مرگ فرصتی برای آموختن/اولین نگاه به عنوان DARK SOULS 2
تا بحال موس و یا دسته در دستانت خرد شده است؟ تابحال اینقدر از فرط ترس اینکه نمیری یا تکه تکه نشوی یا ریخته شدن خونت را نبینی به صندلی یا زمینی که روی آن نشسته ای چسبیده ای؟ تابحال در قلعه ها و سیاه چاله ها در اعماق سیاهی و ترس و اضطراب و مرگ و خفقان و ظلم و خون موجوداتی صد برابر بزرگتر و قویتر از خود را کشته ای؟ تابحال برای قطره قطره خون خود تا پای مرگ تا پای عرق کردن دستانت جنگیده ای؟ تابحال چای یا میوه یا قهوه کنار خود را برای چند لحظه بیشتر زنده ماندن برای ساعتهایی ترک گفته ای؟ تابحال مانند بیماری دچار زخم بستر از فرط تکان نخوردن هنگام تجربه یک پیکار خونین شده ای؟ تابحال گذر زمان برایت اینقدر تعجب آور بوده است که چندین ساعت را چند لحظه تصور کنی؟ تابحال درد اعتیاد را چشیده ای؟ عنوانی که قرار هست معرفی گردد تجربیاتی را برایتان به ارمغان خواهد آورد که شما را گیمری پخته تر و حرفه ای تر و البته شجاع تر خواهد کرد. به میهمانی خون و شمشیر و ترس خوش آمدید خواهشا بدون شجاعت وارد نشوید با تشکر.
عنوان : DARK SOULS II
سازنده : FROM SOFTWARE
ناشر : NAMCO BANDAI GAMES
سبک : ACTION/ROLE PLAYING
پلتفرم : X360 /PS3/PC
تاریخ انتشار : MARCH 2014
یک سخت دو ترس سه سخت
ادامه ای از یک عنوان موفق با نام DEMON SOULS منتشر شد که نام آن DARK SOULS بود که در سبک اکشن نقش آفرینی عرض اندام کرد.مدتها همه در حیرت هیبت سختی این عنوان مانده بودند.امتیازات خوبی را درو کرد و شهرت خوبی را نیز برای خود دست و پا.از شعار “خود را برای مرگ آماده کنید” برای تبلیغات این عنوان استفاده شده بود. چک پوینت های بازی در فواصل بسیاری دوری منتظر شما بودند برای همین ممکن بود شما غولی را با زحمت بسیار زیاد از پای درآورده باشید و بعد از آن سر یک بچه بازی یا یک حرکت قهرمانانه کشته شده باشید بعد مجبور بودید تا دوباره به مصاف آن غول عزیز بروید.از جملات خون گریه خواهید کرد یا مثلا خرد شدن دسته ها را با چشمانتان خواهید دید بارها استفاده شده بود.خلاصه بد حالتی از بعد سختی گیم پلی را تجربه کنندگان این سری آموختند.بازی ارواحان تاریکی ادامه عنوان DEMON SOULS از بعد برند تجاری وشالوده بازی بود ولی به دلیل فروش حق امتیازها و…نام بازی تغییر کرد که ما کاری با آن مسایل نخواهیم داشت.امیدوارم از اتمسفر کلی که از این بازی به شما معرفی خواهیم کرد چیزی دستگیرتان شده باشد. پس قطعا حرف های ما در شروع مقاله مصداق پیدا خواهد کرد که اولا باید در این عنوان صبور و شجاع باشید و دوم اینکه این عنوان شما را گیمری حرفه ای خواهد کرد. حالا کم کم برویم برای معرفی قسمت جدید این عنوان با نام ارواحان تاریکی قسمت دوم که قرار هست برای کنسول های همین نسل و البته پی سی منتشر شود.
آشپز دو تا شد ولی غذا بوی خوبی دارد!
نکته اول اینکه کارگردان موفق نسخه قبلی یعنی جناب هیدتاکا میزایاکی این بار ناظر ساخت مراحل این عنوان خواهد بود و بار کارگردانی این سری بر عهده جناب توموهیرو شیبایا خواهد بود که البته ایشان تاکید موکد فرمودند که راه و مسلک جناب میزایاکی رو طی کرده اند و عنوانی بسی بهتر و بزرگتر و سختر و چالش برانگیزتر را تحویل مخاطبین خواهند داد. اظهار نظر بسیار جالبی را کارگردان قبلی و مشاور جدید ایراد فرمودند که نسخه اول این عنوان هنوز به طور کامل و صد در صدی کامل نشده بود که به مرحله انتشار رسید! به صورتیکه بحث بر سر موتور بازی بوده است که به طور کامل برای شما شفاف سازی خواهیم کرد.البته قول این مطلب را داده اند که آن مورد در این نسخه کاملا برطرف شده است و از این دست موارد و مصاحبه های جنجالی قطعا دیگر شاهد نخواهیم بود.داستان بازی در گیرو دار مبارزه با تاریکی و روشنایی و گناه و مجازات و این داستانها خواهد بود که از آتش ۴ لرد بوجود می آیند و چند اژدهایی را که حالا وجود داشته اند از بین میبرند و پس از مدتها تاریکی به میان می آید و آتش و نور از بین میروند و بعد طلسمی حاصل شده و انسانها به آندیدهایی مبدل میشوند.حالا کاراکتر اصلی مثلا یکی از همان آندیدها و به دنبال شرایط تبدیل به انسان شدن و این موارد.چیزی که در طول بازی خواهید دید اتمسفری به شدت مریض گونه و تاریک و وهم آلود است.سیاه چاله ها و قلعه ها و دالانهایی که مملو از دشمنان ریز و درشت و غولهایی خواهند بود که شما با شمشیرها و تیر و کمانهایی که دارید به همراه مشعلی در دست به مصاف آنها خواهید رفت. منتهی جریان به همین سادگیها هم نخواهد بود.اینبار مبارزه با دشمنان و غولها از یکسری استراتژیهای خاصی پیروی خواهند کرد که به همین سادگیها نخواهید توانست غولی را از میان ببرید تنها با سلاح قدرت سرعت و البته صبر میتوانید از پس آنان بربیایید. البته قابلیت LEVEL UP کردن سلاح ها و تواناییها هم نباید دست کم گرفت! حالا کمی به صحبتهای سازندگان توجه کنیم تا مواردی را برایمان روشن کنند.
بچه های سازنده چه گفته اند؟
کارگردان عنوان نکته ای فرمودند که بد نیست شما هم آن را بدانید:
“هدیه ما به شما آزادی بیش از اندازه خواهد بود شما میتوانید به اکتشاف بپردازید و حتی میتوانید اصل بازی را از اواسط بازی شروع کنید ولی اما دارد اینجا.اما اینقدر شجاع هستید تا با LEVEL UP پایین به سراغ دشمنان اواسط بازی و یا جاهای مخوف بازی بروید؟! شما در نسخه دوم قادر خواهید بود تا از مراحل بازی اصلی پیروی کنید یا نکنید این باعث منحصر به فرد شدن این عنوان خواهد شد. قطعا تجربه بهتری را نسبت به نسخه اول خواهید داشت.”
چیزی که در نسخه اول زیبا طنین انداز میشد موسیقی بسیار دلچسب این عنوان بود موسیقی حماسی و اسطوره ای که واقعا در آن سیاه چاله ها و یا قلعه های قرون وسطا بسیار لمسش لذت بخش بود. موسیقی که جناب موتوی ساکورابا زحمتش را با تمام ذوق هنریش کشیده بود. اینبار هم در دموها شاهد موسیقی حماسی خواهیم بود ولی از این موسیقی حماسی شما جرعه ای خواهید نوشید و بیشتر صدای مخوف غول ها و دشمنان و ضرب شمشیر و سلاح ها را در دالانها و تونلهای تاریک خواهید شنید تا بدانید برای تفریح و نوازش گوشها نیامده اید آمده اید تا تکه تکه شوید اگر اندکی غفلت زیاده روی و یا سست عنصری کنید سر و کارتان با دشنه خواهید بود .برگردیم به عنصر زیبای گیم پلی این عنوان که موردی که شما باید در کل این سری در مبارزات رعایت کنید تنها حمله و زدن ضربات چند ضرب و تخیلی نیست! بلکه باید یاد بگیرید در عالم واقع یک انسان نیاز به زمان نفس گیری و ذخیره انرژی دارد تا هم با جمع آوری انرژی و هم تدبیری جانانه تر به سراغ دشمن برود.اما آن زمان چیست؟ آن زمان خوب دفاع کردن است. باید خوب دفاع کنید خوب و سریع حرکت کنید و جا خالی بدهید و سپس با زدن ضربات دقیق و درست و سنگین دشمن را طی چندین مرتبه از پای دربیاورید. مطلب دیگر همان سول خواهد بود(روح)که هرچه قدر دشمن بکشید روحش را تسخیر کرده و میتوانید از طریق آن خود و سلاح هایتان را ارتقا دهید. باید کلا LEVEL خود را تشخیص داده و بعد به سراغ دشمنان بروید و بحث استراتژی که بود همینجا بود.
مقداری از مراحل و اتمسفر بگوییم بد نیست!
طراحی محیطها به زیبایی انجام شده است این را به راحتی از دموهای گیم پلی منتشر شده میتوانید درک کنید. واقعا محیطی که حس ارواحان تاریکی را داشته باشد به شما القا خواهد شد. مخروبه ها دخمه ها محیطهای داخلی قلعه ها تماما نیاز به این خواهند داشت تا وارسی شوند و شما را غرق موضوع اصلی عنوان کنند. قرار هست شما در این محیطها بترسید. دلهره داشته باشید. وهم به سراغتان آید و البته با اکشنی نفس گیر برای لحظه لحظه زنده ماندتان تلاش کنید و در واقع یاد جملات کاراکتر فیلم اره می افتیم که همیشه به قربانیانش میگفت شما قدر زندگی و زنده ماندن خود را نمیدانید حال باید بدانید. جلوه آتش بازی و نورپردازی به محوریت آتش خوب از کار درآمده است. کیفیت بافتها و تکسچرها با آنکه زمان زیادی تا انتشار باقی مانده است خوب از آب درآمده اند. طراحی چهره دشمنان و البته تنوعشان طراحی سلاح ها و اجزای محیط به خوبی از کار درآمده است. یکی از اعضای سازنده بازی یعنی آقای یوری تانیمورا در مورد موتور بازی عنوان کرده اند که دیگر از موتور قبلی بازی خبری نخواهد بود. ما برنامه ریزی جدیدی کرده ایم و چیزی را ساخته ایم تا تمام آنچه را که در ذهن خود میپروراندیم را بتوانیم پیاده کنی نه مانند نسخه اول که خیلی از ایده ها جا ماند! وی در مورد موتور جدیدشان بیان کرد که هنوز کنسولهای این نسل جا برای کار دارند و اصلا جای نگرانی در این مورد نیست. نکته جالب دیگر این سری بازی این هست که شما بیشتر درگیر سکوت خواهید شد تا شلوغ بازی و سر و صدای بیخودی! بله دیالوگ چندانی قرار نیست مانند فیلم بتمن شما را درگیر کند و یا شاهد ارتباطات احساسی و دیالوگ ها فلسفی شوید!
بازی شما را به سمت مبارزات چالش برانگیز و محیطهایی ناب و مملو از ترس و تاریکی فرا میخواند. در این عنوان حتی از مردن های پی در پی خود هم راضی خواهید بود زیرا قرار هست مبارزاتی واقع گرایانه را تجربه کنید و تازه بفهمید یک مبارزه با غول چه صفایی دارد! عبور از پل چوبی که با طناب به اینور و آنور متصل شده است و شما بایستی به سرعت از روی آن عبور کنید زیرا وزش باد بسیار شدید است و سنگهایی نیز به سوی شما پرتاب میشود! وحشت از پرتاب شدن از بلندی که تصورش را نمیتوانید بکنید! روند مردن شخصیت بازی تغییر پیدا کرده است و انیمیشن های متفاوتی را در این قسمت تجربه خواهید کرد. تمام حرکات شخصیت بازی موشن شده اند و شما انیمیشن بسیار روانتری را از وی چه در زمان مبارزات و حملات و چه در زمان دفاع و عکس العمل شاهد خواهید بود. مشکل دیگری که در نسخه قبلی وجود داشت افت فریم اعصاب خرد کن بازی بود که به لطف موتور جدید بازی این مورد هم بهبود پیدا کرده است . یعنی با ورود یک غول بزرگ دیگر شاهد افت فریم نخواهید بود. خوب خدا رو شکر. از نکات جالب حرف های کارگردان بازی این است که گرافیک بازی بسیار بیشتر به چشم خواهد آمد و پولیش بسیار بیشتری را بر خود دیده است.
شما از تک تک قطعات محیط میتوانید استفاده کنید حتی از تکه سنگی افتاده بر روی زمین برای باز کردن یک در سنگی بزرگ! هدفی که سازندگان این سری بیشتر بدان توجه کرده اند منطقی تر کردن این مجموعه بوده است. یعنی قرار هست داستان بهتری را شاهد باشیم و شخصیت های مستقل بیشتری را ببینیم و البته با المانهای جدید ما را یعنی مخاطبین را نگرانتر کنند و بیشتر به چالش کشیده شویم. برای همین دست نویسندگان جدیدی را در این نسخه به گرمی فشرده اند.آقای شیبویا فرمودند که قصد دارند تا هیجان بازی را بیشتربه عنوان الدر اسکرول نزدیک بکنند و در کنار سختی این عنوان آن را قابل قبول تر منطقیتر کنند. قرار هست شما در محیط بیشتر و بهتر بتوانید قدم بزنید و جستجو کنید و مسیر خود را انتخاب کنید. مسیر اشتباه رفتن برابر خواهد بود با از دست دادن اکس پی ها و شاید مواجه شدن با غولی که به تازگی با هزار بدبختی از میان برداشته اید. تهیه کننده بازی فرموده که ما میخواهیم بازیکن به راحتی مرگش را درک کند! بپذیرد.سختی را بچشد! چیزهایی از مرگش بیاموزد ولی این را نیز بدانید که تعادل مهم است اما قرار نیست بازی ناعادلانه باشد. همچنین ایشان در اظهار نظری دیگر فرمودند که تغییرات آب و هوایی مانند حرکت در مسیر آب ها و یا وزش بادها قطعا تاثیراتی در روند حرکتی و مبارزات خواهد داشت.
همچنین از عوامل محیطی نیز نام برده اند.گفته شده است سیستم ذخیره بازی نیز حل شده است ولی توضیح بیشتری را نداده اند. شاید این از همان مواردی باشد که ایشان فرموده بودند ما بازی را برای بازی کننده ها در دسترس تر کرده ایم! نکته جالب دیگر در مورد آن پل این است که فرمودند ما میخواهیم بازی کننده از خود بپرسد چطور از پل عبور کنم؟ کجا بروم؟ چه کنم؟ ما میخواهیم گیمر محیط اطراف خود را خوب بپیماید و وارسی کند. بداند که اگر از روی پل عبور کند با وجود اژدها ها خواهد مرد پس تصمیم عاقلانه بگیرد و درک کند مرگ را زندگی را. در مورد فشارهایی که نامکو احتمالابر سازنده مبنی بر جذب مخاطب بیشتر آورده است سوالاتی از ایشون شد که فرمودند خیر رابطه ما خوب است و دست ما برای ساختن محیطی که دلمان میخواهد باز است! گفته شده است که اکشن بازی به مراتب بیشتر و سخت تر از قسمت قبلی خواهد بود.همچنین گفته شده است روند داستانی مانند نسخه قبلی بدین شکل خواهد بود بایستی شما اطرافتان را خوب بنگرید و به نکات ریز توجه کنید زیرا قرار نیست داستان به یکباره پیش روی شما بیان شود!
اینکه شما در این عنوان به دنبال چه چیزی هستید مهم است ولی بدانید قرار هست در آینده ای نزدیک در عنوانی شما مدام کشته شوید و از آن درس بیاموزید. وارد محیطهایی مملو از ترس و تنهایی شوید و با غولها و دشمنانی بزرگ و بی کله دست و پنجه نرم کنید پس باید شجاع بوده سریع بوده دقیق بوده و البته صبر جزیلی را به همراه خود داشته باشید. دیگر قرار نیست افت فریمی را شاهد باشیم. خوب نتایج خوبی را میشود از لابلای صحبت های سازندگان دریافت کرد و این میتواند برای ما بسیار خوب باشد. پس تا زمان انتشار این عنوان خوب منتظر خواهیم شد. تجربه سختی از یک عنوان سخت.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
ممنون باشه بعدا میخونم.
از اعضای تحریریه خواهش دارم یه نگاهی هم به The Elder Scrolls Online بندازین
تا چند روز دیگه منتشر میشه ,,,,, :yes:
هنوز نخوندم ولی مسلما عالیه
مرسی فرشید جان..خیلی مشتاقم تا این بازی بیاد و انجامش بدم :yes: :yes:
بسیار منتظر این عنوانم :cute: :cute: :cute: :cute:
چقدر گرافیکش خوبه راستی بچه ها کسی میدونه The EvilWithin برای این نسل میاد یا نه؟
تاریخ عرضش مشخص شده؟؟؟؟؟؟؟
عاشق بازی های Survival Horror هستم
The Evil Within براى این نسل و نسل بعد منتشر میشه
تاریخ انتشارش رو هم نمیدونم
:yes:
ممنون فرشید جان … خسته نباشی …
واقعا تو نسخه ی قبلی اونم رو پورت PC اینطوری شده بودم : 😥 :reallypissed:
امیدوارم PC ایندفعه مشکلاش برطرف بشه و حداقل بازی از ماوس و کیبورد پشتیبانی کنه …
گرافیکشم که خوب بود … گیم پلی هم امیدوارم خوب تر بشه نه آسون تر …
میگن قراره سخت تر بشه ! طوری که همه به جای اشک , خون گریه کنن ! 😐
اون wolfenstein نبود که باید خون گریه میکردیم
؟ ?:-)
چرا اونم هست ولی این بیشتره 😐
:yes: مرسی عالی بود……… :yes:
خب الان خوندم عالی بود.
با این که خیلی حوصله ی بازی های سخت ندارم ولی از اونجایی که عاشق عناوین نقش آفرینی هستم وقتی منتشر شد حتما امتحانش میکنم.
یعنی از کشتن اریس تو وری هاردم سختره این بازی ?:-) من که بعید میدونم :no:
شما حالت very hard بازی رو میگی
اینا درباره ی حالت normal بازی dark souls صحبت میکنن
اگه GOD1رو روی وری هارد تموم میکردی وبا چشای خودت میدیدی که برای خدای جنگ کردن کریتوس باید چه مبارزه سختی رو پست سر بذاری هیچ وقت این حرفو نمیزدی :ZZZ:
دایی نسخه Prepare to Die رو نصب کن رو مود Not Gonna Die بازی کن نگات به زندگی عوض میشه
پیش میاد تو
توهم برو یه بار مبارزه اریس وکریتوسو روی درجه سختی وری هارد تجربه کن بعدش بیا سخنرانی کن حیف که این جا کسی GOD1رو روی وری هارد تموم نکرده که حرفمو تایید کنه اگه تونستی اریسو رو وری هارد بکشی اونم با رکورد کمتر از ۵۰ساعت دیگه هیچ وقت تو کامنتایی که نظر دادی حرف نمیزنم
منظورم تاپیکا بود :yes:
۳۹ ساعت و ۴۸ دقیقه خوبه اینم آیدی THUNDER1377
:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
عزیزم فقط GoW سخت نبوده
😉 😉 😉 😉 😉 😉 😉
شما حالا خودت شخصا اگه تونستی نسخه استاندارد Dark Souls رو تو زیر ۶۵ ساعت تموم کنی من چشمم کور دندم نرم یه Ps4 برات پیشخرید می کنم
😕 😕 😕 😕 😕 😕 😕
این رکوردی که گفتی مال چیه؟؟
رکورد GoW 1 در حالت Very Hard
باید یه مدرک درست وحسابی بدی تا باور کنم
مرد میخواد واسه تموم کردن این بازی
کسایی که فقط کالاف رو بازی میدونن این بازی به مزاقشون خوش نمیشینه
کسی گیر کرده جاییش رو کمک خواست بگه
از بازیهای نقش افرینی بدم میاد هرچی میخواد بشه 😐
از یکش که اصلا خوشم نمیومد. :yawn:
ممنون :yes:
بابا کجایی رفیق من که بازی هارو حداکثر ۳ هفته ای تموم میکنم ۳ ماه الاف Normal این بودم
موقع بازی کردن به God of War III صلوات میفرستی
این بازی اصلا درجه سختی نداره و نمی تونید درجه ی سختی بازی رو تغییر بدید !… :yes:
آرش جان کجای کاری تو نسخه Prepare to Die سه درجه سختی داره
READY TO DIE
Normal
Not Gonna Die
🙁 🙁 🙁 🙁 🙁
پس چرا بازیه من نداره؟ ?:-) …یا شایدم من یا دم نیست ولی من این بازی رو ۷-۸ بار از اول رفتم (وهنوز هم تمومش نکردم ) ولی هیچوقت ندیدم که درجه سختی بازی رو تغییر بدم…
عزیزم نسخه Prepare to Die همین سه چهار ماه پیش اومد شما ممکنه نسخه اصلی رو بازی کرده باشی
تو این نسخه جدید هم دم دست نیست باید بری تو گیمپلی ستینگ
😉 😉 😉 😉 😉
جالبیش اینجاست که منم Prepare to Die رو بازی کردم : |
عشق است دارک سولز :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
ممنون :yes: :yes:
ممنون باید بازی عالی بشه !و بازی بشه منم بتونم با این بازی ارتباط برقرار کنم 🙁
این بازی اینبار با نوآوری جدید و خواب هایی برای گیمر ها میخواد منتشر بشه که ما از اون بی خبریم واقعا که این سبک در این عنوان پیدا میشه که گیمر ها رو به چالش میکشونه خیلی ها طرفدار سختی این عنوان هستند و سختیش سختی بی جایی نیست. 🙂
این آقا فرشید چه تیتر زیبا و معنی داری زده
تو این بازی هرباار که میمیری باید از اشتباهاتت آموزش بگیری
درود فرشید جان
واقعا شماره اولش خیلی جالب بود با مشکلات فراوانی که پورت PC داشتمث افت فریم و keyboard layout اشتباه که باید از نو تنظیم میشد و اون موس رو صفحه و اینکه حتما باید دسته بازی میکردی باز هم یکی از زیبا ترین بازی هایی بود که بازی کردم.
واقعا امسال انتخاب بهترین بازیه سال خیلی خیلی خیلی سخته ?:-) ?:-) ?:-)
هر بازی که انتخاب شه حقشه 🙂 🙂
هر بازی هم که انتخاب نشه به حقش نرسیده:-(( :-((
بسیار عالی بود فرشید جان اطلاعات زیادی گرفتم :yes:
امیدوارم زیاد سخت تر از قبلش نکنن
بازیش رو نه میشناسم و نه دوست دارمش ولی بازم باید از نویسنده تشکر کنم.
ولی به شخصه اصلا ازش خوشم نیومده (تریلر e3). تریلرش تو e3 با گرافیک بدی همراه بود و همین طور یک دنیا باگ
نقش افرینی های مورد انتظارم
witcher3>dragon age3>dark souls2
لذتی که بعد از کشتن یه باس تو این بازی وجود داره تو هیچ بازیه دیگه ای نیست.
ممنون از اقای عبداله پور بابت این مقاله ی کامل و به موقع.
:laugh: :laugh:
تو گیم پلی هایی که دیدم هیچ موسیقی نبود هیچ صدایی از کاراکتر نمیاد فقط صدای باد و ناله ی یه دشمن و صدای شمشیرها که همه مشابه هستن :no: :no:
بد نیست حالا باید بیاد تا ببینیم چیه
تشنه ی این بازیم :-*
من همون غول اولش را نتونستم ببرم بیخیال شدم!!!
با عرض سلام . ببینید بی انصافی هست که من که خودم RPG باز نیستم بخوام درباره این بازی نظر بدم . اما چیزی که از سختی این بازی درک کردم این بود که سختی بازی نشات گرفته از یک هوش مصنوعی آنچنان قوی ای نبود ….شاید مقایسه ام بد باشه اما به عنوان مثال تووی عناوین هوش مصنوعیه فوق العاده میشه از max payme 3 ، splinter cell conviction ،Batman ، و عنلوین معدود دیگه ای رو یاد کرد . اما سختی dark souls گول زننده است …شما با یک بازی پر از باگ مواجه هستید با دشمنایی که اصلا فیزیک خوبی ندارن …..خب طبیعیه که مقدار زیادی از سختی بازی به خاطر همین باگ ها ، نگرفتن یک گارد خوب و چیزهایی از این قبیل میشه … :-/ :-/ :-/ :-/
من نسخه یک رو بازی کردم ولی سخت بود :-)) غول اولشم نکشتم از دستش فرار کردم 😀
بعضی ها تمام کردن آن سوهان روح (نسخه اول) را مایه ی فخر و مباهات می دونند
من بعد از ۱۵ سال گیمری هیچ بازی سختی رو این قدر اعصاب خورد کن ندیدم و نه تنها آن بازی برای من مایه ی مباهات و فخر نیست بلکه تنها برای ساعت ها وقت از دست رفته ام افسوس می خورم
آقای Maximum Pain کاااملا باهات موافقم داداش ! :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: باز هم میگم ۵۰ درصد از سختیه این بازی به خاطر مشکلات برنامه نویسی بیخودش هست !! من نمیدونم مردم درک نمیکنن که سختیه یه بازی باید براساس منطق باشه ؟؟؟؟ توی هوش مصنوعی یکی از سخت ترین کارها تنظیم درجه سختی هست !! 😐 😐 😐
یه بازی پر از باگ و واقعا مسخره …….از لحاظ مبارزه …..!! 😐 😐 😐 😐
لااقل حرمت عکستو نگه دار همچین حرفی میزنی 😐 اگه اینطوری بود همه نمره هاش ۹ و ۹.۵ نمیشد 😐 😐
واقعا اعصاب فولادی میخواد این بازی! به نظر من بازی باید لذت بخش باشه که واقعا هم Dark Souls در نگاه اول لذت بخشه! ولی بعد ۱۰ ۲۰ بار طی کردن یه مسیر انقدر اعصابت خرد میشه که دیگه لذتی نمیمونه! من واقعا به ادامه دادن بازی علاقه دارم ولی هر وقت میخوام برم سمتش یاد تجربه بدبختیاش میوفتم و بیخیال میشم! حداقل اگر داستان امیدوارانه و قشنگتری تری داشت انگیزه بیشتری میداد برا ادامه :chic: