تعداد بازیکنان Fallout 76 از مرز ۱۳ میلیون عبور کرد
بازی آنلاین نقش آفرینی و پساآخرالزمانی بتسدا (Bethesda)، یعنی Fallout 76، چهار سال پس از عرضۀ نهچندان موفق خود در سال ۲۰۱۸، بازیابی موفقی را تجربه کرده است.
عناوین زیادی مانند Fallout 76 از سالهای اخیر پیدا نمیشوند که چنین لانچ سختی را تجربه کرده باشند. بازی آنلاین نقش آفرینی بتسدا با واکنشهای بسیار بدی از طرف بازیبازان و منتقدان مواجه شد و فکرش را هم نمیکردیم که بتواند هیچجوره این موضوع را جبران کند. اما حالا زمان استقبال فرا رسیده است، چراکه بتسدا از بازی ناامید نشد و با محتوای جدید، رفع مشکلات و آپدیتها به کار خود روی آن ادامه داد؛ صدالبته که مزد خود را هم گرفت.
تعداد بازیکنان ثابت بهشدت زیاد و افزایش معروفیت تدریجی آن، نشان از بازگشت خارقالعادۀ Fallout 76 میدهند. در واقع، بتسدا در جشن ۲۵ سالگی فرنچایز Fallout اعلام کرد که بیش از ۱۳ میلیون بازیکن از زمان عرضۀ Fallout 76 در سال ۲۰۱۸، این عنوان را تجربه کردهاند. این رقم تحسینبرانگیزی است، چون افراد زیادی حتی باور نداشتند که بازی مذکور بتواند تا این مدت به کار خود ادامه دهد.
گسترشدهندۀ جدیدی، تحت عنوان “The Pitt”، در اواخر شهریورماه امسال منتشر شد که بازیبازان را وارد شهری ساخته شده روی خرابههای پس از انفجار هستهای پیتزبورگ (Pittsburgh) کرد و میتوانید نقد و بررسی اتخصاصی گیمفا از آن را مطالعه کنید. حتی آدم فضاییها هم به عنوان بخشی از یک رویداد فصلی به بازی افزوده شدند. تیم دابل اِلِون (Double Eleven)، توسعهدهندۀ Rust، نیز مشغول ساخت محتوای تازهای برای Fallout 76 است، در حالی که در درازمدت، بتسدا هنوز برنامه دارد تا چندین سال به انتشار آپدیت برای این عنوان ادامه دهد.
تاد هاوارد (Todd Howard)، کارگردان و مدیر عامل استودیوی بتسدا، تأیید کرده است که توسعهدهندگان پس از بازی The Elder Scrolls 6 و Starfield، عنوان Fallout 5 را خواهند ساخت. همچنین، گزارشاتی مبنی بر ساخت دنبالهای برای بازی Fallout: New Vegas نیز وجود دارد.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
نظرات
چه خوبه هیچ وقت آنلاین بازی نکردم
پس اینجا به ی نتیجه میرسیم
موفقیت بازی ها فقط مختص به زمان عرضه نیست
و میتونن بعد از عرضه فاجعه هم فرصت برای بازگشت پیدا کنند
اینکه معلومه مخصوصا بازی های بتسدا
الدر اسکرولز رو هنوز میرن مود میریزن بازی میکنن
این که آمار دادن نشد
شما اگه عضو گیم پس باشی و دکمه ی دانلود این بازی رو زده باشی و یه ثانیه بری داخل و بیای ، یک بازیکن برای این بازی حساب شدی !!
تازه چند بارم به صورت هفته ای روی همه پلتفرما رایگان شده !!
با اینکه لانچ بدی داشت … واقعا ارزش تجربه داره.هرچند الان یه عده میان تو کامنتا هیت میدن بهش
تیم این بازی چه تلاشی کردند برای بلند شدن دوباره اش. آفرین
۱۴ میلیون ندیدم
البته رایگان شدنش برای مشترکین پرایم گیمینگ هم بی تأثیر نیست
و پابجی موبایل که از مرز ۱.۱ میلیارد گذشت…🗿🤝