سازندهی A Plague Tale: Requiem برنامهای برای یک دنباله ندارد
توسعهدهندهی بازی A Plague Tale: Requiem یعنی Asobo Studio به تازگی گفته که فعلا برنامهای برای ادامه دادن داستان Amicia و Hugo ندارد. با این حال این استودیو احتمال ساخت یک دنباله را به صورت کامل هم رد نکرده است.
Kevin Choteau، کارگردان بازی A Plague Tale: Requiem، به تازگی با بلاگ پلی استیشن مصاحبهای را انجام داده است. در جریان این مصاحبه از Choteau سوال شد که آیا Requiem پایان داستان Amicia و Hugo است یا اینکه در آینده شاهد فصل دیگری در ماجرای این دو خواهیم بود.
Choteau در پاسخ به این سوال گفت که فعلا این پایان داستان آنها محسوب میشود. این البته به معنای تمام شدن کار Asobo Studio با سری A Plauge Tale به صورت قطعی نیست. به گفتهی Choteau در نهایت سرنوشت این سری به استقبال طرفداران از Requiem بستگی خواهد داشت:
در هیچوقت کاملا بسته نیست و ما منتظر واکنش بازیکنان هستیم. ما میخواهیم قبل از گرفتن تصمیم قطعی واکنش آنها را ببینیم. آنها در مورد محصولات ما تصمیم میگیرند و اگر آنها از کار ما راضی نباشند باید مسیر دیگری را پیش بگیریم.
در جای دیگری از مصاحبه Choteau گفت که از دستاورد Asobo Studio با A Plague Tale: Requiem بسیار راضی است و امیدوار است که طرفداران هم آن را دنبالهای شایسته برای A Plague Tale: Innocence بدانند:
من به تیم کوچک ۷۰ نفرهام افتخار میکنم چرا که آنها هر دفعه بیشتر از قبل به جلو میروند. من از دستاورد آنها در سه سال گذشته خوشحال هستم و به آن افتخار میکنم. برای بازیکنان هم بهترینها را آرزو میکنم. امیدوارم که آنها ناامید نشوند و این دنبالهای باشد که آنها میخواستند.
بازی A Plague Tale: Innocence در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و پلتفرم PC در دسترس است. پیش از عرضه توسعهدهندهی این بازی از طرفداران خواسته که داستان بازی را لو ندهند.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
همین حرف رو برای نسخه اول هم زدن 😂
ولی ادامشو ساختن
دانلودش کردم که همین امشب بازیش کنم خیلی برای تجربش هیجان دارم
تا اونجایی که یادمه قبلا گفته بودن بعد از عرضه انسنت هم برنامه ای برای ساخت رکویم نداشتن ولی اونو ساختن،امیدوارم این قضیه در مورد نسخه سوم هم اتفاق بیوفته و حوالی ۲۰۲۵ اونو ببینیم
توسعه دهنده عزیز که از طرفدارا میخوای داستان بازیت رو لو ندن متوجه شدی که همین الان چیکار کردی؟؟؟
تو با این خبر که ما برنامه ای برای ادامه دادن داستان هیوگو و آمیسیا نداریم عملا خودت بصورت رسمی داستانو اسپویل کردی و تایید کردی که هیچ اتفاقی برای اونها تو بازی رکویم نمیوفته و نمیمیرن،دمت گرم!!!!!!!!
منطقیه
فعلا که دو ساعتیه مشغول بازی هستم گرافیک بازی خوبه و بعضی جاها عالیه
گیمپلی هم که همون نسخه اوله امیدوارم بهتر بشه
واقعا تیم معرکه ایی هستن خیلی خوبم هست از این پروژه با موفقیت گذشتن به شدت منتظر بازی های ایندشون هستم. داستان هایی درباره ازادی و جنگ با سختی و رسیدن به موفقیت همیشه زیبا هستن به امید ازادی
این بازی و همچنین نسخه ی قبلیش دقیقا مصداق بارز همون عناوینی هست که باید کاملا به نمرات و امتیازاتش بیتفاوت بود و فقط ازش لذت برد.داستان و شخصیت ها بینظیره.برای طرفداران عناوین داستان محور و سینگلپلیر به حکم یه الماس گرانبهاست…
حیف این بازی سه گانه نشه
آخر متن اسم بازی رو به اشتباه INNOCENCE نوشتی
شرکت فرانسوی ساخت این بازی بوده دمشون گرم با ۷۰ نفر همچین گیم های AAA میسازن
خدا قوت
ناراحتی
اینکه ادامشو بسازن یا نه مشخص نیست ولی احتمالش حس میکنم زیاده، دمشون گرم ۷۰نفرن ولی چی تحویل میدن، مرسی بهشون❤🌷