اطلاعاتی در مورد Armored Core 6، بازی جدید فرام سافتور، منتشر شد + تصاویر
فرام سافتور این روزها به خاطر بازیهای سولزبورن خود مشهور است، اما برای پروژۀ بعدی، با Armored Core VI Fires of Rubicon به ریشهها باز میگردد.
پس از ۱۰ سال، سرانجام طرفداران Armored Core یک بازی جدید از این سری دریافت خواهند کرد که توسط طراح ارشد Sekiro: Shadows Die Twice کارگردانی میشود. توضیحات ارائه شده در صفحۀ رسمی بازی در استیم، چیزی که با آن روبهرو خواهید شد را توصیف میکند:
Armored Core VI Fires of Rubicon تجربهای از بازیهای مکا (Mech) به شمار میرود که فرام سافتور در طول ۲۵ سال اخیر آنها توسعه داده و تکامل بخشیده است. اما حالا گیمپلی پیشگامانۀ این سازنده که در چند بازی اکشن اخیر شاهد آن بودیم، در بازی جدید نیز اعمال شده است. عنوان جدید Armored Core، این المانهای تازه را با اکشن هیجانانگیزی که تنها آثار مکا فراهم میآورند، ترکیب خواهد کرد. این بازی وعده میدهد که یک ورودی منحصر به فرد برای ژانر اکشن مکا باشد.
بازی Armored Core VI Fires of Rubicon پلیرها را در محیطهای وسیع و گستردۀ سهبعدی قرار میدهد و قابلیتهای جابهجایی و حرکتی سریعی را در اختیار آنها میگذارد تا حتی در مبارزات ماشینی گسترده و کوبنده عملکردی سریع داشته باشند. با وفاداری به امضای همیشگی فرام سافتور در طراحی دقیق و منحصر به فرد، بازی شامل نبردهای فراموشنشدنی و چالشبرانگیز خواهد شد و یک سیستم پیشروی رضایتبخش را در کنار باسهای عظیمالجثه در خود جای داده است. پلیرها مثل همیشه با پیروزی در هر موقعیت و نبرد، حس رضایت از پیروزی را کاملاً حس خواهند کرد.
Armored Core VI Fires of Rubicon در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- ۱۰ بازی سینماتیک که میتوانند با بهترین فیلمهای سینمایی رقابت کنند
- نامزدهای بهترین بازیهای سال مراسم The Game Awards 2024 مشخص شدند
- فیل اسپنسر: هیچ خط قرمزی برای انتشار عناوین ایکس باکس روی پلی استیشن وجود ندارد
- فیل اسپنسر: تولید کنسولهای ایکس باکس در نسلهای آینده متوقف نخواهد شد
- کار ساخت بازی جدید ناتی داگ از سال ۲۰۲۰ آغاز شده است
- شایعه: حالت پرفورمنس بازی STALKER 2 روی Xbox Series X به خوبی اجرا نمیشود
- فیل اسپنسر: STALKER 2 یکی از مدعیان بهترین بازی سال است
- بدون اشتراک پلاس، امکان انتقال فایل سیو بازیها از پلی استیشن ۵ استاندارد به پرو وجود ندارد
- Red Dead Redemption 2: آیا آرتور مورگان رستگار شد؟
- مایکروسافت: هر دستگاهی میتواند یک ایکس باکس باشد
نظرات
به نظرم از اون بازی هاست که اکشن خالصه
فقط برو تو میدون بجنگ و بکش و منفجر کن
مثل ونکوییش؟فکرنکنم
ونکوییش تجربه نکردم ولی کریتوس راست میگه. بازی های قبل تماما حرکت و اکشن بودن، البته دشمنا مثل استورم تروپر نیستن که با یه تیر پر پر شن. مخصوصا از زمان نسخه های میازاکی که بازی سخت تر از پیش هم شد. اینبارم با کارگردانی یامامورا فقط می تونم تصور کنم همه چیز سریع و اکشن تر شه.
با موتور شاهکار فرام حتما 😂
میازاکی چیز بد هم میسازه ؟
i dont think so baby
کارگردانش یکی دیگه هست baby 🤣
داستان سراییش با میازاکی هستش و هد استدیوعه و نظارت داره به عملکرد بازی و بعد از سکیرو که واقعا نشون داد کارگردان سکیرو میازاکی و درک کرده این بازی هم به نظرم میتونه موفق باشه میازاکی اومد که فرام سافتور فرام باشه وگرنه قبلا بازی های بدم داشته مثل ninja blade میازاکی طراح قصه و شخصیت هاس روایت میفته دست کارگردان خیلی از طراحی شخصیت های بازی توسط کارمندان های خود شرکت طراحی شده و آزادی عمل بالایی دارن و سکیرو به نظرم تو روایتم حتی خیلی خوب عمل کرد همین تیمی که میفرمایید تو ساخت بلاد بورن هم دست داشته فرام دو تا تیمه یکی ساخت بازی های سری سولز یکی آیپی های جدید
کارگردان سکیرو خود میازاکی بود مستقیماً.
اشتباه نوشتم درست میگید لید دیزاینر بوده لید دیزاینر سری سولز و سکیرو و بلاد بورن بوده به نظرتون باید نگران باشیم ؟
یامامورا یکی از باتجربهترین اعضای تیم فرام سافتوره و مستقیماً روی بهترین بخش سکیرو یعنی سیستم مبارزات تمرکز داشته، اما Armored Core بازی به شدت خاص پسندی هست، بعید میدونم چیزی باشه که بتونه نظر اکثریت رو به خودش جلب کنه. فرام سافتور هم با ۱۰ سال پیش فرق داره و فن بیسش گسترش پیدا کرده و اگر این بازی پایبندی کامل به ریشهها داشته باشه، به احتمال زیاد جمع گستردهای از طرفداران سولز یا فرام سافتور با این بازی کنار نمیان. سیستم های شخصیسازی این سری خیلی پیچیدهتر و عمیقتر از چیزیه که مورد توجه همه گیمرها قرار بگیره. سیستم بازی هم mission based هست خبری از دنیای سندباکس و جهان آزاد نبوده مگر این که برای بازی جدید شخصیسازی رو سطحیتر کنن یا ساختار سندباکس رو پیش بگیرن. از اونجایی که ریبوت نیست و شماره شش کنار نام بازی ثبت شده، بعید میدونم سیستمها شدیداً تغییر کرده باشن ولی در هر صورت باید یکم مدرنیتهاش کنن.
در کل، به این بازی نمیشه به عنوان بازی بزرگ بعدی فرام سافتور نگاه کرد، بیشتر چیزی رو میسازن که همیشه عاشقش بودن. این که از یک موفقیت بزرگ مثل Elden Ring و موقعیتی که سولزلایک و سولزبورن به اوج رسیده برگردی به ریشه و از سولز فاصله بگیری ارزشمندترین چیز در مورد توسعۀ Armored Core و استودیوی فرام سافتور هست. این که در چنین موقعیتی دست از ریسک کردن بر نمیدارن و ترسی از پرداختن به فرنچایزی با فن بیس محدودتر ندارن عجیبترین و تحسین برانگیزترین چیزه. اصولاً وقتی استودیوها به موفقیتهای بزرگ میرسن، بودجه ها افزایش و ریسک کاهش پیدا میکنه و دست روی ایدههایی با مقیاس بزرگتر و ریسک کمتر میذارن. ولی فرام سافتور کلا از این الگوها پیروی نمیکنه. هر چیزی که دوست داشته باشن با هر بودجه و مقیاسی میسازن و ترس من از الدن رینگ این بود که چنین خاصیتی رو از دست بدن، اما armored core ثابت میکنه چنین قصدی ندارن. فرام سافتور استودیوی به شدت غیرقابل پیشبینیای هست و همین بهترین ویژگیشونه حتی اگر طرفداران استودیو، طرفدار armored core نباشن، باید از این رویکرد استودیو خوشحالی کنن.
بنابراین به این که بازی در قالب و ژانر خودش موفق باشه چندان شکی ندارم، اما این که فن بیس فرام سافتور و جمع زیادی از منتقدها و اهالی صنعت گیم ازش لذت نبرن بدیهیه ( مثل هر بازی دیگری که جامعۀ هدف محدودی داره) مگر این که تحول گستردهای به بازی داده باشن و ساختاری مدرن رو شاهد باشیم.
من حقیقتا خوشحال شدم از اینکه آرمورد کور معرفی شد چون یکی از بچه ها بهم گفت بازی کن و یازی کردم با اینکه مکانیک های بازی قدیمیه ولی دوس داشتم بازیو من اونموقع هم که سکیرو رونمایی شد فوق العاده حس خوبی داشتم همین ریسک پذیری فرام برام ارزشمنده این که رفت سراغ الدن با اینکه خودم دیوونه وار عاشق بازی هستم ولی دوست داشتم خلاقیت فرامو تو یه رویکرد مختلف ببینم سکیرو هم ریسک بود البته با الهام از تنچو ولی فکر کنم خودتون ویدیو واتی و دیدید بر اساس حرف های سازنده ها و مدارکی که نشون داد به احتمال زیاد یه جور سولز لایک قراره باشه فقط تو یه نگرش دیگه چون خودمم بازیو بازی کردم نسخه دومشو اکشن و پیچیدگی سیستم مبارزات و اپگرید دونه دونه پارت ها شو دوست داشتم واقعا فک کنم یه چیزی بین آ بین این دو تا باشه ولی میازاکی هد استدیو و من فکر میکنم اگر خلاقیت و گیم پلی خوبی نداشته باشه بازیو نمیفرسته بیرون حداقل با این شناختی که از من میازاکی دارم و صد در صد میازاکی به تیمش اعتماد داره اگر میازاکی سر این پروژه نیست بازی دیگه ای داره میسازه یا شایدم فقط داره رو دی ال سی الدن رینگ کار میکنه
ملتفت شدم
آخ خدا باباتو بیامرزه،از روزی این خبر اومد،هرچی پستارو می خونم تعجب می کنم از حرفا،انگار قراره مثلا بلاد لورن دو رو بسازم!!بابا بچه ها یادتون ارمد کور چه شکلی بود؟!اصلا اونی که فکر می کنین نیست،حالا نه من حوصله دارم نه شما که برم دقیقش از نت براتون در بیارن،ولی آنقدر بگم داستان درست حسابی نداره،بیشتر حالت آنلاین توری لذت بخشه،رباتت رو شخصی سازی کنی بری با رفیقات بجنگی،یا مثلا مرحله رد کنی،یچی تو این مایه ها،یه بازیه دیگه هم تو این سبک رباتی هست که اسمش یادم نیست شاید کریمی عزیز بدونه،خلاصه بدونید اونی که به نظر میاد نیست،من اصلا موندم چجوری قراره کسی که بازیایه قبلیشون میپرسته با این سبک راضی بشه،مگه تغییرات گسترده
درود جناب کریمی ، من به عنوان یه طرفدار فرنچایز گاد آف وار میخواستم ازتون بپرسم اگه نسخه بعدی گاد آف وار بخواد در دنیای اساطیری جدید ساخته بشه به نظرتون برای اینکه سانتامونیکا بتونه از نظر داستان و روایت و گیمپلی و دنیاسازی و لِوِل دیزاین یه شاهکار ساختارشکن و نوآوری عظیم به وجود بیاره در حدی که صنعت گیمینگ رو تکون بده و رو به جلو حرکت بده و تاثیری حتی بیشتر از نسخه ۲۰۱۸ داشته باشه چه کارهایی باید انجام بده ؟؟؟ ، به عنوان مثال دنیای جدید رو دوباره در قالب یه ریبوت جدید و از پایه و ریشه کاملا نو بسازه و مثلا برای اولین بار واسه فرنچایز گاد آف وار یه دنیای کاملا جهان باز سندباکس خیلی وسیع مثل الدن رینگ و اسکایریم و رد دد ۲ و زلدا ۲۰۱۷ و ویچر ۳ بسازن جوری که قبلا تکرار نشده باشه و در صنعت گیم کاملا جدید باشه و مثلا ژانر بازی رو کلا به سبک RPG تغییر بدن با اکشن کاملا جدید و خاص ، حالا دوست دارم پیشنهادهای شما رو بدونم ، خیلی ممنون میشم اگه طولانی و پر جزئیات جوابم رو بدین
تکرار بازی های شاهکار به شدت سخته و هر چی بیشتر ازش بسازن رو به افول میره…گاد دیگه کشش نداره…تو رگناروک هم دیدیم دیگه کریتوش متحول شده…نمیخواد خدا بکشه و حتی با این پیشگویی آخر بازی سانتا مونیکا میخواست بگه کریتوس رستگاه میشه،ازش بکشید بیرون…بعضی از دوستان واقعا میخوان کریتوس همینطوری راه بیفته بره سرزمین های مختلف خدایان رو بکشه…لوس میشه دیگه…مثلا آنچارتد…خودم خیلی دلم میخواد یه نسخه ی جدید ازش بیاد اما به شاهکارترین روش ممکن ناتی داگ پرونده ش رو بست…رگناروک هم نسبت به بازی های له و لورده ی الان خیلی خوبه اما ما گاد رو با گاد مقایسه میکنیم…ما شاهکار نسخه ی دو رو دیدیم،حمله و به خاک و خون کشیدن خدایان المپیوس رو دیدیم،نسخه چهار با اون داستان معرکه رو دیدیم…آخر اینقدر ساختن ساختن تا تو رگناروک یه جاش لنگ زد…نسخه ای که من خودم افسوس میخورم براش که چرا اینطوری شد…کاش خود بارلوگ بالا سر چیزی که خودش شروع کرده بود میموند
تا قبل رگناروک تمام نسخه ها برام شاهکار بودن
ولی رگناروک برام عالی بود اما شاهکار نبود
میترسم نسخه ی بعد حتی بشه فقط یه بازی خوب!!!
من که شخصا دوست ندارم بیشتر از این خاطراتی که با این بازی داشتم خراب بشه
پس بگو گاد رگناروک چرا روایت بدی داشت…طرح از بارلوگ بوده،کارگردان هم که…اریک ویلیمامز😑
اریک داداش تو دیگه کارگردانی نکن لطفا
راستش نتونستم باهاش ارتباط بگیرم البته فعلا در حد تریلر، بازیش بیاد یکی دو تا گیم پلی ببینیم، ببینیم چطوریاس، در کل سبک آدم آهنی طوری زیاد خوشم نمیاد😄
شاهکار کلاسیک🔥💎☇
زنده باد میازاکی و فرام سافتور❤🌺
دوستان دلیل دیسلایک رو متوجه نمیشم؟!
مگر غیر از چیزیه که گفتم؟
شایدم درک اینو ندارید که فن بودن نسبت به این استودیو اونم فن سابق، یعنی چی
ینی هر کار و فعالیتی که انجام میدن برام ارزشمنده و از شاهکار بودنش اطمینان دارم
حالا اینکه بعضی از دوستان تحت تاثیر قرار گرفتن
میتونه جنبه های مختلفی داشته باشه
چون میکازاکی کارگردانش نیست علامه
بیشتر دیس ها از نظر من به خاطر اینه که میازاکی گفتی. چون کارگردان این بازی مثل اینکه میازاکی نیست
درسته منتها بخشی از روند توسعه با هدایت میازاکی پیش رفته از یک طرف
دیگه منظوره من کلی بود، واینکه حدس میزنم اگر الان استودیو درحال
دوباره سازی این آیپی هست به خاست و هدف میازاکی این اتفاق افتاده
حالا دیس مگه مهمه
اول یک نسخه قدیمی بگیر بازی کن ببین اصلا میشه ارتباط گرفت با بازی ؟
هایپ شدید شده این بازی
ایول ظاهراً قراره دوباره مثل بازی های قبلی فرام سافتور سرویس بشیم 😍😍😍
من منتظرم از خود بازی بزارن اینا کاملا از همون تریلرن
کلا روند فرام اینه اول طراح مفهومی از بازی و منتشر میکنه که خودت یک حدس های از بازی بزنی بعد گیم پلی و نشون میده نمونش سکیرو با یک تیزر کوتاه با یک دست مکانیکی شروع شد ولی در نهایت با گیم پلی اومد ۲۰۱۹ هم همینطور e3 با تریلر سینماتیک اومد و چند سال بعد باز هم فقط گیم پلی نشون داد این یه رونده تا از گیم پلی مطمئن نباشن تیز نمیکنن گیم پلی آرمورد کور مطمئنا قرار نیست به خاطر فن های قدیمی بازی تغیر عجیب غریبی کنه واتی تو ویدیو که اخیر منتشر کرده گفته انگار از حرفای سازنده ها و داستان در استیم متوجه شدن بازی به شکل خاصی سولز لایک هست مثل بلابورن و سکیرو فقط در یک نگرش دیگه ای
خیلی حس سینماتیک اول Dark Souls اول بهم داد. اون شروع جهانی تازه و در حال نابودی، اصلا اونجا که اون ماده ی جدید تو روبیکان با رعد قرمز به رخ می کشه یجورایی تداعی کننده همون صحنه ی شعله ی اول جهان دارک سولزه. با شناختی که از این تیم دارم بیش از پیش چشم انتظار شدم با این دیدن جهان سازی جدیدشون.
میگم خیلی ها نگرانن راجع به کارگردانی حتی استریمر های معروف دارک سولز fightingcowboy اومده گفته سولز لایک نیست یه جورایی خوشش نیومده از اینکار ولی کلا میگم مهم نیست الان سولز لایک میشه آرمورد کور یا نمیشه قراره اکشن مثل سری قبل باشه من به این تیم اعتماد دارم به قول یکی از کاربر های توییتر من آشپز که قبولش دارم مهم نیست جلوم چی بزاره ثابت کرده همیشه با کیفیت بوده واسه همین تا موقعی نا امیدم نکنه بهش ایمان دارم و فرام برای من همینه تا الان ناامیدم نکرده
کاملا باهات موافقم خیلی وایب دارک یک و داد من برداشتم از این بود ما یه مکا بودیم شکست خوردیم چون دوباره داشت میگشت دنبال اسلحه ش یا شایدم تو یه جنگی بودن مثل سکیرو و مثل اینکه داستان بازی خیلی وقته میازاکی نوشته قبلا کارگردان بازی بوده ولی الان دیگه نیست چون بازی اکشنه خودتم و اقای کریمی گفتن سیستم مبارزات با این کارگردان جدیده بوده صد در صد اکشن بازی باید فوق العاده باشه داستانش و وایب محیط دقیقا میازاکی طور میاد باید ببینیم چی میشه
خب رک بگم کوته فکریه اون حرفا که Fightingcowboy زده. کلا میازاکی که اومد از گیم پلی آرمورد کور الهام گرفت و دیمن سولز ساخت و اون شباهت ها که پیشتر بهت گفتم در واقع از اون سمت نشعت گرفته نه بر عکس. حتی دیروز دیدم تو ردیت یه سری بحث وزن و فت رول وسط کشیدن به سخره که جواب من این بود که به وضوح AC بازی نکردن این افراد که بدون خود سطوح وزن با عمق بیشتر تو این فرنچایز وجود داشته و از موارد برداشته شده ی بازی های سولز از AC بوده! یا اینکه یکی پست گذاشته بود که پویزن سوامپ بیارن تو AC بازی نمی کنم، که اونم طرف اصلا خبر نداشت که از همون AC1 مراحل وحشتناک بازی اصالت این نوع مراحل بودن، مثل مرحله رادیو اکتیو یا اسید معروف…. کلا هر کی اینارو میگه از همون اول واضحه داره خالی میبافه و اصلا بازی نکرده! در نهایت بگم اینبار هم عالی میشه اگه از پیشرفت هایی که این موارد در سبکی دیگه داشتن و پرورش پیدا کردن بازگردانده شه به این IP.
دوم، این موضوع که میازاکی تو تصویر سازی ها و جهان سازی سبک خاص خودش پیدا کرده و این پیشرفت ها خوبه که ادامه پیدا کنه. در رابطه با جهان سازی، نمی دونم کدوم AC بازی کردی ولی نسخه های پیش داستانش با وجود عمقی که داشت این نوع بیان پر جزئیات در تمامی ابعاد بازی توش دیده نمی شد و اینکه یک سینماتیک جدید به این موارد بها داده فقط نشان دهنده ی پیشرفت هست. مثلا تو ۴ که کار خود میازاکی بود، صحبت هایی از ماده ای مشابه توش بود ولی اصلا بهش پرداخته نشد و به نظرم اینبار تو یک سافت ریبوت میازاکی قطعا همون ایده رو خیلی جذاب تر طرح ریزی کرده واسمون.
آخر فقط بگم، مگه میشه به این تیم اعتماد نداشته باشیم؟
این سبک بازیا دارن زیاد میشن من به شخصه نظر خودمو میگم بازیای فضایی برام اصلا جذاب نبودن و نیستن به جز یکی دو مورد دد اسپیس و هیلو بقیشون واقعا حوصله سر برن
تعجب میکنم تو کامنتا بعضیا میگن بازیش ممکنه چجور در بیاد در صورتی که توجه نمیکنن که این نسخه ششمه اگه میخواین بدونید چیه گیم پلی نسخه پنجم رو توی یوتیوب نگاه کنید. متوجه میشید