کارگردان هنری God of War Ragnarok: طراحی شخصیت اودین از همه دشوارتر بوده است
کارگردان هنری God of War Ragnarok: طراحی شخصیت اودین از همه دشوارتر بوده است
کارگردان هنری God of War Ragnarok: طراحی شخصیت اودین از همه دشوارتر بوده است
کارگردان هنری God of War Ragnarok: طراحی شخصیت اودین از همه دشوارتر بوده است

کارگردان هنری God of War Ragnarok: طراحی شخصیت اودین از همه دشوارتر بوده است

محمدرسول میرزاده
۱۴:۲۴ ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
کارگردان هنری God of War Ragnarok: طراحی شخصیت اودین از همه دشوارتر بوده است

کارگردان هنری بازی God of War Ragnarok، آقای راف گراستی (Raf Grassetti)، می‌گوید که طراحی شخصیت اودین (Odin)، رئیس بزرگ خدایان نورس، از همه سخت‌تر بوده است.

بازی God of War Ragnarok قرار است حسن‌ختامی بر حماسۀ نورس باشد؛ که یعنی مطمعن هستیم، کریتوس قرار است مقابل چندین تن از دشمنان بسیار قدرتمند قرار بگیرد. البته که کسانی مثل ثور (Thor) و فریا (Freya) بیشتر در مرکز توجهات قرار خواهند گرفت، اما پادشاه خدایان اساطیر نورس، اودین، از جهات مختلفی، دشمن اصلی بازی خواهد بود.

تا به حال جزئیات زیادی از اودین در God of War Ragnarok ندیده و یا نشنیده‌ایم، اما ظاهراً، جان بخشیدن به این شخصیت برای استودیوی سانتا مونیکا (Santa Monica)، چالش‌برانگیز بوده است. به‌تازگی در اینستاگرام، از راف گراستی پرسیده شد که طراحی کدام شخصیت بازی از همه دشوارتر بوده و او از اودین نام برده است. پاسخ آقای گراستی، بسیار شسته‌رفته بوده و جزئیات بیشتری دربارۀ چرایی آن دریافت نمی‌کنیم؛ اما واضح است که اعضای استودیوی سانتا مونیکا اصلاً نمی‌خواهند اطلاعات زیادی به اشتراک بگذارند، به‌خصوص زمانی که صحبت از اودین به میان می‌آید.

اخیراً، به لطف ویدیوی جعبه گشایی نسخۀ Jotnar بازی God of War Ragnarok، توانستیم برای اولین بار نگاهی به هر نه قلمروی بازی داشته باشیم. پیش‌فروش بازی نیز آغاز شده است و به نظر می‌رسد در همین راستا، تصادفاً تأیید شده که بازی شامل دو حالت نرخ فریم ۳۰ و ۶۰ خواهد بود.

بازی God of War Ragnarok در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۱ (۹ نوامبر ۲۰۲۲) برای پلی استیشن ۴ و ۵ عرضه خواهد شد.

Moein MM2Amir RingoGramy ko0ashil0oDARKSIRENافسر جنگ نرم سونیEren YeagerMehran.BaیوهانEmad-Martianگیمری عادیexampleRedeysAlireza1882Msadeq361Haj_HosseinEspresso...Eternal...AlbertVisible 6-tigh manmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

کارگردان هنری God of War Ragnarok: طراحی شخصیت اودین از همه دشوارتر بوده است
کارگردان هنری God of War Ragnarok: طراحی شخصیت اودین از همه دشوارتر بوده است
کارگردان هنری God of War Ragnarok: طراحی شخصیت اودین از همه دشوارتر بوده است
کارگردان هنری God of War Ragnarok: طراحی شخصیت اودین از همه دشوارتر بوده است
کارگردان هنری God of War Ragnarok: طراحی شخصیت اودین از همه دشوارتر بوده است

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

کارگردان هنری God of War Ragnarok: طراحی شخصیت اودین از همه دشوارتر بوده است