بایوور: Mass Effect بعدی یک بازی تک‌نفره خواهد بود
بایوور: Mass Effect بعدی یک بازی تک‌نفره خواهد بود
بایوور: Mass Effect بعدی یک بازی تک‌نفره خواهد بود
بایوور: Mass Effect بعدی یک بازی تک‌نفره خواهد بود

بایوور: Mass Effect بعدی یک بازی تک‌نفره خواهد بود

محسن رضوی فر
۱۵:۵۰ ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
بایوور: Mass Effect بعدی یک بازی تک‌نفره خواهد بود

بایوور (Bioware) جزئیات مختصری را در خصوص نسخه‌ی بعدی Mass Effect پیش از فرا رسیدن N7 Day ارائه کرده است و بیان می‌کند که این بازی به عنوان یک اثر تک‌نفره در نظر گرفته می‌شود.

استودیوی مذکور به‌تازگی آخرین اطلاعات از روند توسعه‌ی بازی Dragon Age: Dread Wolf را ارائه داده و بیان کرد که این اثر هم‌اکنون از ابتدا تا انتها قابل بازی است. با این حال، دیگر بازی مشهور بایوور یعنی Mass Effect بعدی، در مراحل ابتدایی ساخت خود قرار دارد.

گری مک‌کی (Gary McKay)، مدیر کل استودیوی بایوور، در خصوص روند توسعه‌ی Mass Effect جدید می‌گوید:

ما تیمی متعهد و سخت‌کوش داریم که در حال مجسم کردن آینده‌ی یک بازی تک نفره‌ی جدید از فرنچایز Mass Effect است.

مدیر کل بایوور در ماه فوریه اعلام کرد که Mass Effect بعدی هنوز در فاز ابتدایی توسعه‌ی خود قرار دارد. همچنین تایید شده است که اثر مذکور با استفاده موتور آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) ساخته می‌شود.

بایوور سال گذشته و در روز N7، تصویر هنری جدیدی از نسخه‌ی بعدی Mass Effect را به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسید به بازگشت نژاد Geth اشاره دارد. Gethها یک نژاد مصنوعی هستند که توسط نژاد Quarianها خلق شدند و به عنوان یکی از آنتاگونیست‌های اصلی نسخه‌ی اول Mass Effect معرفی شدند و در دنباله‌های این بازی نیز حضور داشتند.

تاکنون تاریخ انتشار و پلتفرم‌های مقصد بازی جدید Mass Effect مشخص نشده‌ است. همچنین چندی پیش اعلام شد که نویسنده بازی‌های Deus Ex روی نسخه‌ی بعدی Mass Effect کار می‌کند.

𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔DARKSIRENهادی صفائیXgamer 2323Mmfb🏴irinosKratosChris redfieldEzio Auditore da FirenzeMR.BADGUYV3S3MIRVisible 6-tigh manmahdi12345Max22امیر حسینPorfosor🤘Mohsenj74Armin

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بایوور: Mass Effect بعدی یک بازی تک‌نفره خواهد بود
بایوور: Mass Effect بعدی یک بازی تک‌نفره خواهد بود
بایوور: Mass Effect بعدی یک بازی تک‌نفره خواهد بود
بایوور: Mass Effect بعدی یک بازی تک‌نفره خواهد بود
بایوور: Mass Effect بعدی یک بازی تک‌نفره خواهد بود

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • CameraMan گفت:

    چی میشه بایک احتمال دوباره شپرد دید 😥😢

    • میگن برای جمع بندی این خط داستانی نو حداقل ۲ نسخه لازمه.(رسمی)

      پس اینطوری پیشبینی میشه که تو همین نسخه که داره میاد به احتمال زیاد Andromeda در خطر جدی هستش و با یه دشمن جدید خطرناک سرو کار داریم و فدراسیون آندرومدا از فدراسیون Milky Way کمک میخواد.برای همین liara t’soni که الان دیگه asari باتجربه اس و Shadow Broker هستش رو مسئول حل کردن این قضیه میکنه
      لیارا هم به این فکر میوفته که شپرد بازیابی کنه چون اون قبلا تونسته دشمنی مثل ریپر هارو شکست بده(لیارا تمامی اطلاعات ساختاریDNA شپرد و اطلاعات Lazarus Project رو داره) پس میتونه دقیقا یه کلون از شپرد واقعی درست کنه با همون خصوصیات اخلاقی و توانایایی ها. به نظر من این نسخه ای که درحال ساخته با همین محوریت چالش های بازیابی شپرد میگذره و نسخه بعدیش هم مبارزه شپرد بازیابی شده با اون خطر جدید…
      ۲تا نکته
      ۱. شخصیت اصلی این نسخه یا یه شخصیت جدیده که جزو گروهN7 هستش یا همون شخصیت اصلی مس افکت اندرومداست.
      ۲. این نظریه رو بر مبنای این گفتم که اون پایانی کنان شده که ریپر ها نابود شدن و زمین نجات پیدا کرده ولی شپرد مرده. در کل اینا فقط نظریه اس باید منتظر بود ۷ نوامبر روز N7 دید بایوور چه اطلاعات جدیدی منتشر میکنه.

      sina66
      • sina66 گفت:

        من یادم نیست اطلاعات Lazarus Project چی بود دقیقا.

        ولی اومدن شپرد قطعی هست و تو اوین نماش مس افکت جدید نشون داد که لیرا به دنبال اون هست و دارن جستجو میکنن تو سیاره

        تو آخر بازی مس افکت یا جای که یادم هست ۴ روش برای اتمام بازی بود که هر کدام داستان متفاوت داشت که یکیش این بود زیر آوار زنده بود و یک لحظه نفس کشید شخصی پیدا کرده باشد و اون رو تو خواب فضایی قرار بده و تو این حالت میتونه تا چند صد سال هم زنده بمونه البته این نظر من هست

        یکی دیگه اش هوشیاری و حافظه و اخلاق و… شپرد وارد ریپرها میشه و اون ها رو کنترل میکنه البته بدون بدن فانی

        حالا اگر بخوان به سه گانه بازی ربطش بدن امکان داره حرف شما دوست عزیز برای کلون سازی هم احتمالا بیشتر بشه و save بازی قسمت ۳ رو برای بازی جدید استفاده بشه که برای برگرداندن شپرد در پایان ۴ شکل بشه استفاده اش کرد که هرکس از ۴ روش پایانی داستان ۳ مس افکت بتونه برای برگرداندن شپرد استفاده کنن

        sina66Butcher of blaviken7
        • اگر درست یادم باشه ۲جا بهش اشاره شده. بعد از حمله به بیس Cerberus تو مس افکت ۳ وقتی تو نرماندی با لیارا حرف می زنیم یسری دیالوگ هست که در این خصوصه. یکجای دیگه هم که بهش اشاره میشه یه فایل هست تو Citadel که میگه لیارا بعد از اون حمله تمامی اطلاعات در خصوص Lazarus Project استخراج کرده و میخواد سر فرصت بعد از جریان ریپرها نیروهای ویژه asari رو احیا کنه. از ماحصل این دو مورد نتیجه به عمل میاد که این که این اطلاعات به طور عام در خصوص بازگرداندن جسم شخص مرده به زندگی هستش در نظر داشته باشید که قطعا با گذشت سالهای زیادی سپری شده و صورت لیارا در تریلر نشون دهنده اش بود این اطلاعات هم دچار تکامل شده و لیارا برای همینه که به دنبال بقایا شپرد میگرده(احتمال) ولی خوب درباره اون اطلاعات در معنی خاص چیزه زیادی در دسترس نیست.

          نکته دیگه هم که باید بهش اشاره کنم اینه که در حال حاظر عرف تو بازیسازها اینه بازی های که چند پایان متفاوت داشتن اگر بخوان ادامه شو بسازن یکی از اون پایان هارو فقط کنان در نظر میگیرن و دنباله اونو میسازن چون پروسه بازی ای که بر محوریت چندتا پایان متفاوت باشه کار خیلی سخت و زمانبری هستش.

          sina66
          • sina66 گفت:

            بله الان یادم اومد Lazarus Project چی هست و تو مس افکت ۲ بود
            پروژه Lazarus Project یک پروژه Cerberus بود که تنها هدف آن بازگرداندن فرمانده شپرد از مردگان بود.
            هنگامی که فرمانده شپرد در یک حمله کلکتور کشته شد که منجر به نابودی SSV Normandy نیز شد، و کپسول اکسیژن پاره میشه و میمیره و تو فضا معلق میشه و سربروس توانست جسد شپرد پیدا و با کمک لیارا تسونی بازیابی کند. مرد موهوم پروژه لازاروس را ایجاد کرد و سرمایه‌گذاری کرد و منابع تقریبا نامحدودی را به این باور سرازیر کرد که تنها شپرد می‌تواند تهدید ریپر برای بشریت را متوقف کند، زیرا شورا بیکار ایستاده بود.

            تکمیل این پروژه Lazarus گزاف ۲ سال و بیش از ۴ میلیارد اعتبار طول کشید. این کار توسط سلول لازاروس که توسط میراندا لاوسون و دستیارش ویلسون اداره می‌شد، شامل اتصال ایمپلنت‌های سایبرنتیک برای بازسازی اسکلت فرمانده، بازسازی پوست و مایعات برای شروع مجدد جریان خون و اندام‌های داخلی بود. تنها چیزی که مرد توهم از انجام آن امتناع کرد، کاشت یک تراشه کنترلی در مغز فرمانده بود، از ترس اینکه ممکن است بر شخصیت و توانایی های شپرد تأثیر بگذارد. به عنوان بخشی از پروژه، شپرد تحت بازسازی صورت قرار گرفت و تا حدی توانایی ها و استعدادهای قبلی را از دست داد.

            این پروژه در سال ۲۱۸۵ زمانی که شپرد موفق شد فعالیت عصبی کامل را دوباره به دست آورد، موفقیت آمیز بود.

  • sina66 گفت:

    به احتمال زیاد دوباره شپرد خواهیم دید چون شخصیت لیرا یا همون معشوقه اش دنبالش هست
    ولی خدا کنه الان که یک بازی تک‌ نفره هست مثل قبلی جذاب باشه که تیم ۳ نفره بودیم و صدمه ای به گیم پلی بازی و داستانش نزنه

بایوور: Mass Effect بعدی یک بازی تک‌نفره خواهد بود