فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد
فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد
فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد
فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد
فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد
فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد

فروش بازی Devil May Cry 5 از ۶ میلیون نسخه گذر کرد

امیرعلی قربان‌پور
۱۳:۲۹ ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد

به گفته‌ی شرکت کپکام (Capcom)، آمار فروش جهانی بازی Devil May Cry 5 در پلتفرم‌های مختلف از ۶ میلیون نسخه گذر کرده است.

آخرین آمار فروش این عنوان که در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۹ تیر ۱۴۰۱) منتشر شده بود، از فروش ۵.۷ میلیون نسخه‌ای آن در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان خبر می‌داد.

بازی Devil May Cry 5 ابتدا در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) برای سه پلتفرم یادشده منتشر شد و در تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۸ آذر ۱۴۰۰) برای آمازون لونا انتشار یافت. نسخه‌ی Special Edition آن نیز در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۰ و ۲۲ آبان ۱۳۹۹) به ترتیب برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ عرضه شد.

Moein MM2AXEL STONEDARKSIRENبهزاد سالمیTHEVILمتین🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉KratosیوهانPorfosor🤘Mohsenj74امینAshen undead the bearervahid gamervafadarDota2MahyarMsmSpider-Man...Eternal...ABDVDmore

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد
فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد
فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد
فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد
فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد
فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد
فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد
فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • plumto گفت:

    واقعا بازی لذت بخشی بود بخاطر تموم کردنش یک هفته مرخصی گرفتم😂😂

    Moein MM2AXEL STONEDARKSIRENSj17دانته𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔TUPACمتین🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉امینmore
  • scorpiones گفت:

    واقعا حق این بازی نیست انقدر کم بفروشه از همه نظر عالی بود.

    Moein MM2AXEL STONEDARKSIRENSj17بهزاد سالمیدانتهمتین🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉Kratos🤘Mohsenj74more
    • Mahdi Sam گفت:

      متأسفانه تو استدیوشون یه موس و کیبرد هم انگار ندارن وگرنه این سبک کنترل روی موس و کیبرد(خب موس که فقط کیبرد) از نظر من توجیه می‌کنه که چرا به پتانسیل فروشش دست پیدا نکرده، سازنده اهمیت زیادی نداده به بازیکنان

      AXEL STONEscorpiones
  • Majima گفت:

    بهترین هک اند اسلشی که توی نسل ۸ بازی کردم با اختلاف. خصوصا رو درجات سختی بالا واقعا تجربه بی نهایت لذت بخشیه و تنها بدیش این بود که برای بعضی درجات سختی بالا باید بازی رو روی درجات سختی پایین تر تجربه می کردی.
    حتما تجربه کنید

    Moein MM2Darksiders/AXEL STONESj17دانتهChiefمتینPorfosorامینDota2more
    • AXEL STONE گفت:

      چرا ایتسونو ساما وقتیکه جایزه بهترین انکشن سالو گرفت… گفت: برای نسخه اینده دیگه نمیذارم ده سال صبر کنید. معلومه نسخه جدید هم میسازن. ولی فکر کنم باید همچنان صبر بکنیم چونکه تازگیا داره دراگون داگما ۲رو میسازه.

      Moein MM2
  • A,,sh گفت:

    فروش گاد اف وار در اصل باید با این گیم مقایسه بشه قابل توجه فن بوی های نخود مغزی که پلیرای یه گیم رایگان و با فروش یه انحصاری مقایسه میکنن!!!!

    Moein MM2thorfinnدانتهTUPACمتینKratosGodofwar0385Dota2.Spider-Manmore
    • god of war های کلاسیک اره اما god of war 2018 که برای مخاطب عام استانداردسازی شده نه. dmc همیشه هم از نظر سیستم کمبت هم از نظر آرت استایل و هم بخاطر در اولویت قرار دادن گیمپلی نسبت به یک روایت عمیق، همیشه فن بیس مشخصی داشته، gow 2018 نقطۀ مقابله، یه فن بیس گسترده رو هدف قرار داده و تمام رویکردی هم که پیش گرفتن با هدف حداکثری کردن مخاطب بوده. dmc 5 تمام هدفی که داره پایبندی به ریشه ها و وفاداری به همان فن بیس اصلی بازی هست و قصد نداره مخاطبین جدیدی جذب کنه. اثار کلاسیک gow هم همینطور بودند، یه بیس طرفداری قابل توجه داشتن و در همون راستا حرکت میکردن، نسخۀ ۲۰۱۸ اومد یه قشر بزرگی از پلیرهایی که حتی هک اند اسلش دوست ندارند رو به خودش جذب کرد و ۵ برابر نسخه های کلاسیک و dmc هم فروش داشت، حقیقت ماجرا اینه که به نظر من فراتر از فن بیس خودش چندین برابر گیمری که حتی با هک اند اسلش آشنایی ندارن هم بهش جذب شدن.

      Moein MM2AXEL STONEDARKSIRENعموی دلها (در شوک ناقلا بودن عمو فیل)OracleMahdi SamOmid_Fsh...Eternal...TUPACمتینmore
      • A,,sh گفت:

        قطعا همینطوره نسخه آخر گاد اف وار فن بیس مجموعه رو زیاد کرد به همون دلایلی که گفتید منم در مجموع بیشتر منظورم فرنچایز گاد بخصوص نسخه های کلاسیکش بود

        Moein MM2AXEL STONEمحمد حسین کریمیمتینKratosGodofwar0385
      • RezaFarvardin گفت:

        بعد حدود ده سال دنبال کردن گیمفا و حالا که در ۲۳ سالگی در شرف رفتن یه سربازی هستم بالاخره اکانت خودمو ساختم تا نظرم رو بگم، به عنوان کسی که طرفدار بازی های هک اند اسلش و سروایول هارور هستم و عاشق سه گانه اصلی خدای جنگ، رزیدنت اویل و سایلنت هیل. متاسفانه در چند سال گذشته صنعت گیم تزلزلی رو داره تجربه میکنه که فکر میکنم ممکنه اسیب بزنه بهش البته این مورد نسبی هست بنده هرگز ۱۰۰ درصد نمیگم اما نتیجه اش رو داریم میبینیم و اونم این هست بازی های این چنینی که یک سبک و هویت خاصی دارن برای فروش بیشتر عامه پسند تر شدن و برای اینکار نیاز دارن تا جایی که میشه ساده بشن و گیم پلی بازیها ساده و ساده تر میشن ، گاد اف وار ۲۰۱۸ یکی از بازیهایی بود که اگر چه ازش لذت بردم و عشق سازندگانش رو در جای جای بازی تونستم حس و درک کنم، نبود یک سری از المان های کلیدی که در نسخه های قبل نقش بسیار پررنگی داشتن به شدت حس میشد و این چیزی بود که مطمعنا طرفدار های قدیمی سری بیشتر میتونن درکش کنند، نبود بخش پلتفرمینگ که یکی از بهترین بخش های نسخه های قبل بود و بسیار حماسی و مهارت مهور طراحی شده بود، نبود قابلیت پریدن که به تنهایی یک بعد به مبارزات بازی اضافه میکرد و باعث امکان ایجاد پازل های جذاب و پلتفرمینگ بود، دوربین پشت شانه بازی که در یک عنوان هک اند اسلش معایب بیشتری نسبت به مزایای خودش به بازی اضافه میکنه به دلیل محدودیت دید و عملکرد چون در یک عنوان هک اند اسلش با مبارزات سریع و ۳۶۰ درجه خیلی مهمه که شما دید و تسلط داشته باشید به اطراف، و استفاده بد از المان های نقش افرینی که موجب شده بود برای مبارزه با والکری های به توانایی های خودتون تکیه نکنید و بجاش بگید هروقت لولم بالاتر از تو شد میام سراغت و یا نزدیک یک ربع در منوی بازی بگردید تا ببینید از کدوم گریپ استفاده کنید که دمیج بیشتری بده برای کریتوسی که خدای جنگ بوده حالا باید ارمور انتخاب بکنی البته این دومورد اخر سلیقه ای هم هست از طرفدار های این نسخه خواهش میکنم به دل نگیرند و در عوض کمی بهش فکر کنند، این بازی عالی بود اما در مقایسه با نسخه های قبلی به غیر از روایت بی نظیر داستان که حقیقتا جذاب ترین بخش بازی هست و همینطور گیم پلی عالی (در بخش حس مبارزات نه مکانیک های گیم پلی) در دیگر بخش های چندین پله پایین تر قرار داره، در نهایت با وجود اینکه خدای جنگ ۲۰۱۸ روح این سری رو در خودش داره اما دیدن اینکه این فرانچایز که سالها الگوی دیگر استودیو ها بوده مجبور‌شد برای رسیدن به هم نسل های بهترین مکانیک های گیم پلی خودش رو کنار بذاره، البته تغصیر کوری بارلوگ نیست جامعه گیمر ها تغییر کرده و این مورد برای همه ژانر ها صدق میکنه سایلنت هیل ۲ ریمیک معرفی شد و من به عنوان طرفدار این سری میگم ایا این استودیو میتونه تشخیص بده که این هیچوقت درمورد کامبت نبوده؟! میتونه اتمسفر و لول دیزاین تیم سایلنت و به صورت کلی حس قدیمی این سری رو برگردونه؟! وقتی دوربین بازی از فیکس به روی شانه تغییر پیدا میکنه خود به خود اهمیت تیر اندازی در بازی بیشتر میشه اگر رزیدنت اویل ۲ ریمیک موفق شد بدلیل این بود که اون سری از همان ابتدا حتی در نسخه های کلاسیکش به تیر اندازی نسبتا تاکید داشته ( به غیر از نسخه اول) و در ریمیک ۲ بالانس کردن همه بخش های بازی باعث شد این ریمیک بعد از ریمیک نسخه اول بهترین ریمیک صنعت گیم بشه ( نظر بنده)، اما سایلنت هیل و مخصوصا سایلنت هیل ۲ ریمیک کردن این نسخه قطعا دقت و ظرافت بیشتری رو طلب میکنه چون تیر اندازی و کامبت اولویت اصلیش نبود این نسخه حتی با وجود سروایول هارور بودن اینورتوری منیجمنت نداشت اما بازهم کامل و جذاب بود بدلیل پازل ها و کشش بسیار زیبا و عمیق داستان و همچنین روایت محیطی، خیلی خوشحالم که شما اقای کریمی در این سایت به این موارد در کامنت ها و نقد هاتون میپردازین. خیر پیش.

        Moein MM2AXEL STONEvafadarMahdi SamOmid_FshChiefمحمد حسین کریمی
      • RezaFarvardin گفت:

        من کارم اهنگسازی و طراحی صدا هست، دوتا ساندترک برای رگناروک در چنل یوتوبم اپلود کردم که یکی از اونها خداروشکر مورد پسند تعداد قابل توجهی از بازدید کننده ها بوده، خوشحال میشم شما و تمام کسانی که طرفدار این سری هستن بشنون، امیدوارم لذت ببرین، کارها اورجینال هستن و از ملودی و ریتم تا میکس و مسترینگ با خودم بوده. در اینده باید تو سانتا مونیکا استخدام بشم 🙂 ،ادرس چنل
        prodby.blackwhite

        Moein MM2AXEL STONEبهزاد سالمیعموی دلها (در شوک ناقلا بودن عمو فیل)Godofwar0385
    • ABDVD گفت:

      با سری های یونان و کلاسیک
      بله و آخرین آمار از فروش GOW 3 حدود ۵,۳ میلیون نسخه بود که واسه ی بازی انحصاری تو این سبک واقعا ی رقم لجندریه
      ولی با نسخه سافت ریبوت ۲۰۱۸
      نه خیلی با اطمینان

      Moein MM2متینA,,shGrandWarden
    • AXEL STONE گفت:

      رایگان چیه دادا؟ سگانه gow باید با این مقایسه بکنی… بعدشم کسی که سونیرو میگیره برای انحصاریاش میگیرتش که معلومه وقتی بازیاش میاد منفجر میکنه توی فروش. خودم سونی فن هستم ولی این حرفا با این برداشتها اصلا درست نیست.

  • عشقم کپکامه بهترین بهینه سازی رو برای بازیهاش انجام میده چه روی کنسول چه روی پی سی

    Moein MM2AXEL STONE𝑆𝑖𝑙𝑘𝑆𝑜𝑛𝑔متین🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉
  • ABDVD گفت:

    جای تعجبیم نداره
    سبک هک اند اسلش به شدت سلیقه ایه
    یادمه وقتی بچگیم میرفتم واسه ps2 بازی بخرم فروشنده همیشه ازم میپرسید : بازی تفنگی میخوای یا ماشینی؟
    وقتی میگفتم شمشیری تعجب میکرد.
    این قضیه فقط واسه گیمرای کشور خودمون نیس مشخصه که خیلی از بازیا از سبک های دیگه به قدری بزرگ هستن که بازیای دیگه با سبک های متنوع زیر سایشون خواه ناخواه قایم میشن ، البته اگه مارکتینگ درستی پشتشون باشه قضیه یکم فرق میکنه
    که البته نمیشه انتظار چندانی هم از این ی مورو داشت کپ کام هیچ موقع مارکتینگش سر DMC خوب نبود اگه رو این بازی بیشتر مانور میداد میشد ی فروش بالاترو به چشم دید
    بابت اسمای مبتدی ای که برای سبک بازی ها هم به کار بردم پوزش میطلبم آقا بچه بودیمو چیزی حالیمون نبود خب😅

    Moein MM2RezaFarvardinA,,shپدر بزرگ دانته و ویرجیلTUPACمتینdamhazerGrandWarden
    • AXEL STONE گفت:

      کپکام فروشش یر دویل خوب نبوده دلیلش خود کپکامه… از جمله تعویض کارگردان در وسط پروژه نسخه دوم دویل وگرنه میتونست راحت فروش خوبی بزنه. کپکام خودش همیشه دنبال پروژه رزیدنت هست وبراش کلی نسخه فرعی میسازه معلومه که فروشش تعمق پیدا میکنه.

      ABDVD
      • ABDVD گفت:

        میگم هیچ موقع سر DMC کپ کام به خوبی مانور نداده
        نسخه دوم که فجیع ترین دیالوگای عمرمو ازش به خاطر دارم که به معنای واقعی شخصیت دانته ی DMC 1 رو برام برد زیر سوال
        قشنگ معلوم بود کارگردانه هیچ بویی از ساختار واقعی DMC و شخصیت پردازیاش نبرده
        کپ کامو بیشتر سر RE و SF میشناسن دریغ از اینکه این ناشر خودش خالق سبک هک اند اسلشه و عنوانی که تو این سبک مهره با ارزشی هست رو بی اهمیت میشماره

        • AXEL STONE گفت:

          کارگردانی دست کامیا بود بعد افتاد دست ایتسونو… ربطی نداره مشکل خود کپامه که همه میدونن آش اگه دوتا اشپز بالا سرش باشن با شور میشه یا بینمک. وقتی ایتسونو نسخه سومرو ساخت تا امروزم زنده موند.
          نه داداش عزیزم همه کپکامو با رزیدنت و دویل میشناسن قدیم مگامن و استریت فایتر بود ولی دوره عوض شد.

  • Ahmad_bk گفت:

    با یه قیمت ناچیز (دویست هزار)نسخه اسپشل ادیشن رو بگیرین و از حالت legendary dark knight که جهنمی هست برا خودش بازی کنین حال کنین

    Moein MM2AXEL STONEمتینGrandWarden
  • من دیوونه ای این عنوانم🔥محشره

    Moein MM2AXEL STONEمتینGrandWarden
  • GrandWarden گفت:

    با این که طرفدار سرسخت این فرنچایز نیستم (تمام بازی ها به غیر از نسخه چهارم رو تجربه کردم) به نظرم جزو آندرریتدترین فرنچایزهای گیمه و حقش فروش به این کمی نیست.
    به نظرم در صورت ساخت نسخه ششم، باید قسمت هایی که v قابل بازی بود رو حذف کنند و در بهترین حالت ممکن توی کات سین ها و یا داستان اشاراتی بهش داشته باشند چون شدیدا بازی رو از ریتم مینداخت.

    Moein MM2Darksiders/Xgamer 2323AXEL STONEAhmad_bkRezaFarvardinگیمر غمگینپدر بزرگ دانته و ویرجیلTUPACمتینmore
  • وای وای وای (((:
    دانته ، نرو ، وی (((:
    سه مرد جذاب ((((:
    و البته ویرجیل ((((:
    اسم این بازی میاد میزنه به سرم ((:
    من و خواهر کوچیکم این بازی رو بارها رو درجه های سختی مختلف رفتیم (((:

    Moein MM2گیمر غمگینAXEL STONEبهزاد سالمیABDVD
  • Oracle گفت:

    خداکنه برای نسخه ششم دیگه ده سال صبر نکنیم. یه حسی به من میگه دیگه نسخه ششم کاراکتر مبارز اصلیش ورجیل باشه.

    Moein MM2AXEL STONEGrandWarden
فروش بازی Devil May Cry 5 از 6 میلیون نسخه گذر کرد