Final Fantasy 16 بیش از ۱۱ ساعت کاتسین سینماتیک دارد
بازی Final Fantasy 16 قرار است بیش از ۱۱ ساعت کاتسین سینماتیک داشته باشد. البته این کاتسینها برای سناریوی اصلی هستند و به صورت یک پارچه در بازی تنیده شده با موتور درون بازی رندر شدهاند.
بدون شک میتوان گفت که Final Fantasy 16، نسخهی اصلی بعدی سری فوقالعاده محبوب اسکوئر انیکس (Square Enix)، یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۲۳ است. این بازی قرار است نسبت به سایر بازیهای Final Fantasy حال و هوایی واقعگرایانهتر و تاریکتر و مبارزات بی وقفه باشد. البته اینکه نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida) از Final Fantasy 14 هم نقش تهیهکننده را دارد هم در این مسئله بیتاثیر نیست.
ما تا کنون ویدیوهای زیادی از مبارزات بازی را دیدهایم، اما به نظر میرسد که قرار است در Final Fantasy 16 شاهد کاتسینهای زیادی هم باشیم. در یک رویداد مطبوعاتی اخیر که توسط نشریههایی مثل Gematsu مورد پوشش قرار گرفت، یوشیدا تایید کرد که این بازی قرار است شامل بیش از ۱۱ ساعت کاتسین سینماتیک باشد:
یکی از مسائل خیلی مهم برای ما روایت یک داستان کامل از ابتدا تا انتها بود و میتوانم بگویم که در انجام این کار موفق شدیم. برای دستیابی به این مهم بیش از ۱۱ ساعت کاتسین سینماتیک در بازی گنجانده شده که به صورت یکپارچه در بازی تنیده شده و با موتور خود بازی رندر شدهاند.
هیروشی تاکای (Hiroshi Takai)، کارگردان بازی، پیش از این تعیین کرده بود که به پایان رساندن داستان بازی بین ۳۵ الی ۴۰ ساعت زمان خواهد برد. با استناد به این حرف میتوان گفت که ۱۱ ساعت کاتسین کمی بیش از اندازه به نظر میرسد. البته مقدار زیادی محتوای جانبی که زمان کلی بازی را تا ۷۰ ساعت بالا میبرد هم در بازی وجود دارد.
بازی Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱ تیر ۱۴۰۲) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. یوشیدا گفته که این بازی تنها در صورت برخورد یک شهاب سنگ به ژاپن تاخیر خواهد خورد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- منبع داخلی: دوران عناوین انحصاری ایکس باکس به پایان رسیده است
نظرات
مگه فیلمه XD
داداش این دیگه فیلمم نیس سریاله
البته بازیایی مث والهالا و ویچرو کاتسیناشو رو هم حساب کنی از اینم بیشتر میشه
ویچر ۱۵ ساعت کاتسین داشت ولی بازی بالای ۶۰ ساعت برای کسی که تمرکزش فقط روی ماموریتهای اصلی بازی باشه طول میکشه و درکل نزدیک به ۲۰۰ ساعت محتوا داره. اما خبری که درمورد FF16 در اومده خوب نیست بنظرم و داستان اصلی در ۳۵ ساعت به پایان میرسه که ۱۱ ساعتش کاتسین هست. من البته مشکلی با کاتسین ندارم و تو بعضی از بازیها واقعا دلچسبه ولی بهتر بود که FF16 گیم پلی بیشتری داشته باشه.
اگه بازی فقط ۳۵ ساعت باشه ۱۱ ساعت کاتسین خیلی زیادو بده
مخصوصا حالا که میدونیم بازی جهان بازیم نیس یعنی همش باید بشینیم کاتسین ببینیم
این بازی ۱۱۰ ساعت هم کات سین داشته باشه ، دیدن داره …. به نظرم حتی کم هم هست ❤️
شاهکار جدید سونی در راه هستش
جعبه فنا برن کاسکتی پلی بدن الن میدونیم میان زیر این پست بازم هیت بدن سونی رو دوباره🤣
برید مرد ماشین سوار و کاسکتی سبز رنگو پلی بدین هروقت تونستین یه شاهکار متا ۹۵ مثل لست رو پلی بدین بعدش بیان از بازی هایه متا ۶۷ مثل های آن لایف شاهکار بسازین
بابا اون عکس سلطان از رو پرفت پاک کن مرد حسابی اون جیمبو رو بزار پروفت 😂
اسپنسر <<<<<< کل شرکت سونی 😂💚
فکرنم میخواستی بگی اسپنسر بزرگ تر از کل شرکت سونی ولی اشتباه نوشتی
شاهکار جدید سونی ؟
فیلم سینمایی فانتزی نهایی ۱۶ رو میگی؟!
ننه جون به سونی مربوط نمیشه ، همیشه سری Ff به کاتسین هاش معروف بودن و اتفاقا کات سین های خیلی قشنگی هم دارن ، من که از دیدنشون لذت میبرم .. این بازی صرفا انحصاری ps هست و ساخته این شرکت نیست
😐
گیم = گیم پلی
من نمیگم داستان و کات سین بده ولی اخه ۱۱ ساعت :|
فاینال ۱۳ هم ۸ ساعت کاتسین داشت
فاینال ۱۳ نزدیک به ۵۰ ساعت طول میکشید (فقط ماموریتهای اصلی) و ۸ ساعت کاتسین داشت.
فاینال ۱۶ یازده ساعت کاتسین داره و ۳۵ ساعت هم طول میکشه. ریسک بالایی هستش ولی امیدوارم خوب باشه نتیجه
۱۱ ساعت کاتسین برای یه بازی دارک امیدوارم خوب از آب دربیاد
فکر میکنم این بازی میترکونه
سطح گیمای سونی:
بیخود نیست به سونی فنا میگن کاتسین پلیر
به ما میگی کاتسین پلیر خودت در به در همون گیمایی بچه
یک عمر در حسرت همین کاتسین ها داشتی اشک میریختی
بنده خدا ها کنسولشون فقط به درد کاتسین پلی کردن می خوره 😂
اگه کنسول ما به درد کاتسین میخوره کنسول شما هم فقط به درد دود قلیون میخوره .
بلاخره میتونیم یه بازی ببینیم که از صد در صد قدرت ps5 میتونه استفاده کنه
یعنی قراره رکورد mgs4 رو توی گینس جا به جا کنه ؟
MGS4 درکل ۸ ساعت کاتسین داشت. رکورد گینسش برای “”یک” صحنه از بازی بود که ۷۰ دقیقه بدون توقف طول کشید. این رکورد پابرجاست تا سالها
فیلم سینمایی های سونی واقعا با کیفیتن
گیمای سونی اصلا گیمپلی دارن؟
چند وقت پیش داشتم دی ال سی کچل در زمستان رو پلی میدادم سر باس فایت ثور هر ۳۰ ثانیه یکبار میرفت روی کاتسین
راستی ps5 از کجا اوردی
مگه یه مدت محوت نکردیم از رو سایت چطور زنده شدی
کوجیما:حسودی نکردم🗿
نع دیگه تا این اندازه دیگه حوصله ندارم، بخاطر همینه که عاشق نینتندو ام چون به معنای واقعی کلمه “گیم” میسازه و گیم پلی هسته اصلیِ بازی هاشه، اما خب عاشقان سینما هم بالاخره باید سلیقه شون رو در ویدیوگیم هم پیدا کنند و وجود اینگونه بازی ها لازمه
فکر کن شبیه ساز کولبری فقط ۹ ساعت کاتسین داشت و اونقدر مسخره شد بعد این ۱۱ ساعت کاتسین داره
رکورد متال گیر ۴ رو زده ظاهرا
باید حوصلهداشتی باشی پس
به به میگم که هر لحظه از این بازی اخبار هایپ کننده میاد کاتسین های فاینال فانتزی حرف نداره، کاتسین ها با گیمپلی به شدت درگیر کنندش و اون موزیک همیشه شاهکارش یه ترکیب کم نظیر رقم میزنه امیدوارم تو ارائه اون به مشکلی نخورن ، فک کنم با یکی از پر خرج ترین بازی ها طرف هستیم چه در سری فاینال فانتازی چه در ویدیو گیم …
فیلم سینمایی سونی در راه است
من خودم خیلی دوست دارم داستان بازی بیشتر داخل گیم پلی روایت بشه البته کات سین های زیبا می تونن خیلی به گیم کمک کنن مخصوصا اگه سبک هکن اسلش باشه وقتی ضربه نهای رو بایه کاتسین زیبا همراه میکنه فوقالعاده حس خوبیه!
البته نه یازده ساعت کاتسین!!! مگه اینکه خود بازی ۶۰ ساعت به بالا گیم پلی داشته باشه شاید ۱۱ ساعت کاتسین قابل تحمل باشه که باز هم برای من نمی تونه قابل تحمل بشه آخه ۱۱ ساعت؟ اینکه هنر نیست شما یه کاتسین با موشن کپچر و CG ساختید به اسم گیم به مردم میفروشید
بار ها گفتم گیم اول از همه باید بازی باشه باید روح خودش رو از گیم بگیره نه جلوه های بصری سینمای با تکنولوژی گرافیکی فوقالعاده، اول و آخر گیم پلی مهمه که در کنارش مسائل دیگه اونو به یه اثر خوب تبدیل میکنه
حالا بزاریم بازی بیاد
طبق گفته کارگردان ۳۵ ساعت طول میکشه داستان اصلی که ۱۱ ساعت کاتسین داره. البته باید بیاد، شاید در ارائه کاتسین و گیم پلی در تعامل باهم باشه و اثر رو جذاب کنه.
کاتسینهای دث ۱۰ ساعت بود خوابت میگرفت این ۱ ساعتم بیشتره
دث استرندینگ کات سیناش بدون تعامل بوده یعنی فیلم بوده در اصل
ولی کات سینای این بازی در تعامل با پلیره و ما تسلط داریم روش از گیم پلی جدید که منتشر شده هم مشخصه نه اینکه ۱۱ ساعت فیلم باشه
یه جورایی مشابه کات سین های گاد ۲۰۱۸ و رگناروک که رو برخی کات سین ها تسلط داشتیم ولی این بازی خیلی بیشتر و عمیق تره
و البته اینم بگم کات سین های دث استنرینگ برای کسایی که زبان انگلیسی شون خوب نبوده بله حوصله سر بر بوده
در هر صورت ۱۱ ساعت خیلیه برا کسی که میخواد پلی بده وقفه های طولانی براش ایجاد میشه باعث بی حالی میشه
الان چون اتزیو لایک کردم باهام قهری،
تو این بازی قراره یک ساعت بیشتر بخوابیم ، چه بهتر !
عالیه این بازی
چقدرم که ما انگلیسی بلدم نه اینکه بگم هممون ولی بیشتر گیمرا انگلیسی بلد نیستن لااقل منظورم تو سطح حرفهایه … برا همین است سینا واسه ما یه چیز حوصله سر بره .. چون دستو پا شکسته میفهمیم چی میگن …
یاد the order 1889 میوفتم اون اصلا بازی بود که گیمپلیش تو کات سین بود یعنی همش فیلم بود برای همین هم باشکست مواجه شد و لقب یکی از بدترین بازیهای سونی رو از آن خودش کرد..
اتفاقاً نمیدونم با همون خیلی حال کردم همون یزره هم گیم پلی خوبی داشت حیف حتی همونم اگه زباد بود مشکلات کاور گیری هم حل نمیکردن همونم عالی بود منکه حال کردم
فیلم هندی داره میاد 🤣🤣
جون میده تخمه بگیری بشکنی فانتزی نهایی ۱۶ هم بزاری رو کنسولت ببینی
کاش کنارش هم میگفت خود گیم حدودا چقدر طول میکشه هرچی نباشه فاینال فانتزیه چیز کوتاهی نیست گیم هاش
حداقل ۳۵ ساعت
دوستان حقیقت من فاینال فانتزی رو اولین بار نزدیک بیست سال پیش پلی دادم گرافیک پیکسلی 😂 حالا الان برای شروع کدوم نسخه رو پلی بدم که مبارزه نوبتی نباشع و آزاد بشه چرخید مبارزه کرد تو همین نسخه ها پیشرفتش؟
واقعا یعنی اینهمه فاینال فانتزی ساختن احتمالا اونی که الان نوجوان اگه پنجاه سال شصت سال دیگه زنده باشه نوه هاش فاینال فانتزی مثلا صد پنجاه روی دیوار هوشمند خونشون دارن پلی میدن یا تا اون زمان وارد بازی حقیقی میشن با هوش مصنوعی خودشون مثل موشن کپچر داستان جلو میبرن کسی چه میدونه تکنولوژی آینده رو البته این شانزده ساله که گفتم تو ژاپن آمریکا هست که میتونن در مورد پنجاه سال بعد هم صحبت کنن نه ایران که…..
برا بازیای ژاپنی عادیه تازه کم هم هست XD