نمرات Redfall به طرز قابل توجهای پایینتر از انتظارات مایکروسافت هستند
رئیس ایکس باکس یعنی فیل اسپنسر (Phil Spencer) گفته که نقدهای آزمایشی بازی Redfall پیش از انتشار باعث شدند تا مایکروسافت انتظار نمره حداقل ۷۰ را برای این بازی داشته باشد.
متاسفانه Redfall تبدیل به یکی از بزرگترین شکستها و ناامیدیهای گیمینگ سال شده است. از مشکلات هستهای در زمینه طراحی بازی گرفته تا ایرادات فنی و باگها، شوتر جهان باز استودیوی آرکین مورد انتقاد شدید منتقدان و بازیکنان قرار گرفته است. این بازی در حال حاضر در متاکریتیک میانگین نمرات ۶۲ روی ایکس باکس سری ایکس/اس و ۵۷ روی PC را دارد.
پس از انتشار این بازی، فیل اسپنسر مصاحبهای را با پادکست Kinda Funny Games انجام داده و به خاطر شرایط بد بازی از طرفداران عذرخواهی کرده است. او همچنین گفته که آرکین برنامه دارد تا این بازی را بهبود بخشیده و از آن پشتیبانی کند. مسئله دیگری که او در موردش صحبت کرده انتظارات داخلی مایکروسافت و بتسدا از نقدهای بازی است. جالب است بدانید که نمرات نهایی Redfall به طرز قابل توجهای پایینتر از انتظارات مایکروسافت بودهاند.
به گفته رئیس ایکس باکس، نقدهای آزمایشی مایکروسافت برای بازی پیش از انتظار آن به این مسئله اشاره میکردند که نمره نهایی حداقل ۱۰ امتیاز بالاتر از نمره کنونی باشد. پس یعنی مایکروسافت انتظار نمره حداقل ۷۰ را برای بازی داشته است. اسپنسر گفت:
ما برای هر عنوانی که عرضه میکنیم نقدهای آزمایشی انجام میدهیم و نمره نهایی Redfall تقریبا ده امتیاز کمتر از چیزی است که بر اساس نقدهای آزمایشی انتظار داشتیم. این یکی از موارد ناامیدکننده است. ما هیچوقت نمیخواستیم عنوانی را عرضه کنیم که نمره حوالی ۶۰ را میگیرد. این بخشی از اهداف ما نیست.
من قصد دفاع کردن از بازی را ندارم. با این حال اگر نگاهی به نمرات بازیها ما در سال گذشته بیندازید، متوجه خواهید شد که تیمهای ما کار بسیار بهتری در عرضه بازیهای با کیفیت انجام دادند. برخی از آن بازیها در ابتدا روی پلی استیشن عرضه شدند، اما در هر صورت ما باید بازی را میساختیم و عرضه میکردیم. Redfall هم بسیار پایینتر از استانداردهای داخلی منا بود. فقط ما مقصر این اتفاق هستیم. پس باید اشتباهات خود را بپذیریم.
البته استودیوی آرکین گفته که قصد دارد تا به صورت بلند مدت از این بازی پشتیبانی کرده و مشکلات آن را رفع کند. در واقع این استودیو پیش از عرضه بازی گفته بود که Redfall بیشتر از تمام آثار قبلی استودیو پشتیبانی خواهد شد. گزارشی جدید مدعی شده که مایکروسافت دخالتی در روند توسعه بازی Redfall نداشته و این دستپخت خود آرکین است.
بازی Redfall در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلتفرم PC در دسترس است. شما میتوانید نقد و بررسی بازی را از طریق این لینک مطالعه کنید.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- پرفروشترین های فروشگاه پلی استیشن در تسخیر ایکس باکس
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- آمار فروش و دانلود عناوین فرست پارتی پلی استیشن فاش شد
- کارگردان Stellar Blade: از شدت فقر نمیتوانستم هیچ کنسولی بخرم
نظرات
الان بازی روی pc متاش ۵۷ شده
روی sx هم ۵۹
“فیل اسپنسر (Phil Spencer) گفته که نقدهای آزمایشی بازی Redfall پیش از انتشار باعث شدند تا مایکروسافت انتظار نمره حداقل ۷۰ را برای این بازی داشته باشد.”(نمره نورمال هست ولی به عنوان حداقل نه !)
همیشه میگن برا ۲۰ بخون تا ۱۹-۱۸ بگیری.
البته فیل حداقل رو ۷۰ دیده پس به فاجعه بودن بازی پی برده بود.
اینکه بیای برای یک اثر حداقل رو درنظر بگیری کاملا اشتباهه!
برای موفقیت همیشه باید نوک قله رو درنظر بگیری.
پایین تر از انتظارات همه ست
ازون بازی هاییه که با پشتیبانی میشه یکاریش کرد بنظرم
برای شروع برداشتن نیاز به اتصال دائم و اضافه کردن ۶۰ فریم ، فکر خوبیه
Top G ( تازه رها شده از بند )@ اشتباه نکن دوست من اتفاقا این از اون بازی هایی که با پشتیبانی هم نمیشه کاریش کرد چون از هسته مشکل داره و این چیزی نیست که با آپدیت حل بشه، نهایت بتونن با حل مشکلات فنیش و اضافه کردن ۶۰ فریم و همینطور که شما گفتی برداشتن اتصال دائم متای بازی رو به ۷۰ برسونن و استیبلش کنن همین
رفیق منظور من از یکاریش کردن این نبود که با چندتا اپدیت یه بازی شاهکار تحویل بدن. بازی مشکلات زیاد و غیرقابل حلی داره مثل داستان ضعیف. اما از اون طرف نکات مثبت بازی مثل گیمپلی هم هستن. ۶۰ فریم شدن بازی میتونه توی بخش انلاین بازی با دوستان لذت بخش باشه و عدم نیاز به اتصال دائم هم باعث میشه مشکلاتی مثل دیسکانتکت شدن از سرور رو نداشته باشیم و درکل تجربه بهتری رو رقم میزنه. اما با کلیت حرف شما که این بازی اون چیزی انتظار میرفت نیست و نخواهد شد ، موافقم.
خدایی من نمیفهمم خود اسپنسر واقعا از این رویه خسته نشده؟
جمع و جور کردن ایکس باکس و زیرمجموعه هاش چقدر قراره طول بکشه؟
الان تقریبا ۱۰ ساله سر کاره
اکتیویژن بلیزاردم اینجوری میخواستن هندل کنن؟
مدیر باید خروجی با کیفیت بخواد یعنی موقع تست بازیا متوجه کیفیت نمیشه؟
بعضیا میگن نصف مراحل ساخت رو ارکین قبل خرید انجام داده بود باشه قبول ولی کی به عنوان سوپرایز عجله عجله اومد نشونش داد با سیجی؟
این بازی از اول بد بوده که نمراتش این شده باید یا همون موقع کنسلش میکردن که هنوز معرفی نشده بود یا اجازه میدادن تا جایی که میتونن تو سکوت خبری بازی رو تغییر میدادن بعد معرفی میکردن
مت بوتی تو جایگاه اول اسپنسر تو دوم مقصرن
این بازی موفق میشد میزدن به اسم مدیریت اسپنسر الان نشده میگن بیشتر مراحل ساختش قبل خرید بوده ربطی به اسپنسر نداره
خدایی زور داره این بلا ها رو میبینی سر ایکس باکس میارن
کاش اسپنسر اینقدر که بفکر چرب زبونی تو رسانه هاس بفکر مدیریتش بود
بنظرم کنسل کردن بازی از شرایط پیش امده بدتره چون اون موقع استودیو رمق خودش رو از دست میده و نسبت به اینده ناامید میشن .
تاخیر زدن هم حدی داره و چیزی که من میبینم نیاز به یک سال تاخیر داره .
از یه طرف دیگه اشتباه بزرگ برمیگرده به ارون گرینبرگ احمق که مدیر بازار یابیه ولی به داغون بودن این بازی پی نبرده و تبلیغات در سطح استارفیلد براش درنظر گرفت !
این بازی مثل یک کشتی سوراخ شده و در حال غرق هست و هر کاری بکنن نمیتونن جلوی غرق شدنش رو بگیرن ولی حداقل کاری که میتونستن بکنن اینه که اینقدر تبلیغات پوچ براش درنظر نگیرن تا هایپ دورش نگیره .
اگه خودشون اینقدر این بازی رو گنده نمیکردن شکست خوردنش اینقدر تو چشم نمیومد !
ببینید سطح انتظارات مایکروسافت چقدر پایین بوده که متا ۸۰ رو براش در نظر گرفته بودند. واقعا شرم آور هست این سطح انتظارات مایکروسافت و دروغ گویی فیل اسپنسر
عینک بزن. متا ۷۰ درنظر گرفته بودن
من خودم به شخصه طرفدار هیچ شرکتی نیستم اما چیزی مشخص تا اینجای نسل اینه که ماکروسافت مدیریت خوبی نداره روی بازی هاش کلی هزینه های سر سام آور میکنه برام عجیب که بازی هایی که شرکتاش میسازن اصلا تست و بازبینی میکنه یا نه و اینو از نسل ۸ شاهدیم
نه تنها آی پی های جدیدش بلکه آی پی های قدیمی و خیلی پرطرفدار تر مثل halo به نظر من که اخرین نسخش با چندین تاخیر تجربه تقریبا متوسطیو به ارمغان میورد الانم تقریبا فراموش شده سری بازی که پتانسیل خیلی بالایی داشت مشکل بعدی که دارن اینه که هر نوع بازیو میخوان سیروس محور بسازن که خودش به راحتی عامل خرابی خیلی از بازیاست
ردفال الانش رو نگاه نکنید بازیش خیلی پتانسیل داره
یکسال دیگه همین موقع مثل Sea of Thives به یکی از موفقترین گیمای چند نفره و کوآپ تبدیل شده
سی آف تیوز هم اولش اومد متاش زرد بود ولی در دراز مدت موفق شد
فیل اسپنسر هم گفت اینقدر از ردفال ساپورت میکنیم که بشه همون بازی که قرار بود باشه
مایکروسافت تو بحث پشتیبانی حرف اول رو میزنه
ماله کشی نکن فیشاری
اصلا گفتی مایکروسافت تو بحث پشتیبانی حرف اول رو میزنه یهو هیلو اومد تو ذهنم
فاقد اهمیت
عملکرد مایکروسافت به طرز قابل توجه ای پایین تر از انتظارات پلیر ها بوده است.
فکر کن چقدر خفیف باشی که انتظار متای ۷۰ از بازیت داشته باشی😐
نگو سطح کیفیتون اینجوریه که اگه بازی قراره متا ۷۰ بگیره عرضش میکنید! لعنتی به خودتون بیاین سونی یه دیزگان متا نسبتا متوسط داشت دکمش زد(با اینکه طرفدارا نسبتا راضی بود!) بعد شما انتظارتون از بازی هاتون متای ۷۰ه! چه با غرورم میگه ما انتظار ۷۰ داشتیم اگه میدونستیم ۶۰ میشه عرضه نمیکردیم!
کامنتت حرف نداش👌🏻🗿
لامصب این بازی همه ما ایکس باکس فناور غمگین کرد
بی خیال! اگر کل کل فن ها رو بذاری کنار، هیچ اتفاق خاصی نیفتاده. فقط یکی از استودیوهای متوسط رو به بالای مایکرو یه عنوان با متای ضعیف داده. که تازه اونم با پشتیبانی بلند مدت ممکنه شرایطش خیلی تغییر کنه!
دنیا دو روزه. بابت این چیزا ناراحت نباش. قراره از گیم لذت ببری، نه این که ناراحتت کنه.
دارم مصاحبه کامل رو نگاه میکنم و فکر کنم اسپنسر لو داد که hellblade امسال عرضه میشه
دقیقه ۲۲ اگه خواستین مشاهده کنید .
چرا سونی فنا رو این هم دیس لایک میزنن
والا منم انتظارم حداقل ۷۲ به بالا بود دمشون گرم ترکوندن 👏👏👏
دیدی بعضیا برای ۱۰ میخونن ۵ میگیرن؟ حکایت ایناست. اگه انقدر امید نداشتین به وضعیت بازی اصلا چرا توی این وضعیت ریلیزش کردین؟
چند سال زحمت کشیدن براش. نمیتونن که shift+del کنن بازیو. تاخیر دوباره هم دردی رو دوا نمیکرد. تا ابد که نمیتونن روی یک بازی کار کنن.
مطمئن باشید هیچ استودیویی دوست نداره بازی با این کیفیت عرضه کنه. ولی دیگه چاره ای جز انتشار به همین شکل نداشتن.
من برای ۱۰ میخونم ۲۰ میگیرم !!!
من برای ۲۰ میخوندم خواب میموندم
از همون اول تو تریلرا گفتم چرنده
والا دیگه بچه های اینجا هم میدونستن قراره نمرش همچین چیزی بشه اونوقت خود مایکرو انتظارشو نداشت!؟
ای کاش موقعی که نقد آزمایشی انجام میدادین آقای فییییل بازیرو از لحاظ فنی و باگ و ایرادات هم یه چکی میکردین تا به این روز نمی افتاد هربازیو نگاه کنین تو پلتفرم پی سی بدترین و پایینترین نمررو داره میبینین که نسخه ایکس باکس بازم نمرش بالاتر از پی سی هست آره دیگه خب چون انویدیا rtx ۴۰۹۰ عرضه کرده همه دارنش خب نیازی به بهینه سازی نیست نهایتا رو ۴۰۹۰ کارت ۱۵۰ میلیونی یه ۴۰ فریمی میگرن دیگه خب عرضش کنین پول بزنیم به جیب که دیره بچه ها بهینه سازیو کلا ولش ممنون از انویدیا.
بازی آشغال منتشر کردی توقع داری مدالم بندازن گردنت؟
به عنوان یه ایکس فن باید اعتراف کنم سونی واقعا واسه پلیرهاش ارزش قائله. دلیلشم این میتونه باشه سونی در حال حاضر بیشترین سود شرکتش از پلی استیشن تامین میشه بر خلاف مایکرو که همه جا تقریبا دستی داره و کلی سود داره از همه جا به جیب میزنه در نتیجه تمرکزش روی ایکس کمتر از تمرکز سونی روی پلی استیشنه. با این وضعیت من واقعا نا امید شدم اگه استارفیلدم اینجوری گند بزنه دیگه خوشبین ترین طرفداران مایکروسافت هم نا امید میشن.
نه بابا
راست میگی؟🤣
همچینم عجیب نیست
واسه منم از پایین ترین انتظاراتمم پایین تر بود چه برسه به ماکروسافت
سونی : تو حداقل انتظارت واسه متا هفتاده
ولی من نود
ما با هم فرق داریم
خب اسپنسر جان نه انتظارات خودتون رو بالا ببرین نه هایپ کنین که ماهم انتظاراتمون بره بالا، ببین چقدر وضع بازی خراب بوده که میگه ما انتظار حداقل متای ۷۰ رو داشتیم 🤦
از هاروی چه خبر، حرفی نزده؟
چون اشغاله
اسپنسر از خودش بپرسه این چندساله به جز عذرخواهی کردن
و هایپ های الکی برای یه سری اشغال چیکار کرده دیگه که توقع نمره بالا هم داره