ویدیوهایی از بازی لغو شدۀ Dead Rising 5 لو رفتند
ویدیوهای لورفته از بیلد اولیه بازی Dead Rising 5، با نام آزمایشی Dead Rising: Dia de los Muertos، بخشی از سازوکار و فضای جدید آن را نمایش میدهد.
هنوز موضوع داستان بازی Dead Rising: Dia de los Muertos مشخص نیست، اما طبق اطلاعات منتشرشده در پلتفرم ResetEra و پروندۀ کاری یکی از طراحهای مراحل بازی، پنج مورد از مأموریتهای این عنوان – شامل Barrio، Hotel، Camps، Mayan Temple و Safehouse – در مکزیک جریان داشتهاند.
در ادامه میتوانید ویدیوی لورفتۀ اول پروژۀ Dead Rising 5 را تماشا کنید:
مرحلۀ Barrio در بخشی از یک شهر واقعی مکزیک قرار داشت، ولی ظاهراً هنوز از سطح تست کدها و عملکرد عبور نکرده بود. به نظر میرسد که Camps کاملترین مرحلۀ بازی تا به این جای توسعه بوده است. طراح مراحل، آقای Nick Sinkewicz، در توصیف این مرحله میگوید:
مرحلهای در جنگل که تعداد زیادی زامبی برای کشتن، و پایگاه دارودستۀ خلافکاری برای غارت دارد که در نهایت شما را به یک باس نهایی میرساند. این باس یک قاچاقچی بزرگ با دست مصنوعی فلزی برقی است که ال گوآپو (El Guapo) نام دارد.
ویدیوی دوم نمونۀ اولیه یک سازوکار «محفظههای لوت» را نشان میدهد که برای «بافتانگاری کردن لوتهای مختلف، مرتب کردن محیط و ذخیرۀ ظرفیت حافظه» طراحی شده است. تاریخ این ویدیوها سال ۲۰۱۷، یک سال پس از انتشار Dead Rising 4، را نشان میدهد. این بازی معرفینشده بهدنبال برنامههای Capcom Vancouver برای تمرکز روی فرنچایز پرچمدارش، Dead Rising، در حال ساخت بود.
در ادامه شما را به تماشای ویدیوی لورفتۀ دوم پروژۀ مذکور دعوت میکنیم:
متأسفانه با از هم پاشیدن این استودیو در سال ۲۰۱۸، شوک بزرگی به توسعۀ بازی وارد و نهایتاً ساخت آن لغو شد.
نظر شما در این باره چیست؟
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- پرفروشترین های فروشگاه پلی استیشن در تسخیر ایکس باکس
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- کارگردان Stellar Blade: از شدت فقر نمیتوانستم هیچ کنسولی بخرم
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
میتونست بازی خوبی باشه
به نظرم خیلی فضاسازی جنگلش خوب و گیراست و نمیدونم چرا یاد اون مرحله با ابی تو لست ۲ افتادم
شرمنده بابت اسپم
نمیدونم چرا تو بازی ها با تنظیمات motion blur فعال حالت تهوع میگیرم اولین کارم اینه که تو تنظیم گرافیکی گزینشو آف میکنم
حتی با دیدن گیمپلی های این پست یه جوری شدم
درود
گیجگاهت ضعیفه..
تو گوگل بنویس تقویت گیجگاه
یه تمرینهایی هست اگه انجام بدی درست میشه
دادا تنها نیستی ✌
منم مثل تو ام,ماله خیلی بد تره
خیلی مپ جنگلش شبیه به مرحله ای که توم رایدر داخل جنگل بود هستش.
نمی دونم کدوم گیمش بود چون خیلی وقته بازی نکرده بودم.
احتمالا کنسل نشده و در دست ساخته یعنی استودیوش عوض شده
با توجه به بیلد اولیه بودنش کاریش ندارم اما خیلی سم بود خدایی
من نسخه ۳،۴ رو بازی کردم،۳ اون پسر مکانیکه اسمش یادم نیس برام از لذتبخشتر بود🎈
اهنگه چه سمیه 😂😂 په په کوکو کو
خیلی مزخرف بود ممنون که لغوش کردید
اگه این گیمپلیش بوده همون بهتر که لغو شد..
ولی فکر کنم تو مرحله ی اولیش اینجوری بوده
یادمه نسخه ی سوم رو تموم کردم خیلی بهتر از این بود!
همون بهتر لغو شد
همون بهتر که لغو شد
دوستان کسی اینجا اطلاعی از اینکه چطور میشه استودیو بازی سازی مستقل ساخت خارج از کشور مثلا ترکیه انکارا یا دبی مالزی و تعدادی نیروی ماهر استخدام کنی در حد کم برای شروع استودیو پنج شش نفر در خارج از کشور چطور میشه ناشر اسپانسر پیدا کرد کسی که اول کاره مثلا ناشر درجه دو سه میتونه پیدا کنه داستان پروژه کانسبت ارت های اولیه رو نشون بدی بهش ؟اصلا امکان هست برای استودیو کوچیک که اولین کارشه پروژه امیدی برای پیدا کردن ناشر هست حالا مثلا بازی در سبک ترس بقا و سوال بعد اینه تمام موضوعات داستان های ترسناک برای بازی مثل خون آشام زامبی هیولا گرگینه های وحشی همش انجام شده برای ساخت نوشتن پروژه جدید اتمسفر ترس روانی و موجودات غیر ارگانیک مثل جن افسانه ها شرقی درباره جن ایا جواب میده برای ناشر یا مخاطب غربی؟