درآمد League of Legends: Wild Rift به ۵۰۰ میلیون دلار رسید
بنا بر گزارش اخیر Sensor Tower، درآمد شرکت رایوت گیمز (Riot Games) از بازی موبایلی League of Legends: Wild Rift، در بازار جهانی به ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است.
این بازی در اکتبر ۲۰۲۰ منتشر شد و یکی از اولین عناوین موبایلی شرکت رایوت گیمز لقب گرفت. در رابطه با جزئیات این میزان درآمد باید گفت که کاربران چینی، تنها از طریق فروشگاه اپل (Apple) یعنی اپ استور (App Store) توانستهاند عامل کسب ۷۲ درصد از درآمد یادشده بشوند که با ۳۴۶.۶ میلیون دلار برابری میکند. شایان ذکر است که این بازی یک سال دیرتر، یعنی اکتبر سال ۲۰۲۱ در بازار کشور چین عرضه شد.
همانطور که از اطلاعات مذکور مشخص است، بیشتر درآمد رایوت گیمز از طریق نسخهی اپ استور بازی League of Legends: Wild Rift به دست آمده است که در مجموع، ۴۵۲.۲ میلیون دلار آن را تشکیل میدهد. در فروشگاه گوگل پلی (Google Play) نیز شاهد ۱۶ درصد از درآمد، یعنی معادل ۸۰ میلیون دلار هستیم.
علاوه بر این موارد، Sensor Tower در این گزارش اعلام میکند که شرکت رایوت گیمز از بازیهای موبایل خود که شامل Teamfight Tactics ،Legends of Runeterra و League of Legends: Wild Rift میشود، در مجموع ۸۲۸ میلیون دلار درآمد داشته است.
سال گذشته نیز این شرکت اعلام کرده بود که عنوانی بر اساس بازی تیراندازی Valorant برای موبایل خواهد ساخت.
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- سریال Shōgun همه آن چیزی است که بازی تاج و تخت باید میبود
نظرات
۹۰ درصد درآمد تنسنت برای رایوت گیمزه لعنتی همه گیم هاش هم به شدت پر پلیر و سودزا هستن بیخود نیست انقدر فن داره و تنسنت براشون خرج میکنه
لیگ اف لجند بیشتر از اینکه تو اروپا و آمریکا طرفدار داشته باشه تو شرق آسیا محبوبه مخصوصا چین ژاپن و کره جنوبی البته این سبک از بازی ها اونجا خیلی مورد پسندتره من خودم به واسطه انیمیشن آرکین به این بازی و شخصیت هاش علاقه مند شدم همینطور رویداد ها و ایونت های خیلی جذابی که سالانه برای این بازی منتشر میشه واقعا آدمو ترقیب به بازی کردن میکنن خیلی دوست دارم رو کنسول هم عرضه بشه چون خیلی به افزایش محبوبیتش کمک میکنه
۲۲ ماه از عرضه بازی میگذره و این بازی ۵۰۰ملیون دلار درآمد داشته!
ینی تقریبا ماهی ۲۳ ملیون براشون درآمد داشته(البته که اوایل کمتر بوده و الان بیشتر شده!)
اونوقت کی دوست ندارع بره سمت عناوین سرویس محور؟😐