نقدها و نمرات سریال The English - گیمفا
نقدها و نمرات سریال The English - گیمفا
نقدها و نمرات سریال The English - گیمفا
نقدها و نمرات سریال The English - گیمفا

نقدها و نمرات سریال The English

علی محمدپناه
۲۲:۱۱ ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
سریال the english امیلی بلانت

سریال The English محصول سرویس آنلاین آمازون و با هنرنمایی امیلی بلانت توانسته نمرات خوبی از منتقدان بگیرد.

سریال انگلیسی (The English) اثری درام و وسترن از سرویس آنلاین آمازون پرایم به شمار می‌رود که در قالب ۶ قسمت ساخته شده و در آن، امیلی بلانت (Emily Blunt) و چاسک اسپنسر (Chaske Spencer) نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

منتقدان بر این باور هستند که سریال «انگلیسی» وسترنی پیچیده و بی‌پروا به شمار می‌رود که به خوبی ساخته شده و از لحاظ بصری نیز خیره‌کننده به نظر می‌رسد. نقش‎‌آفرینی درخشان امیلی بلانت و چاسک اسپنسر نیز جذابیت این اثر را دو چندان کرده است.

تاکنون در وب سایت راتن تومتیوز ۲۸ نقد برای سریال «انگلیسی» منتشر شده که امتیاز ۸۲ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۸ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۲۰ نقد است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برجسته جهانی در مورد این سریال را مشاهده می‎‌کنید.

نظر منتقدان درباره سریال The English

  • راتن تومیتوز | ۲۸ نقد – امتیاز ۸۲ درصد
  • متاکریتیک | ۲۰ نقد – امتیاز ۷۸ از صد

«۱۰۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: لوسی منگان»

فیلم‌نامه سریال «انگلیسی» نوشته هوگو بلیک همانند مناظر به نمایش در آمده در این سریال، زیبا و پر زرق‌وبرق است. اگر او می‌توانست زمان بیشتری را صرف بررسی بیشتر موضوعات ارائه شده در داخل سریال کند، این اثر می‌توانست باشکوه‌تر نیز باشد. با این وجود نیز همچنان اثری فوق‌العاده محسوب می‌شود.

«۱۰۰/۱۰۰ Empire | منتقد: بوید هیلتون»

سریال «انگلیسی» برداشتی اصیل و بسیار جاه‌طلبانه از ژانر وسترن به شمار می‌رود که مهارت‌های خارق‌العاده نویسندگی و کارگردانی هوگو بلیک را اثبات می‌کند و در عین حال، یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های امیلی بلانت را به نمایش می‌گذارد.

«۸۳/۱۰۰ IndieWire | منتقد: بن تراورس»

هوگو بلیک در سریال «انگلیسی» سعی دارد بیان کند که خون‌ریزی روشی آمریکایی است که آن‌ها سعی دارند آن را پشت سر بگذارند. این پیام او نیز درون مناظری بسیار زیبا، صحنه‌هایی بی‌رحمانه و نقش‌آفرینی درخشان بازیگران پنهان شده است.

«۸۳/۱۰۰ Collider | منتقد: مگی لوویت»

سریال «انگلیسی» در فضایی تلخ طنین‌انداز می‌شود و هیچ گاه انسانیت را در مرکز داستان غم‌انگیز خود رها نمی‌کند. مهم نیست که تلاش برای انتقام تا چه اندازه خشن، خونین و شدید باشد، پیوند ناگسستنی میان شخصیت‌ها در نهایت در مرکز داستان باقی می‌ماند.

«۸۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دن فینبرگ»

بخش میانی سریال «انگلیسی» از تبدیل شدن این اثر احساسی و برجسته به سریالی خاص و درخشان جلوگیری می‌کند و این موضوع واقعا ناامیدکننده است. با این حال، گستردگی، جاه‌طلبی و مهارت فنی به کار رفته در این اثر، آن را به سریالی ارزشمند تبدیل می‌کند.

«۷۵/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: برایان تالریکو»

هر زمان که امیلی بلانت و چاسک اسپنسر شروع به گفتگوهای طولانی می‌کنند، بیننده‌ها به راحتی غرق این سریال می‌شوند.

«۵۰/۱۰۰ Variety | منتقد: کارولین فرامکی»

سریال «انگلیسی» همان مقداری را به بیننده وعده می‌دهد، عملی می‌کند و با وجود خشونت زیادش، مناظر وسترن بسیار تماشایی‌ای را به نمایش در می‌آورد. با این حال، در توصیف این سریال باید از کلمه ناامیدکننده استفاده کرد.

Dota2DARKSIRENBoogiman

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات سریال The English - گیمفا
نقدها و نمرات سریال The English - گیمفا
نقدها و نمرات سریال The English - گیمفا
نقدها و نمرات سریال The English - گیمفا
نقدها و نمرات سریال The English - گیمفا
نقدها و نمرات سریال The English - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • من کلا حالم از اثار وسترن به هم می خوره نه به خاطر اینکه اثر بدین …به خاطر این ازشون بدم میاد چون اگه کمی تاریخ امریکا رو خونده باشیدمی فهمید تو اون زمان چه بلا هایی سر سرخپوست های بیچاره اوردن کل تاریخ امریکا پر بوده از نسل کشی سرخپوست های بیچاره .اگه نمی دونید بگم بالای ۱۱۰ میلیون سرخ پوست رو قتل عام کردن …این فیلم های وسترن تنها کارشون ماسمالی کردن جنایت هاشونه .یا کمرنگ نشون دادنش این وجه کثیف غرب …

    Godfather4224Dota2AMirgg
    • mhm گفت:

      اگه اینجوری هست که باید از تمام اثار جنایی مثل پدرخوانده و سریال سوپرانوز و … هم بدت بیاد چون دارند مافیا رو نشون میدن .
      اون قتل عام غربی ها سر سرخپوستها اوردن رو خود سرخپوستها صد برابر بدترش رو سر خودشون میاوردن . سرخپوست ها یک مشت قبایل بدوی وحشی بودند که به لطف سفید پوستان اروپایی طعم تمدن را چشیدن کما اینکه هنوز هم به رسم بربریتشون افتخار میکنند که واقعا شرم اوره . اون عددی ۱۱۰ میلیونم نمیدونم از کجا اوردی

      باستیانxbox and MicrosoftGodfather4224Dota2
      • Dota2 گفت:

        مشخصه نه مطالعه داری نه سواد کافی و چیزی از تمدن و فرهنگ سرخپوست ها نمیدونی

        باستیان
      • کدوم تمدن.؟؟؟؟؟
        تمدن جدید آمریکا سر هم دویست سال نیست قبل از اون کل آمریکا دست سرخ پوست ها بود که بومی های اونجا به حساب میان.
        والا تمدنی که با نژاد پرستی و غیره باشه تمدن نیست که کجای تمدن سرخ پوست ها اینجوری بوده ؟؟؟؟

        باستیانxbox and Microsoft
      • اول اینکه سرخ پوستا اوج تمدن بودن …نشون به اون نشون که بخشی از تمدن غرب به واسطه رفتار سرخ پوستا تغییر کرد مثلا نبود مالکیت خصوصی در سرخ پوست ها ….بعدش هم کی بهت گفته سرخ پوست ها وحشی بودن ..لابد همون فیلم های وسترن و کتاب های غربی که خودشون چاپ کردن خخ…..اون عدد ۱۱۰ میل هم توسط یک پژوهشگر امریکایی در کتابش ذکر شده .حرف من نیست..اگه قرار بر بدویت باشه امریکایی ها وحشی ترین هستند با اون همه کشتار

نقدها و نمرات سریال The English - گیمفا