی را با روندی ملایم تجربه نمایند و با کاوش در محیطها و گفتگوهای اختیاری آن درگیر شوند، میتوانند تا ۲۰ ساعت از آن لذت ببرند.
ریگلر در این باره گفت:
پیشروی ملایم و روان در داستان بازی همراه با کاوش در محیطهای زیبا و گوش دادن به دیالوگهای شخصیتها حدود ۲۰ ساعت طول میکشد. بازیکنان مشتاق ماجراجویی میتوانند بازی را سریعتر به پایان برسانند اما ما به همه توصیه میکنیم که وقت کافی برای تجربه بگذارند و هوای سرزمین میانه را با ملایمت تنفس کنند.
با توجه به این واقعیت که The Lord of the Rings: Gollum یک بازی با طراحی مراحل خطی است، مدت زمان ۲۰ ساعته زمانی کافی برای تجربه آن به نظر میرسد. با این حال نحوه استفاده از این زمان و سطح کیفی مراحل و محتوای اصلی و اختیاری آنها میتواند تاثیر بسیار زیادی در سرگرم شدن بازیکنان داشته باشد.
بازی The Lord of the Rings: Gollum قرار است در تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۲ (۲۵ مه ۲۰۲۳) روی کنسولهای نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه شود.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- گپفا ۲۴؛ امتیاز شما به نیمۀ اول نسل نهم پلی استیشن
- ادعای مدیر سابق Sweet Baby: استودیوها سراغ ما میآیند تا داستان بازیهایشان را بهبود دهیم
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- مشخصات کامل سختافزار پلی استیشن ۵ پرو فاش شد
- مدیرعامل پلی استیشن: طرفداران باید انتظارات خود را کاهش دهند، PS5 Pro یک کنسول نسل بعدی نیست
- پلی استیشن ۵ پرو با قیمت نجومی وارد ایران شد
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سازنده سابق راکستار: مردم سالها از واقعگرایی GTA 6 صحبت خواهند کرد
نظرات
آی پی بزرگی چون ارباب حلقه دیگه واقعا نباید به وضعی دچار بشه که بی سر و صدا و با کمترین میزان تبلیغات بیاد و بره !!
این بازی نیست که کسی بخوادش
از این نوع بازی میخوای میتونید میدل ارث ها رو انجام بدید
فاقد اهمیت ، واقعا حیفه که آیپی ای مثل ارباب حلقه ها اینهمه داستان و شخصیت رو ول کرده چسبیده به گولم ازش بازی ساخته…
واقعا هنر میخواد کسی بتونه بیست ساعت گلوم رو تحمل کنه
یعنی قشنگ تو نسل هفت هم از نظر گرافیکی حرفی واسه گفتن نداشت😑😑💔امیدوارم حداقل داستانش یه ابرو بزاره واسه همچین ای پی بزرگی
۲۰ ساعت با گالوم
بهتره بگیم ۲۰ ساعت فرار و کتک خوردن با گالوم 👌
شاید بزن بهادر شده تو دنیای موازی 👈🗿
منطقیه 🗿
من به شخصه گرافیک برام زیاد اهمیتی نداره ولی این گیم از این لحاظ خیلی نچسبه
بقیه مواردم که تو دیواره گویا
سیستم مورد نیاز هم که …
حیف این آیپی
متای زرد جلوی چشممه..
توی شدو او وار تمام تلاشم این بود با تالیون یه ضربه بزنم به گالوم ببین به چه روزی افتادیم حالا باید در نقشش بازی کنیم
همون ۲۰ ۳۰ دقیقه که تو فیلم نشونش میدادنم به زور تحمل کردیم🚬
نشد یبار اسم این بازی رو بشنوم و چندبار تو ذهنم نیاد.( چرا گالوم)
به عقیده من شخصیتی که اگه روش کار پتانسیل خوبی داره{نه بالایی}
۲۰ساعت ذلت
بعضی ها فکر میکنن شخصیت گالوم به درد نمیخوره اما نسبت به داستان واقعا شخصیت بسیار مهمیه تو گیم پلی هم درسته قابلیت فایت نداره هم خب میشه یه طوری شبیه اوت لست که باید یه آیتمی رو بگیری فرار کنی که خیلی بازی رو جذاب میکنه
درسته اما پس از مدتی این روند تکراری میشه….
برای همینم ۲۰ ساعت زمان خوبیه
Gollum! no thanks