تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی - گیمفا
تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی - گیمفا
تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی - گیمفا
تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی - گیمفا

تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی

علی محمدپناه
۱۲:۰۰ ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی

دنیای سینمایی دی‌سی برای سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ میلادی فیلم‌ها و سریال‌های بسیار زیادی را در برنامه خودش دارد.

دنیای سینمایی دی‌سی تنها بخشی از فیلم‌ها و سریال‌ها بر اساس کتاب‌های کمیک دی‌سی به شمار می‌روند و جدا از این دنیای سینمایی، پروژه‌های مختلف دیگری نیز در دست تولید قرار دارند که در ادامه به معرفی تمام آن‌ها می‌پردازیم.

تغییرات در مدیریت کمپانی برادران وارنر با کنسل شدن فیلم بت‌گرل (Batgirl) همراه شد. ساخت این فیلم تقریبا تکمیل شده بود که ناگهان، مدیران تازه کمپانی تصمیم گرفتند که آن را نه روی پرده سینماها و نه روی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس عرضه نکنند. در همین حین نیز اعلام شد که سریال فلش (The Flash) با فصل نهم در شبکه سی دابلیو به کار خود پایان خواهد داد.

با وجود این موارد، همچنان پروژه‌های بسیار زیادی از دی‌سی وجود دارند که در ماه‌ها و سال‌های پیش‌رو عرضه خواهند شد و در این میان نیز می‌توان به ساخت فیلم کنستانتین ۲ (Constantine 2) با حضور دوباره کیانو ریوز (Keanu Reeves) در نقش اصلی اشاره کرد.

بر خلاف کمپانی مارول، برنامه‌های کمپانی دی‌سی در بین دنیای فیلم و سریال یکسان نیست و اکثر فیلم‌های ساخته شده از کاراکترها اصلا هیچ ارتباطی با سریال‌های ساخته شده در شبکه سی دابلیو همچون سریال «فلش» یا سریال سوپرمن و لوئیس (Superman & Lois) یا حتی سریال‌های سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس همچون تایتان‌ها (Titans) و دوم پاترول (Doom Patrol) ندارند.

تاپ ۱۰ بررسی ویدیویی ۱۰ نکته از فیلم the batman

علاوه بر این، فیلم بتمن (The Batman) با بازی رابرت پتینسون (Robert Pattinson) و ساخته مت ریوز (Matt Reeves) در دنیایی جداگانه از دنیای سینمایی دی‌سی قرار دارد. این در حالی است که برخی از سریال‌های سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس همچون پیس‌میکر (Peacemaker) ساخته جیمز گان جزو دنیای سینمایی دی‌سی محسوب می‌شوند.

در هر صورت، با وجود اینکه آثار دی‌سی به هم ریخته به نظر می‌رسند، فیلم‌ها و سریال‌های بسیار زیادی نیز وجود دارند که در حال حاضر در حال تولید هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم بلک آدام (Black Adam) و فیلم شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods) اشاره کرد.

در ادامه به تمام پروژه‌های در حال تولید از کمیک‌های دی‌سی، چه در دنیای سینمایی آن و چه در دنیاهای دیگر می‌پردازیم. برخی از پروژه‌ها نزدیک به اکران خود قرار دارند و برخی نیز همچنان در حال توسعه هستند اما برخی از آن‌ها مشکلاتی در تولید خود دارند یا کنسل شده‌اند. همراه با ما باشید.

فیلم‌ها و سریال‌های دی‌سی

تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی
  • فصل سوم سریال پنی‌ورث (Pennyworth)
  • فیلم بلک آدام (Black Adam)
  • فصل چهارم سریال تایتان‌ها (Titans)
  • فصل چهارم سریال دوم پاترول (Doom Patrol)
  • فصل نهم سریال فلش (The Flash)
  • فیلم شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods)
  • فیلم فلش (The Flash)
  • فیلم بلو بیتل (Blue Beetle)
  • فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom)
  • فصل دوم سریال پیس‌میکر (Peacemaker)
  • فیلم جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie à Deux)

فیلم‌ها و سریال‌های در حال توسعه دی‌سی

  • فیلم بتمن ۲ (The Batman 2)
  • فیلم واندر وومن ۳ (Wonder Woman 3)
  • سریال اداره پلیس گاتهام / تیمارستان آرکهام (Gotham PD/Arkham)
  • سریال پنگوئن (Penguin)
  • سریال سپاه فانوس سبز (Green Lantern Corps)
  • سریال شوالیه‌های گاتهام (Gotham Knights)
  • سریال آماندا والر (Amanda Waller)
  • فیلم کنستانتین ۲ (Constantine 2)
  • سریال آکوالد (Aqualad)
  • پروژه کاراگاهان پسر مرده (Dead Boy Detectives)
  • فیلم مرد ساعتی (Hourman)
  • فیلم استاتیک شاک (Static Shock)
  • سریال یا فیلم سوپرمن (Superman)

فیلم‌ها و سریال‌های کنسل‌شده یا نامشخص دی‌سی

  • فصل دوم سریال سندمن (The Sandman) – وضعیت نامشخص
  • فیلم سوپرگرل (Supergirl) – وضعیت نامشخص
  • سریال لیگ عدالت تاریک (Justice League Dark) – وضعیت نامشخص
  • پروژه زاتانا (Zatanna) – وضعیت نامشخص
  • سریال کنستانتین (Constantine) – کنسل شده
  • سریال مادام ایکس (Madame X) – کنسل شده
  • فیلم بت‌گرل (Batgirl) – کنسل شده
  • فیلم بحران در زمین‌های بیکران (Crisis on Infinite Earths) – کنسل شده

فصل سوم سریال پنی‌ورث (Pennyworth)

فصل سوم سریال پنی‌ورث pennyworth
  • تاریخ اکران: ۶ اکتبر سال ۲۰۲۲ (پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱)

سریال «پنی‌ورث» داستان خدمتکار بتمن به نام آلفرد پنی‌ورث در دوران جوانی‌اش را روایت می‌کند. در این سریال، جک بنون (Jack Bannon) نقش اصلی را به تصویر می‌کشد. بن آلدریج (Ben Aldridge)، هینزلی لوید بنت (Hainsley Lloyd Bennett)، رایان فلچر (Ryan Fletcher) و دوروتی اتکینسون (Dorothy Atkinson) از جمله دیگر بازیگران سریال به شمار می‌روند.

فیلم بلک آدام (Black Adam)

فیلم black adam
  • تاریخ اکران: ۲۱ اکتبر سال ۲۰۲۲ (جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱)

دوئین جانسون (Dwayne Johnson) سرانجام پس از مدت‌ها انتظار قرار است برای اولین بار در دنیای سینمایی دی‌سی در نقش بلک آدام دیده شود. فیلم «بلک آدام» برای سال‌ها در حال توسعه بوده و علاوه بر اینکه به معرفی شخصیت تث آدام می‌پردازد، گروه جامعه عدالت آمریکا را نیز معرفی خواهد کرد.

جامعه لیگ عدالت آمریکا نیز شامل اتم اسمشر با بازی نوآ سنتینئو (Noah Centineo)، هاکمن با بازی آلدیس هاج (Aldis Hodge)، سایکلون با بازی کوئینتسا سوئیندل (Quintessa Swindell) و دکتر فیت با بازی پیرس برازنان (Pierce Brosnan) است.

ژاوم کولت سرا (Jaume Collet-Serra) سکان کارگردان فیلم «بلک آدام» را در دست دارد و آدام ستیکیل (Adam Sztykiel)، روری هاینز (Rory Haines) و سهراب نوشیروانی (Sohrab Noshirvani) فیلم‌نامه فیلم را قلم زده‌اند.

فیلم «بلک آدام» داستان ضدقهرمانی از شهری باستانی به نام خندق را روایت می‌کند که برای بیش از پنج هزار سال در زندان بوده و حالا آزاد شده است. او روش‌های بی‌رحمانه‌ای برای برقراری عدالت دارد و همین نیز باعث توجه گروه جامعه عدالت آمریکا به خودش می‌شود.

آن‌ها سعی دارند تا جلوی او را بگیرند و به او یاد بدهند که چطور به جای یک شرور بودن، یک ابرقهرمان باشد. با این حال، آن‌ها اکنون باید با بلک آدام همکاری کنند تا جلوی نیرویی قدرتمندتر را بگیرند.

فصل چهارم سریال دوم پاترول (Doom Patrol)

سریال دووم پاترول doom patrol
  • تاریخ پخش: ۸ دسامبر سال ۲۰۲۲ (پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱)

سریال «دوم پاترول» بر اساس گروهی ابرقهرمانی از کتاب‌های کمیک دی‌سی به همین نام ساخته شده و توسعه آن را جرمی کارور (Jeremy Carver) برعهده داشته است.

از جمله اعضای این گروه نیز می‌توان به جین با بازی دایان گوئررو (Diane Guerrero)، ریتا فار با بازی آوریل باولبی (April Bowlby)، ویک استون با بازی جویوان وید (Joivan Wade)، لری ترینور با بازی مت بومر (Matt Bomer) و متیو زوک (Matthew Zuk)، کلیف استیل با بازی برندن فریزر (Brendan Fraser) و رایلی شاناهان (Riley Shanahan) و چیف با بازی تیموتی دالتون (Timothy Dalton) اشاره کرد.

فصل اول سریال ۱۵ قسمت، فصل دوم ۹ قسمت و فصل سوم نیز ۱۰ قسمت داشته و انتظار می‌رود که فصل چهارم نیز ۱۰ قسمت داشته باشد. در حال حاضر مشخص نیست که شخصیت شرور فصل چهارم کیست اما با توجه به اتفاقات فصل گذشته سریال، انتظار می‎‌رود که آن‌ها در این فصل تازه با مشکلات جدی‌ای روبه‌رو شوند.

فیلم شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods)

فیلم shazam fury of the gods
  • تاریخ اکران: ۱۷ مارس سال ۲۰۲۳ (جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱)

فیلم شزم (Shazam) در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی روی پرده سینماها اکران شد و توانست به موفقیت قابل توجهی در بین مخاطبان دست پیدا کند. همین نیز سبب شد تا پس از مدتی ساخت دنباله‌ای برای آن در دستور کار مدیران دی‌سی قرار بگیرد.

فیلم «شزم! خشم خدایان» دنباله‌ای برای فیلم اصلی به شمار می‌رود که کارگردانی آن را دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg) در دست دارد و فیلم‌نامه آن را هنری گیدن (Henry Gayden) و کریس مورگان (Chris Morgan) قلم زده‌اند.

زکری لیوای (Zachary Levi) در نقش اصلی، آشر انجل (Asher Angel)، جک دیلن گریزر (Jack Dylan Grazer)، آدام برودی (Adam Brody)، راس باتلر (Ross Butler)، میگان گود (Meagan Good) و همچنین جایمن هانسو (Djimon Hounsou) از جمله بازیگران فیلم اول هستند که در این فیلم تازه نیز حضور خواهند داشت.

در کنار آن‌ها نیز ریچل زگلر (Rachel Zegler)، لوسی لیو (Lucy Liu) و هلن میرن (Helen Mirren) بازیگران جدید فیلم «شزم ۲» محسوب می‌شوند که قرار است نقش شخصیت‌های شرور داستان به نام دختران اطلس را به تصویر بکشند.

فیلم «شزم! خشم خدایان» چندین بار با تاخیر مواجه شده و در ابتدا قرار بود در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی و به هنگام کریسمس روی پرده سینماها اکران شود اما اخیرا، اکران فیلم به ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی موکول شده است.

فیلم فلش (The Flash)

تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی - گیمفا
  • تاریخ اکران: ۲۳ ژوئن سال ۲۰۲۳ (جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲)

فیلم «فلش» برای چندین سال است که در دست توسعه قرار دارد و در طول سالیان گذشته، کارگردان‌ها و نویسندگان بسیار زیادی به این پروژه پیوسته و سپس از آن کناره‌گیری کرده‌اند. از جمله این افراد نیز می‌توان به کارگردان‌ها ست گراهام اسمیت (Seth Grahame-Smith) و ریک فامییوا (Rick Famuyiwa) و نویسندگان فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) اشاره کرد.

جان فرانسیس دیلی (John Francis Daley) و جاناتان گلدشتاین (Jonathan Goldstein) که سابقه نوشتن فیلم‌نامه فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) را در کانامه خود داشتند نیز در مقطعی به عنوان کارگردانان فیلم «فلش» معرفی شدند اما در نهایت نیز آن‌ها نیز از این پروژه کنار رفتند. در سال ۲۰۱۹ میلادی، اندی موسکیتی (Andy Muschietti) و کریستینا هادسون (Christina Hodson) به عنوان کارگردان و نویسنده فیلم «فلش» انتخاب شدند.

همانند آثار قبلی دنیای سینمایی دی‌سی، در فیلم «فلش» ازرا میلر (Ezra Miller) قرار است بار دیگر نقشش به عنوان بری آلن یا فلش را بازآفرینی کند. البته او اخیرا با مشکلات بسیار زیادی همچون دستگیری و اتهامات سرقت و ضرب و شتم روبه‌رو شد که حواشی زیادی برایش ایجاد کرد اما مدیران دی‌سی تصمیمی برای اخراج او نگرفتند.

در فیلم «فلش»، ماریبل وردو (Maribel Verdú) نقش مادر بری به نام نورا را بازی خواهد کرد. بیلی کروداپ (Billy Crudup) نیز برای ایفای نقش پدر بری به نام هنری به خدمت گرفته شده بود اما به دلیل اختلالات در برنامه کاری خود، از این پروژه کنار رفت. این نقش را ران لیوینگستون (Ron Livingston) ایفا خواهد کرد.

بنابر گفته‌های قبلی، بن افلک (Ben Affleck) و مایکل کیتون (Michael Keaton) قرار است در این فیلم بار دیگر در نقش بتمن ظاهر شوند. همانطور که می‌دانید، فیلم «فلش» بر محوریت موضوع مولتی‌ورس خواهد بود و چندین نسخه متفاوت از شخصیت فلش و همچنین بتمن را معرفی خواهد کرد. در حقیقت، در این فیلم بری آلن به گذشته سفر می‌کند تا جلوی قتل مادرش را بگیرد اما ناخواسته باعث اتفاقاتی در خط زمانی می‌شود.

فیلم بلو بیتل (Blue Beetle)

تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی - گیمفا
  • تاریخ اکران: ۱۸ اوت سال ۲۰۲۳ (جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲)

فیلم «بلو بیتل» داستانی ابرقهرمانی آمریکایی مکزیکی به نام جیمی ریزر ملقب به بلو بیتل را روایت می‌کند. سکان کارگردانی این فیلم در دستان انجل مانوئل سوتو (Angel Manuel Soto) قرار دارد و فیلم‌نامه آن را نیز گرت دانت آلکوسر (Gareth Dunnet-Alcocer) قلم زده است.

در فیلم «بلو بیتل» شولو ماریدوئنا (Xolo Maridueña) نقش اصلی را بازی می‌کند و در کنار او نیز از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به سوزان ساراندون (Susan Sarandon)، برونا مارکزینه (Bruna Marquezine)، بلیسا اسکوبدو (Belissa Escobedo)، جورج لوپز (George Lopez) و آدریانا بارازا (Adriana Barraza) اشاره کرد.

فیلم «بلو بیتل» ابتدا برای پخش از سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس برنامه‌ریزی شده بود و همین نیز باعث نگرانی‌ها در مورد این شد که این فیلم نیز به سرنوشت فیلم «بت‌گرل» دچار خواهد شد. با این حال، بنابر گزارش‌ها، سران کمپانی برادران وارنر به عوامل سازنده و بازیگران این فیلم اعلام کردند که هیچ قصدی برای کنسل کردن این فیلم ندارند.

فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom)

فیلم aquaman and the lost kingdom
  • تاریخ اکران: ۲۵ دسامبر سال ۲۰۲۳ (دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲)

اولین فیلم «آکوامن» در سال ۲۰۱۸ میلادی توانست به فروش جهانی بیش از یک میلیارد دلار دست پیدا کند و به پر فروش‌ترین فیلم ساخته شده از کمیک‌های دی‌سی تبدیل شد. از همین رو، ساخت دنباله‌ای برای آن کاملا قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسید.

کارگردان فیلم قبلی یعنی جیمز وان (James Wan) بار دیگر سکان کارگردانی فیلم «آکوامن ۲» را برعهده دارد و خود او نیز به همراه دیوید لزلی جانسون مک‌گلدریک (David Leslie Johnson-McGoldrick) فیلم‌نامه فیلم را قلم زده است.

 جیسون موموآ (Jason Momoa) همانند فیلم اصلی، در این فیلم نیز نقش آرتور کاری ملقب به آکوامن را بازی خواهد کرد. در کنار او نیز می‌توان امبر هرد (Amber Heard)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) را نام برد که نقش‌های خود از فیلم اول را بازآفرینی می‌کنند. احتمال می‌رود که شخصیت بتمن با بازی بن افلک یا مایکل کیتون نیز در این فیلم حضور داشته باشد.

فیلم «آکوامن و پادشاهی گمشده» ابتدا برای اکران در اواخر سال ۲۰۲۲ و سپس برای اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی برنامه‌ریزی شده بود اما اکنون، اکران این فیلم به کریسمس سال آینده میلادی موکول شده است.

فیلم جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie à Deux)

لیدی گاگا فیلم joker 2
  • تاریخ اکران: ۴ اکتبر سال ۲۰۲۴ (جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳)

فیلم «جوکر» در سال ۲۰۱۹ میلادی روی پرده سینماها به اکران در آمد و توانست تحسین منتقدان و همچنین مخاطبان را از آن خود کند. در این فیلم، واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) نقش‌آفرینی خیره‌کننده‌ای از خودش در نقش آرتور فلک یا جوکر به جای گذاشته بود. سکان کارگردانی فیلم نیز در دستان تاد فیلیپس (Todd Phillips) قرار داشت.

این فیلم توانست به فروش قابل توجه یک میلیارد دلار دست پیدا کند و پر فروش‌ترین فیلم تاریخ با رده سنی R لقب بگیرد. همین موفقیت بسیار بزرگ فیلم سبب شد تا گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی در مورد ساخت دنباله‌ای برای آن وجود داشته باشد.

در نهایت نیز در سال گذشته میلادی کمپانی برادران وارنر بار دیگر تاد فیلیپس را برای نوشتن فیلم‌نامه و کارگردانی فیلم «جوکر ۲» به خدمت گرفت. او فیلم‌نامه این فیلم را به همراه اسکات سیلور (Scott Silver) قلم زده و عنوان رسمی «جوکر: جنون مشترک» را برای آن انتخاب کرده است.

لیدی گاگا (Lady Gaga) بازیگر جدید فیلم «جوکر ۲» به شمار می‌رود که احتمالا نقش هارلی کوئین را بازی خواهد کرد. در کنار او، ززی بیتز (Zazie Beetz) نقشش از فیلم اول را نیز بازآفرینی می‌کند. برندن گلیسون (Brendan Gleeson) نیز جدیدترین بازیگری است که برای حضور در این فیلم قرارداد امضا کرده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد داستان فیلم «جوکر: جنون مشترک» در دست نیست اما بنابر شنیده‌ها، این فیلم اثری موزیکال خواهد بود که با فیلم قبلی بسیار متفاوت است.

فیلم بتمن ۲ (The Batman 2)

تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی - گیمفا
  • وضعیت: در حال توسعه

به دنبال موفقیت بسیار زیاد فیلم «بتمن» ساخته مت ریوز، توسعه دنباله‌ای برای آن در دستور کار قرار گرفت. در فیلم «بتمن ۲» مت ریوز بار دیگر مسئولیت نگارش فیلم‌نامه و کارگردانی آن را در دست دارد و رابرت پتینسون بار دیگر نقشش به عنوان شوالیه تاریکی را ایفا خواهد کرد.

با وجود اینکه به صورت رسمی چراغ سبزی برای ساخت فیلم «بتمن ۲» داده نشده بود اما به نظر می‌رسد که موفقیت فیلم قبلی مدیران تازه کمپانی برادران وارنر را نیز راضی کرده تا توسعه این فیلم را پیش ببرند. از سوی دیگر، مت ریوز به تازگی قراردادی چندین ساله با کمپانی به امضا رسانده تا فیلم‌های مختلفی را برای دی‌سی بسازد. با این حال، فعلا هیچ زمانی برای شروع تولید فیلم یا اکران آن تعیین نشده است.

فیلم واندر وومن ۳ (Wonder Woman 3)

فیلم واندر وومن ۳ wonder woman 3
  • وضعیت: در حال توسعه

فیلم «واندر وومن» در سال ۲۰۱۷ میلادی توانست به موفقیت قابل قبولی دست پیدا کند و امیدها را نسبت به دنیای سینمایی دی‌سی زنده نگه دارد. در سال ۲۰۲۰ میلادی نیز پس از چندین مرتبه تاخیر و مشکلات مختلف، فیلم واندر وومن ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984) به طور همزمان روی پرده سینماها و همچنین سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس عرضه شد.

با این حال، مدتی طول کشید تا کمپانی برادران وارنر ساخت فیلم «واندر وومن ۳» را تایید کند. پتی جنکینز (Patty Jenkins) که کارگردانی دو فیلم قبلی را برعهده داشت، بار دیگر مسئولیت کارگردانی سومین فیلم این مجموعه را برعهده دارد و گل گدوت (Gal Gadot) نیز بار دیگر نقشش به عنوان شخصیت اصلی را بازآفرینی می‌کند.

لازم به ذکر است که بر خلاف فیلم «واندر وومن ۱۹۸۴» که رویدادهای آن در گذشته جریان داشت و دوره زمانی خاصی را به تصویر می‌کشید، اتفاقات فیلم «واندر وومن ۳» در زمان حال رخ خواهند داد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد داستان فیلم در دست نیست.

سریال اداره پلیس گاتهام / تیمارستان آرکهام (Gotham PD/Arkham)

سریال اداره پلیس گاتهام تیمارستان آرکهام gotham pdarkham
  • وضعیت: در حال توسعه

قبل از اینکه فیلم «بتمن» ساخته مت ریوز در سال ۲۰۲۲ میلادی روی پرده سینماها اکران شود، اعلام شده بود که نسخه‌ای فرعی از آن بر محوریت اداره پلیس شهر گاتهام برای پخش از سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس ساخته می‌شود. مت ریوز قرار بود تولید سریال «اداره پلیس گاتهام» را برعهده داشته باشد.

اتفاقات این سریال قرار بود به اولین سال حضور بتمن در شهر گاتهام بپردازد که حدود یک سال قبل از اتفاقات فیلم اصلی است و در آن، بیشتر به فساد و دسیسه‌های شهر گاتهام و جنایت‌های رخ داده در شهر پرداخته می‌شد.

با این حال، مت ریوز اخیرا اظهار داشته که رویکرد آن‎‌ها نسبت به این سریال تغییر پیدا کرده و این سریال روی تیمارستان آرکهام تمرکز خواهد داشت. از همین رو، در حال حاضر مشخص نیست که داستان سریال به اداره پلیس گاتهام یا تیمارستان آرکهام می‌پردازد یا اینکه ترکیبی از هر دوی آن‌ها را در دستور کار خود قرار می‌دهد. در ابتدا قرار بود خالق سریال برودواک (Boardwalk Empire) یعنی ترنس وینتر (Terence Winter) تولید و نویسندگی سریال را برعهده داشته باشد اما او بعدا به دلیل اختلافات از این پروژه کناره‌گیری کرد.

سریال پنگوئن (Penguin)

مت ریوز the batman
  • وضعیت: در حال توسعه

یکی دیگر از نسخه‌های فرعی در حال توسعه بر اساس فیلم «بتمن» مت ریوز، سریال «پنگوئن» با بازی کالین فارل (Colin Farrell) در نقش اصلی است. کالین فارل این نقش را در فیلم «بتمن» بازی کرده بود و توانست توجه طرفداران را نسبت به خودش جلب کند و بدون شک، سریالی بر محوریت او می‌تواند بسیار جذاب و موفق باشد.

انتظار می‌رود که تولید و فیلمبرداری سریال «پنگوئن» در فوریه سال ۲۰۲۳ میلادی شروع شود. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد داستان این فیلم در دسترس نیست اما سازندگان آن را به فیلم صورت‎‌زخمی (Scarface) با بازی آل پاچینو (Al Pacino) تشبیه کرده‌اند.

سریال سپاه فانوس سبز (Green Lantern Corps)

سریال green lantern corps
  • وضعیت: در حال توسعه

به دنبال کنسل شدن فیلم «بت‌گرل» گمانه‌زنی‌هایی در مورد کنسل شدن سریال «سپاه فانوس سبز» نیز وجود داشت اما منابع آگاه از درون کمپانی دی‌سی خبر دادند که توسعه این سریال همچنان ادامه دارد. گرگ برلانتی (Greg Berlanti) و مارک گوگنهایم (Marc Guggenheim) که قبلا در سریال‌هایی همچون «فلش» و ارو (Arrow) کار کرده‌اند، قرار است داستان این سریال تازه را قلم بزنند.

فین ویتروک (Finn Wittrock) نیز قرار است نقش اصلی سریال به نام گای گاردنر را بازی کند که اولین گرین لنترن یا فانوس سبز به شمار می‌رود. قبلا نیز گزارش شده بود که جرمی اروین (Jeremy Irvine) قرار است نقش الن اسکات را بازی کند. در حال حاضر اطلاعی در مورد تاریخ تولید یا پخش این سریال وجود ندارد.

سریال شوالیه‌های گاتهام (Gotham Knights)

سریال شوالیه‌های گاتهام gotham knights
  • وضعیت: در حال توسعه

سریال «شوالیه‌های گاتهام» یکی از سریال‌های ابرقهرمانی در حال توسعه شبکه سی دابلیو به شمار می‌رود که جیمز استوتروکس (James Stoteraux)، ناتالی آبرامز (Natalie Abrams) و چاد فیویش (Chad Fiveash) مسئولیت ساخت آن را برعهده دارند.

داستان این سریال در مورد زمانی است که بروس وین از دنیا می‌رود و پسر خوانده‌اش به نام ترنر هیزر اتحادی را با فرزندان دشمنان بتمن شکل می‌دهد. همگی آن‌ها متهم به قتلی هستند که انجام نداده‌اند و حالا نیز باید با یکدیگر همکاری کنند تا بتوانند خود را تبرئه کنند.

اسکار مورگان (Oscar Morgan) در نقش ترنر هیز، ناویا رابینسون (Navia Robinson) در نقش کری کلی، فالون اسمیت (Fallon Smythe) در نقش هارپر رو، اولیویا رز کیگان (Olivia Rose Keegan) در نقش دختر جوکر به نام دوئلا دنت و میشا کالینز (Misha Collins) در نقش هاروی دنت از جمله بازیگران سریال «شوالیه‌های گاتهام» محسوب می‌شوند. انتظار می‌رود که پخش سریال از سال ۲۰۲۳ میلادی شروع شود.

سریال آماندا والر (Amanda Waller)

سریال آماندا والر amanda waller
  • وضعیت: در حال توسعه

سریال «پیس‌میکر» ساخته جیمز گان نسخه‌ای فرعی از فیلم «جوخه انتحار» به شمار می‌رود که در سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس پخش شد و توانست به موفقیت قابل قبولی دست پیدا کند. همین موفقیت نیز سبب شد تا مسئولین کمپانی برادران وارنر و این سرویس آنلاین به ساخت فصل دوم آن نیز چراغ سبز نشان دهند.

جدا از فصل دوم سریال «پیس‌میکر»، قرار است نسخه‌ای فرعی از آن و در کل از فیلم‌های «جوخه انتحار» بر محوریت شخصیت آماندا والر با بازی وایولا دیویس (Viola Davis) ساخته شود. جدا از این سریال نیز جیمز گان اشاره به ساخت سریال‌های دیگری از دنیای دی‌سی داشته است.

بنابر گزارش‌ها، سریال «آماندا والر» به ادامه اتفاقات پایان فصل اول سریال «پیس‌میکر» خواهد پرداخت. کریستال هنری (Christal Henry) قرار است داستان این سریال را بنویسد و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن محسوب می‌شود. جیمز گان نیز تهیه‌کنده اجرایی این سریال خواهد بود.

 فیلم کنستانتین ۲ (Constantine 2)

فیلم کنستانتین constantine
  • وضعیت: در حال توسعه

فیلم «کنستانتین» اثری ابرقهرمانی و ترسناک به شمار می‌رود که در سال ۲۰۰۵ میلادی روی پرده سینماها اکران شد. این فیلم اولین تجربه کارگردانی فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) است و در آن، کیانو ریوز (Keanu Reeves) نقش اصلی به نام جان کنستانیتن را بازی می‌کند. این فرد یک جن‌گیر است که توانایی درک و برقراری ارتباط با نیمه فرشتگان و نیمه شیاطین را دارد و قادر به سفر بین زمین و جهنم است.

به تازگی کمپانی برادران وارنر و دی‌سی اعلام کردند که ساخت دنباله‌ای برای فیلم «کنستانتین» را در دستور کار خود قرار داده‌اند. در این فیلم، کیانو ریوز بار دیگر نقشش را بازآفرینی خواهد کرد و فرانسیس لارنس بار دیگر روی صندلی کارگردانی می‌نشیند.

فیلم‌نامه فیلم «کنستانتین ۲» را نیز آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman) می‌نویسد. در حال حاضر مشخص نیست که این فیلم درون دنیای سینمایی دی‌سی جریان خواهد داشت یا متعلق به دنیایی جداگانه خواهد بود.

لازم به ذکر است که کمپانی برادران وارنر قبلا در حال توسعه سریالی بر محوریت شخصیت کنستانتین بوده که با توجه به ساخت فیلم آن،‌ این سریال را کنسل کرده است.


در این مطلب به معرفی تمام فیلم‌ها و سریال‌های در حال ساخت و همچنین کنسل شده دی‌سی پرداختیم. نظر شما در مورد این آثار چیست؟

منبع: ign

Amir Ringovahid gamerBoogimanbad flashRezag1IX.MEHDIRPKThe hunt is coming????

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی - گیمفا
تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی - گیمفا
تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی - گیمفا
تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی - گیمفا
تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • برای شزم و فلش خیلی هایپم ..فلش که قراره کلا دیسی رو تغیر بده..به امید دیدن برینیاک تو فیلمای آینده دیسی

    bad flash
  • rooh-e-zendeh گفت:

    سلام فیلم های تایتانیک ۲- اسپایدرمن مایلز مورالز- نسخه جدید هری پاتر با بازی دنیل رادکلیف – assassins creed ww 2 نمیدونم بازی بود یا فیلم ولی اونجایی که هیتلر وایساده تا ی اساسین اونو بکشه و… رو با برچسب ۲۰۲۲ در یوتیوب ببینید فیلتر شکنی که میتونید فیلترینگ را دور بزنید اسمش هست Argo vpn تنها کافیه بعد از باز کردن آن روی علامت دو شاخ برق زده تا سبز شود در ضمن میتونید از اپلیکشن بلبل جان در اندروید جهت تماشای فیلم وسریال و…بدون اشتراک وسانسور مخصوص ایرانیان بهره ببرید بعدا نگید بهزاد نگفتا…

  • MRIP گفت:

    برای اداره پلیس گاتهام و کنستانتین ۲ بیتشر از بقیه هایپم بنظرم ایده خوبیه ساختنشون و بازیگراشونم انتخاب های بسیار خوبین 👌

  • Boogiman گفت:

    من که بیشتر به پروژه‌های دی‌سی امیدوارم تا مارول.مارول تو فاز چهارم بیشتر فیلم و سریال هاش چرت و پرت بود حداقل تو فیلم های دی سی ابرقهرمان ها یا شروراش ابهت داشتن ولی مارول همه رو دقلک کرد مثل دردویل و ابومینیشن امیدوارم تو ددپول۳،انیمیشن مردعنکبوتی، فیلم های فاز پنج و شیش مارول دوباره به همین کارشون ادامه ندن چون دوباره اگر ادامه بدن دیگه کلا به فیلم هاش نمیشه امیدوار بود

  • bad flash گفت:

    بشخصه برای دنیای مت ریوز خیلی هایپم
    فیلم فلشم بنظرم خیلی جذاب میشه

    دین وینچسترBrainiac(خداحافظ)
  • بلک آدام چند روز دیگع میاد و بنظرم عالی میشه برای تیمارستان ارکامم هایپم ولی پنگوئن نه ولی قطعا میبینمش ولی برای فیلم فلش بخاطر حواشی ازرا میلر نگرانم ولی امیدوارم با این همه خرج چیز خوبی از آب در بیاد گیرین لنترنم که بنظرم بخاطر اینکه کسایی هستن که تو فلش و ارو کار کردن و جفتشونم خیلی خوب بودن میتونه خوب باشه ولی قطعی چیزی نمیشه راجبش گفت ولی بازیگرش خوبه ولی رایان بیشتر به فانوس سبز میخوره و والرم که زیاد هایپ نیستم شزمم که امیدوارم مثل یکش خوب باشه گاتهامم که فک کنم چرط بشه

    دین وینچستر
تمام فیلم‌ها و سریال‌های آینده دی‌سی - گیمفا