تریلر جدید Crime Boss: Rockay City، ماموریت Candyman را نمایش می‌دهد

مهدی مصطفایی
۱۱:۴۳ ۱۴۰۱/۱۱/۲۱

استودیوی این‌گیم در تریلر جدید بازی Crime Boss: Rockay City، ماموریت داستانی Candyman را نشان می‌دهد که در آن بازیکنان باید از سرقت آب‌نبات جلوگیری کنند.

به تازگی شرکت ناشر ۵۰۵ گیمز و استودیوی این‌گیم (InGame)، تریلر جدیدی از بازی تیراندازی آینده خود یعنی Crime Boss: Rockay City منتشر کرده‌اند. این تریلر که ظاهرا اولین قسمت از یک سری ویدویی برنامه‌ریزی شده است، بر نمایش گیم‌پلی تمرکز دارد و نگاهی اجمالی به یک ماموریت به نام Candyman را به ما می‌دهد.

در تریلر جدید Crime Boss: Rockay City می‌توانیم دو بازیکن را ببینیم که سعی دارند در برابر گروه‌های مختلف از دشمنانی که در تلاش برای سرقت آب‌نبات (Candy) هستند، مقاومت کنند. بازیکنان باید با به کارگیری هر استراتژی و مهارتی که لازم می‌دانند، از آب‌نبات محافظت نمایند و برای رسیدن به این هدف، باید به انواع اسلحه و تجهیزات جنگی مجهز شوند. در نهایت می‌توانیم شاهد شکست بازیکنان در این ماموریت باشیم و در پایان آن، بازیگران در یک صحنه‌ی ویژه به صحبت در مورد این شکست در انجام ماموریت می‌پردازند.

این تریلر، طولانی‌ترین نگاه به گیم‌پلی تیراندازی بازی Crime Boss: Rockay City تا به امروز به شمار می‌آید و با وجود اینکه جزئیات جدید زیادی ارائه نمی‌کند اما به نظر می‌رسد اولین قسمت از یک سری ویدویی باشد که قرار است قسمت‌های بعدی آن در آینده عرضه شوند. احتمالا سازندگان Crime Boss: Rockay City قصد دارند با راه‌اندازی یک سری از تریلرها به جای انتشار پراکنده‌ی جزئیات، حال و هوای جدیدی را برای طرفداران بازی خود رقم زنند. در نهایت این تریلر با پخش تیزر از قسمت بعدی سری با عنوان Hello’s Yellow به پایان می‌رسد.

بازی Crime Boss: Rockay City قرار است در تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۲ (۲۸ مارس ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.

riversideParhamخستهEAGAMERموز سخنگوHunTeR007IrNMaster bladeAnubysDark.Elden-LordAli 0zadeEzio Auditore da FirenzeSoulTommeysamb

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید