نویسنده سابق Silent Hill بازسازی نسخه دوم را به جام زهر تشبیه میکند
به گفته یکی از طراحانی که در گذشته روی این مجموعه کار کرده است، بازسازی Silent Hill 2 یک جام زهر است و موفقیت آن تضمین شده نیست.
سم بارلو (Sam Barlow) که امروزه بیشتر به خاطر کارگردانی و نویسندگی آثاری چون Her Story ،Telling Lies و Immortality شناخته میشود، قبلا داستان بازیهای Silent Hill Origins و Silent Hill: Shattered Memories را نوشته و طراحی کرده بود. در مصاحبهای با PCGamesN، از بارلو در مورد سیاست جدید کونامی (Konami) در قبال سری Silent Hill پرسیده شد. او پاسخ داد که به بلوبر تیم (Bloober Team)، استودیویی که روی بازسازی Silent Hill 2 کار میکند، حسادت نمیکند. بارلو میگوید:
شخصا چندان برای بازی کردن یک ریمستر هیجان ندارم. ساخت بازسازی بازی Silent Hill 2 مانند نوشیدن جام زهر برای سازندگان است! برای آنها آرزوی موفقیت دارم، اما نمیدانم چگونه میخواهند بدون ناراحت کردن مردم این کار را انجام دهند.
دیدگاه بارلو نسبت به دیگر بازیهای برنامهریزی شده برای سری Silent Hill و داستانهای جدیدی که میتوان در آن جهان روایت کرد، مثبتتر بود. او توضیح داد:
نسخهای از Silent Hill که من دوست دارم و به نظر میرسد آنها در حال کار روی آن هستند، ساخت و عرضه طیفی از بازیهای ترسناک روانشناختی جدید است. آیا میتوانیم گیمپلی گستردهتری ببینیم؟ آثاری مانند Twilight Zone این حس را به شما میدهند که در حال وارد شدن به خطری بزرگ هستید، اما بازهم شور و اشتیاق زیادی برای اکتشاف در محیط دارید.
بلوبرتیم هفته گذشته گفت که توسعه بازسازی Silent Hill 2 تقریبا تکمیل شده است. این بازسازی که روی Unreal Engine 5 ساخته میشود، دوربین بازی را روی شانه شخصیت اصلی قرار داده است. بلوبر همچنین در حال بازسازی سیستم مبارزات بازی است.
سایر پروژههای در حال توسعه Silent Hill عبارتند از Silent Hill Townfall (استودیوی اسکاتلندی NoCode روی آن کار میکند و توسط Annapurna Interactive منتشر خواهد شد)، Silent Hill F (داستانی کاملا جدید در دهه ۱۹۶۰ ژاپن با دنیایی زیبا و در عین حال وحشتناک) و Silent Hill: Ascension (یک سریال استریم تعاملی که در آن کل جامعه بر اساس قانون جهان Silent Hill اداره میشود).
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
واکنش به همکارش : بچه بیا پایین سرمون درد گرفت
حق داره خب، زحمت اصلی رو این کشیده
با اینکه از سم بارلو خوشم نمیاد ولی حرف درستی زده چون در این زمینه تجربه داره (SHSM میشه گفت Reimagening نسخه اول هست.) دو گروه به ریمیک سایلنت هیل ۲ واکنش نشان خواهند داد که البته به دلیل تغییرات قابل توجهی که نسبت به نسخه اورجینال داره قطعا باب طبع همه طرفداران قدیمی نخواهد بود، نگرانی اصلی من بر می گرده به مخاطبان جدید و اینکه بلوبر میتونه افرادی که با داستان و فضای SH2 آشنایی ندارند رو راضی نگه داره یا اینکه میراث Silent Hill 2 رو نابود میکنه. با توجه به سابقه بلوبر تیم به شخصه گزینه اول رو بعید میدونم!
راجب این ریمیک هیچی معلوم نیست
خیلی دارن میگن موفق
امید وارم همینطور باشه
امیدوارم کاتالوگ بهترین ریمیکهای ژانر ترس توو ۲۰۲۳ کامل کنه
دد اسپیس رزیدنت اویل که ترکوندن ، سایلنت هیلم خوب بشه عجب سال با شکوهی میشه
کاتالوگ بهترین وحشتبقاهای ۲۰۲۳ قراره با یه بازی اورجینال و جدید به اسم ALAN WAKE II تکمیل بشه.
راست میگه
به نظرم بلوبر تیم لقمه بزرگتر از دهنش برداشته
ساخت یک ریمیک فی نفسه کار اشتباهی نیست ولی اینکه این بازی محشر سپردن دست Bloober کم از جام زهر نداره،اگه قرار باشه صد تا بازی موردانتظارم لیست کنم این ریمیک صد و یکمی هم نیست
حالا بچه انقدر از خودش تعریف کرده نزن تو ذوقش 😂
گرافیکش که عالی بود
گیم پلی و داستان سراییش الان مهمه که خدا بخواد گند نمیزنن
باشه
سایلنت هیل F که جدید هست فکر کنم چیز خوبی از آب در بیاد
حیف این گیم که سونی گند زد با اون انحصاری بازیاش
ببخشید میشه بیشتر توضیح بدید؟ نه Silent Hill 2 و نه ریمیکش در انحصار PlayStation نبوده و نیستن، شما راجعبه کدوم انحصارطلبیای در این خصوص اشاره دارین؟
من تقریبا تمام نسخه های سایلنت هیل رو از زمانی که رو ps1 بود تا آخرین نسخه که برا xbox 360 اومد رو تمام کردم
بزرگترین نقطه قوت این بازی داستان و نوع داستان سراییش بود که کاملا درگیرت میکرد یادمه اون زمان سر داستان همین سایلنت هیل ۲ تو سایت بازیسنتر حسابی بحث میشد حتی بعضی از دوستان رمان نوشتن
بعد از داستان ترس روانشناختیش بود که با سایه ، صدا ، تغییرات محیطی استرس شدیدی وارد میکرد طوری تو محیط بازی غرق میشدین انگار همون لحظه اونجایی من به شخصه شب جرات نمیکردم تو محیط تاریک و تنها با هدفون این بازی رو پلی بدم
بعد از این ۲ تا ، معما ها و پازل های بازی بود که برای حل کردنشون ساعت ها درگیرت میکرد مخصوصا نسخه ۴ اون زمان مثل الان نبود همه اینترنت داشته باشن (تهش دیال آپ بود) برای همین راهنمای بازی راحت پیدا نمیشد.
یادش بخیر نسخه ۵ بازی یه باس داشت هرچی میزدمش نمیمرد بعدا فهمیدم بازی باگ خورده و توی همون حالت سیو کرده مجبور شدم دوباره از اول بازیش کنم
اگه الان بلوبر بتونه اون کیفیت و عمق داستان و شخصیت پردازی رو حفظ کنه و ترس رو به همون شکل قدیم تو دل پلیر پرورش بده و با پازل های سخت و درگیر کننده و ساید میشن های قشنگ مثل نسخه ۸ تکمیلش کنه
فروش بالای بازی و رضایت پلیر های قدیمی و جدید تضمین شدس
روی انمی که وایساده جلو شخصیت اصلی زوم کنید خیلی سوکسی به نظر میاد 🥹
هرچند که ریمیک بازی های موفق و شناخته شده، یک دستاورد خوب تجاری است، ولی به شخصه با ریمیک بازیها موافق نیستم و به نظرم شرکتها باید سود را در ایده پردازی جستجو کنند، چیزی که امروزه در صنعت گیم و همچنین سینما کیمیا است.
میدونی تعریف از ترس در نسلها مختلف سینما ویدیو گیم فرق داره شاید نسل من با یه داستان ترسناک و موجوداتش ارتباط برقرار میکرد الان یجور ولی موجودات غیر ارگانیک همیشه در تمام نسلها جواب میده ولی بین گرگینه زامبی هیولا ها که فیزیک دارن چطور بگم با اسلحه میشه باهاشون درگیر شد اینجا س که اختلاف به وجود میاد سلیقه ترس و پوشش دادن این سلایق سخت و ترس روانشناختی الان واقعاً جواب نمیده خیلی وقت تو سینما غرب اثر ترسناک ندیدم همه تکرار یع فرمول ویدیو گیم هم همینطور لصلا یه مدت ترس وجود نداره همه داستان ها گنگ گیج کننده هست ادم میزاره کنار من ترس شرقی از موجودات ماورایی رو شدیداً دوست دارم نوع روایت شرقی چه شرق اسیایی موجودات غیر ارگانیک چه اینطرف کشور های اسلامی روایت جن میتونه این مدیوم یه تکون اساسی بده فیلم های سیجین دابه ترکیه ای این حس رو داشت و نویسنده اینجوری بازی رو قلم بزنه داستانش رو چه شود خود ایران چقدر روایت از جن اقسامش در افسانه ها مناطق هست مثلا مرد ازما موزی کع جن تقلید کننده حرکات ال یا زار که در جنوب کشور در بدن انسان نفوذ میکنه فیلمشم هست مراسم جن گیری زار در جنوب هست یا در خوزستان اعرابش و ناخداهای جنوب کشور به جن دریا اعتقاد دارن که شبانه در تاریکی از دور دوتا چشم قرمز انگار داره میاد سمتت از دریا رو اب راه میره معلق میاد طرفت ترسناک تعریف از ترس و پوشش سلایق فرق داره و پوشش این سلایق سخت ترساندن سخت شده