اندازه‌ی Assassin's Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است
اندازه‌ی Assassin's Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است
اندازه‌ی Assassin's Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است
اندازه‌ی Assassin's Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است
اندازه‌ی Assassin's Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است
اندازه‌ی Assassin's Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است

اندازه‌ی کوچک‌تر Assassin’s Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران از نقش‌آفرینی‌های عظیم است

آرش بوالحسنی
۰۹:۳۹ ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
اندازه‌ی Assassin's Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است

این طور که به نظر می‌رسد خستگی طرفداران از سبک و سیاق سه Assassin’s Creed قبلی یعنی Origins ،Odyssey و Valhalla باعث شده تا یوبی‌سافت (Ubisoft) به سراغ ساخت Mirage برود.

طرفداران Assassin’s Creed به یوبی‌سافت در خلق جهان کوچک‌تر Assassin’s Creed Mirage کمک کرده‌اند. آقای Stéphane Boudon، کارگردان خلاق این بازی، در مصاحبه‌ای جدید با GamesRadar گفته که به هنگام خلق Assassin’s Creed Mirage آن‌ها به چندین گروه مختلف گوش داده‌اند و اولویت اول صدای طرفداران بوده است:

Odyssey ،Origins و Valhalla همه بازی‌های عالی‌ای هستند که قول یک ماجراجویی حماسی را در یک فانتزی قوی می‌دهند. در میان طرفداران ما درخواست برای یک داستان شخصیت‌محورتر بر اساس پایه و اساس فرنچایز Assassin’s Creed را شنیدیم. ما با این ایده ارتباط برقرار کردیم و این شروع این پروژه بود.

بازی Assassin’s Creed Origins که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد تغییر بزرگی نسبت به نسخه‌های قبلی سری Assassin’s Creed بود. این بازی بسیاری از المان‌های سری Assassin’s Creed که از زمان اولین بازی تا Syndicate در این فرنچایز حضور داشته‌اند را کنار گذاشت و به سمت ساختاری رفت که بیشتر شبیه به آثار نقش‌آفرینی بود. با این حال حتی بعد از Origins هم Odyssey و Valhalla عرضه شدند که جهان‌های عظیم‌تری هم داشتند و همین مهم طرفداران زیادی را خسته کرد.

Mirage به نوعی ادای احترامی به Assassin’s Creed اول است. البته وقتی Altair اولین قدم‌های خود و سری Assassin’s Creed را برداشت جهانی کوچک‌تر امری ضروری بود. اما به نظر می‌رسد که Mirage عمدا به سمت چنین ساختاری رفته است. این بازی در جهانی مشابه هم جریان دارد و ما را به بغداد قرن سیزدهم و خاور میانه می‌برد. هم‌چنین فرقه‌ی Assassin از اهمیت بسیار بالاتری در داستان برخوردار است.

بازی Assassin’s Creed Mirage در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پلتفرم PC در دست ساخت قرار دارد.

MincraftAshenzaman80DARKSIRENBlack SwordsmanBehzad zargaryRaminj279jokerMavrickیوهانEzio Auditore da Firenze77KratosAMIR WAZOWSKIAli_pxKratosmahdi12345UNCLE ARTHURSpider-ManParhammore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اندازه‌ی Assassin's Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است
اندازه‌ی Assassin's Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است
اندازه‌ی Assassin's Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است
اندازه‌ی Assassin's Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است
اندازه‌ی Assassin's Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است
اندازه‌ی Assassin's Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است
اندازه‌ی Assassin's Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • بده گیمو خلاصمون کن روانی شدیم

    MincraftFaridzaman80Black SwordsmanNobodyjokerMavrickیوهانammar_iraqiNashvillemore
  • macmilan گفت:

    خبر خوبی بود، امیداورم برخی از المان های hitman (مثل مخفی کاری های پیشرفته، قتل های بدون مدرک و ..) هم بهش اضافه کنن

    MincraftFaridzaman80DARKSIRENAshenBlack SwordsmanBehzad zargaryNobodyBaBa Wossjokermore
  • BaBa Woss گفت:

    عناوین جهان باز تکراری و خالی از جذابیت بهتره اگه بگیم . خواستن ی اکشن ادونچر و نقش آفرینی مثل ویچر کنن که خوب موفق نبودن .

    MincraftAshenFaridDARKSIRENBaBa Wossjokerیوهان77AMIR WAZOWSKImahdi12345more
  • فرشاد گفت:

    اگه به ریشه برگشته باشه واقعا و گیمپلی روون و خوبی مثل ۳ گانه اتزیو ارائه کنن بدون شک نخریدنش اشتباه محض تو تمام این سال ها همونطور که در متن خبر هم هست از بعد نسخه سیندیکیت سمت این سری نرفتم و الان این نسخه میتونه یه نامه عاشقانه و برگشت به این سری برای من باشه امیدوارم ترکیبی از ۳ نسخه آخر و نسخه های قبلی نباشه یعنی به زور نقش آفرینی رو نچپونده باشن توش یه مخفیکاری خالص و گیمپلی شبیه به نسخه برادرهود تنها خواسته من از یوبی سافت

    MincraftBlack SwordsmanBehzad zargaryNobodyjokerیوهان77AMIR WAZOWSKImahdi12345Spider-Manmore
    • من هم با ۳ گانه آر پی جی (اوریجینز ، اودیسی ، والهالا) حال نکردم . ولی خب سیستم مبارزه توی نسخه های قبلی (به جز یونیتی) (سیندیکیت رو بازی نکردم خبر ندارم از سیستم کامبتش) خیلی یک نواخت بود . تو فقط باید counter رو میزدی وقتی انمی حمله میکرد بعد attack رو میزدی بعد counter بعد attack که خیلی یکنواخت بود . اگر روی سیستم مبارزه گیم یکم وقت بذارن این گیم میتونه عالی بشه . ولی درباره داستان شک دارم . . . چون شخصیت اصلی شخصیت منفی والهالا (basim) هست که فک نکنم طرفدارا از بازی کردن در نقشش خوششون بیاد

      Mincraftzaman80Ashenjokerیوهان
  • Pouya گفت:

    به به خیلیم عالی
    واقعا از ته دل امیدوارم بازی موفقی از آب دربیاد

    Mincraftzaman80Nobodyیوهان77AMIR WAZOWSKImahdi12345Spider-ManEllie terminator
  • Amir گفت:

    طرفدارا از یه جهان باز با ماموریت های تکراری و داستان کشدار خسته شدند و یه بازیه خطی می خواستند که پر از لحظات سینمایی و یه داستان جمع و جور خفن باشه ولی اینجور که بوش میاد این بازی فقط یه ورژن کوچیکتر از اساسینز قبلیه

    Mincraftzaman80Nobody77AMIR WAZOWSKI
  • اگه مثل یونیتی باشه من ازش راضیم
    دوباره با RPG قاطی نکنن فقط

    Mincraftzaman80AshenNobodyAMIR WAZOWSKImahdi12345Spider-Man
  • ALIREZA0111 گفت:

    بزرگی مپ واقعا چه سودی داره وقتی خالیه؟
    اوریجینز که نصف بیشتر مپ صحرا بود انگار یه تکسچر صحرا فقط گسترش دادن.. هیچی توش نیس
    همین اتفاق برای دو نسخه اودیسه و والهالا افتاده
    ترجیح میدم بجای بزرگی مپ پیچیدگی مپ بازی رو ببینم مثل unity و syndicate .. اگه نسخه میراژ مشابه این دوتا بازی باشه خیلی بهتره
    حیف یونیتی که قربانی عرضه زودهنگام شد وگرنه بازی از حیث گیم پلی و داستان یه سر و گردن از از نسخه های بعدی بالاتر بود
    تصور کن این همه سرمایه گذاری کنی تو پارکور یونیتی.. بعد نسخه اوریجینز تا والهالا پارکور رو صرفا بالا رفتن از دیوار خلاصه کنی
    فقط مقایسه کنید پارکور والهالا بازی نسل نهمی عرضه ۲۰۲۰ با نسخه اول سال ۲۰۰۷ به صورت خنده داری پارکور نسخه اول خیلی خیلی بهتره
    یه سر به یوتیوب بزنید مقایسه این پارکور ها زیاده

    Mincraftzaman80AshenBehzad zargaryAMIR WAZOWSKISpider-ManMR_William
  • MR_William گفت:

    اخه ویچر یک بازی نقش آفرینی واقعا وسیع هست ، والهالا هم خیلی وسیع هست اما تفاوت عظیم تو کیفیت محتوا و پیاده سازی اون هست ، والهالا دنیای بی روحی داره و از این سمت به یاد موندنی نیست ، ویچر برای مثال اون دنیای فانتزی با اون گرافیک هنری جذاب و موسیقی های زیباش که توی گوشه گوشه نقشش مراحل فرعی فوق العاده جذاب و درگیر کننده وجود داره هر شهر روح خاص خودش رو داره velen , novigrad , skellige , kaer morhan هر شهر خصوصیات خاص خودش رو داره که ناخودآگاه تو ذهنت بازتاب پیدا میکنه چرا ؟ چون طراحی قوی داره ولی برای والهالا اصن حس میشه صرفا پر کردن محتواست ، به قدری که رو دور تکرار میفته که دنیا برای شما بیروح میشه که به هیچ عنوان تو ذهن شما ثبت نمیشه بنظرم بقیه مشکلات ac اونقدر به چشم نمیان که این مشکل و ما تو سه نسخه اخر دیدیم ، و خب امیدوارم که این مسئله حل بشه و احتمالا تنها راه حل هم کم کردن وسعت بازی هست ، چون Ubisoft نه قصد همچین چیزی رو خواهد کرد و نه علاقه ای به صرف کردن زمانش رو داره برای بازی ای که انقدر فاصله انتشار کمی بین نسخه هاش داره ، وسعت زیاد نتیجه اش copy کردن assets ها و مراحل و محتوا نسخه به نسخه نتیجش میشه

    Mincraftzaman80Masuod EnayatiSpider-ManEspresso
  • ABDVD گفت:

    برگردین تو همون فاز اکشن ادونچر اوپن وورلد
    من اون مخفی کاری بی نقص سه گانه اتزیو رو میخوام نه شیون و فریاد کشیدن جنگجوهای اسپارتان یا وایکینگ ها
    من پارکور بی نظیر یونیتی رو میخوام نه شتر سواری در صحرای اوریجینز
    خدایی یوبیسافت همین بازیای اوپن وورلد تو خالیشم لذت نابی داشتن مثالش بلک فلگ اون دریای عظیمش تا کجا ها که ادامه داشت و چقد میتونست کسالت بار باشه اما همچنان دلو دماغشو نداشتی فست تراول کنی از بس کوئستای فرعی دریایی سرگرم کننده و جذاب بودن
    شکار آبزیان ، صندوقچه های گنج ، نبردای دریاییش و….
    همه و همه ی سرگرمی چالش برانگیز نابی شکل میدادن
    امیدوارم این یکی نسخه بتونه دلمو مثل همون قبلیا بقاپه

    Mincraftzaman80AshenASSADullahMasuod Enayati
  • خدایی اوریجینس مثلا
    الکی بزرگه و خالی و ماموریت های فوق تکراری

    Mincraftzaman80Masuod Enayati
  • hunter23 گفت:

    یوبیسافت از همون اول نقش افرینیش کرد چون مردم از سبک اساسین های قدیمی خسته شده بودند بعد میخواد دوباره برش گردونه همه خوشحال میشن🌝 عقل گیمر:

    Mincraftzaman80
  • خسته گفت:

    امیدمونو ناامید نکن یوبیسافت

    Mincraftzaman80
  • The Firefly گفت:

    خدا رو شکر واقعا ، با این خبر امیدم دو برابر شد به گیم

    MincraftMicrosoft vs sonyzaman80
  • Knight گفت:

    بازی Assassin’s Creed Mirage درحال حاضر در دسترس است؟؟؟😳

    Mincraftzaman80
  • Mehdi_Morgan گفت:

    یوبیسافت با هر بازیش یه تریلر خفن میده همه ذهنشون میره روی متا ۹۰ بعد در نهایت بازی …
    امیدوار اساسینز با این نسخه از باتلاقی که توی نسخه های قبلی افتاده بود رها شه
    پ.ن : به نظرتون میشه این یکی مشکل فنی نداشته باشه ؟

    Mincraftzaman80
  • بنظرم یوبی بجای کپی پیست کردن از اساسین کرید بیاد یه ریمیک از نسخه های قدیمی تر بده
    همین اساسین کرید اول نقشه رو یه مقدار بزرگتر کنه یه دستی هم به گرافیک بکشه چهار برابر سه نسخه قبلی فروش میره
    ولی نمیکنه

    Mincraft
اندازه‌ی Assassin's Creed Mirage به خاطر خستگی طرفداران است