ویدیو: تریلری از Fallout New Vegas در آنریل انجین 5 منتشر شد
ویدیو: تریلری از Fallout New Vegas در آنریل انجین 5 منتشر شد
ویدیو: تریلری از Fallout New Vegas در آنریل انجین 5 منتشر شد
ویدیو: تریلری از Fallout New Vegas در آنریل انجین 5 منتشر شد

تریلر مفهومی طرفداران از ریمیک Fallout New Vegas

پوریا عباسی
۱۲:۴۸ ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
ویدیو: تریلری از Fallout New Vegas در آنریل انجین 5 منتشر شد

یک ویدیو از بازسازی عنوان Fallout New Vegas در موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ (Unreal Engine 5) توسط طرفداران منتشر شده است که فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

از زمان عرضۀ موتور بازی‌سازی جدید اپیک گیمز (Epic Games)، شاهد انتشار چندین ویدیوی مفهومی از سوی طرفداران بوده‌ایم. این بار ویدیوی جدیدی منتشر شده که عنوان محبوب Fallout New Vegas را در قالب آنریل انجین ۵ متصور می‌شود. این نمایش شامل ویژگی‌های تکنیکی‌ای مانند Lumen ،Nanite، ری تریسینگ Screen Space و Global Illumination Shader می‌شود.

اینکه آیا شاهد بازسازی کامل New Vegas برای نسل بعد خواهیم بود یا خیر، نامشخص است. در ماه گذشته، تاد هاوارد (Todd Howard) تایید کرد که کار روی Fallout 5 بعد از The Elder Scrolls VI که هم‌اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد، آغاز می‌شود.

بازی Fallout New Vegas توسط استودیوی آبسیدین (Obsidian Entertainment) توسعه یافته و در سال ۲۰۱۰ برای پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰ و PC عرضه شد. ۵ میلیون نسخه‌ (شامل نسخه‌های دیجیتالی) از این عنوان در هفتۀ اول انتشار به فروش رسید.

می‌توانید ویدیوی منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید:

منبع: یوتوب TeaserPlay

Moein MM2DARKSIRENfarshadxred-eyed Banished KnightsorenaTlou part 2 game of the centuryVisible 6-tigh manvahid gamerShark GamerHerfeiy.samsaliheAlborzSpider-Manامیر حسینmeysambEMINEM FANEllie terminatorharvey bent.more

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدیو: تریلری از Fallout New Vegas در آنریل انجین 5 منتشر شد
ویدیو: تریلری از Fallout New Vegas در آنریل انجین 5 منتشر شد
ویدیو: تریلری از Fallout New Vegas در آنریل انجین 5 منتشر شد
ویدیو: تریلری از Fallout New Vegas در آنریل انجین 5 منتشر شد
ویدیو: تریلری از Fallout New Vegas در آنریل انجین 5 منتشر شد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • . گفت:

    فوق العاده بود
    واقعا
    بتسدا باید انجینشو بگذاره دم در
    از انریل استفاده کنه چقدر خفن بود
    انریل انجین ۵ انقدر کاستوم شده که بتونه جهان های خیلی بزرگ بسازه
    واقعا بعد استارفیلد باید کوچ کنن رو انریل برای الدر ۶ و فال اوت ۵

    Moein MM2farshadxسرهنگ بازنشته تو ردفالامیر حسینChris redfieldMR_WilliamEllie terminatorDracolaShambageShark Gamermore
  • البته توی پستای مربوط به استارفیلد مشخص شد که ایکس فنا بازیای rpg رو با گرافیک پایین دوس دارن و با گرافیک بالا حال نمیکنن و از گرافیک پایین هیلو اینفینیت و استارفیلد، دفاع الکی میکنن و توجیهش میکنن.
    حالا خوب به ویدیوی بالا نگا کنید تا ببیند چقدر گرافیک بالا، قشنگ و لذت بخش میکنه یه گیم رو.
    در ضمن نوشته که طرفداران* یه همچین ویدیویی رو ساختن. منظورش طرفدار ها و فنای واقعیه نه یه عده فن بوی که فک میکنن سونی فنا، فقط دنبال گرافیکن و دائما در حال توجیه این موضوع هستن که بازیای بتسدا نیازی نیست گرافیک بالا داشته باشن و گیم پلی فقط مهمه توی بازیاش.
    البته این بازی ساخت بتسدا نبوده فک کنم.

    Ethan wintersA Slashabyss8walkerDARKSIRENfarshadxHTfbjgChris redfieldMR_WilliamUMK3more
    • ۱- در حال حاضر دیگه همه باید مطلع باشند که این شوکیس‌های گرافیکی که توسط یک شخص ساخته میشن فقط یک پوسته زیبا هستند با کلی زرق و برق برای جلب نظر مخاطب. وگرنه اگر فکر میکنید یه نفر میتونه اینا رو خلق کنه اما ۳۰۰ ۴۰۰ نفر داخل استودیو بتسدا که ۲۰ سال بازی میسازن، اگر شدنی بود توانایی دستیابی به این کیفیت رو نداشتن که خیلی عجیب میشه قضیه. این تریلرهای تکنیکال نه محیط های قابل تعامل دارن نه در قالب گیمپلی فوتیج میتونن رزولوشن و نرخ فریم رو نگه دارن نه مکانیک‌های گیمپلی میتونه اجرایی بشه درشون. کسی که فکر میکنه ساخت و ادیت چند سکانس درون آنریل انجین ۵ و قرار دادنش کنار هم قابل مقایسه با ساخت یک بازی ویدیویی هست، باید یه فکری به حال خودش بکنه.

      ۲-کسی از گرافیک خوب و واقع‌گرایانه متنفر نیست. اما بازی‌های نقش آفرینی بخاطر مکانیک‌ها و سیستم‌های پیچیده و complexیی که دارن، همیشه از نظر فنی چند قدم از بازی‌های خطی عقب‌ترن، همانطور که بازی های خطی از نظر آزادی عمل چند قدم از بازی های rpg عقب تر هستند. یک دلیل مکانیک‌های متعدد و اعمالشون در موتورگرافیکی هست. (بله موتورگرافیکی فقط مربوط به ظاهر نیست بلکه با مکانیک‌های گیمپلی مستقیماً در ارتباطه برای همین ناتی داگ اگر بخواد بازی فول rpg بسازه باید انجینش رو یا تغییر بده یا مادیفای کنه) بازی‌های نقش آفرینی بی‌نظیری در ۱۵ سال اخیر عرضه شده که تقریبا هیچکدوم پا به پای بازی های خطی آن سال‌ها کیفیت بصری نداشتن، مگر این که آزادی عمل در گیم‌پلی تا حد خطی محدود شده باشه. مثلا ویچر ۳ کیفیت فنی بدی نداشت نسبت به rpgهای دیگه، اما آزادی عمل skyrim رو نداره. و این آزادی عمل تاثیر مستقیم روی downgradeها داره. بنابراین، انتقاد شما و گیمرها از کیفیت گرافیکی Halo Infinite که یک شوتر اول شخصه عادلانه‌اس ولی از یک بازی نقش آفرینی با مقیاس عجیب و غریب مثل starfield خیر و نشان از این داره که با آثار نقش آفرینی آشنایی بسیار محدودی دارید، وقتی نقش آفرینی‌های دیگه هم با این مسائل بر حسب آزادی عمل و مکانیک‌ها دست و پنجه نرم می‌کنن، خرده‌گیری به یک بازی خاص منصفانه نیست.

      موضوع دفاع گیمرها از گرافیک عناوین نقش آفرینی مخصوصاً آثار بتسدا، به واقع‌گرایی مخاطب و صادق بودن با خودش برمیگرده.

      Moein MM2A Slashabyss8walkerDARKSIRENfarshadxLone wolfHTfbjgMR_Williamsorenamore
    • Porfosor گفت:

      چقدر فشار خوردی از استارفیلد
      چیه دلت بازی جهان لازمی خواد؟😁😂

      Moein MM2abyss8walkerDream in Red (Playstation T)y=-f(x)+x²+Tan(x)=g(x)+3 Fallout FANامیر حسینh00man
      • اون قسمت کامنت کریمی رو دقت کردی در مورد هیلو اینفینیت؟؟
        تحفه ای نیست که بخوام واکنش های مایکرو طور نسبت به استارفیلد نشون بدم.
        فشار رو اونی میخوره که به هیچ وجه هورایزن ۲ و گاد راگناروک و مارول اسپایدرمن ۲ و دلست ۲ و مارول ولورین و گیم بعدی ناتی داگ روی کنسولش پورت نمیشه…
        من تا اینارو دارم، سمت اون چرت و پرنا نمیرم. خیالت جمع👌

        abyss8walkerDARKSIRENRebel2292Shambageامیر حسینPorfosorUMK3DracolaBahram
        • متاسفانه همون هیلو رو بازی هم نکردی و داری نظر میدی !
          گرافیک پایین هیلو 😑
          هیچ کسی نمیگه گرافیک هیلو بالاترین حده ، اما نمیشه گفت پایینه ، در بهترین حالت که بخوایم توضیح بدیم، حد وسط رو داره …

          اگر به خاطر بیاری ، تو مولتی های سال پیش که گرافیکش واقعا بهترین بود ، تو کمپین هم در فضای بسته عالیه و در فضاهای باز راضی کنندس ، هرکسی میگه پایینه ،قطعا از یوتیوب با رزولیشن ۳۶۰ بازی رو دنبال کرده …. اینو قطع به یقین میگم ….
          وقتی بازی بکنی میفهمی گرافیک محیط بازش کاملا راضی کنندس … میتونست بالاتر باشه ،بعله ،میتونست بهتر باشه بله، میتونستن به حد نهایی برسونن ،بله ، اما نه وقتش رو داشتن و نه دیگه گیمرها صبر میکردن ،همین تاخیر یکساله با کلی تغییرات همراه بود … که شما نمیبینین ..

          اما ایرادات ، هیلو در محیط باز ، خشک ، بدون تعامل محیطیه ،دراو دیستنس بسیار خوبی میده ، اما تکون نخوردن درخت ها ، نداشتن اکوسیستم های متفاوت و نبود خلاقیت در طراحیه محیطی ایراده و بهش وارده …

          اما منه پلیر (نکه بخوام دروغ بگم ) وقتی درگیر میشدم کمترین چیزی که برام مهم بود ،محیط اطراف و زنده بودنش بود ، هیلو بازی کرده ها میفهمن چی میگم …. وقتی یک باس عادی مرحله از فاصله ۵۰۰ متری درگیرت میکنه ،چیزی برای حواس پرتی برات نمیذاره !!!!
          امیدوارم بازیش کنی تا بفهمی چی میگم

          abyss8walkerArnaldDARKSIRENfarshadxLone wolf...Eternal...Rebel2292HT
        • Mmfb گفت:

          منم برترین rpg های تاریخ و بهترین شوتر های تاریخ رو دارم،

        • Mmfb گفت:

          حالا نمیدونم از کجا میدونی رگناروک و اسپایدی۲ و ولورین خوب از اب درمیان،ولی خیلی بی سوادی که به الدر و فالوت و دووم و هیلو و گیرز و ولفنشتاین میگی چرتو پرت.

    • کیومرث گفت:

      بنظرم ایراد گیری از گرافیک استارفیلد کاملا اشتباهه چون به گفته خود تاد هاوارد بازی وسعت زیادی داره و طبیعی عه که نمی تونن رو گرافیک بازی کار کنن چون از اون ور حجم بازی خیلی زیاد میشه مثل ورد آف وارکرافت
      البته استقاده بتسدا از creation engine هم بی تاثیر نیست .

      کیومرثDARKSIRENy=-f(x)+x²+Tan(x)=g(x)+3 Fallout FANEllie terminator
    • I'm Predator گفت:

      الان من با گرافیک بالا با پایین هیلو با استارفیلد حال بکنم یا نه به تو ربطی داره؟
      تو نه پلی دادی، نه میدی و نه قراره بدی پی کوچکترین حقی برا نظر دادن در موردشون نداری
      همین استارفیلد سگش می ارزه به فیلم های سینمایی چند ساعته سونی
      تو برو پول هارو جمع کن لست ۱ رو پلی بدی آخه نیست سونی هیچ ایده ای نداره داره بازی هایی که کامل مشتری رو ازشون دوشیده دوباره میدوشه

      UMK3
    • ...Eternal... گفت:

      تیرت به سنگ خورد دفعه بعد سعی کن بهتر هدف گیری کنی هیتر به ظاهر منطقی

      UMK3Dracola
    • “ایکس فنا بازیای rpg رو با گرافیک پایین دوس دارن و با گرافیک بالا حال نمیکنن”
      وقتی استودیو های داخلی ایکس باکس توانشون بالاتر از گرافیک نسل ۷ نباشه مجبورن حال کنن و به گرافیک نه بگن وگرنه گرافیک جزو مهمترین قسمت های ساخت یک گیم هستش. نمونش هم بازی های بزرگی مثل جی تی ای تا کرایسیس یا بازی های ناتی داگ و سانتا و … که هر وقت قراره بازی بدن بیرون همه سر گرافیک بازیاشون صحبت میکنن و انتظار بالایی دارن.

      abyss8walkerThe Red Devil
  • کیومرث گفت:

    بتسدا : همچنان در حال استفاده از یک متور قرون وسطیی برای ساخت عناوین خود .

    Moein MM2سرهنگ بازنشته تو ردفالAli slhUMK3DracolaShambageHerfeiyDream in Red (Playstation T)y=-f(x)+x²+Tan(x)=g(x)+3 Fallout FANEllie terminatormore
  • Mmfb گفت:

    به چنل یوتوب enfant terrible هم سر بزنین،اون هم باحاله،الدر۶ رو با انریل انجین۵ ساخته بود

    Moein MM2abyss8walker
  • Mmfb گفت:

    نمیدونم چرا منای بازی ۸۴ شد!؟این بازی بهترین فالوت تاریخ ک بدون هیچ تردیدی شاهکاره

    Moein MM2DracolaAli slhArminDream in Red (Playstation T)y=-f(x)+x²+Tan(x)=g(x)+3 Fallout FAN...Eternal...
    • اوایل بازی باگ زیاد داشت خیلی زیاد

      Moein MM2Dream in Red (Playstation T)
    • بازی شدیدا مشکل داشت موقع لانچ. مخصوصا روی کنسول ها که مجبور شده بودن به شدت Downgrade کنن بازی رو. یه قسمتی ش ربط داره به تایم کوتاه ساخت بازی و قسمت دومش اینه که تقریبا همیشه ابسیدین زیادی بلندپروازی میکنه و آخراش تایم و بودجه کم میاره. الان Kotor 2 هم شاهکار بود ولی بازم با کلی مشکل ریلیز شد.

      نیووگاس هنوزم بهترین فالوت مدرنه. ابسیدین World building و Exploration خفن بتسدا رو نداره ولی نویسنده هایی مثل Chris avellone و خود Josh Swayer تونستن یه شاهکار ابدی خلق کنن. دیالوگ ها و کرکترها و دنیای نیو وگاس انقدر جذابه که مشکلات دیگه ش اصلا به چشم نمیان. اگه بخوام یه انتقاد از بتسدا بکنم اینه که بعد از Oblivion لید Writer جالبی نداشتن و درحد ابسیدین نبودن.

      جالبه ولی، کارگردان بازی بارها گفته که بدون انجن بتسدا و امکاناتی که بهشون داده بودن، هیچوقت نمیتونستن همچین گیمی با همچین سایزی روی توی این زمان کوتاه بسازن. بعد یه عده باز حرف مفت میزنن :))

      Moein MM2farshadxMmfbsorena(MANI(depression hater🦜👆khÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔ...Eternal...
    • Ali slh گفت:

      متا فاقد اهمیته وقتی گیمی به عظمت لیگ هست که متاسفانه سده ۷۸ برای ۱۳ سال پیش و یا رینبو سیکس سیج که اونم متاش در حقش نبود و…. کلا برای خیلی از گیما متا خوب داده نمیشه چون کسی بهشون پول پشت میزی نمیده یا فن بوی یه شرکت خاص نیستن که برای همونا باشه ..

      Moein MM2Mmfbسرهنگ بازنشته تو ردفال
  • Arshia.1 گفت:

    خیلی از این فال اوت خوشم اومد اما بازی کردم نتونستم باهاش ارتباط بر قرار کنم . شاید به خاطر گرافیکش چون محیطش رو خیلی سرد میکنه بود.
    امیدوارم یه ریمیک یا حتی ریمستر بدن

    Moein MM2
ویدیو: تریلری از Fallout New Vegas در آنریل انجین 5 منتشر شد