بازی Death Stranding 2 فناوری‌ موشن کپچر را ارتقا می‌دهد

مهدی مصطفایی
۱۳:۲۵ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳

به گفته‌ی ال فانینگ، بازیگر شناخته شده‌ی بازی Death Stranding 2، هیدئو کوجیما برای انیمیشن شخصیت‌ها از فناوری‌های پیشرفته‌ی اسکن و ضبط حرکات استفاده می‌کند.

در حال حاضر بسیاری از طرفداران صنعت بازی نمی‌توانند در مورد پروژه‌های بعدی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) پیش‌بینی کنند؛ چرا که این کارگردان خلاق در زمان حضور در شرکت کونامی (Konami) و پس از تاسیس استودیوی کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions)، دست به ساخت پروژه‌های خلاقانه مطابق با خواسته‌ی خود زده و در نهایت برای به ثمر رسیدن آن، تمام تلاشش را کرده است. همچنین این کارگردان مشهور ژاپنی این توانایی را دارد که محصولات خلاقانه‌ی خود را با کیفیتی ارائه کند تا در نهایت فروش خوبی داشته باشند.

جدیدترین اثر معرفی شده توسط هیدئو کوجیما، بازی Death Stranding 2 است که در مراسم The Game Awards گذشته معرفی شد. با اینکه تاکنون جزئیات مختلفی از این بازی توسط کوجیما منتشر شده است اما به نظر می‌رسد که ال فانینگ (Elle Fanning)، یکی از ستاره‌های این بازی نیز توضیحاتی برای گفتن دارد.

ال فانینگ به تازگی در پادکست هیدئو کوجیما حضور پیدا کرد و در مورد فناوری‌های استفاده شده در بازی Death Stranding 2 صحبت نمود. به گفته‌ی این بازیگر، کوجیما در حال ارتقای فناوری تصویربرداری حرکتی (موشن کپچر) است تا بتواند این بازی را بهتر از نسخه‌ی اول جلوه دهد. فانینگ در ادامه اظهار داشت:

کوجیما همیشه می‌گوید که کار هنوز تمام نشده و محصول نهایی این نیست اما من به آن نگاه می‌کنم و می‌گویم که بسیار شگفت‌انگیز است. با این حال کوجیما در ذهن خود تصور می‌کند که محصول نهایی از نتیجه‌ی کنونی بسیار بهتر خواهد بود و به من می‌گوید که حتی به آن نگاه هم نکنم.

کوجیما در صنعت بازی به عنوان یک توسعه‌دهنده‌ی بازی کمال‌گرا شناخته می‌شود و به نظر می‌رسد که قصد دارد با بازی Death Stranding 2، بهتر از همیشه عمل کند. همانطور که در تریلر معرفی این عنوان مشاهده کردیم، کیفیت بصری و انیمیشن چهره‌ی شخصیت‌ها عالی به نظر می‌رسد و اگر کیفیت نهایی Death Stranding 2 قرار است از نمایش اول آن بهتر باشد، دیوانه‌کننده خواهد بود.

ال فانینگ در ادامه‌ی پادکست گفت که هم‌اکنون تحت تاثیر بازی قرار گرفته است؛ چرا که بسیار عالی و واقعی به نظر می‌رسد اما می‌داند که کیفیت نهایی آن بسیار بهتر خواهد بود. در ادامه‌ی این پادکست، کوجیما توضیح داد:

در حال حاضر نمی‌توانم جزئیات زیادی را اعلام کنم اما ما این بار از یک فناوری جدید استفاده کرده‌ایم؛ بنابراین فکر می‌کنم فرآیند اسکن کمی دشوار بود اما ال فانینگ با آن سرگرم شد.

با توجه به گفته‌های ال فانینگ و کوجیما در این پادکست، به نظر می‌رسد استودیوی کوجیما پروداکنشز در تلاش است تا با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها، اسکن و ضبط حرکات بازیگران را انجام دهد تا نتیجه‌ی نهایی بسیار واقعی‌تر و بهتر از نسخه‌ی اول باشد. کوجیما اخیرا تایید کرد که در توسعه‌ی بازی Death Stranding 2 از فناوری‌های جدید استفاده خواهد شد؛ بنابراین می‌توانیم درک کنیم که کوجیما هیچگاه به استفاده از تکنولوژی‌های روز بسنده نمی‌کند و همواره تمایل دارد همه چیز را رو به جلو ببرد.

V3S3MIRبهزاد سالمیDARKSIRENDKzeroشبح گیمفا ‌‌KratosSaman_hkS Ghost of SpartaJavad.StarOnly XboxgreatRBehzaadmeysambهادی صفائی𐎤𐎢𐎽𐎢𐏁Visible 6-tigh manEAGAMERBehzad zargaryred-eyed Banished KnightEzio Auditore da Firenzemore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید