Wo Long: Fallen Dynasty از 4K/60 FPS و نمایشگرهای فوق عریض پشتیبانی میکند
پیشنمایشی از یک نسخهی قدیمیتر بازی Wo Long: Fallen Dynasty روی PC به ما نشان میدهد که این بازی از HDR، دوالسنس و نمایشگرهای فوق عریض پشتیبانی میکند.
در کنار یک تریلر داستانی جدید، نشریههای مختلف مشغول عرضهی پیشنمایشهای خود از بازی Wo Long: Fallen Dynasty هستند. The Mako Reactor نسخهی PC این بازی را آزمایش کرده و ویژگیهای مختلفی از جمله محدودیت ۳۰ و ۶۰ فریم، پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض و وضوح تصویر تا 4K را تایید کرده است. شما همچنین میتوانید وضوح تصویر رندر شده را تا ۵۰ درصد کاهش دهید.
همانطور که پیش از این تایید شده بود، فناوری DLSS انویدیا بخشی از این نسخهی پیشنمایش نیست و فعلا نمیدانیم که آیا از این فناوری به هنگام عرضه پشتیبانی خواهد شد یا خیر. تنظیمات دیگر شامل پشتیبانی از HDR، کیفیت سایه و بافت، وضوح تصویر مه و کیفیت ابر، LOD و V-Sync میشوند. شما میتوانید اندازهی فونت زیرنویسها و موارد این چنینی را هم تنظیم کنید.
از دوالسنس هم در کنار فناوری Haptic Feedback روی PC پشتیبانی میشود. با این حال خبری از دکمههای ماوس و کیبورد نبود که ما را یاد نسخهی PC بازی Nioh 2 به هنگام عرضه میاندازد. البته این یکی احتمالا به خاطر قدیمیتر بودن نسخهی آزمایشی است. روی استیم دک هم ظاهرا نرخ فریم بازی حول ۳۰ فریم بر ثانیه میچرخد. البته کاتسینهای از پیش رندر شدهی بازی به دلایلی اجرا نشدند.
در نهایت هم میتوانید انتظار Photo Mode را با طیفی از تنظیمات مربوط به نورها، موقعیتها، روشنایی و RGB داشته باشید. شما همچنین میتوانید دوربین را حرکت داده و از حرکت فریم به فریم استفاده کنید. انتظار نگاهی عمیقتر به Photo Mode بازی را نزدیکتر به عرضهی بازی داشته باشید.
بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ (۳ مارس ۲۰۲۳) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و پلتفرم PC عرضه خواهد شد و از روز اول بر روی سرویس سرویس Game Pass در دسترس خواهد بود.
پر بحثترینها
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
- بازی چندنفره Horizon احتمالاً در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد
- گزارش: Final Fantasy 16 روی PC تنها ۲۸۹ هزار نسخه فروخته است
نظرات
کم کم داره بهینه سازی تبدیل به اون چیزی میشه که قبل از شروع نسل قولشو به ما داده بودن
نمیدونم چرا پرفونمنس رو روی سری اس نمینویسن
همون 1440p سی فریم یا ۶۰ فریم هست
آفرین این چیزای به ظاهر کوچیک بعضی وقتا خیلی توی تجربه ی بازی تاثیر داره
واقعا ارزش وقت گذاشتن رو داره
روز عرضه رو گیم پس هست😎