بازیگر نقش پسر وین دیزل در فیلم Fast X مشخص شد

ایلیا عسگری
۱۴:۰۰ ۱۴۰۱/۱۰/۲۴

لئو ابلو پری ایفای نقش پسر خردسال وین دیزل در فیلم Fast X را بر عهده گرفت.

خانواده شخصیت دومینیک «دام» تورتو میزبان بازیگر جدیدی می‌باشد که برای نخستین‌بار در فرنچایز سریع و خشمگین شاهد حضورش خواهیم بود. فیلم Fast X (فست اکس) که دهمین فیلم از این فرنچایز شناخته می‌شود، پسر خردسال شخصیت دام را به مخاطبین معرفی خواهد کرد که پیش از این شاهد دوران نوزادی و کودکی وی بوده‌ایم.

در دو فیلم گذشته شاهد اشاره به او بودیم که حتی یک ماموریت نجات نیز برای نجات کودک دام صورت گرفت که لحظاتی هیجان‌انگیز و جذاب را رقم زده بود. حال در Fast X شاهد حضور ورژن خردسال وی خواهیم بود که تحت عنوان برایان مارکوس شناخته شده و لئو ابلو پری ایفای نقش آن را بر عهده خواهد داشت.

علی‌رغم این که از جزئیات داستانی این دنباله اطلاعاتی در دست نمی‌باشد اما باید صبر کرده و ببینیم که برایان مارکوس چه نقشی در ماجراجویی‌های جدید تیم دام خواهد داشت و آیا او هم همانند پدر خود برای نجات خانواده وارد میدان خواهد شد یا خیر!

این دنباله که توسط لویی لتریر کارگردانی شده و جاستین لین و دن مازیو نویسندگی فیلم‌نامه آن را بر عهده داشته‌اند، از بازیگرانی همچون وین دیزل، جیسون استاتهام، شارلیز ترون، جان سینا، جیسون موموآ و بری لارسون بهره می‌برد.

فیلم مورد انتظار Fast X در تاریخ ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

منبع: کولایدر

CameraMan77🌱🌱Korok veganUNCLE ARTHURعلیKhafiKratosAmir_NNfarhadqp

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید