بخش داستانی اسپین آف شخصیت Ghost در دست توسعه است
بخش داستانی اسپین آف شخصیت Ghost در دست توسعه است
بخش داستانی اسپین آف شخصیت Ghost در دست توسعه است
بخش داستانی اسپین آف شخصیت Ghost در دست توسعه است

بخش داستانی اسپین آف شخصیت Ghost در دست توسعه است

محسن رضوی فر
۱۶:۰۸ ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
بخش داستانی اسپین آف شخصیت Ghost در دست توسعه است

استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) در حال برنامه‌ریزی به منظور ساخت و انتشار یک بخش داستانی برای شخصیت Simon Ghost Riley از بازی Modern Warfare 2 است.

پیش از انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 2، تیم روایی استودیوی اینفینیتی وارد به ایده‌ی ساخت یک بخش داستانی در مورد شخصیت Ghost ابراز علاقه کرده بود و حالا انتشار یک عنوان فرعی با محوریت یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های سری Call of Duty می‌تواند خبر بسیار هیجان‌انگیز باشد.

برایان بلوم (Brian Bloom)، نویسنده‌ی ارشد استودیوی اینفینیتی وارد، در این باره اظهار داشت:

افراد دیگری هستند که به ساخت یک عنوان فرعی از شخصیت Ghost ابراز علاقه کرده‌اند و ما فکر می‌کنیم که این موضوع واقعا جالب خواهد بود. چیزی در خصوص این شخصیت وجود دارد که نمادین است، اما ماسک این و برخی از عناصر سطحی‌تر را سعی کرده‌ایم در بازی اصلی قرار دهیم. اما این موارد از کجا آمده‌اند؟ کاوش و بررسی آن چیزی است که من فکر می‌کنم مخاطبان آن را دوست دارند و ما نیز علاقه داریم به آن بپردازیم.

حال طبق گزارش‌ها پس از انتشار بازی Modern Warfare 2، برنامه‌هایی برای ساخت داستان فرعی شخصیت Ghost در حال انجام است. برخی منابع فاش کرده‌اند که تیم سازنده با ساموئل روکین (Samuel Roukin)، بازیگر شخصیت Ghost، با این ایده که شخصیت او را فراتر از بازی‌های فعلی نشان دهد، نزدیک شده است. اینکه آیا این بازی فرعی به عنوان بسته گسترش‌دهنده برای Modern Warfare 2 در سال ۲۰۲۳ عرضه شود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

شخصیت Ghost پس از انتشار بازی Modern Warfare 2 به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یافت. اخیراً یکی از بازیکنان عنوان مذکور با انتشار پستی در صفحه‌ی ردیت این بازی توانسته است چهره‌ی واقعی شخصیت Ghost را نشان دهد.

گفته شده است بسته الحاقی بازی Modern Warfare 2 بخش داستانی این عنوان را به صورت اپیزودی با نگاهی جدید به شخصیت‌ها و گروه‌های Call of Duty گسترش می‌دهد. ظاهراً رویکرد اینفینیتی وارد در خصوص عرضه‌ی محتوای تک‌نفره برای Modern Warfare 2 به سری بازی‌های The Dark Pictures، ساخته‌ی استودیوی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games)، شباهت دارد.

Amir RingoUNCLE ARTHURFernandoDARKSIRENEA GAMERCOBALTمتینThe Beast Masterarmanهادی صفائیZODIACmohammad reza gamerBoogimanMmfb🏴Majimaghostmahdi12345KratosChris redfieldarash arman07more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بخش داستانی اسپین آف شخصیت Ghost در دست توسعه است
بخش داستانی اسپین آف شخصیت Ghost در دست توسعه است
بخش داستانی اسپین آف شخصیت Ghost در دست توسعه است
بخش داستانی اسپین آف شخصیت Ghost در دست توسعه است
بخش داستانی اسپین آف شخصیت Ghost در دست توسعه است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • به نظرم یه بازی جداگونه ازش میساختن بهتر بود ولی همینم بد نیست امیدوارم فقط خراب نکنن

    Amir RingoUNCLE ARTHURlegendboyChris redfieldEA GAMERBrainiac(خداحافظ)ParhamمتینThe Beast Master
  • فکر کنم احتمال معرفیش تو گیم اواردز امسال تقریبا ۰ باشه !

    Amir Ringoمتین
  • Abolfazl1000 گفت:

    سلام دوستان

    شاید برای شما اتفاق افتاده باشد جهت خرید گیفت کارت پلی استیشن و یا برای کم کردن هزینه های بسیار بالای خرید اکانت پلاس و بازی های روز به برخی سایت ها یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده باشید و در اکثر مواقع بدون مشکل خرید رو انجام داده اید و با رضایت از محصول خریداری شده استفاده نموده اید

    اما امروز میخام یک سایت فروش اکانت پلاس و محصولات از این قبیل رو به شما معرفی کنم که مراقب باشید و ازش خرید نکنید.
    این سایت با فروش اکانت های مشکل دار و فاقد اعتبار اعلامی در سایت و عدم پاسخگویی صحیح از مردم کلاهبرداری نموده و با کمال خونسردی همه رفتارهای مجرمانه اش را قانونی می داند.

    تخلفات صورت گرفته:

    – کاربر از سایت خرید انجام میدهد ولی ادمین اصرار بر این دارد که محصول را از تلگرام که فیلتر و فاقد وجاهت قانونی می باشد تحویل نماید.
    – اکانت خریداری شده را که از نظر قانونی بابت پرداخت هزینه در اختیار شما هست با قانون های من درآوردی ، حق حذف یا انتقال یا فروش اکانت را از صاحب اکانت سلب کرده است.
    – اکانت خریداری شده از نظر مشخصات اعلامی در سایت با آنچه دریافت میکنید کاملاً متفاوت است مثال اگر اکانت پلاس یکساله رو برای فروش با قیمت نسبتاً مناسب در این سایت دیدید سریعاً دست به خرید نزنید چون در زمان تحویل اکانت،شما با یه اکانت کمتر از یکسال یا حتی شش ماهه روبرو خواهید شد و ایشان اصلاً پاسخگو نیستن و رفتار خود را کاملاً قانونی و منطقی می دانند.
    – در آخر دوستان اگر اکانت پلاس یا اکانت بازی رو حتی گرانتر هم بود ولی از سایت های معتبر و با سابقه خرید نمایید.

    مراقب کلاهبرداران در سایت ها و فروشگاه های اینترنتی و شبکه های اجتماعی باشید.
    کلاهبرداران در کمین سادگی و اعتماد مردم هستند.

    به امید دنیای به دور از سیاهی ها و پلیدی ها

    موفق باشید.

    سایت کلاهبردار : https://pluspremium1.com

    Chris redfieldEA GAMERCOBALTمتینعمو کریتوس
  • MIRAS گفت:

    تموم شد من اینو میخرم…البته اکه خرید اکتیویژن تایید نشه اگه بشه که با گیمپس نیازی به اینکارو ندارم🌞

    Brainiac(خداحافظ)COBALTRezaمتین🤘SABER🤘
  • Kratos گفت:

    نمیدونم چرا این شخصیت انقدر overrate هست کلا تو مدرن وارفر ۲ یه بار اومد و بعدشم مرد. این همه بزرگش کردن نه داستانی ازش معلوم بود نه هیچی. از سوپ و پرایس هم گنده ترش کردن

    Kratos𝐆𝐞𝐫𝐚𝐥𝐭Chris redfieldEA GAMERCOBALTRezaAllliThe Beast MasterShark Gamer
  • Shark Gamer گفت:

    یه نکته مهمی که هست منبع این گزارش قبلا گفته بود اسلجهمر گیمز در حال ساخت Advanced Warfare 2 است خبری که جیسون شرایر،گزارشگر بلومبرگ و چندتا خبرگزاری دیگه اونو رد کردند.
    پس هنوز به طور قطعی نمیشه گفت که این کمپین داستانی در حال ساخته.

  • arman گفت:

    اگه با دی ال سی بیاد خوبه 👍🏻

    armanEA GAMERمتین
  • اگه بیاد و خوب باشه مودرن ۲ رو سریع میخرم فعلا که خیلی نیازی نمیبینم بنظر یه کالاف معمولیه درکل که تجربش میکنم ولی کی نمیدونم

  • EA GAMER گفت:

    فقد امیدوارم یکم داستانشو طولانی کنن اگه قرار باشه ۴ یا ۵ ساعت باشه اصلا به درد نمیخوره🗿💀

بخش داستانی اسپین آف شخصیت Ghost در دست توسعه است