ایجاد حالت سوم شخص Resident Evil Village به مانند توسعۀ یک بازی جدید بود
تهیهکننده و کارگردان بازی Resident Evil Village در مصاحبۀ جدیدشان، از سختی ایجاد تجربۀ سوم شخص بازی Resident Evil Village صحبت کردند.
با انتشار بستۀ الحاقی داستانی Shadows of Rose برای Resident Evil Village، حماسۀ خانوادۀ وینتر در این فرنچایز خاتمه خواهد یافت، ولی در کنار اشتیاق فراوان طرفداران برای این چپتر جدید محتوای اضافۀ Winter’s Expansion، موارد موردانتظار دیگری نیز وجود دارند. برای مثال، حالت جدید سوم شخص برای بازی پایه، به نظر میرسد که یک ویژگی جدید هیجانانگیز خواهد بود و طبق گفتههای کپکام (Capcom)، برای ساخت این حالت به اندازۀ توسعۀ یک بازی جدید زحمت کشیده شده است.
تهیهکنندۀ Resident Evil Village، آقای ماساچیکا کاواتا (Masachika Kawata)، در مصاحبه با خبرگذاری IGN، این موضوع را مطرح کرد، در حالی که کارگردان این بازی، آقای کنتو کینوشیتا (Kento Kinoshita)، توضیح داد که با توجه به تعدد صحنههای اکشن شخصیت اصلی بازی Resident Evil Village در مقایسه با ریمیک نسخههای دوم و سوم این فرنچایز، ساخت تمام انیمیشنهای بازی Resident Evil Village با دید سوم شخص، پروسهای پیچیده محسوب میشد.
این کار (ساخت حالت سوم شخص)، به اندازۀ ساخت یک بازی جدید چالشبرانگیز بود.
بازی کردن در حالت سوم شخص، حتی اگر بازی متفاوتی نباشد، میتواند تجربهای کاملاً متفاوت ایجاد کند.
– ماساچیکا کاواتا
آقای کینوشیتا در ادامه گفت:
ما حس کردیم که باید تجربهای به خوبی RE3 و RE4 یا بهتر از آنها را ایجاد کنیم.
در مقایسه با بازیهای قبل این مجموعه، عنوان Resident Evil Village صحنههای اکشن مربوط به بازیکن بسیار گستردهای را شامل میشود. مواردی مثل دفاع، حرکت حین نشستن و اشیاء بسیاری برای مشاهده کردن در طول بازی وجود دارند. ما تغییراتی را ایجاد کردیم تا مطمعن شویم که این انیمیشنهای منحصر به فرد کاملاً حس یکپارچگی را القا کنند و با ضرب آهنگ مناسبی پیش روند.
– کنتو کینوشیتا
البته که ممکن است این اظهارات کمی اغراقآمیز به نظر برسند، ولی شکی وجود ندارد که ایجاد حالت سوم شخص برای بازیای که از پایه به صورت اول شخص طراحی شده است، کار آسانی نخواهد بود.
محتوای اضافۀ بازی Resident Evil Village، تحت عنوان Winter’s Expansion در تاریخ ۶ آبان ۱۴۰۱ (۲۸ اکتبر ۲۰۲۲) برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، سرویس استیدیا و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه خواهد شد.
پر بحثترینها
- رسمی: Death Stranding Director’s Cut برای ایکس باکس عرضه شد
- آیپی Death Stranding دیگر متعلق به سونی نیست
- ۱۰ بازی ویدیویی با گیمپلی عالی و داستان ضعیف
- ویدیو: Marvel’s Spider-Man 2 در حالت Fidelity ویژه PS5 Pro با نرخ فریم ثابت ۶۰ اجرا نمیشود
- دیجیتال فاندری: پلی استیشن ۵ پرو نمیتواند برخی بازیها را با نرخ فریم ۶۰ اجرا کند
- دیجیتال فاندری: کیفیت Horizon Forbidden West روی PS5 Pro معادل با قویترین رایانههای شخصی است
- سونی از ۲۰۲۵ به بعد سالانه بازیهای انحصاری تکنفره بزرگی را برای PS5 عرضه خواهد کرد
- کار ساخت STALKER 2: Heart of Chornobyl به پایان رسید
- ۱۴ دقیقه از گیمپلی Indiana Jones and the Great Circle را مشاهده کنید
- گزارش: ایکس باکس درحال آمادهسازی پیشنمایشهای South of Midnight است
نظرات
یه سوال اگر الان نسخه پایه رو بخرم میتونم سوم شخص بازی کنم یا حتما باید محتوای اضافه رو هم بخرم که اون حالت ازاد بشه ؟
البته که ممکن است این اظهارات کمی اغراقآمیز به نظر برسند 😜🤪
بینگووووو 😁😁
خب از اول سوم شخص توسعه میدادین ک اینجوری به زحمت نیوفتین
منم همون اول بازیو تجربه میکردم
مثل حالت ترد پرسن مدرن وارفر ۲
دفعه بعد اول شخص نسازی فکر کردی کالاف دیوتی
به چشم من شبیه ماد سوم شخص میومد
به هر حال هر طور صلاحه
انشالا سایبرپانک هم یه حالت سوم شخص رسمی ساخت خود سی دی پراجکت براش بیاد
دمشون گرم واقعا
Capcom ترکونده 🔥