اضافه‌شدن ویژگی مورد تقاضای The Witcher 3 طرفداران را غافلگیر کرد
اضافه‌شدن ویژگی مورد تقاضای The Witcher 3 طرفداران را غافلگیر کرد
اضافه‌شدن ویژگی مورد تقاضای The Witcher 3 طرفداران را غافلگیر کرد
اضافه‌شدن ویژگی مورد تقاضای The Witcher 3 طرفداران را غافلگیر کرد

اضافه‌شدن ویژگی مورد تقاضای The Witcher 3 طرفداران را غافلگیر کرد

محمدرسول میرزاده
۱۸:۳۳ ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
اضافه‌شدن ویژگی مورد تقاضای The Witcher 3 طرفداران را غافلگیر کرد

شرکت سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) با انتشار نسخۀ نسل نهمی The Witcher 3، ویژگی‌ای کوچک و در عین حال به‌شدت مورد انتظار را به بازی افزوده است.

چند روز پیش، بالاخره عنوان تحسین‌برانگیز و پرفروش‌ترین اثر نقش آفرینی، The Witcher 3، به کنسول‌های نسل جدید، یعنی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس، راه یافت. آپدیت مذکور ویژگی‌های تازۀ زیادی را به بازی افزوده است، از جمله ویژگی کیفیت زندگی (Quality-of-Life) و دیگر مواردی که طرفداران از زمان عرضۀ این بازی به‌دفعات خواستار اضافه‌شدن آن‌ها بودند.

به‌عنوان مثال، از زمان انتشار بازی، اکثر بازیکنان دوست داشتند که بتوانند Roach، اسب باوفای گرالت (Roach)، را نوازش کنند؛ و بعد از انتشار Red Dead Redemption 2 که به‌خوبی این ویژگی را به نمایش گذاشت، تقاضای برای دیدن آن در بازی The Witcher 3 بیشتر شد. خوشبختانه، بالاخره این اتفاق برای بازی The Witcher 3 افتاد.

پاسخ این موضوع که چرا زودتر از این‌ها شاهد افزودن ویژگی مذکور نبودیم، مشخص نیست، اما بعد از انتشار گسترش‌دهنده‌های Hearts of Stone و Blood and Wine، هیچ دلیلی وجود نداشت برای این‌که توسعه‌دهندگان دوباره به سراغ آن برگردند و پیش از یک نسخۀ «نسل جدید»، این ویژگی را به آن اضافه کنند.

راهکار نوازش این اسب دوست‌داشتنی، به‌نوعی پنهان است و هیچ اعلان یا کلید به‌خصوصی برای انجام آن نمایش داده نمی‌شود؛ برای این کار باید دکمه پرش را در نزدیکی Roach نگه دارید تا آن عشق و علاقه‌ای که سزاوارش است را به او هدیه دهید. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا ویژگی مذکور برای نسخۀ پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار دارد یا خیر.

شما کدام ویژگی جدید نسخۀ نسل نهمی The Witcher 3 را بیشتر از همه می‌پسندید؟

MincraftBlizz-St0rmAMIR WAZOWSKIBehzaadghostRezaGtx𝐆𝐞𝐫𝐚𝐥𝐭CorvoHunTeR007IrNThe Beast Master77snowgirlblackcityHahaVisible 6-tigh manred-eyed Banished KnightLeroxAli 0zadeSubZero73V3S3MIRmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اضافه‌شدن ویژگی مورد تقاضای The Witcher 3 طرفداران را غافلگیر کرد
اضافه‌شدن ویژگی مورد تقاضای The Witcher 3 طرفداران را غافلگیر کرد
اضافه‌شدن ویژگی مورد تقاضای The Witcher 3 طرفداران را غافلگیر کرد
اضافه‌شدن ویژگی مورد تقاضای The Witcher 3 طرفداران را غافلگیر کرد
اضافه‌شدن ویژگی مورد تقاضای The Witcher 3 طرفداران را غافلگیر کرد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Sonic45 گفت:

    دیروز بازی اپدیت کردم باید بگم اصلا باورم نمیشه اینقدر بازی تغییر کرده دو تا ماموریت فرعی به بازی اضافه شده بود که باورم نمیشد خیلی جالب بودن پیشنهاد میکنم حتما بازی تجربه کنید و حتما روی سطح اخرین سختی

    MincraftAMIR WAZOWSKIاپوزوسیون گیمفا𝐆𝐞𝐫𝐚𝐥𝐭UNCLE ARTHUR77Visible 6-tigh manAlucardbaAli 0zadeزلاتان ابراهیموویچmore
  • Mohzad گفت:

    بنظرم هنوز یکم زوده برای دانلود کردن نسخه ی نسل ۹
    چون ممکنه بازم آپدیت براش بیاد تو هفته های آینده.
    چند ماه پیش نسخه Complete Edtion رو خریدم.
    توی تخفیف شده بود ۹ دلار، البته دلار ۳۰ تومن بود اون روز!
    منتظرم آپدیت ها تکمیل بشه دانلود کنم مجدد لذت ببرم.

    MincraftAMIR WAZOWSKILone Bat77Visible 6-tigh manAli 0zadeM.KhScreaming Demonهادی صفائیEspresso
  • moj45taba گفت:

    دوست دارم باز یه دور دیگه بازی کنم واقعا با زیرنویس فارسی
    راستی دوستان کسی خبر داره چه به سر سایت گیم ساب افتاده دیگه فعالیت ندارن حیف میشه سایتی به این خوبه تعطیل بشه

    MincraftAMIR WAZOWSKIInsomniac's Spider-Man and ratchetThe Beast Master77Visible 6-tigh manMariomanPouria_gamer_gotyAli 0zademgs tpp 2015more
    • Ali گفت:

      یه خورده وقت بگذاری و زبانت رو خوب کنی خیلی خیلی بهتره تا با زیرنویس فارسی بازی کنی. من دیگه حتی اگه ناشر اصلی بازی هم زیرنویس فارسی بگذاره، باز از زیرنویس انگلیسی استفاده میکنم. اینکار هم باعث مرور لغات توی ذهنت میشه و هم با تلفظ و نحوه نوشتن کلمات بیشتر آشنا میشی. لغت سختی هم که بود میشه از دیکشنری گوشی سریع نگاه کرد.
      همین بازی رو برایش زیرنویس فارسی گرفتم و سر همون مراحل اولش ۲ ساعت گیج بودم. توی ماموریت میگه از معجون فلان (اسمش یادم نیست. ولی ترجمه فارسی اسم اون معجون بود.) استفاده کن و بعد توی منوی ساخت و ساز اسم انگلیسی اون معجون رو به صورت فارسی نوشته بود.

      MincraftWitcherAMIR WAZOWSKI𝐆𝐞𝐫𝐚𝐥𝐭Scorpion Legacy77Wotanred-eyed Banished KnightAli 0zade™️Elliemore
    • Gimbli1985 گفت:

      زیرنویس دث استرندینگو گرفتم عالیه گروهشون فعاله فاینال هفت هم گرفتم

      MincraftAMIR WAZOWSKI
    • Omid گفت:

      دوست عزیز! واقعا تعجب میکنم که چطور یکعده مدام دنبال زیرنویس و دوبله و…میرن.دوستان! واقعا یادگیری زبان یک واجبه و گیم و فیلم و سریال هم میتونه بهترین بهانه باشه تا اینکار رو انجام بدید. کمی همت کنید و زبان تون رو تقویت کنید و انقدر دنبال زیرنویس و دوبله نباشید.

      MincraftWitcher𝐆𝐞𝐫𝐚𝐥𝐭Lone BatThe Beast Master77WotanMasuod Enayatired-eyed Banished Knight™️Elliemore
  • I'm Predator گفت:

    خخخخخ
    بازی hight on life دومین بازی پرفروش استیم شده بالاتر از کالاف و فیفا
    رو گیم پس و کلاود هم بیشترین پلیر و دانلود رو داره خخخخ
    الان قیافه اون سونی فنا دیدن داره خخخخخ

    Mincraftمهدی خانThe Beast MasterTlou part 2 game of the centuryNeon93Ali 0zadeA,,shAliRezapacman remasteredSonic45
  • Wotan گفت:

    یه lantern جدید به بازی هم اضافه شده.
    In the eternal fire’s shadow (کوئست جدید) به معنای واقعی quest design کلاسیک CDPR رو نشون میده. به هیچ عنوان انتظار یه کوئست یک ساعته با چنان داستانی مهیجی فقط برای Netflix armor، نداشتم. دقیقا اون مفهوم واقعی choices and consequences رو داره مثل اکثر کوئست های TW3. داستان reinald و اون priest عالی بودن. علاوه بر اون انیمیشن های جدید به بازی اضافه شدن (برای لوت کردن گیاه، برای روچ مثلاً وقتی میخواد عقب حرکت کنه یا توی آب سرش رو میاره بالا . اگه که روی prompt صدا کردن روچ دوبار بزنید به پشت هم لگد میزنه و می‌تونه تو combat کمک کنه)
    ولی خب دلم برای یه چیز تنگ میشه. اون armorer توی novigrad دیگه نمیگه: top notch swords حیف واقعا. عوضش تو crow’s perch یه fast travel point اضافه شده D:
    یه راز جدید هم مربوط به مسئله ff:b5:06 اضافه کردن. توصیه میکنم ویدیو xLetalis در این باره رو ببینید (مسئله ای تو سایبرپانک که هنوز دو ساله حل نشده و اونایی که دنبال حل کردنشن یه سابردیت جدا هم براش ساختن!)
    در کل من به شخصه از آپدیت خیلی راضی بودم انتظار انقدر content جدید نداشتم.

    Mincraft𝐆𝐞𝐫𝐚𝐥𝐭77Visible 6-tigh manEspressoXERXESSonic45Screaming Demon
  • hunter23 گفت:

    من این ویژگی جدیدش که روی ۳۰۸۰ فقط ۴۰ فریم میده و بهینه سازیش از نسخه اولیه ۲۰۱۵ بدتره و احتمالا تا سال دیگه هم قابل بازی نمیشه رو خیلی دوست دارم شمارو نمیدونم.

    MincraftMasuod EnayatiMr.jalilpourNeon93Sonic45AliRezaWotan
  • نوازش اسب با وفا ؟! منم با وفام . حالا اسب نیستم . دل که دارم . والا یک خزنده دیگه تو وان حمام گازش میگیره ، اون از چشمه ما میبینه 🙄 به فرم کله ی من در عکس پروفایل نگاه کنید ، لا مصب خوراکه نوازشه . کیه که قدر بدونه 🦎به خدا قسم اگه دسته خودم به پس کله ام میرسید انقدر منت بقیه رو نمیکشیدم .

    Mincraftمهدی خانAbolfazl77Tlou part 2 game of the centuryVisible 6-tigh manSonic45EspressoAliReza
  • Omid گفت:

    یک سری ماد بود که واقعا جای اونها در بازی خالی بود و نمیدونم الان در بازی هستند یا نه. یک ماد بود که میزان خون موجود در صحنه های درگیری و کیفیت اون و حجم اون رو به شکل قابل توجهی افزایش میدهد؛ ماد دیگه ای هم بود که باعث میشد تمام ضربات اخر باعث dismember یا قطع عضو بشه! ترکیب اینها باهم بعلاوه قابلیتی که میتونستی تعیین کنی مثلا یهو با پنجاه تا necker مبارزه کنی معجون عجیب و غریبی میشد.

    Mincraft
  • WITCHER گفت:

    یه قابلیت به درد نخور، cloak گرالت که تو تریلر ها میندازه رو دوشش چی شد، نیو گیم پلاس های متعدد چی شد، الان یعنی لباس و پیشرفتایی که تو دور های قبل داشتیم باید بزاریم کنار از نو شروع کنیم؟

    MincraftEspresso
  • Neon93 گفت:

    اینا مهم نیست
    مهم ترین تغییری ک دادن
    اضافه شدن کوییک کستینگ به بازی بود
    ینی واقعا god send هست این کوییک کستینگ
    برا من که بیشتر وقتا فقط ساین بیلد میرم فوق‌العاده س
    دیگه لازم ندارم برای زدن quen. Yarden. Igni اونم ب سرعت هی دکمه L2 رو بزنم تا منوی ساین ها بیاد بعد ساین مورد نظرمو انتخاب کنم استفاده کنم
    کوییک کستینگ بی نظیره
    ینی واقعا باید از اول داخل بازی میبود

    Mincraft
اضافه‌شدن ویژگی مورد تقاضای The Witcher 3 طرفداران را غافلگیر کرد