بازی Death Stranding 2 فناوری موشن کپچر را ارتقا میدهد
به گفتهی ال فانینگ، بازیگر شناخته شدهی بازی Death Stranding 2، هیدئو کوجیما برای انیمیشن شخصیتها از فناوریهای پیشرفتهی اسکن و ضبط حرکات استفاده میکند.
در حال حاضر بسیاری از طرفداران صنعت بازی نمیتوانند در مورد پروژههای بعدی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) پیشبینی کنند؛ چرا که این کارگردان خلاق در زمان حضور در شرکت کونامی (Konami) و پس از تاسیس استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، دست به ساخت پروژههای خلاقانه مطابق با خواستهی خود زده و در نهایت برای به ثمر رسیدن آن، تمام تلاشش را کرده است. همچنین این کارگردان مشهور ژاپنی این توانایی را دارد که محصولات خلاقانهی خود را با کیفیتی ارائه کند تا در نهایت فروش خوبی داشته باشند.
جدیدترین اثر معرفی شده توسط هیدئو کوجیما، بازی Death Stranding 2 است که در مراسم The Game Awards گذشته معرفی شد. با اینکه تاکنون جزئیات مختلفی از این بازی توسط کوجیما منتشر شده است اما به نظر میرسد که ال فانینگ (Elle Fanning)، یکی از ستارههای این بازی نیز توضیحاتی برای گفتن دارد.
ال فانینگ به تازگی در پادکست هیدئو کوجیما حضور پیدا کرد و در مورد فناوریهای استفاده شده در بازی Death Stranding 2 صحبت نمود. به گفتهی این بازیگر، کوجیما در حال ارتقای فناوری تصویربرداری حرکتی (موشن کپچر) است تا بتواند این بازی را بهتر از نسخهی اول جلوه دهد. فانینگ در ادامه اظهار داشت:
کوجیما همیشه میگوید که کار هنوز تمام نشده و محصول نهایی این نیست اما من به آن نگاه میکنم و میگویم که بسیار شگفتانگیز است. با این حال کوجیما در ذهن خود تصور میکند که محصول نهایی از نتیجهی کنونی بسیار بهتر خواهد بود و به من میگوید که حتی به آن نگاه هم نکنم.
کوجیما در صنعت بازی به عنوان یک توسعهدهندهی بازی کمالگرا شناخته میشود و به نظر میرسد که قصد دارد با بازی Death Stranding 2، بهتر از همیشه عمل کند. همانطور که در تریلر معرفی این عنوان مشاهده کردیم، کیفیت بصری و انیمیشن چهرهی شخصیتها عالی به نظر میرسد و اگر کیفیت نهایی Death Stranding 2 قرار است از نمایش اول آن بهتر باشد، دیوانهکننده خواهد بود.
ال فانینگ در ادامهی پادکست گفت که هماکنون تحت تاثیر بازی قرار گرفته است؛ چرا که بسیار عالی و واقعی به نظر میرسد اما میداند که کیفیت نهایی آن بسیار بهتر خواهد بود. در ادامهی این پادکست، کوجیما توضیح داد:
در حال حاضر نمیتوانم جزئیات زیادی را اعلام کنم اما ما این بار از یک فناوری جدید استفاده کردهایم؛ بنابراین فکر میکنم فرآیند اسکن کمی دشوار بود اما ال فانینگ با آن سرگرم شد.
با توجه به گفتههای ال فانینگ و کوجیما در این پادکست، به نظر میرسد استودیوی کوجیما پروداکنشز در تلاش است تا با استفاده از جدیدترین فناوریها، اسکن و ضبط حرکات بازیگران را انجام دهد تا نتیجهی نهایی بسیار واقعیتر و بهتر از نسخهی اول باشد. کوجیما اخیرا تایید کرد که در توسعهی بازی Death Stranding 2 از فناوریهای جدید استفاده خواهد شد؛ بنابراین میتوانیم درک کنیم که کوجیما هیچگاه به استفاده از تکنولوژیهای روز بسنده نمیکند و همواره تمایل دارد همه چیز را رو به جلو ببرد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
من هنوز یکشو بازی نکردم ولی با توجه به شنیده ها امیدوارم رو گیمپلی هم کار کنند
یکشو اگه بازی میخوای کنی بهت توصیه میکنم هیچ گیمی کنارش نزنی مخصوصا شوتر و اکشن چون خودم کنارش گاردین اف گلکسی شروع کردم از چپتر ۸ نتونستم دث استرندینگ ادامه بدم
همیشه گفته ام و میگم که دث استرندینگ ۱ بسیار خسته کننده و بیهوده بوده حتی عنوان پیتی و همچنین متال گیر وی
کلا عناوین کوجیما خسته کننده و خشک و خالیه. فقط راه برو خخ
.
برای دث استرندینگ ۲ هم هیچ هایپی ندارم که هیچ، خنده دار هم هست برام چون منتظرم ببینم اینبار کیو چیو کول میکنیم و کدوم کوه رو فتح میکنیم خخ
برای عنوانی که برای مایکرو هم میسازه هیچ امیدی ندارم شاید اون هم شبیه ساز چهار دست و پا رفتن باشه خخ
اگرم موفق بود بخاطر مایکروسافت خواهد بود
.
گرچه گرافیک موسیقی داستان بازی خیلی خوب بود ولی گیم پلی خسته کننده من رو از بازی زده کرد.
.
در مورد پیتی و متال گیر هم که یکیش باید بری برگردی زن بپره صورتتو بچه گریه کنه، یکیم فقط برو و بکش و یکی رو نجات بده (اساسینز کرید و فارکرای های تکراری خیلی بهترن در این زمینه حداقل طبیعت رنگی و زنده تری دارن)
واقعا واسه نظرت متاسفم
سید فقط یه کلمه دارم
از اون اسم شینجی میکامی خجالت بکش
برو توبه کن
دث رو که کاری باهاش ندارم چون خودم بخاطر عدم جذابیت گیم پلی نصفه رهاش کردم ولی در مورد metal gear باید بگم come down
من از نسخه اول شروع کردم دارم بازی میکنم فقط میتونم بگم طی این مدت بد و بیراهی نبوده که نثار حودم نکرده باشم فقط بخاطر اینکه چطور این بازیو تا حالا پلی ندادم
روایت داستان و شخصیت پردازی و لور بازی کم نظیره در نوع خودش، مخفی کاریش هم که برای زمان خودش گاده والا
البته نسخه فانتوم پین اگر بدون دانش و تجربه نسخه های قبلی تجربه بشه فاقد جذابیت کافی برای همراه کردن مخاطبه و تا حدودی حق میدم چون تجربه کردم ولی اینکه کل این سری رو زیر سوال ببری واقعا داری اشتباه میزنی
بجای اینکارا روی گیم پلی وقت بزاره
بدون شک شماره اول گرافیک محشری داشت,کمی زمان بدید به بازی مطمئن باشید یکی از خاص ترین تجربیات گیمینگتون میشه. واقعا منتظر نسخه بعدی هستم یه تجربه واقعی از نسل نهم, میدونم کوجیما کارشو بلده
مثل اینکه قرار PS 5 یک خورده قل قلکش بیاد.
تو موشن کپچر سونی با کوجیما پروداکشنز در کنار راکستار حرف اول رو تو صنعت گیم میزنن خیلی کم پیدا میشه استودیو هایی که به موشن کپچر اهمیت بدن با خودشون میگن اینا که حالیشون نیست یک بزن برو بکش بهشون میدیم حال میکنن دیگه جزییات میخوان چیکار.
ناتی داگ: منم هستم
آره اصل کاری یادم رفت😅.
البته گفتم سونی خب ناتی داگ هم زیر مجموعه سونی هستش.
هر چه از استاد رسد نیکوست🎈
تعجب نکردم
دوباره یک فیلم سینمایی که فاقد گیم پلی ارزشمنده
انتظارات از این بازی حتی از نسخه اول هم بیشتره چون نسخه اول نتونست از همه نظر دل همه رو بدست بیاره و باید با این نسخه روی گیمپلی هم خوب کار کنن درکل امیدوارم کوجیما از Death Stranding یه بازی نظامی و مخفی کاری خفن مثل Metal Gear در بیاره چون تو اون محتویات Director’s Cut کاملا پتانسیل هاش مشخص بود
نورمن ریداس عکسی داره در حین عملیات موشن کپچر دث ۲ که دورتادورش بیش از ۷۰ دوربین آلفا ۷ سونی مارک ۳ قرار داره. (قیمت بادی این دوربین در ایران بدون لنز بیش از ۶۵ میلیونه)
با این تفاسیر شکی نیست شاهد ارتقا محسوسی در حرکات بدن و صورت شخصیت های داخل بازی خواهیم بود
کوجیما همیشه گیمو ارتقا داده از اوردن سبک تا ارتقا هوش مصنوعی حتی اگه بازی خوب نسازه ایده ای توش داره ک باهاش بشه بازیه خوب ساخت
توو ۲۰۲۴ فعلا توو بازیهایی که معرفی شده و من حدس میزنم ۲۰۲۴ بیاد
برای دث ۲ و وولورین و هلبلید ۲ خیلی خیلی هایپم
امیدوارم آنچارتد۵ و گوست۲ هم تایید بشن
یکی این برادر خلاقمونو متوجه کنه، توو صنعت گیم، باید کیفیت گیم پلی رو بذاری توو اولویت. مثل متال گر خودت!
به عنوان کسی که به انحصاری های سونی، حس مثبتی دارم، اذعان می کنم دث استرندینگ اول برای مدیوم گیم، کافی نبود و توو لیست شخصی خودم بهش ۷۵ از ۱۰۰ دادم.
بنظر ایندفعه نقش اول بازی ال فانینگ باشه همش حرف اونه