بازی بعدی سازندگان Ori یا انقلابی در ژانر ARPG خواهد بود یا باعث نابودی آنها میشود
رئیس استودیوی مون (Moon)، خالق سری Ori، در مصاحبۀ جدید خود متذکر شده است که هدف بازی بعدی آنها، انقلاب در ژانر اکشن نقشآفرینی خواهد بود.
به دنبال انتشار Ori and the Blind Forest در سال ۲۰۱۵ و Ori and the Will of the Wisps در سال ۲۰۲۰، سومین بازی استودیوی مون که توسط Private Division منتشر میشود، یک اثر اکشن نقشآفرینی خواهد بود.
توماس مالر (Thomas Mahler)، رئیس استودیوی مون، در توییت جدید خود اعلام کرد که تیم او قصد ندارد رویکردی محتاطانه نسبت به سومین بازی خود پیش بگیرد:
پروژۀ بعدی ما در موقعیتی قرار خواهد گرفت که یا باعث نابودی ما میشود یا موفقیتی غیرقابل تصور به ارمغان میآورد. یا ژانر ARPG را متحول خواهیم کرد یا از صحنۀ گیمینگ محو خواهیم شد. اگرچه این بسیار ترسناک است، اما من عاشق چالش هستم! Diablo ،Path of Exile و … آماده باشید، بهترین بازی برندۀ میدان خواهد بود.
مالر همچنین تایید کرد که بازی زاویۀ دوربین از بالا به پایین خواهد داشت.
استودیوی مون در سال ۲۰۱۰ توسط مالر، آرتیست سینماتیک سابق بلیزارد، و جنادی کورول (Gennadiy Korol)، مهندس ارشد گرافیک سابق در Animation Lab، تاسیس شد. این دو سازندۀ خلاق در سال ۲۰۲۰، هنگام اعلام همکاری با Private Dvision، در مورد پروژۀ بعدی چنین گفتند:
توسعۀ سری Ori در دهۀ گشته یک تجربۀ فوقالعاده برای تیم ما بود و ما هیجانزده هستیم تا با یک اکشن نقشآفرینی جدید، اهدافی تعبیه کنیم که کمی بلندپروازانهتر هستند.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
داشتن همچین روحیه ایی خیلی خوبه ولی به قول بزرگترا :)) بی گُدار به آب نزنین …
هیچی نمیشه بازی شکست هم بخوره کسی نمیتونه منکر استعداد این استودیو بشه به همین خاطر زمینم بخورن یکی میاد پشتشون.البته امیدوارم بتونن انقلاب کنن و موفق بشن
ای کاش بازی بعدیشون رو هم مایکرو منتشر می کرد
ولی به هر حال با اری خیلی حال کردم تریلرهای معرفی اری دو از بهترین تریلر ها هستند واقعا این استودیو کار بلده
پس ریسک زیادی کردن
امیدوارم ریسکشون جواب بده
یعنی حد وسط براشون وجود نداره؟!
من که عاشق arpg هستم منتظرم ببینم چیکار میکنن
ولی کارشون خیلی سخت هست امیدوارم فقط نابود نشن هرچی بشن خوبه
“پروژۀ بعدی ما در موقعیتی قرار خواهد گرفت که یا باعث نابودی ما میشود یا موفقیتی غیرقابل تصور به ارمغان میآورد”
فقط کسی که شک و ناامیدی داشته باشه همچین حرفی میزنه.(چی به سرشون امده خدا داند)
امیدوارم موفق بشن
ایشالا بترکونن . مثل اوری که واقعا یه بازی فوق العاده بود
برای من بازی Ori بهترین بازی تاریخ و در کنارش این استودیو هم برترین استودیو برای منه یکم حیف شد مایکروسافت این استودیو رو نخرید
یعنی میدونن ممکنه این حرکت منجر به نابودی اعتبار و از بین رفتن کل سابقه و افتخاری بشه که با توسعه سری شاهکار Ori بدست آوردن ولی بازم این ریسک بزرگ رو میپذیرن؟
دمشون گرم به اینا میگن سازندگان خلاق چون ریسک میکنن👏🏻🔥
Tomas Mahler my man🤝🏻💙
یه بازی توو سبک diablo از سازندگان اوری، چه جمله جذابی، فقط دوست دارم بدونم مایکروسافت قراره با آیپی اوری چیکار کنه؟ به فراموشی سپرده میشه یا توسط یه توسعه دهنده دیگه ادامه پیدا میکنه؟
کاش یه ناشر دست این تیم هنرمند رو بگیره
واقعا حیفه تیمی که اوری ساخته خراب شه
آفرین باید گفت به داشتن همچین روحیه ای از طرف سازنده بازی. به شدت منتظر بازی بعدیشون هستم امیدوارم تو این بازی از گرث کوکر افسانه ای هم استفاده کرده باشن.
این استودیو خودشو اثبات کرده
خوشم اومد
به امید موفقیتشون
باش.