ناتی داگ : برای ساخت The Last Of Us از دو بازی Ico و Resident Evil 4 الهام گرفتیم - گیمفا
ناتی داگ : برای ساخت The Last Of Us از دو بازی Ico و Resident Evil 4 الهام گرفتیم - گیمفا
ناتی داگ : برای ساخت The Last Of Us از دو بازی Ico و Resident Evil 4 الهام گرفتیم - گیمفا
ناتی داگ : برای ساخت The Last Of Us از دو بازی Ico و Resident Evil 4 الهام گرفتیم - گیمفا

ناتی داگ : برای ساخت The Last Of Us از دو بازی Ico و Resident Evil 4 الهام گرفتیم

امیر محمد جیریایی
۱۲:۲۵ ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
ناتی داگ : برای ساخت The Last Of Us از دو بازی Ico و Resident Evil 4 الهام گرفتیم - گیمفا

یکی از بازی های بسیار خوبی که در طی این مدت عرضه شده The Last Of Us می باشد. اما شاید برایتان جالب باشد که این بازی زیبا برای ثبت چنین موفقیتی در بخش های شخصیت پردازی و اکشن از دو عنوان قوی با نام Ico و Resident Evil 4 الهام گرفته است تا توانسته تبدیل به یک شاهکار بشود.

Ricky Cambier یکی از طراحان بازی در این مورد توضیحات جالبی را اعلام کرده که می توانید در زیر بخوانید:

ما همیشه می دانستیم که واقعا می خواهیم مرز های بخش های داستان سرایی و سبک survival را با این بازی کنار بزنیم. همچنین ما همیشه قصد داشتیم که به شما احساس یک بازی اکشن را هم بدهیم. بنابر این من فکر می کنم که عناصر اکشن و سبک survival در این بازی وجود دارد. اما من فکر نمی کنم که هر کسی برخلاف تیم ما بتواند این سبک ها را در درون یکدیگر به طور کامل قرار دهد.

برای کسانی که چندان با هدف کلی The Last Of Us آشنا نیستند باید گفت که این بازی داستان دو فرد با نام Joel و Ellie را روایت می کند که در سرتاسر ایالات متحده ای که به ویروس آلوده شده به سفر می پردازند و آن ها اغلب با انتخاب های سختی در بازی مواجه خواهند شد چرا که وقتی در برابر دیگران قرار می گیرند باید برای تهیه مواد غذایی و منابع به نبرد بپردازند و چنین چیزی باعث می شود که پیوندی قوی بین Joel و Ellie به وجود بیاید.

Ricky Cambier در این مورد می گوید :

ما همیشه می خواستیم که شخصیت پردازی قوی و تعامل بین شخصیت ها را داشته باشیم و برای این کار به گذشته برگشتیم و بازی Ico را دیدیم و آن را با بخش های تنش زا و اکشن Resident Evil 4 ترکیب کردیم. البته در بازی ما ( The Last Of Us ) تجربه ی هر کدام از این دو بازی که گفتیم را احساس نخواهید کرد ، ولی ما قطعات و تکه هایی  برای آن چه می خواستیم انجام دهیم را از این دو بازی گرفتیم .

تیم سازنده همچنین تلاش کرده است که یک عنوان آخرالزمانی واقع بینانه را بسازد و گزینه هایی در بازی به شما بدهد که برخلاف دیگر بازی های survival کم تر حالت غیر واقعی داشته باشد. به همین علت Ricky Cambier در نظری جالب اعلام کرده است :

با استفاده از The Last Of Us شما می توانید روشی بسیار اندیشمندانه را برای زنده ماندن در یک جهان آخرالزمانی داشته باشید و این دقیقا همان چیزی است که فکر می کنیم واقعا آن را می خواهیم.

وی در توضیحات بیشتر اعلام کرده است :

شما قادر نخواهید بود که از دست دشمنان مسلحی که در سرتاسر خیابان ها وجود دارند فرار کنید. به خاطر این که Joel خودش هم علاقه ای به فرار کردن ندارد ، چون Joel می فهمد که سرتاسر این جهان خطرناک می باشد و راهی نیز برای فرار نیست و پس باید به مبارزه برخیزد.

The Last Of Us در تاریخ ۱۴ ژوئن به طور انحصاری برای PS3 منتشر شد و توانست مورد استقبال بسیاری از منتقدان وگیمر ها واقع شود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ناتی داگ : برای ساخت The Last Of Us از دو بازی Ico و Resident Evil 4 الهام گرفتیم - گیمفا
ناتی داگ : برای ساخت The Last Of Us از دو بازی Ico و Resident Evil 4 الهام گرفتیم - گیمفا
ناتی داگ : برای ساخت The Last Of Us از دو بازی Ico و Resident Evil 4 الهام گرفتیم - گیمفا
ناتی داگ : برای ساخت The Last Of Us از دو بازی Ico و Resident Evil 4 الهام گرفتیم - گیمفا
ناتی داگ : برای ساخت The Last Of Us از دو بازی Ico و Resident Evil 4 الهام گرفتیم - گیمفا
ناتی داگ : برای ساخت The Last Of Us از دو بازی Ico و Resident Evil 4 الهام گرفتیم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

ناتی داگ : برای ساخت The Last Of Us از دو بازی Ico و Resident Evil 4 الهام گرفتیم - گیمفا