۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا
۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا
۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا
۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا
۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا
۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا

۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring

آرش بوالحسنی
۱۰:۰۱ ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا

اطلاعات زیادی از اولین بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring در دست نیست. با این حال، چیزهای زیادی هستند که ما از این بسته الحاقی انتظار داریم.

فرام سافتور سرانجام از Shadow of the Erdtree، اولین بسته الحاقی بازی Elden Ring، پرده‌برداری کرد. با توجه به انتشار تنها یک طرح مفهومی و شایعاتی در رابطه با عرضه‌ آن پس از Armored Core 6، این احتمال وجود دارد که فعلا شاهد انتشار آن نباشیم. در هر صورت، دلایل زیادی برای هیجان‌زده شدن وجود دارد. از باس‌های جدید گرفته تا گشت و گذار در مناطق ناشناخته، در این مقاله قصد داریم تا به ۱۰ مورد که دوست داریم در Elden Ring: Shadow of the Erdtree ببینیم بپردازیم.

منطقه‌ جدید

۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا

وجود یک منطقه‌ جدید در Shadow of the Erdtree تا حد زیادی تضمین شده است، اما این که منطقه جدید چقدر بزرگ خواهد بود مشخص نیست. در طرح مفهومی منتشر شده شاهد یک Erdtree تاریک و پیچ‌خورده و زمین‌های وسیع هستیم، اما غیر از این اطلاعات چندانی در دست نیست. برخی بر این باورند که این بسته الحاقی در رویاهای Miquella جریان خواهد داشت، فرضیه‌ای که تصورات او را توضیح خواهد داد. در هر صورت، امیدواریم که شاهد چند NPC جدید با داستان‌های جذاب در کنار چند باس در این منطقه‌ جدید باشیم.

Legacy Dungeon جدید

۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا

البته که از وجود یک Legacy Dungeon جدید استقبال می‌کنیم. در بازی اصلی شاهد دانجن‌های عادی زیادی بودیم که از نظر کیفی بالا و پایین داشتند. Stormveil Castle یکی از بهترین‌ها و به طرز طعنه‌آمیزی Miquella’s Haligtree از نظر کیفی ضعیف‌تر بود. یک Legacy Dungeon نیاز نیست که لزوما معماری یک قصر را داشته باشد و می‌تواند کمی متمرکزتر و حاوی چالش‌های پلتفرمینگ کم‌تری باشد. البته ممکن است که فرام‌سافتور پدیده‌ کاملا متفاوتی را در نظر بگیرد، پس باید منتظر ماند و دید.

Ash of Warهای بیشتر

۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا

Ashes of War تاریخچه‌ جالبی را در طول عمر بازی داشته و امثال Bloodhound’s Step و Seppuku باعث جنجال زیادی در زمینه‌ PvP شده‌اند. این حقیقت هم وحود دارد که نمی‌توانید از هر Ash of War روی هر سلاحی استفاده کنید و باید Affinity خاصی را داشته باشید که باعث پدید آمدن تعادل در این زمینه از گیم‌پلی می‌شود.

با این وجود، دوست داریم که شاهد Ashes of War بیشتری در این بسته الحاقی باشیم. شاید چند ترکیب؛ مثلا یک Ash of War که تنها در صورت استفاده از دو Greatsword فعال می‌شود. چند Ash of War انفعالی که در همه حال فعال هستند هم ایده‌ بدی نیست. حتی اگر متعادل کردن آن‌ها با وجود سایر قدرت‌های درون بازی می‌تواند کار دشواری باشد.

سلاح‌ها و زره‌های جدید

۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا

هر بسته الحاقی یک بازی سولزلایک باید این یکی را داشته باشد و Shadow of the Erdtree هم از این قاعده مستثنی نیست. انواع خانواده‌ سلاح‌ها در این بازی باید عضو یا اعضای جدیدی را دریافت کنند. البته افزودن زره جدید به بازی ممکن است کمی دشوارتر باشد چرا که همین حالا هم در بازی می‌توانیم ترکیبات زیادی را داشته باشیم. حداقل امیدواریم که شاهد چند ست جدید با ظاهر جذاب باشیم.

Transmog

قابلیت نگه داشتن ظاهر یک زره با ویژگی‌ها و قدرت دفاعی یک زره دیگر این قابلیت را به بازیکنان خواهد داد تا فارغ از نیازهای گیم‌پلی، زره مورد علاقه‌ خود را انتخاب کنند. شما سرانجام قادر خواهید بود که Tarnished مورد علاقه‌ خود را بدون نگرانی در مورد آمار یک زره یا نیازمندی‌های آن داشته باشید. هم‌چنین در صورت اضافه شدن Transmog، یک سیستم Loadout برای ذخیره کردن ست‌های زره متفاوت کاربردی خواهد بود.

جادو و سحرهای جدید

۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا

سحر و جادو در Elden Ring از زمان عرضه‌ فراز و نشیب زیادی داشته است. تغییرات متعددی روی جادوهای بازی اعمال شده تا تجربه آن به عنوان یک Caster متعادل‌تر باشد. در حالی که یک استایل هیبریدی احتمالا همچنان ایده‌آل‌تر محسوب می‌شود، اما تعداد و تنوع وردهای موجود در بازی واقعا ستودنی است. با این وجود، هنوز جا برای افزودن سحرهای بیشتر وجود دارد. Sorcery به تعداد بیشتری ورد Primeval ،Aberrant و Crystalian نیاز دارد. برای Incantation هم گزینه‌های Blood و Bestial بیشتری نیاز است.

رنگ‌آمیزی زره

یک ویژگی جذاب دیگر که افزودن آن احتمالا دشوار خواهد بود، قابلیت رنگ‌آمیزی زره است. داشتن گزینه‌های متفاوت برای رنگ‌آمیزی یک ست زره، افزودن یک سری الگو و طرح و تغییر روشنایی و کنتراست موجود می‌تواند شخصی‌سازی را حتی بهتر از قبل کند. در این منطقه‌ جدید می‌تواند یک ماموریت جانبی وجود داشته باشد که به شما قابلیت رنگ‌آمیزی زره را بدهد. البته این که چه تعداد رنگ و گزینه برای هر زره وجود خواهند داشت، چالشی قابل توجه برای توسعه‌دهندگان است.

Spirit Ashهای جدید

بار دیگر باید گفت که Spirit Ashهای جدید یک انتخاب واضح هستند، اما در این بسته الحاقی نیاز نیست که این Spirit Ashها مبتنی بر دشمنان باشند. دشمنان زیادی در بازی اصلی هستند که Spirit Ash ندارند (Carian Knight ،Crucible Knights ،Haligtree Knight). با توجه به این که اطلاعات چندانی از این بسته الحاقی در دست نیست، پیش‌بینی این که Spirit Ashهای جدید چگونه خواهند بود کار دشواری است.

شخصی‌سازی Torrent

۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا

با توجه به میزان زیادی که می‌توانید شخصیت خودتان را شخصی‌سازی کنید، گزینه‌های شخصی‌سازی برای Torrent اصلا وجود ندارند. بسته الحاقی زره اسب به یک شوخی اینترنتی در میان گیمرها تبدیل شده است، اما افزودن یک سری زره و گزینه‌های شخصی‌سازی برای Torrent در Shadow of the Erdtree قطعا مورد استقبال قرار خواهد گرفت. شاید مثل The Witcher 3: Wild Hunt برخی تروفی‌ها به اسب شما قدرت‌های بیشتری مثل آسیب دریافتی کمتر یا افزایش قدرت حمله به هنگام مبارزه با برخی دشمنان را بدهند.

حالت Boss Rush

در نهایت باید گفت که یک حالت Boss Rush هم ضروری است. به غیر از استفاده از مادها یا New Game Plus، هیچ راهی برای مبارزه‌ دوباره با باس‌های بازی وجود ندارد. Boss Rush به شما اجازه خواهد داد تا بدون آسیب دیدن داستان، با این باس‌ها مبارزه کنید. داشتن مادیفایرهای مختلف مثل خط سلامتی بیشتر، آسیب بیشتر یا وجود چند باس به صورت هم‌زمان هم می‌تواند گزینه‌ی جذابی برای این حالت باشد. هم‌چنین دوست داریم که در این حالت شاهد پشتیبانی از کوآپ هم باشیم.

mrدکتره گیمفاHitman77mh.pDARKSIRENA Slash𝕄𝕄𝔻 ℝ𝔼ℤ𝔸Parsaامیر حسینAli_pxOverlordata.expressRezaGtxKieblackhamed2007Atomic SoldiermatinesfWoundsRoadiemore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا
۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا
۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا
۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا
۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا
۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا
۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا
۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • god of war گفت:

    تنها چیزی که انتظار دارم و بعید هم هست اینه که با افزودن درجه سختی های متفاوت به بازی حداقل بتونه یک تجربه خوب به بی اعصاب ها و فشاری های مثل من منتقل کنه
    نبود درجه سختی در این سبک بازی واقعا ازار دهنده هست

    𝚖𝚛.𝚜𝚊𝚖𝟶𝟹𝟻Sina HomayounVahidvhدکتره گیمفاHitman77A Slash𝕄𝕄𝔻 ℝ𝔼ℤ𝔸Alirezaشادمن 3more
    • Mahdi Sam گفت:

      دیگه از این وضع فعلی بیشتر راه برای ساده کردن بازی اضافه کنه؟ summon هست، spirit ash هست، ash of warهای overpowered هم که زیاده، آیتم‌های باف رو هم که الان میشه از کرفتینگ ساخت، واقعا الدن رینگ دقیقا همون‌قدری سخته که بخوای سخت باشه

      در مورد از دست دادن rune هم هیچ‌وقت نگران نباش همیشه جلوتر جای فارم خیلی سریع‌تر rune هست

      𝚖𝚛.𝚜𝚊𝚖𝟶𝟹𝟻Hitman77K1AlirezaBlack SwordsmanDream in Red (Playstation T)Brainiac( خداحافظ )AAS(بازگشته است)red-eyed Banished Knightmore
      • god of war گفت:

        این هایی که فرمودید رو من اصلا نمی دونم چی هست
        فقط همون ایتم باف رو فهمیدم
        متاسفانه بازی رو که پلی دادم یک دکمه زدم و واردش شد
        هیچی نپرسید
        یکم به شخصی سازی ور رفتم ولی باز هم هیچی نمی فهمیدم
        خلاصه وارد گیم شدم دیدم منو وسط کاملا به حال خودم در دنیای زیبا بازی رها کرد
        نه می دونستم باید کجا برم نه می دونستم باید چی کار کنم
        یکم توی محیط چرخیدم تا یک سواری بود اندازه اش بزرگ تر بود
        با دو ضربه نابود کرد
        چند بار سعی کردم ازش فرار کنم ولی حتی امکان فرار هم نداشت دنبالت می کرد
        هر کی تو مپ بود نمی شد درگیر شی
        خلاصه بعد دو ساعت alt f4 و دراپ کردن بازی و همچنین یاد کردن از سازندگان و خانواده های محترمشون
        منظورم اینه اگه ایتم بافی هم وجود داشته باشه بازی به من فرصت پیدا کردنشون رو نمی ده
        و متنفر هستم از اینکه برای یک بازی از اینترنت کمک بگیرم
        اونم اول بازی

        reza Assassin'sدکتره گیمفاHitmanPerfect77mh.pAlirezaشادمن 3Black SwordsmanDementormore
        • Anakin گفت:

          اگر تا الان این سبک رو بازی نکردی. شاید همین قدر گیج کننده باشه. حتی بعضی چیزایی که توی گیم پلی تاثیر داره هم بهت نمیگه کجاست. یا مثلا یه npc که میتونی باهاش یه سری ابزارات رو اپگرید کنی رو باید از یه جای نقشه پیدا کنی براش یه تسک انجام بعدی بیاریش توی هاب بازی. برای همین برای اولین سری خیلی نیازه از یه جایی ببینی بازیو. یبار بازی کنی دیگه فرمولش دستت میاد. یه کانال یوتوب هست به اسم omid lennon این عالیه. واکترو صد در صد تروفی بازی به همراه داستان رو کامل داره. فقط قبل باس فایتا پاز بزن که مزه باس فایت نره. باس فایتارو بدون هیچ اطلاعی برو سراغشون مزه بازی به باس فایتاشه

          Hitman77KENOBIgod of war
        • O2 گفت:

          یکی از دلایل گوتی شدن بازی همین بود که یهو وسط دل بازی تک و تنها شروع میکنی، بدون راهنما، بدون نقشه، بدون اطلاعات، بدون مانت، همین باعث فعال شدن حس کنجکاوی و اکتشاف و پیشبرد بازی میشه، تنها بازی که در این دوره حس اکتشاف و دریافت پاداشش خیلی خوب بوده الدن رینگ هست و زلدا، از سختی بازی هم نمیشه ایراد گرفت چون بازی سولز لایک هست، پیشبرد بازی فقط با اکتشاف، کنجکاوی، به دست آوردن اطلاعات و آزمون و خطا پیش میره، اتفاقا بین سولز لایک ها راحت ترین هست و فرامسافتور سعی کرده بازی بسازه که اکثریت از پسش بر بیان.

          دکتره گیمفاHitman77red-eyed Banished KnightDream in Red (Playstation T)DKzerogod of war
        • Grandmaster گفت:

          با توجه به چیزایی که گفتی معلومه نمیدونی چجوری بازی کنی. اصلا لازم نیست ابتدای بازی بل اون باس اسب سوار مبارزه کنی. ساده بخوام بگم برای این که تو بازی راه بیفتی اینه که توی الدن رینگ هرجا دیدی زورت نمیرسه یا راحت کشته میشی یا اصلا نمیدونی چجوری باید یه انمی رو بکشی یعنی شما تو مکان اشتباهی هستی و زود اومدی این قسمت برو بگرد تو مپ یه منطقه ای پیدا کن که کشتن انمی ها راحت باشه. بعدش کم کم لول اپ میکنی منطقه های سخت دیگه برات اسون میشه بازی رو پیش میبری.

          دکتره گیمفاHitmanDKzerogod of war
        • Dementor گفت:

          اون باس فایته مال اون زمان نیس که باهاش درگیر بشی.همون اول که اومدی تو محیط بازی ، مستقیم برو پایین تو اونجایی که حالت چادر زدن و اینا. بعد با حالت مخفی کاری بزن دمار از روزگار اونا در بیار. تو همون جا رو اون واگن ها که میبینی یه سلاح خوب رو میتونیدهمون اول بازی بدست بیاری.
          من خودمم اولین بازی سولزی که بازی کردم همین لعنتی بود و بدون شک به همراه رد دد۲ بهترین بازی عمرمه. کافیه بتونی یکی دو ساعت تو دنیاش بچرخی و به محیطش عادت کنی، دیگه نمیتونی ازش دل بکنی.
          تو بازی واسه راحتی کار هم جادو هست و هم Ash of war های مختلف که در موقعی که در سمت چپ پایین تصویر یه تصویر کوچیک شبیه سنگ قبر میاد میشه ازشون استفاده کرد.
          در کل به نظر من یخورده اطلاعات ازش در اینترنت و یوتیوب گیر بیار و بعدش بازیش کن، چون حقیقتا حیفه.

          دکتره گیمفاDementor
        • Eldenringer گفت:

          الدن رینگ اصلا بازی سختی نیست فقط مثل بقیه بازی ها به شدت اسون هم نیست راه برای قوی کردن کاراکترت زیاده ولی باید بلد باشی که اون با تجربه به دست میاد البته منظورم فارم نیست نمیدونم چرا بقیه حرف از فارم میزنن شما همین که زمین بازیو بگردی لولت تازه یکمم بیشتر از حد میره بالا من مجبور شدم اخرای بازی دیگه لول اپ نکنم و لول رو روی ۱۳۷ نگه دارم تا یکم بالانس بشه البته به خاطر pvp هم هست چون اگه کسی لولش رو خیلی بالا ببره pvp از بالانس خارج میشه جدا از این به دلیل بزرگ بودن جهان بازی شانس این که خیلی چیزا رو از دست بدی زیاده پس بازی ارزش تکرار بالا هم داره و وقتی دستت گرم بشه میبینی که اصلا نیازی به سامن اسپیرت هم نداری

          دکتره گیمفاgod of war
      • AminTSL گفت:

        سخت نیست فقط باید بدونی با چه لولی کجا باشی اکثرش فارمه

        دکتره گیمفا
    • sahba.sh گفت:

      الدن رینگ آسون ترین بازی میازاکی تو ژانر سولزبورن بوده
      دیگه از این آسونتر اذیت کنندست 😐

      دکتره گیمفا77OverlordDream in Red (Playstation T)Brainiac( خداحافظ )AAS(بازگشته است)KratosMincraftSSolaire of Astora
      • A,,sh گفت:

        بلاد بورن اسون ترین بازی میازاکیه الدن رینگ روش های زدن باس هاش فقط بیشتره وگرنه اگه از سامن کردن spirit ها استفاده نکنی و مثل سولزای قبلی بازی رو پیش ببری سخت ترم هست از خیلیاشون

        دکتره گیمفا77Brainiac( خداحافظ )red-eyed Banished Knightهالک ایرانی رگناروک (New DLC)Mincraft
        • sahba.sh گفت:

          وقتی یه سری قابلیت تو الدن هست و تو بلادبورن نیست خب معلومه الدن راحت تر میشه دیگه
          من mimic tear رو که گرفتم دیگه رنگ مردن رو ندیدم،درسته اگه از هیچ کدوم از قابلیتها استفاده نکنیم حق با شماست،شاید یکی از دلایل این سختی هم وجود همین sprit ها summon ها و خیلی قابلیت های دیگه باشه

    • این بازی نسبت به دارک سولز و بلاد بورن از نظر سختی پولیش تر و رو حساب کتاب تر بود سختیش ازار دهنده نیست بر عکس دارک سولز یه جاهاییش یه جوری الکی سخت میشد بدون حساب که ادم میخواست دسترو پرت کنه تو کوچه تازه خیلی تو اپدیت های جدید یسری باسارو ضعیف کردن جنرال رادانو قبلا راحت نمیتونستی بکشی الان خیلی راحت تر میتونی بکشیش در کل به نظرم به خاطر سبک بازیشه که برای یسری افراد سخته

      دکتره گیمفا77Black SwordsmanBrainiac( خداحافظ )
    • Ahmad_bk گفت:

      بنده به بهانه خرید یک تلویزیون 4k دارم بازی رو دوباره میرم و بازی واقعا گرافیک بصری پیشرفت داشته نسخه ۵۷ گیگی
      ولی از اون طرف نمیدونم بازی راحت تر شده یا من حرفه ای تر
      باس ها خیلی راحت دارن نفله میشن به نظر من اگه هنوز بازی نکردی الان وقتشه
      بار چهارمه بازی می‌کنم ولی از نظر زیبایی محیطی بیشتر از همیشه دارم لذت میبرم

      red-eyed Banished Knight77Brainiac( خداحافظ )Mincraftgod of war
    • گل گفتی . آرزومه وارد دنیاشون بشم و بتونم پیشروی کنم . چون طعم دنیاشون رو چشیدم و بسیار دوست داشتم . هعی

      دکتره گیمفا77Brainiac( خداحافظ )Mincraftشرکgod of war
    • Perfect گفت:

      داداش باید سبک سولز با راهنما بازی کنی خود میازاکیم نمی تونه بدون راهنما بازی کنه 😅😂

    • A.k_Rock گفت:

      بازی های سولز و بلادبورن اگر فارم کنی اتفاقا خیلی آسون میشن الدن هم مثل اوناس دقیقا . حتی بیلد های باگ و اور پاوری هم توش زیاده. برای مثال تو سری سولز تو هر ۴ تاش شما شخصیت تانک بساز ، یعنی قوی ترین زره رو بردار و تا جایی که میتونی استامینا و جونت رو زیاد کن . بازی برات مسخره میشه واقعا به حددی که با همه باس ها میتونی اتک به اتک کنی. تنها بازی میازاکی که واقعا سخته سکیرو هست چون لول آپ و فارم مثل بازیای سولز نداره و بیشتر مهارت محوره

      Lu Bu
    • Roadie گفت:

      سلام کریتوس جان. فرام هیچوقت به این سبک از بازی هاش درجه سختی اضافه نخواهد کرد و قطعاً (با دلیلی که میگم برات) منطقی هم هست این کار.

      خیلی ساده میگم، وقتی ما چیزی ارائه می کنیم یک هدفی پشت اون هست و این هدف از دیدگاه هر ارائه دهنده ای تعیین می شه. هدف می تونه اندازه بازار هدف و جنبه اقتصادی باشه، روایت یک داستان، بالانس برای مالتی پلیر یا القای یک حس خاص در گیمر… طبق این اهداف سازنده تصمیماتی اتخاذ می کنه که در محصول نهایی به کار گرفته شده، مثل وجود یا عدم وجود درجه سختی. پس حالا کافیه بدونیم هدف میازاکی چیه از این دسته از بازی ها؟ دوستانی که بازی کردن و حس بی بدیل در هم شکستن چالش ها تجربه کردن می دونن چه جذابیت وصف نشدنی در هر بار تکرار این واقعه وجود داره. ایجاد این حس، یکی از اصلی ترین اهداف سازنده این بازی هاست که کمتر در جا های دیگه دیده می شه و با آسون شدن بازی در هم شکسته می شه.

      حالا شاید بگید «خب درجه آسون تر بذارن، هر کی خواست همون درجه سختی پیشین پی بگیره» و جواب این مورد هم در همون فلسفه ساخت پیشین پیدا می شه. سازنده در درجه اول هدف القای حس سرمستی بر آمدن فرد از شرایطی به ظاهر ظالمانه و شاید حتی غیر ممکن در سر داره، درسته؟ حالا، با ایجاد درجه سختی آسون تر بسیاری از افراد به جای درگیر موندن و یاد گرفتن و تجربه بالاخره پیروزی این وسط ناامید شده و درجه سختی پایین انتخاب خواهند کرد. یعنی با اضافه شدن این درجه گروهی که ممکن بود بتونن حس هدف سازنده تجربه کنن به جایی ریزش می کنن که این حس درش دیده نمی شه. یعنی با این کار میازاکی از هدف القای این حس در بیشترین تعداد بازیباز دور خواهد شد.

      حالا ابر شرکت ها و بازی های AAA شون عموما در چنین مواقعی، این پافشاری فلسفه کارگردان برای ایجاد یک حس ناب نادیده می گیرن و پی جامعه هدف بزرگ تر و پول بیشتر می رن. اما در حال حاضر، میازاکی عزیز به سمت مدیریت این تیم سازنده رسیده و جالب اینجاست که با هر بازی افراد بیشتری متوجه می شن این توانایی در اونام هست و اصلا این دشواری ابتداییه که لذت فوق العاده سربلندی به همراه داره.

      DKzerogod of war
  • هروقت اسم الدن رینگ کبیر میاد یاد اون روزی میوفتم که الدن رینگ با قدرت کچل تبر به دست رو شکست داد و ایسگاه فنا تو سایت حال و روزشون دیدنی بود😂😂

    گیمر خسته (در انتظار تیک آبی ...)Brainiac( خداحافظ )PerfectMajimaAAS(بازگشته است)omid68Love Gameهالک ایرانی رگناروک (New DLC)Mincraftthorfinnmore
    • Ruby گفت:

      حال شما وقتی هیلو اینفینیت هیچ وقت جایزه ای نبرد چطور بود؟ اها اصن ناراحت نشدید چون حتی خودتونم هیچ توقعی از بازیای خودتون ندارید 😂 از دکل فرام سافتوری بالا میرید که داره واسه خود سونی انحصاری میسازه 😂😂

    • Tom گفت:

      همون روز که گاد اف وار بیشترین جایزه گیم اوردو گرفت؟
      اره منم به اون روز فکر میکنم یاد دکل نوردی جعبه فنا میفتم

    • ABDVD گفت:

      ولی من هربار اسمش میاد یاد کوری خوندن جعبه فنا سر استارفیلد میفتم که هر سری سنگشونو می‌کوبیدن تو سر این بازی و گوتی شدنشو کرده بودن پیرهن عثمان اما تهشم جوری با تاخیرش خیت شدن که دیگه تو این سایت آفتابی نشدن😂
      نمونه‌اش شینجی میکامی💀🤣

  • Mahdi Sam گفت:

    این حالت باس راش واقعا نیازه و خوشحال میشم اگه یه پایان به بازی اضافه بشه هرچند خیلی بعیده

    یه چیزی که خیلی نیازه چک لیست منطقه به منطقه است

    Vahidvh77Brainiac( خداحافظ )Mincraftgod of war
  • صد در صد اکثر اینا هستن ولی شخصی سازی تورنت واقعا یه ویژگی لازمه توی بازی اونقدر به تورنت پرداخته نشد فقط یه اسبی بود که باهاش مسیرا رو طی کنی و boss rush که برای بازی ای مثل الدن رینگ فوق العاده میشه این DLC باید چندتا باس به یاد موندنی هم داشته باشه مثل سیستر فریده یا ارتوریاس

    77KieblackBrainiac( خداحافظ )MincraftABDVD
  • boss rush شدیدا لازم داره البته به اضافه باس های نیو گیم پلاس ۷ بنظرم این dlc به یه باس فایت دوتایی سرسخت نیاز داره فقط مثل شوالیه کروسیبل یا گاد اسکین ها یکیش تماشاگر نباشه دوتا همزمان حمله کنن در بیشتر مواقع البته میدونم بخاطر بالانس باس فایت بود علاوه بر این چند تا باس فایت فرعی سخت چند تا سلاح جادو قدرتمند البته دوستان علاقه ایی به سلاح ها و ایتم ها و جادوهای op ندارنند ولی وقتی محیط میگردن دوست دارن یه آیتم قدرتمند بدرد بخور گیرشون بیاد
    اگه بتونن چند تا ست زره به بازی اضافه کنن عالیه البته دوستان میگن تاثیری نداره هنگام نبرد حتما

    به غیر از تورنت با ۹ دیگه موافقم

  • Vergil گفت:

    میازاکی هیچ وقت نا امید نکرده اکثرا فراتر از انتظار طرفدارا عمل کرده برای همین ذره ای شک ندارم که نتیجه چیزی جز شاهکار نیست.الدن رینگم پتانسیل بسیار زیادی داره جدا از miquella که dlc درموردش هست هنوز از godwyn و melina چیز خاصی ندیدیم

  • Roadie گفت:

    چیزی که خودم می خوام ازش گسترش جهان سازی با مناطق عجیب تر و دادن سر نخ های بیشتر برای فهم بهتر این جهانه. و البته باس فایت هایی که سطحشون از هر نظر بالاتر از بازی اصلیه؛ کاری که عالی با Bloodborne و Dark Souls 3 کردن.

  • Arshia.1 گفت:

    این دی ال سی برای من بیشتر ارزش داستانی داره تا گیم پلی اما اگه این موارد باشن واقعا عالیه

  • Niyou7 گفت:

    من متاسفانه این بازی رو نرفتم،بخوام سمتش برم ترینر میزنم

۱۰ انتظار ما از بسته الحاقی Shadow of the Erdtree بازی Elden Ring - گیمفا