تریلر جدیدی از گیمپلی Zelda: Tears of the Kingdom منتشر شد؛ اولین بازی ۷۰ دلاری سوییچ
شرکت نینتندو در جریان دایرکت جدید خود، تریلر تازهای از گیمپلی بازی مورد انتظار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به اشتراک گذاشت. در کنار انتشار این تریلر، از نسخۀ کالکتور رونمایی و پیشخرید بازی نیز باز شد. با توجه به این نمایش، به نظر میرسد که باید انتظار مکانیکها و قابلیتهای جدیدی را داشته باشیم. همچنین، شرکت نینتندو اعلام کرد که این اثر، اولین بازی ۷۰ دلاری نینتندو سوییچ خواهد بود.
شما در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده میکنید:
در ادامه تصویر نسخۀ کالکتور بازی را مشاهده میکنید:
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۱۲ مه ۲۰۲۳) به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- فوری: سونی در حال مذاکره برای خرید کمپانی مادر FromSoftware است
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- نقدها و نمرات بازی STALKER 2 منتشر شدند
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- پلی استیشن برای ۱۰ سال متوالی نمایندهای برای بهترین بازی سال داشته است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- بازی Death Stranding Director’s Cut دومین بازی پرفروش ایکس باکس شد
- رسمی: شرکت مادر FromSoftware پیشنهاد خرید از سوی سونی را تایید کرد
- بازی GTA V با این هدف ساخته شد که از هر نظر بهتر از GTA IV باشد
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
نظرات
همین بازی دوباره کلی سهام نینتندو افزایش قیمت میده
یکی به من بگه من که نینتندو ندارم چرا براش هایپم ؟
اخ که حرف دلمو زدی
امیدوارم که نیتندو هم مثل سونی هر بازی ۷۰ دلار نباشه
به مرور بازی ها گرون میشن
طبیعیه
مایکروسافت هم همین رویکرد رو پیش میگیره
خب مثل اینکه زلدا مثل همیشه یه تریلر خیلی معمولی داد که جذابیت هاش پنهان بمونه! اول از همه اینکه خیلی حس twilight prince داره که خوشم اومد! چیز زیادی از گیم پلی ندیدیم اینجا ولی همین دو تا مکانیزم جدیدی که نشون داد جالب بود برام. نسخه ی قبلی بازی یک پلتفورم جذاب بود که به نظرم خیلی جای پیشرفت داشت. امیدوارم به پتانسیلش برسونن تو این نسخه. نه که BOTW بد بوده باشه ها، اصلا، بلکه انقدر ایده و موتور جذابی داره که می شه توش چیزای زیادی تصور کرد که بازی بعدی چه چیزی میتونه بشه… سخته توضیح دادنش خلاصه، ولی یجورایی مطمئنم اینطورم میشه. فقط امیدوارم از تخریب پذیری تجهیزات کم شه حداقل و حس کاوش به گونه های دیگه هم برانگیخته شه. همچنین اگه انقدر راحت نشه توش غذا خورد و یجورایی نامیرا شد مبارزات بازی دیگه از پوچی در بیاد خوبه، ولی این یکیُ بخاطر گروه سنی پایین بازی خودمم بعید می دونم انجام شه. بازم بگم معمولا تریلرای چندان جذابی رو نمی کنه نینتندو برای زلدا، ولی بازی نهایی یه داستان دیگست!
چند جا یاد شدو اف ده کلوسوس افتادم . اون پل . اون باس . وولوم در بالاترین حد ممکن_ بالا باز بالا باز _ خودتو تکون ….. (شرمنده هر چی میگن شبیه اهنگ میشه 😮🤔) .
نینتندو دوباره دیوانه شد پرنده و ماشین توی زلدا ! D:
هر وقت دیوونه شده نینتندو و عجیب ترین چیزا رو امتحان کرده بازی محشر بوده
یه سری چیزا درباره ی این زلدا اذیت میکنه ولی امیدوارم همون محشریت رو داشته باشه
ترس از باگ های که قراره با این مکانیک ها قرار بیان دیوانم میکنه. D:
Breath of glitch
Tear of glitch
شاید اسم بهتری هم پیدا شد.
واقعا دیگه ۷۰ دلاری شدن این بازی بدون حتی تغییر نسل زورکی ، عمدی و یه نوع حرص و سودجویی محضه (اصلا کاری با باکیفیت بودن احتمالی بازی ندارم )
این که باز خوبه یه بازی یه جدیده
لست ریمستر ریمستر رو چی میگی؟
این اکانت چندمته که داره ریمیک میشه؟
wow عجب تریلر خفنی واقعا زلدا همیشه بهتریم گیم بوده ان شا الله رو پی سی هم بیاد
اگه قیمت دلار انقدر فاجعه نبود الان قطعا یه سوییچ داشتم و بازی رو پیش خرید کرده بودم😑
تو ایران زیر ۱۵۰ دلار درآمد داری بعد ۷۰ دلار بدی برای بازی
بچه ها نینندو ارزش خرید داره برای ایرانیا منظورم اینه از لحاظ سبک بازی هاش هک کردنش و اینا
اگر نینتندو خریدی کلا باید بی خیال تخفیف مخفیف بشی
نمیدونم سوییچ کپی خور شده یا نه
امیدوارم شده باشه
سوییچ معمولی کپی خور میشه ولی اولد و لایت نه
❤ ❤❤❤❤❤❤
بازی روی سوییچ قیمت خورده ۷۰ دلار.
ولی خرید اکتیویژن به ضرر صنعت گیمه مایکروسافت قیمت هارو میبره بالا
بس کنید دیگه
با سلام و احترام خدمت جناب آقای محمد حسین کریمی. امیدوارم روز خوبی داشته باشید.
بالاخره بعد از مدتی یک نمایش از قالب کلی اثر ZELDA TOTK از طرف NINTENDO ارایه گردید. فرصت خوبی است تا در این موضوع کمی با شما صحبت کنم و نکاتی را متذکر شوم.
در پیامهای قبل به صورت کلی با برخی از مفاهیم همچون Level و Level Design و فرآیند کلی خلق آن آشنا شدید و میدانید کدام اجزای یک بازی ویدیویی ضروری و اساسی میباشند و کدام یک غیرضروری هستند.
این روزها صحبت از Level Design را بسط میدهم و مواردی را عنوان میکنم که به صورت کلی بایستی در طراحی مرحله/مراحل از طرف خالق/خالقین آن رعایت گردد تا ما شاهد اثری ویژه، خاص و لذتبخش باشیم.
1 – یک طراحی مرحله/مراحل خوب، بایستی در جهت پیمایش و حرکت، لذتبخش باشد.
2 – یک طراحی مرحله/مراحل خوب هیچ وقت تمامی داستان خود را با اتکا بر کلمات بیان نمیکند.
3 – یک طراحی مرحله/مراحل خوب هرگز به بازیکن نمیگوید چگونه بایستی کاری را انجام دهد بلکه به او میگوید چه کاری را بایستی انجام دهد.
4 – یک طراحی مرحله/مراحل خوب مدام در حال رونمایی از یک راهکار و یا یک چیز جدید در جهت پیشروی درون خود میباشد.
5 – یک طراحی مرحله/مراحل خوب با چیزهایی که دارد، مدام در حال غافلگیری شما است.
6 – یک طراحی مرحله/مراحل خوب باید بتواند حس قدرت را به مخاطب خود تزریق کند.
7 – یک طراحی مرحله/ مراحل خوب بایستی بتواند انتخاب میزان سطح دشواری خود را در اختیار بازیکن قرار دهد بدون آنکه خدشهای به خود وارد نماید.
8 – یک طراحی مرحله/مراحل بایستی در عین سادگی کارآمد و پخته باشد.
9 – یک طراحی مرحله/مراحل خوب باید بتواند احساسات مخاطب را به خوبی و در جهت اهداف خود تحریک نماید.
10 – طراحی مرحله/مراحل خوب چیزی است که بایستی توسط تمامی مکانیکهای بازی قابل هدایت و پیشروی باشد.
نکات فوق به صورت کلی بیان گردید حال آنکه برای تشریح تک به تک آنها بایستی یک دوره آموزشی گذاشته شود.
نگران نباشید اگر عمری باقی بود تک به تک به تشریح ایشان خواهم پرداخت.
سلام جناب چمنی
دستتون درد نکنه واقعا خوب و مفید بود
منتظر تشریح هستم(خصوصا شماره ۶)
بهتر نیست این مطالب رو در قالب مقاله تحریر کنید ؟؟
اینجوری بیشتر به چشم میاد
به نظر قابلیت ساخت وسیله نقلیه اضافه شده ، توی دقیقه ۱:۳۸ به نظر میاد یه قطعه پیدا کرد و توی ۱:۴۰ استفاده کرد.
دایریکت نینتندو خیلی بد بود!
کل دایرکت ریمستر بازی های ۲۰، ۳۰ سال پیش بود و DLC! بود و کلا دوتا نمایش خوب هم نداشت ( حلا بایونتا اورجین کمی فقط کمی خوب بود که وقتی گفت بایونتا نمی تونه حمله کنه حالم بد شد …..! 😑 )
نمایش زلدا هم به بدترین شکل بود اگه تریلر های سال اول botw رو یاتون بیاد و با این مقایسه کنید می فهمید تو بازی botw همه چی زیبا و داخل این بازی همه چی شلوغ بیش از حد بود
واقعا اینقدر خوب نینتندو رو گفتم( چون واقعا خوب بود! ) و چقدر برای دایرکت و زلدا خیال پردازی کردم!( نزدیک به ۳ سال دارم بهش فکر میکنم ) اصلا زلدا برای من یه چیز دیگست که نینتندو با نمایش ضعیف و مسخرش هر چی تصور داشتیم رو نابود کرد
اصلا اصلا به موفقیت زلدا جدید امیدی ندارم، واقعا نینتندو تو این ۶ سال که داشته رو بازی کار میکرده فقط یادش اومده چهار تا تیکه سنگ رو تو آسمون بزار خسته نباشه
اصلا اینقدر تریلر بازی بد بود که می تونم یه مقاله راجبش بنویسم 😑
فقط گند زد به خاطرات خوب botw
البته هنوز که بازی نیومده و حرفای من برداشت خودم از تریلر این بازی بود اما از نینتندو مخصوص زلدا بیشتر از این انتظار میره
تریلر خوبی بود ولی نه آنچنان جذاب.خب باید نمایش های بیشتر ببینیم
مورد انتظار ترین بازی ۲۰۲۳😍
انشالله بشه رو سیمولاتور زدش
تریلر خوبی بود اما همش منتظر یک اتفاق یا یک نو آوری عجیب غریبی بودم که ندیدیم ( البته تریلر زلدا قبلی هم یک دهم امکانات و خفن بودنش رو نشون نداد ) به هر حال خیالم راحته چون کارشون رو بلدن . و در آخر تنها نگرانیم مپ بازیه امیدوارم تکراری نشده باشه
من چرا باید همش حسرت بخورم؟!اون از اسپایدر من ۲ اینم از لجند اف زلدا
تو سال ۲۰۲۳ احتمال موفقیتش و گوتی شدنش از تموم بازیهایی ک قراره بیاد بیشتره ، اثری ک تو نسخه یکیش شاهکاره بوده با متای بالا ،
پ.ن استارفیلد میدونم، ولی اون اثر جدید هست و احتمال موفقیتش هم بالاست ولی ن به اندازه زلدا
کاش سوییچ داشتم و میتونستم بازیش کنم
گرونیش فقط واسه همون مخلفاتی که تو جعبش گذاشتن. خود بازی ۵۰… نمیشه بدون مخلفاتشو سفارش داد 😂 شاید یکی اونارو نخواد..
نسخه یک رو با شبیساز بازی کردم،خیلی سخت بود برام،تموم نکردم😐
یعنی چی سخت بود؟ 😅 راحت بود که
امیدوارم بشه رو شبیهساز پلی داد