Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم - گیمفا
Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم - گیمفا
Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم - گیمفا
Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم - گیمفا
Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم - گیمفا
Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم - گیمفا

Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم

رضا رحیمی
۰۱:۰۶ ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم - گیمفا

فرانچایز Call Of Duty همواره پیرو سبک خطی بوده است و در جدیدترین نسخه از این سری یعنی COD: Ghosts نیز این رویکرد دنبال خواهد شد. با مشاهده ویدئو گیم پلی که تا به حال منتشر شده میتوان این قضیه را اثبات کرد. اکنون تهیه کننده اجرایی این عنوان، آقای Mark Rubin، به سوالات مطرح شده پیرامون تغییر سبک خطی این سری و افزودن آزادی عمل به بازی پاسخ داده است که در ادامه اظهارات ایشان را مشاهده خواهید کرد.

مارک روبین اظهار داشت:

این یک تعادل است. ما میخواهیم داستان بزرگی را روایت کنیم. ما میخواهیم شما خود را درگیر بازی کنید. خیلی کارها هستند که ما انجام نمی دهیم اما بسیاری از مراحل بخش داستانی انجام خواهند داد. برای مثال ما شما را وادار به تماشای صحنه های سینمایی میکنیم. ما نمیخواهیم شما در صحنه های سینمایی تصور کنید تنها شاهد هستید و دوربین بازی به خودی خود میچرخد! ما میخواهیم شما صحنه های سینمایی را تماشا کرده و در عین حال ذرت مکزیکی تان را بخورید! میخواهیم کاری کنیم بازیباز حس کند بخشی از داستان بازی است. شما وادار به تماشای این چیزها نخواهید شد. در حال حاضر ما میخواهیم شما را درگیر داستان کنیم، داستانی که برای شما اتفاق می افتد. ما نمیخواهیم بازی به چشم یک Open World دیده شود. بلکه شما میتوانید هرگونه که بخواهید بازی کنید. داستان خودتان را شکل دهید. این تعادلی است که از آن سخن به میان آوردم. ما قصد داریم بازیکن به تجربه چیزی دست یابد که ما برایش ساخته ایم. وقتی میبینید با فشردن دکمه Y قادر به مشاهده Cutscene هستید حس میکنید ما شما را در موقعیتی قرار دادیم که ممکن است تصمیم نادرستی اتخاذ کرده و در بازی سرگردان و یا گم شوید! طوری که گویا بخشی از داستان نیستید!

ایشان در ادامه افزودند:

یکی از اولین مسائلی که شما با آن روبرو خواهید شد آن است که ما برای شما یک بازی ویدئویی را ساخته ایم که همانند یک فیلم سینمایی خواهد بود. شما ممکن است گاهی احساس کنید در بازی نیستید، اما باید به خاطر بسپارید که شما در بازی ما هستید. برای ما؛ همیشه القای حس یک فیلم سینمایی به بازیباز هدف بوده است. یکی از مسائلی که شما را از بازی خارج میکند این است: این یک فیلم سینمایی با صحنه های سینمایی بسیار است!

Call of Duty: Ghosts در تاریخ ۲۵ نوامبر برای Xbox 360, PC, PS3 عرضه خواهد شد. نسخه نسل بعدی این عنوان نیز در زمان به مراتب دیرتری منتشر خواهد شد.

COD_Ghosts (4)

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم - گیمفا
Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم - گیمفا
Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم - گیمفا
Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم - گیمفا
Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم - گیمفا
Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم - گیمفا
Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Infinity Ward: علاقه ای به Open World ساختن عنوان Call Of Duty: Ghosts نداریم - گیمفا