کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید
کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید
کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید
کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید
کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید
کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید

کارگردان Assassin’s Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید

امیرعلی قربان‌پور
۱۸:۲۹ ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید

با اعلام رسمی شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، عنوان Assassin’s Creed Mirage نه تنها از سازوکارهای جدید گیمپلی بهره می‌برد، بلکه سازوکارهای قدیمی را نیز بهبود می‌بخشد.

آنطور که سازندگان پیش‌تر گفته بودند، این بازی ترکیبی خواهد بود از نخستین نسخه‌ها و عناصر نقش‌آفرینی نسخه‌های اخیر. اکنون، یوبیسافت طی مقاله‌ای که در شماره‌ی این ماه مجله‌ی Play منتشر شده است، می‌گوید که تنوع گیمپلی Assassin’s Creed Mirage با وجود سازوکارهای جدید بیش‌تر خواهد بود.

البته، مورد ذکرشده کار چندان جدیدی نیست و هرکدام از نسخه‌های پیشین چند سازوکار جدید را به مجموعه اضافه کرده بودند، اما به نظر می‌رسد که Mirage بر متعادل‌سازی سازوکارهای قدیمی نیز متمرکز است. برای مثال، شخصیت اصلی این بازی یعنی بسیم (Basim) همچون پروتاگونیست‌های سه نسخه‌ی اخیر، عقابی دارد که نامش انکیدو (Enkidu) است و در شناسایی دشمنان یاری‌اش می‌کند. این بار اما، شرایط کمی فرق می‌کند و استفاده از انکیدو با خطر همراه است، زیرا امکان دارد که کمان‌داران دشمن، او را مورد هدف قرار دهند.

دیگر قابلیت بسیم، Assassin’s Focus است که به سازوکار Mark and Execute در عناوین Splinter Cell شباهت دارد. با استفاده از این قابلیت، بسیم می‌تواند افراد مشخصی را نشان کند و به سرعت از پا در بیاورد؛ مهارتی که در کشتن همزمان چندین دشمن به کار می‌آید.

مأموریت‌های ترور موجود در Mirage همچنین برای هواداران سری Hitman آشنا خواهد بود. فارغ از پیش‌برد مستقیم داستان اصلی، دست بازیکن در انتخاب روش ترور شخصیت هدف باز خواهد بود. برای مثال، شما می‌توانید این کار را کاملاً مخفی‌کارانه یا با روش‌های پرسروصداتر انجام دهید. علاوه بر موارد یادشده، بسیم قادر است به تناسب موقعیت‌های مختلف، از اسلحه و تله‌های متفاوتی استفاده کند. بمب دودزا و دارت بادی نیز در بر هم زدن نظم نگهبانان، فرار از موقعیت خطر، یا شکست همزمان چندین دشمن کارکرد دارد.

انتخاب بغداد قرن ۹ و افزودن سازوکارهای مختلف به گیمپلی بازی، تغییری درخور و مثبت در سری را نوید می‌دهد. بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۳ برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

Moein MM2Hossein PayneCaxel105Spider-ManDantejokerDARKSIRENred-eyed Banished Knightꪖꪜꫀꪀᧁꫀ尺 ᣗᐡᣕᣕᕝᣗCameraManKratosAMIR WAZOWSKIکوروشV3S3MIR77𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔WotanPorfosorGGEzio Auditore da Firenzemore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید
کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید
کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید
کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید
کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید
کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید
کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید
کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کارگردان Assassin's Creed Mirage از پیشرفت سازوکارهای گیمپلی می‌گوید