بازی Lords of the Fallen شامل مرحله مقدماتی طولانی خواهد بود
به گفته کارگردان خلاق ریبوت Lords of the Fallen، این بازی شامل بخش مقدماتی طولانی خواهد بود تا سازندگان مطمئن شوند بازیکنان تمام مکانیسمها را تمرین کردهاند.
دو استودیوی CI Games و Hexworks در حال آماده شدن برای عرضه ریبوت Lords of the Fallen در سال جاری هستند و به نظر میرسد برای آن جاهطلبیهای زیادی در سر دارند. با توجه به اینکه استودیوی توسعهدهنده Hexworks تصمیم گرفته است تا ریبوت Lords of the Fallen را به عنوان یک بازی اکشن، نقشآفرینی و سولزلایک توسعه دهد، بسیاری از بازیکنان میخواهند بدانند که آیا این عنوان به مانند سایر آثار سولزلایک چالش برانگیز خواهد بود یا از گیمپلی سادهتری برخوردار است.
حال به نظر میرسد که سازندگان تلاش کردهاند تا بازیکنانی که تجربه چندانی در ژانر سولزلایک ندارند، از تجربه ریبوت Lords of the Fallen دور نشوند. در همین راستا اخیرا سزار ویرتوسو (Cezar Virtosu)، کارگردان خلاق این ریبوت، در مصاحبهای با رسانه گیمزرادار، به دشواریهایی که بازیکنان تازهکار پس از آغاز تجربهی عناوین سولزلایک برخورد میکنند، اشاره کرد و توضیح داد که ریبوت Lords of the Fallen شامل تجربه مقدماتی و آموزشی کافی قبل از ورود بازیکنان به ماجراجویی اصلی خواهد بود تا اطمینان حاصل شود بازیکنان توانایی حضور در دنیای بیرحم و نابخشودنی بازی را کسب کردهاند.
ویرتوسو در این باره گفت:
ما یک مرحله مقدماتی طولانیمدت برای آشنایی تازهواردها توسعه دادهایم؛ زیرا تفاوت بین انگیزه و ناامیدی، به نحوه درک بازیکن از دلایل شکست خود یا اهدافی که بازی از آنها میخواهد، بستگی دارد. با وجود بخش مقدماتی طولانی، ما بر این باوریم که بازیکنان میتوانند قبل از اینکه وارد دنیای بسیار بیرحم بازی شوند، تمام اصول اولیه گیمپلی را تمرین کرده و بر آنها مسلط شوند.
ریبوت Lords of the Fallen قرار است در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
منطقیه ولی خب کسی که سراغ این گیم میاد از قبل میدونه
بازی تا چه حدی سخته ولی همیشه داشتن کمک و هینت ابتدای بازی مفیده
تمرین و یادگیری بازی ، سر باس اول بهتر میچسبه . و اونجا دیگ مجبوری به یاد گرفتن . فقط این تاریخ نامشخصش تو ذوق میزنه و احتمال تاخیر رو زیاد میکنه
خدای تاخیر ، تاریخ گرفت این بازی ن
دارک سولز ۱ که سه دقیقه بعد از شروع بازی جلوت باس میزاره
تا حدی این رو نیاز داشت .توی نسخه ی قبلی یکسری دشمن بودن که سپر داشتن و تقریبا هیچ اتکی نمی خوردن و پری هم نمی شدن ولی توی ردیت یک حرکت خاص بود که اگه با اسپریت پری کنی کرکتر لگد می زنده که این دشمن ها استان می شد و خیلی خیلی راحت میمردن .نکته جالب اینه این حرکت نه تو توتوریال گیم بود نه تو hotkey ها و همه تو ردیت پست شکه بودن حتی هنوزم که خیلی نقد و نظر می بینم به این اشاره می کنن که این دشمن ها ضعیف طراحی شدن و نمیشه کشتشون .
هایپم براش بدجور
خیلی منتظرشم.
امیدوارم جهان زیبایی داشته باشه
دقیقا من سر همین موضوع اموزش تو مخی بازی بتل فیلد یک رها کردم همون اول کار بدبخت داشت اموزش میداد اصلا نیازی به اینکار نیست تازه اموزش اونا خیلی طولانی نبود ول کردم تایتان فال دو هم اگه یکم دیگه ادامه دار بود داستان میشد که خوشبختانه جمع شد وارد گیم شدم کمپین خیلی کوتاهی داشت تایتان فال دو شدیداً کوتاه و نکته اساسی اینه اموزش در حین بازی با زدن دکمه های مختلف میشه به دست اورد خیلی ها رها میکنن اموزش زیاد حوصله ندارن اینم که دیگه خیلی طولانی که هیچی دیگه اصلا کار درستی نیست واقعا الان گیم پلی داستان بتل فیلد یک میبینم فوش میدم به الکترونیک ارتس این فرمول سختی بازی به شکل سولز هم فکر کردن چون بحث تجاری فروش بالا داره جواب میده در صورتی که اشتباه الدن رینگ یا خیلی بازی های سولز یه پکیج کامل رو نشون دادن کمی از سکیرو درس گرفت و احضار روح گذاشت در الدن اپدیت باعث کمی راحت تر شدنش شد الدن رینگ افراد خیلی بیشتری تموم کردن تا بقیه سولز ها که خیلی ها به وسط بازی هم نرسیدن امیدوارم اگرم بعضی ها میخان تقلید کنن سولز پکیج کامل رو اجرا کنن نه فقط چالش زیاد از حد بدون کوچکترین بالانس دنیا نامرد سکیرو که داغ به دل من گذاشت نتونستم اون دنیا زیبا ژاپن باستان که عاشقشم افسانه هاشو بگردم توش
من اولین بازی DS3 بازی کردم.خیلی عالی بود اما اواسط بازی دیگه گذاشتم کنار. خیلی اعصاب میخواست.الدن هنوز پلی ندادم امیدوارم مثل اون سخت نباشه
نه الدن اونجوری نیست دنیاش انقدر زیبا هست که حتی حتی اگر ببازی میگی جهنم لامصب اثر هنری هست مبارزات بالانس تر هست تا دارک سولز و سکیرو دارک سولز لامصب اموزش نداره باز سکیرو یه بابایی هست باهاش تمرین میکنی دق دلی سختی بازی سر بینوا خالی میکنی حریف تمرینی اما پدر ادم درمیاد سکیرو مینی باس من ندیدم از باس سخت تر باشه اما سکیرو کلکسیون مینی باس های گراز هست لامصب یک ضربه کافی کل زحمات لول اپ کردن همه همه بره هوا تمرین تمرین خیلی میخواد حوصله بی حوصله باشی اصلا سراغ سولز نباید بری خیلی ها چشم هم چشمی رفتن نمیتونن پلی بدن اما به زور میخان بگن سولز پلیرم ولی دنیای شدیداً زیبا داستان ها اسطوره های مشتی داره که پیشنهاد میکنم درمورد شون سکیرو الدن رینگ دارک سولز تحقیق کنی فارسی منبع هست ولی یوتوب زبانت کمی خوب باشه یه مرد هست فوقالعاده خوش صدا و اطلاعات خفن درباره سولز خودشم سولز پلیر بزرگ واقعی هست از ریشه سکیرو دارک الدن داستان تک تکشان دنیاش شخم زده میلیونها دنبال کننده داره پارسال گفته بود تو مبارزه هر کی بتونه شکست بدتش جایزه میده علاقه حوصله داشته باشی عالی هست سولز کلا
الدن رو میشه تموم کرد /من با واکترو بچه های یوتیوب پیش رفتم و تمومش کردم
بازیش خوبه ؟
ترجیح میدم حین بازی کردن با آزمون خطا یاد بگیرم نه در بخش آموزشی دنبال یادگیری باشم نمیدونم قبلا یوتیوب اینترنت نبود چطور یاد میگرفتیم