سازندگان Forspoken قبل از تعطیلی استودیو، قصد ساخت دنبالهی این بازی را داشتند
طبق گزارشهای منتشر شده، لومینوس پروداکشنز (Luminous Productions)، استودیوی سازندهی Forspoken قبل از تعطیلی قرار بود روی نسخهی بعدی این بازی کار کند.
بهتازگی الکس دانلدسون (Alex Donaldson)، مالک رسانهی RPGSite، اطلاعات جالب جدیدی از وضعیت لومینوس پروداکشنز منتشر و گزارش داده است که این استودیو برای انجام چندین پروژهی دیگر ازجمله دنبالهی Forspoken برنامه داشته است. با این وجود اما هفتهی گذشته اعلام شد که لومینوس پروداکشنز در روز اول مه ۲۰۲۳ با شرکت اسکوئر انیکس ادغام خواهد شد و بهدنبال این قضیه، سرنوت این برنامهها نیز در هالهای از ابهام فرو رفت.
بهگفتهی دانلدسون، ساخت دنبالهی Forspoken در مراحل مقدماتی توسعه قرار داشت و طراحیهای اولیهی آن صورت گرفته بود اما اکنون و با توجه به اتفاقات اخیر، تمام تمرکز استودیو تا روز اول ماه مه، روی پشتیبانی از Forspoken خواهد بود. درحال حاضر اعضای لومینوس در حال توسعهی پچ جدیدی جهت بهبود عملکرد این بازی هستند و در کنار آن، روی تولید و انتشار بستهی الحاقی “In Tanta we Trust”” در فصل تابستان تمرکز کردهاند.
استودیوی لومینوس پروداکشنز در سال ۲۰۱۸ با هدف توسعهی عناوین هنری AAA با استفاده از جدیدترین تکنولوژیها تاسیس شد و قصد خلق تجربههای کاملاً منحصر بهفردی داشت. اگرچه اهداف لومینوس پروداکنشز بزرگ و بلندپروازانه بود اما بازی بهشدت مورد انتظار آنها، یعنی Forspoken، آنطور که باید ظاهر نشد و با دریافت نقدها و نمرات نهچندان خوب، ادامهی حیات برای این استودیو را به خطر انداخت. Forspoken هماکنون روی پلتفرمهای پلی استیشن ۵ و رایانههای شخصی قابل بازی است.
منبع: TwistedVoxel
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
اعتماد به سقف
اگه بجای فکر کردن به دنباله روی همین بازیتون کار میکردید شاید به این وضع نمیوفتادید
بعضی اوقات یکسری بازی ها بقدری ایراد های واضح دارن که آدم متحیر میمونه خود بازیساز ها چطور با توجه به دونستن این ایراد ها دست به انتشار این بازی ها میزنن ، فور اسپوکن بازیی بود که براش منتظر بودم و ایده های جالبی داشت ولی در حد همون تریلر ها موند. امیدوارم در ادامه کار موفق ظاهر بشن …
دقیقا
یعنی مثلا سیدی پراچکت باگ های سایبرپانک رو نمیدونست؟؟؟
البته بکنم تقصیر طرفدارا بود
سایبرپانک واقعا بازی مورد انتظاری بود و چند باری هم تاخیر خورده بود خیلی فشار روشون بود
ایده شون خیلی خوب بود ولی در عمل کم کاری داشتن
راستش به نظرم ایدشون هم چیز خاصی نبود
عملا اومده بودن همون داستان آلیس در سرزمین عجایب رو آورده بودن تو قالب ویدئو گیم اونم با یه گیمپلی شدیدا خشک سیستم اوپن ورلدینگ یوبیسافتی
دنباله چیو میخوان بسازن . اصلا چی داره این بازی ک دنباله هم میخواین بسازین واسش .
پ ن : هروقت اسم این بازی میاد یاد اون میمه میفتم 😅
اعتماد به نفسشون ستودنیه
فک کن یه بازی انقد بد باشه که باعث تعطیلی استودیو بشه.
واقعا معرکه ست.
همون بهتر دنباله ای برای این فرانچایز سمی توسعه داده نشه:/
نمیدونم چرا به محض اینکه یه بازی رو گند میزنن تعطیل میکنن خب یکم فرصت بدید
لطفا تصحیح کنید
سرنوشت نه سرنوت