آپدیت جدید Resident Evil 4 Remake گلیچِ معروفِ اسپیدران این بازی را از بین میبرد
شرکت کپکام با انتشار جدیدترین آپدیت برای Resident Evil 4 Remake، مشکلات زیادی از جمله گلیچ معروفِ مورد استفاده در اسپدرانهای این بازی را از بین برده است.
Resident Evil 4 Remake بهلطف گیمپلی کمنظیر نسخه سال ۲۰۰۵ و نیز خلاقیت و شایستگی تیم توسعهدهنده، موفق شد که نه تنها یکی از بهترین عناوین سال، بلکه از بهترین بازسازیهای دنیای بازیهای ویدیویی در تاریخ نهچندان طولانی این صنعت باشد. شرکت کپکام (Capcom) از زمان عرضه تاکنون، با انتشار بهینهسازها و آپدیتهای مختلف به مشکلات بازی رسیدگی کرده و در پشتیبانی از این اثر پرطرفدار، کم نگذاشته است.
به تازگی و در جدیدترین بهروزرسانی Resident Evil 4 Remake، تیم پشتیبانی کپکام، تغییرات مختلفی روی بازی اعمال کردهاند که برجستهترین آنها میتواند برطرف شدن مشکلی باشد که باعث میشد بازیبازان هنگامی که در حال نشانه گیری هستند، از دیوار و دربهای بسته عبور کنند و بدین طریق، در مدت زمانکوتاهتری بازی را به اتمام برسانند.
بسیاری از افراد از این گلیچ برای ثبت رکوردهای جدید و کوتاهتر در اسپیدران Resident Evil 4 Remake استفاده میکردند که حال با تدبیر اخیر کپکام، بهنظر میرسد بازیبازان مجبور به پیدا کردن راههای دیگری برای میانبُر زدن مسیرهای نقشه باشند. در ادامه میتوانید جزئیات کاملِ مربوط به تغییرات این بهینهساز را مطالعه کنید.
PS5/4, Xbox SeriesX|S, Steam:
- مشکلی که باعث میشد بازیکنان موفق به دریافت آیتمهای خاصی نشوند و به دنبال آن، پلیرها را از ادامه پیشروی در داستان اصلی بازمیداشت، برطرف شد.
- مشکلی که موجب میشد پلیرها در برخی مکانهای خاص بتوانند با استفاده از نشانه از دیوارها عبور کنند، برطرف شد.
PS5/PS4:
- مشکل نمایش نادرست توضیحات مربوط به یک تروفی مشخص در برخی زبانها (پرتغالی برزیلی و اسپانیایی آمریکای لاتین) برطرف شد.
Xbox Series X|S:
- مشکلی که مانع از اجرای بازی بعد از نصب محتوای دانلودی و ورود به حسابی با محدودیتهای محتوایی میشد، برطرف شد.
- تنظیمات Dead Zone (محدودهای که خارج از آن، آنالوگهای کنترلر دیگر به حرکت پاسخ نمیدهند) که در بروزرسانی ۷ آوریل اعمال شده بودند، مجدداً تنظیم شدند.
- تغییرات مربوط به پردازش گرافیکی که در بهروزرسانی ۷ آوریل صورت گرفته بودند، دوباره تنظیم شدند.
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- ۱۵ مشکل بزرگ سری GTA که طرفداران سرسخت نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- ویدیو: مقایسه Call of Duty Black Ops 6 روی PS5 و Xbox Series X/S [زیرنویس فارسی]
- نقدها و نمرات بازی Dragon Age: The Veilguard منتشر شدند
- رسمی: سونی دو استودیوی Neon Koi و Firewalk، سازنده Concord، را تعطیل کرد
- نقدها و نمرات بازی Call of Duty: Black Ops 6 منتشر شدند
- ادعای سازنده Concord: اثری ساختیم که تجربه فوقالعادهای را به گیمرها ارائه میدهد
- بیش از ۸۰ بازی برای PS5 Pro بهینه شدهاند
- شمار بازیکنان همزمان Dragon Age: The Veilguard در روز عرضه به بیش از ۷۰,۰۰۰ نفر رسید
- گزارش: کارگردانان بازی Marvel’s Wolverine نقش خود را رها کردند
- تحلیلگر: Ghost of Tsushima ارزش سرگرمی و عدم تحمیل ایدئولوژی را در اولویت قرار داد
نظرات
هر قدر تلاش کردم این گلیچ رو اجرا کنم، نشد! کلاً گلیچ زدن کار نسبتاً سختیه. من تو کل کارنامه گیمریم، تنها جایی که گلیچ زدم سر باسفایت Demon of Hatred سکیرو بود.
گلیچش چی بود؟
باید باس رو از یه مسیر مشخص کنار صخره و لبه دنبال خودت میکشیدی تا یه جایی که مسیرس بین دیوار و یه درخت اگر اشتباه نکنم خیلی باریک میشد و اون نمیتونست ازش رد بشه و اتک بده بهت، بعدش یه مقدار پلتفرمینگ بازی داشت که باید میرفتی روی سقف یکی از اون برج هایی که داخل محوطه باس بود، از روی سقف اون باید میپریدی روی دیوار روبرو، از دیوار روبرو هم میرفتی روی ساختمان یا دیواری که باس تقریبا زیرش بود، باس یکی از حرکت هاش این بود که جامپ میزد یهو، او بالا که هستی میخواد جامپ بزنه روی تو، اما میپره از لبه دیوار میفته پایین میمیره.
چه باحال
سکیرو برخلاف دارکسولز که تقریبا همه باس هاش یه گلیچ یا ترفند خاص که خیلی کار رو ساده میکرد نداشت.
واقعا جا خوردم به این راحتی میشد زدش
باس و از لب صخره پرت کنی پایین تا بمیره خودش باید از طریق یه برج توی محوطه روی پشت بوم در خروجی اون منطقه میرفتی قبلشم باید باس و اون گوشه بین درخت گیر مینداختی
یه گلیچ بود باس دوم بلادبورن یعنی old hunter که تو زمین گیر میکرد باس، میرفتی پشتش و تمام
اونو خودم کشف کردم البته
ای شیطون میرفتی بالا سقف طرف خودشو مینداخت پایین😂
من سر جغد تو ملک هیراتا قبل اینکه برم داخل شوریکن لازولیت پرت میکردم چون در باز بود دمیجم میخورد جون اولش کامل از بین میرفت میرفتی با یه جون شکستش میدادی
🤣😅😂
سلام، رو خود ویندوز اون گلیج دوربین خیلی انجام میدادن…
رو ps4 proمن خودم بعضی جاها رو گلیچ زدم …
رو ps5 گلیچ ها بهتر اجرا میشد…
این گلیچ ها معمولا تو عرضه اولیه و هنوز آپدیت نشده، بیشتر هستن….
و ی نکته در مورد ی گلیچ ک بعضی باس فایتارو رد میکرد
این بود ک طرف با ایم دوربین و پشت لیون چسبیده باشه ب دیوار راه میرفت تا جایی ک آرم آتو سیو بالا صفحه ب نمایش دربیاد همون لحظه دکمه پاز رو میزنی و آخرین آتوسیو رو لود میکنی و وقتی میاد بالا میبینی نصف بدن لیون تو دیوار هست و بعد میتونی از در و دیوار و تپه ها و سنگها بالا بری و مرحله رو دور بزنی….
ی نکته دیگه معمولا بازی رو رو رزولیشن پلی میدن ن فریم ریت
و بخش دوربین بازی گزینه کَمِرا گیمپلی رو تا آخر نوارشو پر میکنی…
خلاصه رو pcکلا از همه لحاظ دستت بازه
چقدررر جالب منم تنها گلیچ کل زندگیم همون بازی و همون جا بود :)))))))
خدایی آخرای بازی هم بود اصلا آدم حال نداشت اون باسو بکشه
تروفی اسپیدرانش جزو اسون ترین تروفی ها بود که من راحت گرفتمش ، این لوس بازیا مال نوباست،
قیافه ی اسپید رانر ها الان دیدنیه
والا گلیچ فقط اینکه تو مایکرافت ویدر رو زیر بدراک های اند اسپاون کنی. هیچوقت هم جواب نداد فقط ول شد اونجا گند زد ب همه چی
فقط ی اسلحه بود بگیرم تا پلات شه ک بازی قفل شد😥😭
۹۸٪بازی کامل شد هی خدا…
عکس مقاله رو دیدین چقدر سمه
دهنت سرویس🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣هاردکوره مث اینکه🤣🤣🤣🤣🤣
الان دیذم 😂😂😂😂😂
انگار دارن روش تری سام درخشانی میزنن
تو ps4 وقتی با اسکوپ ایم میگیری بازی افت فریم میگیره اینم حل شد تو این آپدیت