نرخ فریم هدف Redfall در تبلیغات پیش از عرضه بالای ۶۰ بوده است
در پی اعلام آرکین (Arkane Studio) مبنی بر اجرای Redfall با نرخ فریم ۳۰ هنگام عرضه، تبلیغات قبلی بازی حول اجرا با نرخ فریم بیشتر از ۶۰ مورد توجه قرار گرفته است.
بازی تیراندازی اولشخص مورد انتظار استودیوی آرکین به تازگی در شبکههای اجتماعی جنجال آفریده است، زیرا با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی، سازندگان در توییتر اعلام کردهاند که این عنوان در روز عرضه با نرخ فریم ۳۰ اجرا میشود و نرخ فریم ۶۰ با حالت Performance که در قالب بهروزرسانی منتشر میشود، ممکن خواهد بود.
هواداران این بازی پس از انتشار این خبر ناامید شدند، زیرا تمامی ویدیوهایی که پیشتر از بازی انتشار یافته بود، گیمپلی ۶۰ فریم بر ثانیهای را نشان میداد. حال مشخص شده است که سازندگان اخیراً تصمیم به انتشار بازی با این نرخ فریم هدف گرفتهاند. همانطور که در ادامه مشاهده میکنید، در صفحهی بازی در فروشگاه ایکس باکس (Xbox Store) عبارت «۶۰ FPS+» ذکر شده بود.
این اطلاعات در صفحات آرشیوشده موجود است. بدیهی است که پس از اعلام رسمی آرکین، این بخش از اطلاعات بازی دستخوش تغییر شد. همچنین، شایان ذکر است که نسخهی رایانههای شخصی بازی دیگر این برچسب را در فروشگاه ایکس باکس ندارد. با این حال اما، بسیار بعید به نظر میرسد که نسخهی رایانههای شخصی Redfall نرخ فریم بیشتر از ۶۰ را هنگام عرضه ارائه ندهد.
کاربری که در توییتر به این مورد اشاره کرده است، نوشتهی زیر را نیز برای رفع ابهام منتشر کرد:
همچنین، در جواب افرادی که میگویند نسخهی رایانههای شخصی بازی دلیل اصلی وجود برچسبهای «۶۰ FPS+» و «PC Game Pad» است، باید گفت که این طور نیست. تصویر زیر از برنامهی ویندوز و مربوط به نسخهی رایانههای شخصی است. برچسب «۶۰ FPS+» وجود ندارد. «PC Game Pad» ذیل بخش «ویژگیهای دیگر» صفحهی ایکس باکس سری ایکس هم قابل مشاهده است.
Crusader3456
این خبر بیش از دارندگان ایکس باکس، افرادی را ناامید میکند که بازی را با تبلیغات نرخ فریم هدف بیشتر از ۶۰ پیشخرید کرده بودند. به هر صورت، به نظر میرسد که استودیوی سازنده با مشکلاتی مواجه شده و ترجیح داده است که دست کم برای نسخهی کنسولی، نرخ فریم ۳۰ را هدف قرار دهد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
بقیه رو نمی دونم اما بنظر من شوتر اول شخص ۳۰ فریم اصلا امکان نداره تجربه خوبی باشه ( حداقل برای من ). امیدوارم زودتر اپدیت ۶۰ فریمش بیاد
درسته بازی گرافیک و آرت خوبی داره ولی بنظرم در سطحی نیست که خودش رو فقط برای نسل نهم منتشر کنه و از اون بازی ها نیست که کنسول های نسل قبلی نکشنش و بنظرم بخاطر سازنده هاست که حتی ۶۰ فریم رو برای کنسول نسل نهم هم پورت نکردن
دروغ، وعده، هایپ الکی ، سیب زمینی، ، گیدا، سی جی، مونوپولی ، سی فریم = ایکس باکس
خودشونم نمیدوند چند چند هستن حالا از الان قضاوت زوده بزار بیا ببینم چی هست البته اگه………..…….…………
مشکل از سری اس نشأت میگیره مایکرو هم اگه بذاره استودیو خودش برا ۲ کنسول پرفومنس جداگانه بذاره دیگه زورشون به توسعه دهنده های دیگه نمیرسه حاظره سر بازی خودشو ببره ولی همچین کاری نکنه.اول نسله خدا بخیر کنه با این سری. اس تهش چی بشه از الان سری ایکس دارا هم باید تاوان سری اس رو بدن
سری اس داره با رزولوشن 1440p اجرا میکنه، بازی هایی که بهترین بهینه سازی رو روی سری اس دارن 1440p سی فریم و فول اچ دی شصت فریم اند دیگه، هر چی هم نسل بگذره کنسول ها توانایی هاشون روو میشه و بهتر میشه تجربه شون نع بدتر. اینو کی انداخته توو دهن شماها آخه
مهندس چرا دوست نداری قبول کنی ، واقعیت واقعیته الان شما بیای واسه من و بقیه هزار تا توجیه بتراشی که بازم فرقی نمیکنه متاسفانه این ایراد وجود داره رفیق،پس بیخیال شو و قبول کن
متاسفانه این محدودیت میتونه خیلی گریبان گیر باشه
باشه شما خوبی و بازی ها و کنسول مورد علاقه ت
دقیقا باهات هم نظرم.
نه منظورم سری اس نبود اتفاقاً اگه یک شرکت بازی سازی تمام تمرکزشو بزاره برای یک پلتفرم بازی که داره میسازه به بهترین شکل ممکن بهینه میشه حالا نمیدونم چرا استودیو آرکین آنقدر بد بازیو ساخته بازم میگم از الان نباید قضاوت کرد باید بازی منتشر بشه ببینیم چی ساخته
داداش ربطی نداره
بیا برو بنچمارک دثلوپ که ساخته همین آرکینه و گرافیکش فرسنگا هم از ردفال جلوتره رو ببین چه روون با رزولوشن 2K اجراع میشه و بهتر از اونم رو سری ایکس با رزولوشن 4K
مشکل از کنسول نیس مشکل از مدیریته که تاریخ انتشار زود به هنگام میدن تا که یادشون میره کی و چجوری خود بازیو پولیش کنن
هیلو اینفینیت بدون مشکل برای دو نسل اکس باکس عرضه شد این مشکل خود آرکین هست نه سریز اس
همین سریز اس حالت ۱۲۰ فریم داشت رو سریز اس
اینا از قصد گفتن ۳۰ فریم هست که وقتی دوباره تاخیر زدن گیمرا خوشحال بشن و بک لش دریافت نکنن
مثل قضیه گرون شدن گلد
چه طوری دث لوپِ خودشون ۱۲۰ رو هم ساپورت میکنه اما این در یک چهارم اینم مونده ؟!
دث لوپ گیم تک نفره و خطی هست این گیم جهان باز و کوآپ که به شدت سنگین تر هست
ایناهم نمیدونن سر پیازن یا ته پیاز
هیچکدوم اینا خود پیازن
سوالی که پیش میاد اینه که دقیقا چرا ۳۰ فریم ؟
من هنوز نفهمیدم
این بازی دقیقا مثل واچ داگز میشه
یادتون میاد چجوری یوبیسافت رونمایی کرد ازش تو e3? همه فک میکردن با چه چیزه گادی طرفن ولی زمین تا آسمون فرق داشت مثل گیم پلی رد فال با اون چیزایی که خودشون نشون دادن
Shay@ ببخشید دوست عزیز ولی مقایست از بیخ اشتباهه اتفاقا واچ داگز با اون تریلر گیم پلیی که داد واقعا گاد بود یعنی همه اون زمان کف و خون قاطی کرده بودن خیلی هم سر و صدا کرد یعنی اگر با همون وضعیتی که داخل تریلر بود عرضه میشد انقدر بازیش ضعیف عمل نمیکرد و یوبی سافت هم کلاه بردار خطاب نمیشد که وجهشم خراب بشه مشکل اینجاس که یوبی سافت استاد تریلر ساختنه تا بازی ساختن یعنی مرغ رو جای قناری رنگ میکنه عرضه میکنه ، در مورد ردفال هم عزیزدل از زمانی که معرفی شد تا الان برعکس واچ داگز هیچی نداشت که با خودمون بگیم وای عجب گیمیه این یک بازی کوآپ معمولیه هیچ چیز خاصی تو چنته نداره واسه همین میگم مقایسه این دوتا بازی الخصصوص که یکیش تک نفره و داستانیه و یکیش چند نفره آنلاین به کل غلطه
بله حرف شماهم درسته ولی شما یه سر بزنید به گیم پلی های توی تریلر رد فال متوجه این موضوع خواهید شد
الان دوباره ellie میاد میگه خاک بر سر اون استودیویی که نمیتونه برای بازیش شصت فریم بده.
یوبوسافت = ارکین = تریلر تقلبی
هر دم از این باغ بری میرسد
الان میان میگن این تقصیر بتسزدا هست و هیچ ربطی به مایکرو نداره🗿.بارها مایکرو در بازاریابی بازی هاش متوسل به دروغ شده حتی در ابتدای خیلی از تریلر هایی که cgi هستن مایکرو زیرش نمینویسه که cgi هست و این یعنی سو استفاده از مخاطب.
اصلا معلوم نیست چه خبره تو اون استودیو خودشونن نمیفهمن دارن چیکار میکنن
چیشد این ردفال که میگفتن 🐘اسپنسر سرتون کلاه گذاشت